-
Βάλε το αμάξι στο OBD και μάλλον θα βρεις το long trim fuel σε αρνητικές τιμές, πράμα που σημαίνει ότι θέλει λίγο μείωση στον χάρτη του LPG από τον εγκέφαλό του, ώστε να ανέβει το long trim fuel του μαμά εγκεφάλου πιό κοντά στο μηδέν.
-
Και εγώ αυτό λέω Αστέρη,πρέπει να είναι φούλ στο μίγμα.
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Βάλε το αμάξι στο OBD και μάλλον θα βρεις το long trim fuel σε αρνητικές τιμές, πράμα που σημαίνει ότι θέλει λίγο μείωση στον χάρτη του LPG από τον εγκέφαλό του, ώστε να ανέβει το long trim fuel του μαμά εγκεφάλου πιό κοντά στο μηδέν.asteris, αυτό πως το βλέπουμε; Στο ρελαντί, σε πορεία με σταθερή ταχύτητα ή σε επιταχύνσεις;
-
Εάν μπορώ να απαντήσω εγώ,και στα τρία στάδια που ανέφερες.
-
To long fuel trim είναι ψιλοσταθερό, παίρνει μιά τιμή μετά από ώρες χρήσης και δεδομένων από τον αισθητήρα λάμδα. Αν λέει αρνητικές τιμές, σημαίνει ότι το υγραέριο ψεκάζει πολύ και αναγκάζει τον μαμά εγκέφαλο να κάνει αρνητικές διορθώσεις στο long fuel trim, τον συντελεστή μόνιμης διόρθωσης δηλαδή.
Εν πορεία μπορείς να δεις το short fuel trim, που είναι η στιγμιαία διόρθωση που δίνει ο λάμδα. Βάσει αυτού, θα κόβεις καύσιμο από το υγραέριο στο αντίστοιχο σημείο του χάρτη.
-
ευχαριστώ tzakos k asteris.
Γενικά δλδ το long fuel trim πρέπει να τείνει προς το μηδέν, κινούμενο αρνητικά προς το μηδέν(δλδ. -3,-2,-, 0) ή κινούμενο θετικά προς το μηδέν(3,2,1,0). -
@asteris, με καθ-ησύχασες .... γιατί το μυαλό μου πήγαινε στα χειρότερα ....
διάβασα αυτό για να καταλάβω, τι είναι τα fuel trims http://stealth316.com/misc/obdii_fuel_trim.pdf
αλλά αυτό με το 'μαυρισμένο' μπουζί, δεν θα έπρεπε να το κάνει σε όλους τους κυλίνδρους και όχι μόνο στο Νο3 ?
ή
οι ρυθμίσεις γίνονται στον καθέναν χωριστά ??αυτοκίνητο volvo v50 1,8
σύστημα vialle lpfi bi-fuel -
Ο χρήστης famas έγραψε:
ευχαριστώ tzakos k asteris.
Γενικά δλδ το long fuel trim πρέπει να τείνει προς το μηδέν, κινούμενο αρνητικά προς το μηδέν(δλδ. -3,-2,-, 0) ή κινούμενο θετικά προς το μηδέν(3,2,1,0).Το long fuel trim πρέπει να είναι κοντά στο νούμερο που είχε πριν μπει το υγραέριο. Είναι ο συντελεστής που χρησιμοποιεί ο μαμά εγκέφαλος για να φέρνει τα μίγματα στο σωστό νούμερο, όταν για κάποιον λόγο ο μαμά χάρτης δεν δουλεύει σωστά. Πχ, τα μπεκάκια με τον καιρό βουλώνουν από επικαθήσεις, ο λάμδα διαβάζει συνέχεια 10% πιό φτωχό μίγμα, οπότε το long fuel trim σιγά σιγά πάει στο +10% για μόνιμη αντιστάθμιση της μειωμένης ροής των μπεκ. Το ίδιο και αν ο Μap, ο Maf ή άλλος αισθητήρας αποκλίνει από την πραγματική τιμή (πχ ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης χαλάρωσε και δίνει 2.5bar αντί για 3).
Αν λοιπόν το LFT ήταν πχ +10%, τόσο περίπου πρέπει να είναι και μετά την ρύθμιση του χάρτη υγραερίου, ώστε όταν το αμάξι δουλεύει στην βενζίνη, να δουλεύει σωστά, έχοντας τον σωστό συντελεστή διόρθωσης. Αν φτιάξουμε χάρτη που δίνει LFT στο μηδέν, τότε όταν γυρνάει στην βενζίνη θα είναι 10% πιό φτωχό, στην προκειμένη περίπτωση.
Στα αυτοκίνητα με batch ψεκασμό, θα έπρεπε να είναι όλα (ή ανά ζευγάρι) πιό μαυρισμένα. Στα καινούργια που έχουν σειριακό ψεκασμό, κάποιος κύλινδρος παίρνει **πιθανόν **μαζεμένη την short fuel trim διόρθωση από τον λάμδα, ενώ οι υπόλοιποι την δέχονται πιό ομαλοποιημένη.
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
[
Το long fuel trim πρέπει να είναι κοντά στο νούμερο που είχε πριν μπει το υγραέριο. Είναι ο συντελεστής που χρησιμοποιεί ο μαμά εγκέφαλος για να φέρνει τα μίγματα στο σωστό νούμερο, όταν για κάποιον λόγο ο μαμά χάρτης δεν δουλεύει σωστά.άρα από τη στιγμή που δεν έχουμε δεδομένα του LTFT, προτού μπει εγκατάσταση υγραερίου, δεν μπορούμε να κάνουμε ασφαλής συγκρίσεις, ισχύει αυτό; Εκτός αν κάνουμε χιλιόμετρα μόνο με βενζίνη και μετά κάνουμε τα ίδια χιλιόμετρα μόνο με αέριο και συγκρίνουμε τις δύο μετρήσεις
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Αν θέλω να μετατρέψω το αμάξι μου να καίει μονο υγραεριο σε υγρή μορφή αγοράζοντας μια δεξαμενη με αντλία στα 5 μπαρ και συνδέοντας στην στη μπεκιερα της βενζίνης καταργώντας τελίως τη βενζίνη , εννοείτε οτι θα παράκαμψω το ηλεκτρικό κύκλωμα της τρομοας της βενζίνης και ξερω οτι τα μπεκ μου μπορούν να δουλέψουν με υγραεριο .. Τι θα έπρεπε στη πράξη να προσέξω ;
Από την υπογραφή σου από κάτω, φαίνετε ότι χρησιμοποιείς αέριο. Σίγουρα στα επαγγελματικά μηχανήματα, το τανκ της βενζίνας βγαίνει, διότι δεν πρέπει να υπάρχουν και τα δυο. Σίγουρα τα εξαρτήματα βενζίνας, ή αφαιρούνται, ή ταπώνονται.
Η δομή μεταφοράς και καύσης των δυο καυσίμων, έχει ιδιαιτερότητες. Προσωπικά βάζω ανεξάρτητες γραμμές για το αέριο.
Υπάρχουν στην βενζίνα σωληνώσεις πλαστικές. Υπάρχουν ελαστικά κολάρα με μόνον ένα ‘κολιέ’.
Υπάρχουν και πλαστικά φίλτρα, στην βενζίνα.
Στο αέριο τα συστήματα ασφαλείας είναι πολλαπλάσια. Κατάργησε και βγάλε το ρεζερβουάρ της βενζίνας, και στην θέση του, βαλε ένα μεγαλύτερο τανκ αερίου.
Εάν θελήσεις να το πουλήσεις, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που φοβούνται και τα γκαζάκια για καφέ!.
Εάν δεις την ιδία μάρκα και μοντέλο μηχάνημα, από εργοστάσιο, το ένα βενζίνη το άλλο αέριο, η δομή της τροφοδοσίας είναι εντελώς διάφορη. Αυτές αντιγράφω, στα εισαγόμενα βενζινοκίνητα, μα βγάζω και καπάκι πάντα.
Α.Έχω 60.000 χιλ με υγραεριο και επειδή δεν μου δίνει η εταιρία που το εγκατέστησε, ενω υποτίθεται θα ερχόταν το σύστημα τους υγρου ψεκασμού που πωλούν στην Ασία μετατρέποντας τα αυτοκίνητα σε μονού καυσίμου. ( liquid max ) δεν θέλω νΑ ξηλωσω τη βενζίνη θέλω μονο να βάλω μια δεξαμενη υγρου ( βρήκα της staco ) με αντλια που στέλνει μεταξύ 5-8 μπαρ πίεση και επιστρέφει το καύσιμο στη δεξαμενη , δυο σωλήνες , και χρήση των υπαρχόντων μπεκ βενζίνης που ειναι συμβατά με υγραεριο ( τα μπεκ ειναι Bosch )
Εάν λύσω το προβλημα της παράκαμσης της αντλίας βενζίνης όλα τα αλλα στοιχεία ειναι ίδια ( ίδια πίεση καυσιμου σε υγρή μορφή και κατάλληλα μπεκ για χρήση υγραεριου σε υγρή μορφή ) το κάνουν στην Αυστραλία ολοι γιατι όχι και εμείς
-
Για τα fuel trims και το μαυρισμένο μπουζί ήθελα να πω τα εξής:
-
Long term fuel trim κοντά στο 0 είναι καλό. Δεν είναι απαραίτητο να είναι το ίδιο που είχαμε με τη βενζίνη. Τα συστήματα με EOBD σύνδεση αυτό προσπαθούν να κάνουν και φαίνεται να δουλεύει καλά.
-
Αν μόνο ένα μπουζί είναι μαυρισμένο, κάτι τρέχει με το συγκεκριμένο κύλινδρο πχ προβληματικό μπεκ.
-
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Για τα fuel trims και το μαυρισμένο μπουζί ήθελα να πω τα εξής:-
Long term fuel trim κοντά στο 0 είναι καλό. Δεν είναι απαραίτητο να είναι το ίδιο που είχαμε με τη βενζίνη. Τα συστήματα με EOBD σύνδεση αυτό προσπαθούν να κάνουν και φαίνεται να δουλεύει καλά.
-
Αν μόνο ένα μπουζί είναι μαυρισμένο, κάτι τρέχει με το συγκεκριμένο κύλινδρο πχ προβληματικό μπεκ.
Δεν θα ήταν κακό και μια κυλινδρομέτρηση φίλε.
Α. -
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
ΟΤΑΝ ΕΙΧΑ υγραεριο με το που ξεκιναγα το πρωι για 3-4 λεπτα δουλευε στη βενζινη και μετα γυρναγε υγραεριο. Αν βγει η βενζινη εντελως εκτος, αυτο πως θα γινεται?...ο μαστορας μου ειχε πει αυτο γινεται μεχρι να ανεβει λιγο η θερμοκρασια ωστε το αεριο να ειναι διαχειρισιμο.Ειχα συστηματα με πνευμονα σε 2 αμαξια, τα λεγομενα 4ης γενεας. Μπορει η τεχνολογια τωρα να μην απαιτει εκκινηση με βενζινη.
Για πειτε αποψη.
Αναμφίβολα Τάσο μου, ορθά λέει ο alexeft ότι παίζει περίπου στο 0 η ρύθμιση, βέβαια με δοκιμές και μετρήσεις στον δρόμο.
Είμαι εναντίων της μεικτής χρήσεις, είναι και ο λόγος που από παλιά έβαζα ανάστροφο ρελέ στην αντλία βενζίνας.
Ο υποψιασμένος πελάτης, όταν κρίνει ότι θέλει έξτρα άλογα, κάνει μια το χέρι του και γυρίζει στην βενζίνα. Άλλωστε η μετατροπή με κιτ αερίου, είναι προϊόν οικονομικής δυσπραγίας, και όχι πουσαρίσματος του μοτέρ!.
Σε αυτούς που ήθελαν μόνον αέριο, είχα φτιάξει ένα παϊ πας, με ηλεκτροβαλβίδα, και ηλεκτρικό θερμοστάτη βιδωμένο επάνω στον κορμό της μηχανής. Έτσι αλλοίωνα στην κρύα μηχανή το μίγμα αέρος - αερίου.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Για τα fuel trims και το μαυρισμένο μπουζί ήθελα να πω τα εξής:
-
Long term fuel trim κοντά στο 0 είναι καλό. Δεν είναι απαραίτητο να είναι το ίδιο που είχαμε με τη βενζίνη. Τα συστήματα με EOBD σύνδεση αυτό προσπαθούν να κάνουν και φαίνεται να δουλεύει καλά.
-
Αν μόνο ένα μπουζί είναι μαυρισμένο, κάτι τρέχει με το συγκεκριμένο κύλινδρο πχ προβληματικό μπεκ.
Δεν θα ήταν κακό και μια κυλινδρομέτρηση φίλε.
Α.Δε διαφωνώ, σαν παράδειγμα μόνο αναφέρω το μπεκ.
-
-
έγινε μέτρηση της συμπίεσης, μετά από 80.000χλμ τα 30.000 με lpg
όλοι οι κύλινδροι δείχνουν να έχουν την ίδια πίεση +-130psi.
- Παρατήρησα, ότι όταν το αυτοκίνητο καίει βενζίνη (με 2η σχέση πχ στο κιβώτιο), με τέρμα γκάζι, ανεβάζει γραμμικά μέχρι τις 6.000σαλ
- Όταν το αυτοκίνητο καίει lpg (με 2η σχέση πχ στο κιβώτιο), με τέρμα γκάζι, δεν ανεβάζει γραμμικά και κάνει βυθίσματα στην επιτάχυνσή. οδηγώντας ομαλά, δεν καταλαβαίνεις κάτι.
- Μετά την ανακάλυψη του μαυρισμένου μπουζί του 3cyl και της αλλαγής τους & μετά, από 500+χλμ με γκάζι, σήμερα που τα έβγαλα για να γίνει η μέτρηση στο μπουζί του 3cyl υπήρχαν πάλι 'υποψίες' μαυρίσματος.
Συμπεραίνω ότι είναι θετικό που και οι 4 κύλινδροι έχουν την ίδια συμπίεση
Συμπεραίνω ότι μάλλον δεν πρέπει να είναι ηλεκτρικό πρόβλημα αφού με την βενζίνη πάει καλά
και ότι το πρόβλημα, μάλλον έχει να κάνει με το μπεκ / σωληνάκι γκαζιού του 3ου Cyl (vialle V20)τα λέω καλά ????
αυτό που όμως με παραξένεψε αρνητικά είναι τα +-130psi που έβγαλε ο κάθε κύλινδρος (ελπίζω το όργανο να μην ήταν σωστά βαθμονομημένο) αφού σύμφωνα με αυτό το link http://www.carinf.com/en/85f0416779.html , η πίεση για το μοτέρ μου, θα έπρεπε να είναι 167psi :-s
Μετά την μέτρηση βρήκα εδώ, http://www.samstagsales.com/motometer.htm , ότι γι αυτό το όργανο υπάρχουν χαρτάκια bar και χαρτάκια psi. Λες να έκανε κάποιο λάθος με τα χαρτάκια / επιλογή βαθμονόμησης ?
Ο μηχανικός μου είπε ότι όλα είναι καλά, και ότι δεν πρέπει να ανησυχώ και ότι έχει να κάνει διότι το αυτοκίνητο 'έκαιγε' στα τελευταία χλμ lpg. Είπε ότι αν κάψω βενζίνη, που αφήνει κατάλοιπα - λιπαίνει θα ανέβουν οι τιμές .... τώρα αν ισχύει δεν ξέρω. Μπορεί να κάνω κι άλλη μια μέτρηση αλλού, με άλλο όργανο, να δω τι θα δείξει ...
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
έγινε μέτρηση της συμπίεσης, μετά από 80.000χλμ τα 30.000 με lpgόλοι οι κύλινδροι δείχνουν να έχουν την ίδια πίεση +-130psi.
- Παρατήρησα, ότι όταν το αυτοκίνητο καίει βενζίνη (με 2η σχέση πχ στο κιβώτιο), με τέρμα γκάζι, ανεβάζει γραμμικά μέχρι τις 6.000σαλ
- Όταν το αυτοκίνητο καίει lpg (με 2η σχέση πχ στο κιβώτιο), με τέρμα γκάζι, δεν ανεβάζει γραμμικά και κάνει βυθίσματα στην επιτάχυνσή. οδηγώντας ομαλά, δεν καταλαβαίνεις κάτι.
- Μετά την ανακάλυψη του μαυρισμένου μπουζί του 3cyl και της αλλαγής τους & μετά, από 500+χλμ με γκάζι, σήμερα που τα έβγαλα για να γίνει η μέτρηση στο μπουζί του 3cyl υπήρχαν πάλι 'υποψίες' μαυρίσματος.
Συμπεραίνω ότι είναι θετικό που και οι 4 κύλινδροι έχουν την ίδια συμπίεση
Συμπεραίνω ότι μάλλον δεν πρέπει να είναι ηλεκτρικό πρόβλημα αφού με την βενζίνη πάει καλά
και ότι το πρόβλημα, μάλλον έχει να κάνει με το μπεκ / σωληνάκι γκαζιού του 3ου Cyl (vialle V20)τα λέω καλά ????
