-
Πηγα σημερα το corsa μου για αλλαγη λαδιων(10000χλμ)σε γνωστη αντιπροσωπεια.Η εργασια πραγματοποιηθηκε και εν συνεχεια πηγα να παρω το αυτοκινητο μου οπου διαπιστωσα οτι ηταν τρακαρισμενο!!!Μου ειχαν ξυσει τον προφυλακτηρα εμπρος αριστερα απο πανω εως κατω!Το κακο ειναι οτι δεν το παραδεχονταν,λεγοντας φυσικα οτι αδυνατον να το καναμε εμεις!Ειμαι στα προθυρα νευρικης κρισης και ειλικρινα δεν ξερω τι να κανω...
-
Πηγα σημερα το corsa μου για αλλαγη λαδιων(10000χλμ)σε γνωστη αντιπροσωπεια.Η εργασια πραγματοποιηθηκε και εν συνεχεια πηγα να παρω το αυτοκινητο μου οπου διαπιστωσα οτι ηταν τρακαρισμενο!!!Μου ειχαν ξυσει τον προφυλακτηρα εμπρος αριστερα απο πανω εως κατω!Το κακο ειναι οτι δεν το παραδεχονταν,λεγοντας φυσικα οτι αδυνατον να το καναμε εμεις!Ειμαι στα προθυρα νευρικης κρισης και ειλικρινα δεν ξερω τι να κανω...
-
Πηγα σημερα το corsa μου για αλλαγη λαδιων(10000χλμ)σε γνωστη αντιπροσωπεια.Η εργασια πραγματοποιηθηκε και εν συνεχεια πηγα να παρω το αυτοκινητο μου οπου διαπιστωσα οτι ηταν τρακαρισμενο!!!Μου ειχαν ξυσει τον προφυλακτηρα εμπρος αριστερα απο πανω εως κατω!Το κακο ειναι οτι δεν το παραδεχονταν,λεγοντας φυσικα οτι αδυνατον να το καναμε εμεις!Ειμαι στα προθυρα νευρικης κρισης και ειλικρινα δεν ξερω τι να κανω...
-
Μπορεί να την έκανε κανείς υπάλληλος και να το έπαιξε μετά Κινέζος. Ζήτα να μιλήσεις με το αφεντικό (και μόνο μ'αυτόν, όχι με αρχιμηχανικούς και αρχιλατζέρηδες). Πες ευγενικά τι έγινε, ζήτα να στο βάψουν χωρίς χρέωση διότι είσαι πελάτης κλπ κλπ. Αν δεν γίνει τίποτα, ρίξε κανένα ήπιο μπινελίκι απειλώντας ότι θα πεις παντού πως φέρεται η αντιπροσωπεία στους πελάτες και ότι θα ειδοποιήσεις σχετικά τα κεντρικά και την εταιρεία στο εξωτερικό.
-
Aπειλησέ τους ότι θα στείλεις και επιστολές σε περιοδικά καταγγέλοντας τους επώνυμα, ίσως πιάσει...
Γιατί δε μας λες σε πιο συνεργείο ήταν να ξέρουμε??? -
Δυστυχως δεν νομιζω να πετυχεις τιποτα.... και αν ειμουν εγω θα φοβομουν να τους ξανααφησω αυτοκινητο....
(γιατι πηγες για αλλαγη λαδιων σε εξουσιοδοτημενο;;; εγω ρωτησα αντιπροσωπο που μου ειπε οτι η εγγυηση δεν χανεται αν αλλάζεις λαδια αλλου.. αρκει να αγοραζεις λαδια οπελ... οποτε αγοραζω λαδι οπελ, κραταω τα τιμολογια το αλλάζω εξω, -βλεπω τι αλλαζω- και τελειωσε η υποθεση..)
αν εχεις την καλοσυνη πες μου με πμ, σε ποιο συνεργειο πηγες να το εχω υπόψιν...
-
Ο χρήστης punto GT170 έγραψε:
Πηγα σημερα το corsa μου για αλλαγη λαδιων(10000χλμ)σε γνωστη αντιπροσωπεια.Η εργασια πραγματοποιηθηκε και εν συνεχεια πηγα να παρω το αυτοκινητο μου οπου διαπιστωσα οτι ηταν τρακαρισμενο!!!Μου ειχαν ξυσει τον προφυλακτηρα εμπρος αριστερα απο πανω εως κατω!Το κακο ειναι οτι δεν το παραδεχονταν,λεγοντας φυσικα οτι αδυνατον να το καναμε εμεις!Ειμαι στα προθυρα νευρικης κρισης και ειλικρινα δεν ξερω τι να κανω...Δεν έπρεπε να παραλάβεις το αυτοκίνητο και να καλέσεις την αστυνομία να καταγράψει το συμβάν. Μετά αν δεν το παραδέχονταν θα έπρεπε να κάνεις μια μήνυση και η συνέχεια στα δικαστήρια αφού ενημέρωνες την κεντρικά αντ/πεία
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Aπειλησέ τους ότι θα στείλεις και επιστολές σε περιοδικά καταγγέλοντας τους επώνυμα, ίσως πιάσει...
Γιατί δε μας λες σε πιο συνεργείο ήταν να ξέρουμε???μην εχεις την εντυπωση οτι τα περιοδικα θα την δημοσιευσουν.......δεν παιζουν το κεφαλι τους........ εαν παει μια τετοια επιστολη , τοτε το περιοδικο πρωτα θα την στειλει στην εταιρεια , θα παρει το ΟΚ και μετα θα δημοσιευτει.....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Aπειλησέ τους ότι θα στείλεις και επιστολές σε περιοδικά καταγγέλοντας τους επώνυμα, ίσως πιάσει...
Γιατί δε μας λες σε πιο συνεργείο ήταν να ξέρουμε???μην εχεις την εντυπωση οτι τα περιοδικα θα την δημοσιευσουν.......δεν παιζουν το κεφαλι τους........ εαν παει μια τετοια επιστολη , τοτε το περιοδικο πρωτα θα την στειλει στην εταιρεια , θα παρει το ΟΚ και μετα θα δημοσιευτει.....
Δεν είναι ότι παίρνει το οκ. Απλά σε κάθε επιστολή που καταγγέλεις κάτι πρέπει να υπάρχει και ο αντίλογος. Είναι κανόνας αυτό, και όχι ότι δεν θέλουν τα περιοδικά να ακουστεί η γνώμη του αναγνώστη.
-
Στα εξουσιοδοτημένα της VW πάντως γίνεται έλεγχος του αυτοκινήτου εξωτερικός κατά την παραλαβή και παράδοση και αν προυπάρχει χτύπημα συμπληρώνεται σε ειδικό έντυπο!!!! Τώρα στατιστικά και μόνο 1 στα 100 αυτοκίνητα θα χτυπηθεί στο συνεργείο εκεί πρέπει να είμαστε σε θέση να το αποδείξουμε...... Άρα κατά την παράδοση δείχνουμε τα χτυπήματα που έχει βλέπουμε με τι χλμ το αφήνουμε για να έχουμε λόγο μετά!!!!!
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Στα εξουσιοδοτημένα της VW πάντως γίνεται έλεγχος του αυτοκινήτου εξωτερικός κατά την παραλαβή και παράδοση και αν προυπάρχει χτύπημα συμπληρώνεται σε ειδικό έντυπο!!!! Τώρα στατιστικά και μόνο 1 στα 100 αυτοκίνητα θα χτυπηθεί στο συνεργείο εκεί πρέπει να είμαστε σε θέση να το αποδείξουμε...... Άρα κατά την παράδοση δείχνουμε τα χτυπήματα που έχει βλέπουμε με τι χλμ το αφήνουμε για να έχουμε λόγο μετά!!!!!Είναι να μην συ τύχει. Τα χιλιόμετρα δεν λένε τίποτα. Και με μηδέν χιλιόμετρα μπορέι να σε χτυπήσει με μια όπισθεν ένα άλλο αυτοκίνητο
-
Πάντως σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο άλλης μάρκας, είχα δει ένα τέτοιο περιστατικό. Κάποιος μηχανικός έξυσε ελαφρά με το μπροστά δεξιό μέρος του προφυλακτήρα ένα τοίχο. Το αυτοκίνητο το είχε αφήσει ο ιδιοκτήτης για service και είχε φύγει.
Όταν επέστρεψε, το μάτι του καρφώθηκε στον προφυλακτήρα. Ο υπεύθυνος τους συνεργείου που ενημερώθηκε για αυτό, έδωσε αμέσως εντολή να του το περάσουν με αλοιφή και αν δεν διορθωνόταν του είπε πως θα το κανόνιζαν (προφανώς από ότι κατάλαβα θα του τον ξαναέβαφαν όλο). Υπόψη πως το αυτοκίνητο ήταν και 2-3 ετών.
Ένας λόγος που ποτέ δεν αφήνω το αυτοκίνητο στα service και να φύγω είναι και αυτός. Ο άλλος είναι για να βλέπω (διακριτικά πάντα) και τι αλλάζουν και τι επισκευές ή ελέγχους κάνουν. Όταν είσαι εκεί και μάλιστα από κάποιο σημείο και μετά σε γνωρίζουν, τότε πολύ δύσκολα θα σου κάνουν κάποια στραβή.
-
Εκει που το πήγα εγω για το 1ο μεγαλο σερβις δεν ειχα καμια μα καμια οπτικη επαφη με το συνεργειο και δεν με αφηναν να μπω και στο συνεργειο για λόγους.... ασφαλειας... ειναι προφανες οτι εκει δεν ξαναπαω...
-
Ειναι καποια πραγματα που εχουν και μια λογικη,αν εσενα σε πλακωσει ενα αυτοκινητο γιατι να τρεχουν αυτοι στα δικαστήρια;Αν εσυ θες να εισαι πανω απο το κεφαλι τους και να μαθεις μέσα σε μια ώρα όλα τα εξαρτήματα μιας μηχανής και πως δουλεύει,δεν ειναι καθηκον τους να το κανουν.Αν πρεπει να τρεχουν σα πουστηδες γιατι εχουν 100 αυτοκινητα,γιατι να εχουν κι εσενα να τους πιανεις τον χώρο;
Αναγκαστικα πολλα συνεργεία το δεχονται,αλλα κατά την γνώμη μου δεν ειναι σωστό.Και στην τελικη αμα δεν τους εμπιστεύεσαι,πηγαινε αλλου. -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Πάντως σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο άλλης μάρκας, είχα δει ένα τέτοιο περιστατικό. Κάποιος μηχανικός έξυσε ελαφρά με το μπροστά δεξιό μέρος του προφυλακτήρα ένα τοίχο. Το αυτοκίνητο το είχε αφήσει ο ιδιοκτήτης για service και είχε φύγει.Όταν επέστρεψε, το μάτι του καρφώθηκε στον προφυλακτήρα. Ο υπεύθυνος τους συνεργείου που ενημερώθηκε για αυτό, έδωσε αμέσως εντολή να του το περάσουν με αλοιφή και αν δεν διορθωνόταν του είπε πως θα το κανόνιζαν (προφανώς από ότι κατάλαβα θα του τον ξαναέβαφαν όλο). Υπόψη πως το αυτοκίνητο ήταν και 2-3 ετών.
Ένας λόγος που ποτέ δεν αφήνω το αυτοκίνητο στα service και να φύγω είναι και αυτός. Ο άλλος είναι για να βλέπω (διακριτικά πάντα) και τι αλλάζουν και τι επισκευές ή ελέγχους κάνουν. Όταν είσαι εκεί και μάλιστα από κάποιο σημείο και μετά σε γνωρίζουν, τότε πολύ δύσκολα θα σου κάνουν κάποια στραβή.
Είναι να μην σου τύχει....... και το να μείνεις εκεί δεν σε σώζει......
Στο συνεργείο του μπάρμπα πχ πριν από πολλά χρόνια κάποιος μηχανικός του έβγαλε ένα αυτοκίνητο για μια δοκιμή μετά από αλλαγή δίσκων και τακάκια και είχε την ατυχία να του πέσει πάνω μεθυσμένος ταρίφας με πολλή μεγάλη ταχύτητα.
Πες μου τι κάνεις εκεί? και άντε να το πεις στον πελάτη......
Το αυτοκίνητο φτιάχθηκε κάλυψε η ασφαλιστική του ταρίφα και ο μπάρμπας αν και δεν ήταν υποχρεωμένος κάλυψε την μείωση λόγω παλαιότητας για να απαλύνει την ατυχία του πελάτη......
Στους όρους που υπογράφεις όταν αφήνεις το αυτοκίνητο για service λέει στα ψιλά γράμματα και τα ουδεμία ευθύνη φέρουμε κλπ.....
Πόσο μάλλον σε μερικές περιπτώσεις μαστρομήτσων που αφήνει κάποιος το αυτοκίνητο του αέρα πατέρα χωρίς χαρτιά, χωρίς δεσμεύσεις, χωρίς καλύψεις......Είναι ένα πλεονέκτημα μερικών εξουσιοδοτημένων.....
Υπογράφεις όρους όταν αφήνεις αυτοκίνητο... ελέγχεται για φθορές στο αμάξωμα πριν και μετά.... -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ειναι καποια πραγματα που εχουν και μια λογικη,αν εσενα σε πλακωσει ενα αυτοκινητο γιατι να τρεχουν αυτοι στα δικαστήρια;Αν εσυ θες να εισαι πανω απο το κεφαλι τους και να μαθεις μέσα σε μια ώρα όλα τα εξαρτήματα μιας μηχανής και πως δουλεύει,δεν ειναι καθηκον τους να το κανουν.Αν πρεπει να τρεχουν σα πουστηδες γιατι εχουν 100 αυτοκινητα,γιατι να εχουν κι εσενα να τους πιανεις τον χώρο;
Αναγκαστικα πολλα συνεργεία το δεχονται,αλλα κατά την γνώμη μου δεν ειναι σωστό.Και στην τελικη αμα δεν τους εμπιστεύεσαι,πηγαινε αλλου.Σε καμία περίπτωση δεν αναφέρω να είσαι πάνω από το κεφάλι του μηχανικού και να τον ζαλίζεις. Απλά σε κάποια συνεργεία είναι εφικτή η οπτική επαφή με το αυτοκίνητο. Ειδικά εμένα μου έχει τύχει πολλές φορές να με φωνάξει ο μηχανικός και να μου εξηγεί πράγματα ή να μου λέει το αυτοκίνητο είναι οκ καθώς εκτελεί το καθιερωμένο service.
-
Κατ΄αρχην ευχαριστω για τις γνωμες που ακουστηκαν.Το αυτοκινητο το πηγα στην MEGA MOTORS στο πέραμα απο οπου το ειχα αγορασει.Ο φιλος που ρωτησε γιατι δεν το πηγα σε καποιο αλλο συνεργειο(αφου θα αλλαζα μονο λαδια+φιλτρο)ειχε απολυτο δικιο!Αν σας πω οτι το σκεφτομουν πριν το παω...δεν ηθελα να παρει αλλος το αυτοκινητο γιατι ακριβως ξερω τι γινεται!Μου ειπαν να καθησω στο σαλονι(χωρο υποδοχης το λενε)αλλα εγω ημουν εξω και κοιταζα το αυτοκινητο.Απλα ο χωρος του συνεργειου ειναι μεγαλος και δεν ειχα καλη ορατοτητα.Μαλιστα,μου εκαναν και παρατηρηση που δεν καθομουν στο σαλονι!Θα παω αυριο παλι και ελπιζω να μπορεσω να κρατησω τα νευρα μου!Το μονο μου λαθος ηταν που καθαρισα την κοκκινη μπογια απο το αναβατοριο τους...Φυσικα δεν προκειται να ξαναπατησω το ποδι μου εκει!
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Πάντως σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο άλλης μάρκας, είχα δει ένα τέτοιο περιστατικό. Κάποιος μηχανικός έξυσε ελαφρά με το μπροστά δεξιό μέρος του προφυλακτήρα ένα τοίχο. Το αυτοκίνητο το είχε αφήσει ο ιδιοκτήτης για service και είχε φύγει.
Όταν επέστρεψε, το μάτι του καρφώθηκε στον προφυλακτήρα. Ο υπεύθυνος τους συνεργείου που ενημερώθηκε για αυτό, έδωσε αμέσως εντολή να του το περάσουν με αλοιφή και αν δεν διορθωνόταν του είπε πως θα το κανόνιζαν (προφανώς από ότι κατάλαβα θα του τον ξαναέβαφαν όλο). Υπόψη πως το αυτοκίνητο ήταν και 2-3 ετών.
Ένας λόγος που ποτέ δεν αφήνω το αυτοκίνητο στα service και να φύγω είναι και αυτός. Ο άλλος είναι για να βλέπω (διακριτικά πάντα) και τι αλλάζουν και τι επισκευές ή ελέγχους κάνουν. Όταν είσαι εκεί και μάλιστα από κάποιο σημείο και μετά σε γνωρίζουν, τότε πολύ δύσκολα θα σου κάνουν κάποια στραβή.
Είναι να μην σου τύχει....... και το να μείνεις εκεί δεν σε σώζει......
Στο συνεργείο του μπάρμπα πχ πριν από πολλά χρόνια κάποιος μηχανικός του έβγαλε ένα αυτοκίνητο για μια δοκιμή μετά από αλλαγή δίσκων και τακάκια και είχε την ατυχία να του πέσει πάνω μεθυσμένος ταρίφας με πολλή μεγάλη ταχύτητα.
Πες μου τι κάνεις εκεί? και άντε να το πεις στον πελάτη......
Το αυτοκίνητο φτιάχθηκε κάλυψε η ασφαλιστική του ταρίφα και ο μπάρμπας αν και δεν ήταν υποχρεωμένος κάλυψε την μείωση λόγω παλαιότητας για να απαλύνει την ατυχία του πελάτη......
Στους όρους που υπογράφεις όταν αφήνεις το αυτοκίνητο για service λέει στα ψιλά γράμματα και τα ουδεμία ευθύνη φέρουμε κλπ.....
Πόσο μάλλον σε μερικές περιπτώσεις μαστρομήτσων που αφήνει κάποιος το αυτοκίνητο του αέρα πατέρα χωρίς χαρτιά, χωρίς δεσμεύσεις, χωρίς καλύψεις......Είναι ένα πλεονέκτημα μερικών εξουσιοδοτημένων.....
Υπογράφεις όρους όταν αφήνεις αυτοκίνητο... ελέγχεται για φθορές στο αμάξωμα πριν και μετά....Εντάξει αλλά από τη στιγμή που έχεις γνωριστεί με τα παιδιά στο συνεργείο και επικρατεί φιλικό κλίμα και μόλις τους το πηγαίνεις τους λες σε παρακαλώ πρόσεχε το γιατί είναι αγρατζούνιστο, δείχνουν μια περαιτέρω προσοχή.
Π.χ. το δικό μου όταν τελειώνει το service έχω παρατηρήσει πολλές φορές δεν το έβγαζαν στο διάδρομο που μπαινόβγαιναν αυτοκίνητα, αλλά το κρατούσαν μέσα στο βάθος σε πιο ήρεμο και ασφαλές μέρος. Επίσης μου έχει τύχει πάμπολλες φορές όταν βγαίνει ο αρχιμηχανικός να το τεστάρει να μου λέει έλα μαζί.
Βέβαια δίνω και σε όποιον το ανέλαβε ένα μικρό φιλοδώρημα να πιει κάτι να ξεδιψάσει (καθαρά από δική μου ευχαρίστηση), αλλά πλεον όταν βλέπουν το αυτοκίνητο μου τους έχω παρατηρήσει πως το προσέχουν ιδιαίτερα.
-
Ο χρήστης punto GT170 έγραψε:
Κατ΄αρχην ευχαριστω για τις γνωμες που ακουστηκαν.Το αυτοκινητο το πηγα στην MEGA MOTORS στο πέραμα απο οπου το ειχα αγορασει.Ο φιλος που ρωτησε γιατι δεν το πηγα σε καποιο αλλο συνεργειο(αφου θα αλλαζα μονο λαδια+φιλτρο)ειχε απολυτο δικιο!Αν σας πω οτι το σκεφτομουν πριν το παω...δεν ηθελα να παρει αλλος το αυτοκινητο γιατι ακριβως ξερω τι γινεται!Μου ειπαν να καθησω στο σαλονι(χωρο υποδοχης το λενε)αλλα εγω ημουν εξω και κοιταζα το αυτοκινητο.Απλα ο χωρος του συνεργειου ειναι μεγαλος και δεν ειχα καλη ορατοτητα.Μαλιστα,μου εκαναν και παρατηρηση που δεν καθομουν στο σαλονι!Θα παω αυριο παλι και ελπιζω να μπορεσω να κρατησω τα νευρα μου!Το μονο μου λαθος ηταν που καθαρισα την κοκκινη μπογια απο το αναβατοριο τους...Φυσικα δεν προκειται να ξαναπατησω το ποδι μου εκει!Φίλε punto GT170, φρόντισε αύριο που θα πας να κάνεις την απαραίτητη 'φασαρία' και 'σαματά'. Πες τους με νόημα πως το συγκεκριμένο περιστατικό θα γίνει βούκινο σε όλα τα περιοδικά και στο internet. Επίσης άρχισε να εξηγείς και σε άλλους πελάτες τι σου συνέβη. Δεν νομίζω μετά να σε πάρουν αψήφιστα...
-
Συμφωνώ με αυτό που λες φίλε... αλλά να ξέρεις ότι αμα γίνει η στραβή δεν υπάρχουν φιλίες και τέτοια μιλάνε τα χαρτιά και τι μπορείς να αποδείξεις επίσημα!!!!
Πχ ο φίλος μας δεν μπορεί να αποδείξει την ζημιά τώρα!!! Πού θα βασιστεί?
Δεν έχει χαρτί του συνεργείου που να λέει το παραλάβατε έτσι ακριβώς.....
αντιπροσωπεια OPEL.Πίκρα!