Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 187
    • 188
    • 189
    • 190
    • 191
    • 246
    • 247
    • 189 / 247
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4928
    17449
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      funkyreverend last edited by

      Ελπίζω οι δοκιμαστές ( ; )να έχουν αυτοπεποίθηση να συμμετάσχουν σε ένα τεστ όπου θα πρέπει να αναγνωρίσουν την ανάρτηση με βάση την αίσθηση και όχι με βάση την βιβλιογραφία.

      Τουλάχιστον σε όψη πιστεύω ότι μπορούν να ξεχωρίσουν μερικά πράγματα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

        η toyota δεν εχει κατασκευασει ακομα πολλαπλους συνδεσμους.
        διλπα ψαλιδια ειναι.

        wut?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          popol-ros last edited by

          Πεσμου ενα αυτοκίνητο της Toyota με πολλαπλούς!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            roman_k last edited by

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
              Πεσμου ενα αυτοκίνητο της Toyota με πολλαπλούς!!

              Κάνεις κάποιου είδους αστείο τώρα δηλαδή?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                joe-bar-team last edited by

                το paseo είχε πολλαπλούς.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giorgosrallyman last edited by

                  Το paseo είχε άκαμπτο και αυτό, αν δε με απατά η μνήμη μου, που μάλλον δε με απατά δηλαδή. Παραταύτα, είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι ένας καλά στημένος άκαμπτος πιθανότατα δεν υστερεί πουθενά στο θέμα της αποτελεσματικότητας σε σχέση με μια πολλαπλών (μή σας πω ότι υπάρχουν κάποιοι ψαγμένοι που λένε ότι σε πίστα είναι ακόμα πιο αποτελεσματικός από αυτήν..), παρά μόνο στην άνεση, υπό συνθήκες. Μιλάμε πάντα για τις καλύτερες εκδοχές των δυο.. παρατάξεων!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    Άκαμπτο ήταν το Πασέο. Ωστόσο, υποψιάζομαι ότι υπάρχει σύγχυση με την ορολογία των πολλαπλών συνδέσμων, που είναι σχετικά χαλαρή και το έχουμε ξανασυζητήσει εδώ πέρα.

                    Το Auris έχει βραχίονα ελέγχου σύγκλισης πάντως και από τη φωτό που έχω δεν μπορώ να διακρίνω άνω ψαλίδι με την παραδοσιακή έννοια. Τα Camry αλλού αναφέρονται ως multilink και αλλού ως struts στην πίσω ανάρτηση. Ωστόσο, altezza και λοιπά Lexus είχαν τέτοιες λύσεις νομίζω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      Ο χρήστης giorgosrallyman έγραψε:
                      Το paseo είχε άκαμπτο και αυτό, αν δε με απατά η μνήμη μου, που μάλλον δε με απατά δηλαδή. Παραταύτα, είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι ένας καλά στημένος άκαμπτος πιθανότατα δεν υστερεί πουθενά στο θέμα της αποτελεσματικότητας σε σχέση με μια πολλαπλών (μή σας πω ότι υπάρχουν κάποιοι ψαγμένοι που λένε ότι σε πίστα είναι ακόμα πιο αποτελεσματικός από αυτήν..), παρά μόνο στην άνεση, υπό συνθήκες. Μιλάμε πάντα για τις καλύτερες εκδοχές των δυο.. παρατάξεων!

                      Κλασικο παράδειγμα sizuki ignis sport, στην πιστα πήγαινε καλα. Οταν εβφαινε δρομο..... Φτου κακα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        j-marr last edited by

                        Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                        Άκαμπτο ήταν το Πασέο. Ωστόσο, υποψιάζομαι ότι υπάρχει σύγχυση με την ορολογία των πολλαπλών συνδέσμων, που είναι σχετικά χαλαρή και το έχουμε ξανασυζητήσει εδώ πέρα.