αυτό που όμως με παραξένεψε αρνητικά είναι τα +-130psi που έβγαλε ο κάθε κύλινδρος (ελπίζω το όργανο να μην ήταν σωστά βαθμονομημένο) αφού σύμφωνα με αυτό το link http://www.carinf.com/en/85f0416779.html , η πίεση για το μοτέρ μου, θα έπρεπε να είναι 167psi :-s
Μετά την μέτρηση βρήκα εδώ, http://www.samstagsales.com/motometer.htm , ότι γι αυτό το όργανο υπάρχουν χαρτάκια bar και χαρτάκια psi. Λες να έκανε κάποιο λάθος με τα χαρτάκια / επιλογή βαθμονόμησης ?
Ο μηχανικός μου είπε ότι όλα είναι καλά, και ότι δεν πρέπει να ανησυχώ και ότι έχει να κάνει διότι το αυτοκίνητο 'έκαιγε' στα τελευταία χλμ lpg. Είπε ότι αν κάψω βενζίνη, που αφήνει κατάλοιπα - λιπαίνει θα ανέβουν οι τιμές .... τώρα αν ισχύει δεν ξέρω. Μπορεί να κάνω κι άλλη μια μέτρηση αλλού, με άλλο όργανο, να δω τι θα δείξει ...
Δεν μίλησα για συμπιεσόμετρο μα για κυλινδρόμετρο, τυχαίο?, εεεεε όχι…..
Μα ποιος με ακούει?!!!!.....
Α. -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
έγινε μέτρηση της συμπίεσης, μετά από 80.000χλμ τα 30.000 με lpgόλοι οι κύλινδροι δείχνουν να έχουν την ίδια πίεση +-130psi.
- Παρατήρησα, ότι όταν το αυτοκίνητο καίει βενζίνη (με 2η σχέση πχ στο κιβώτιο), με τέρμα γκάζι, ανεβάζει γραμμικά μέχρι τις 6.000σαλ
- Όταν το αυτοκίνητο καίει lpg (με 2η σχέση πχ στο κιβώτιο), με τέρμα γκάζι, δεν ανεβάζει γραμμικά και κάνει βυθίσματα στην επιτάχυνσή. οδηγώντας ομαλά, δεν καταλαβαίνεις κάτι.
- Μετά την ανακάλυψη του μαυρισμένου μπουζί του 3cyl και της αλλαγής τους & μετά, από 500+χλμ με γκάζι, σήμερα που τα έβγαλα για να γίνει η μέτρηση στο μπουζί του 3cyl υπήρχαν πάλι 'υποψίες' μαυρίσματος.
Συμπεραίνω ότι είναι θετικό που και οι 4 κύλινδροι έχουν την ίδια συμπίεση
Συμπεραίνω ότι μάλλον δεν πρέπει να είναι ηλεκτρικό πρόβλημα αφού με την βενζίνη πάει καλά
και ότι το πρόβλημα, μάλλον έχει να κάνει με το μπεκ / σωληνάκι γκαζιού του 3ου Cyl (vialle V20)τα λέω καλά ????
αυτό που όμως με παραξένεψε αρνητικά είναι τα +-130psi που έβγαλε ο κάθε κύλινδρος (ελπίζω το όργανο να μην ήταν σωστά βαθμονομημένο) αφού σύμφωνα με αυτό το link http://www.carinf.com/en/85f0416779.html , η πίεση για το μοτέρ μου, θα έπρεπε να είναι 167psi :-s
Μετά την μέτρηση βρήκα εδώ, http://www.samstagsales.com/motometer.htm , ότι γι αυτό το όργανο υπάρχουν χαρτάκια bar και χαρτάκια psi. Λες να έκανε κάποιο λάθος με τα χαρτάκια / επιλογή βαθμονόμησης ?
Ο μηχανικός μου είπε ότι όλα είναι καλά, και ότι δεν πρέπει να ανησυχώ και ότι έχει να κάνει διότι το αυτοκίνητο 'έκαιγε' στα τελευταία χλμ lpg. Είπε ότι αν κάψω βενζίνη, που αφήνει κατάλοιπα - λιπαίνει θα ανέβουν οι τιμές .... τώρα αν ισχύει δεν ξέρω. Μπορεί να κάνω κι άλλη μια μέτρηση αλλού, με άλλο όργανο, να δω τι θα δείξει ...
Μίγματα του LPG είναι. Το έκανε έτσι ακριβώς και το Pandaki της γυναίκας, μόνο που μαύριζε το 1ο μπουζί. Ρυθμίστηκε λίγο πιό πλούσιο σε ρελαντί και πιό φτωχό στις 3000σαλ και έστρωσε. Περιμένω και ένα OBDII για να το τσεκάρω 100% σε όλα τα σημεία του χάρτη. Μέχρι τώρα έβλεπα μόνο τον λάμδα από τον εγκέφαλο του LPG, αλλά με την χειμερική αλλαγή της αναλογίας προπάνιο/βουτάνιο, το long fuel trim πήρε τον ανήφορο γιατί στο ρελαντί ο λάμδα διόρθωνε 10% πάνω από κει που το είχα, οπότε πλούτιζε όλος σχεδόν ο άλλος χάρτης. Το γιατί μαύριζε μόνο το πρώτο μπουζί, μάλλον έχει να κάνει με τον σειριακό ψεκασμό και την διόρθωση του λάμδα που την πλέρωνε το πρώτο μπουζί.
Για να αποκλείσεις πρόβλημα με τα μπεκ υγραερίου, κάνε ότι έκανα και γω, άλλαξε θέση το 3ο με το 4ο. Αν φταίει το μπεκ, θα αρχίσει να μαυρίζει το 4ο μπουζί. Σε μένα συνέχισε να μαυρίζει το 1ο, οπότε δεν ήταν μπεκ.
-
viewtopic.php?f=6&t=32880&start=600
από εδώ ... σε τι μονάδες μετρά το κυλινδρόμετρο ? % ?
όπως και να έχει, δεν θα πρέπει να γίνει ένας έλεγχος συμπίεσης ?μπορείς να δώσεις ένα link, κάποιου τέτοιου εργαλείου ?
πως λέγετε στα αγγλικά ?@asteris, thanks ....
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Για να αποκλείσεις πρόβλημα με τα μπεκ υγραερίου, κάνε ότι έκανα και γω, άλλαξε θέση το 3ο με το 4ο. Αν φταίει το μπεκ, θα αρχίσει να μαυρίζει το 4ο μπουζί. Σε μένα συνέχισε να μαυρίζει το 1ο, οπότε δεν ήταν μπεκ.
Σωστό
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
@antonis-teamviewtopic.php?f=6&t=32880&start=600
από εδώ ... σε τι μονάδες μετρά το κυλινδρόμετρο ? % ?
όπως και να έχει, δεν θα πρέπει να γίνει ένας έλεγχος συμπίεσης ?μπορείς να δώσεις ένα link, κάποιου τέτοιου εργαλείου ?
πως λέγετε στα αγγλικά ?@asteris, thanks ....
Δεν μιλώ για ογκομετρικό κυλινδρόμετρο, μα για εργαλείο διαρροών.
Αυτό που γράφο, με κλειστές βαλβίδες, πρεσάρει αέρα στο κύλινδρο. Μηδενίζετε και καταγράφει με όργανο ποσοστιαία πιθανή διαρροή. Έτσι ακούμε την διαρροή στην εξάτμιση (βαλβίδα εξαγωγής), στην εισαγωγή (βαλβίδα εισαγωγής), στην τάπα λαδιών ( ελατήρια πιστονιών).
Είναι αλάνθαστο και ακριβές, και καταδεικνύει απόλυτα το σημείο του προβλήματος, με ποσοστό επί της %.
Εφαρμόζετε απλά στην θέση των μπουζί του συγκεκριμένου κυλίνδρου.Το περιέγραψα σαφώς. Εάν ένας φίλος μέσω του ιντερνέτ δεν το καταδείξει, θα αναγκαστώ να το φωτογραφίσω και να το παραθέσω!. Μα τα δημοσιογραφικά locked bloc, μου τρώνε πολλές ώρες, θα το έχετε καταλάβει!. Πάντως η πουτ@ν@ δεν ξεχνά το γ@μιση, κατά συνέπεια θα ανταποκριθώ!!!!!.....
Α.
Υγραεριοκίνηση!