                        Το Auris έχει βραχίονα ελέγχου σύγκλισης πάντως και από τη φωτό που έχω δεν μπορώ να διακρίνω άνω ψαλίδι με την παραδοσιακή έννοια. Τα Camry αλλού αναφέρονται ως multilink και αλλού ως struts στην πίσω ανάρτηση. Ωστόσο, altezza και λοιπά Lexus είχαν τέτοιες λύσεις νομίζω.

                        http://www.automobilesreview.com/img/to ... ension.jpg

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          funkyreverend last edited by

                          Αυτήν έχω και εγώ (μαζεύω εδώ και χρόνια τέτοιες ghost).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            multilink είναι εμπορική ονομασία, της nissan αν θυμάμαι καλά, μη βγάζετε (ή μην υιοθετείτε) βλακώδεις θεωρίες εκεί που δεν υπάρχουν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              j-marr last edited by

                              Το εχω δεί και σε βιβλιογραφία το multi link.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                funkyreverend last edited by

                                Όντως, πιο πριν είχε ονομάσει η Μερσεντές νομίζω πέντε συνδέσμων. Αλλιώς πρέπει η περιγραφή να είναι μεγάλο μακρυνάρι και δεν εξυπηρετεί τα στερεότυπα (πολλαπλοί = άριστη ισορροπία με ουδέτερο pH και επί γης ειρήνη, ημιάκαμπτος = κοπανάει από το πρώτο μιζάρισμα).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  j.marr multi link σημαίνει με πολλούς συνδέσμους, από εκεί και πέρα το τι είναι πολλοί και σε τι αναφέρεται είναι εμπορική ονομασία που πολλοί συγχέουν με ορολογία.

                                  Μπορείς να πεις πως ένα Land Rover Defender έχει multi link ανάρτηση εμπρός-πίσω, δεν είναι λάθος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    j-marr last edited by

                                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                    j.marr multi link σημαίνει με πολλούς συνδέσμους, από εκεί και πέρα το τι είναι πολλοί και σε τι αναφέρεται είναι εμπορική ονομασία που πολλοί συγχέουν με ορολογία.

                                    Μπορείς να πεις πως ένα Land Rover Defender έχει multi link ανάρτηση εμπρός-πίσω, δεν είναι λάθος.

                                    Δεν νομίζω να περιέγραφα την ανάρτηση του LRD έτσι αλλά τεσπα.

                                    Για να καταλάβω το auris θα το περιέγραφες με σωστή ορολογία ως 'ανάρτηση τριών συνδέσμων'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Είμαστε εκτός θέματος, κάποιος κάποτε πέταξε πως 'πραγματική' multilink είναι αυτή που έχει 5(?) συνδέσμους και από τότε τα mignons το έχουν κάνει κανόνα.

                                      Η ανάρτηση του Auris αν θες να την περιγράψεις με 2-3 λέξεις τότε μια χαρά και σωστότατα μπορείς να την πεις πολλαπλών συνδέσμων ή multi-link, ή και τριών συνδέσμων αν θες.

                                      Μπορείς να την πεις και CONTROL BLADE αμα σου δίνει περισσότερη αίσθηνση

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        j-marr last edited by

                                        Δεν είχα πιάσει οτι η διαφωνία σου ήταν στην 'πραγματική' multi link.

                                        three arm multi link suspension θα τι λέω για να γεμίζει ο στόμας.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          +5

                                          Επίσης, κυκλοφορούν και πολλά άλλα τσιτάτα που στην πράξη μπορεί να μην ισχύουν καθόλου (βλ. ισορροπία άνεσης και κρατήματος χωρίς να υπολογίσεις αμορτισέρ/ελατήρια, μετατοπίσεις του άξονα σε ανωμαλίες πάνω σε στροφή κλπ.).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            christos-dimou last edited by

                                            Οπότε το ερώτημα παραμένει.... από όσο καταλαβαίνω εγώ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 187
                                            • 188
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 189 / 247
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr