Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW Z3 2.0 en eti 2005?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW Z3 2.0 en eti 2005?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    20
    79
    65
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      Ο χρήστης iliasd έγραψε:
      ........Εμεις που εχουμε το Ζ3 1.9 '99 (143ΗΡ) το μοναδικο προβλημα που εχει παρουσιασει μεσα σε 6 χρονια ειναι αυτο το 'τιμημενο' λαμπακι του αεροσακου του οδηγου... το οποιο παντα αναβει!!!! Κατα τα αλλα κανενα αλλο προβλημα!!!...

      Την 'τιμημένη' ασφάλεια την έχεις τσεκάρει Ηλία?!!
      Στο λέω γιατι είχα το ίδιο πρόβλημα με το λαμπάκι για τον αερόσακκο του συνοδηγού!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • I
        iliasd last edited by

        Ο χρήστης kouk έγραψε:

        ........Εμεις που εχουμε το Ζ3 1.9 '99 (143ΗΡ) το μοναδικο προβλημα που εχει παρουσιασει μεσα σε 6 χρονια ειναι αυτο το 'τιμημενο' λαμπακι του αεροσακου του οδηγου... το οποιο παντα αναβει!!!! Κατα τα αλλα κανενα αλλο προβλημα!!!...

        Την 'τιμημένη' ασφάλεια την έχεις τσεκάρει Ηλία?!!
        Στο λέω γιατι είχα το ίδιο πρόβλημα με το λαμπάκι για τον αερόσακκο του συνοδηγού!!!

        Νικο, οχι μονο εχω αλλαξει την ασφαλεια, αλλα εχω αλλαξει 6 φορες τα καλωδια, 2 φορες προεντατηρες της ζωνης 1 φορα βασεις καθισματος... Καθε φορα που βγαινει απο το συνεργειο ειναι σβηστο το λαμπακι, και μετα απο 20 λεπτα τσουπ... να το παλι!!!!

        Εχω αρχισει να σκεφτομαι... λες να φταινε τα πολλα παΐδακια???

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • K
          krusenstern last edited by

          Ο χρήστης iliasd έγραψε:

          θεωρείς δηλαδή ότι το Ζ3 2,0 υπερτερεί σε κάτι έναντί των ΜΧ5 και MR2?

          Δεν λεω, το ΜΧ5 και MR2 ειναι πιο παιχνιδιαρικα απο το Ζ3, αλλα σε θεμα ανεσης, ποιοτητα κατασκευης, ασφαλειας το Ζ3 υπερτερει...

          Και απο κινητηρα δεν νομιζω οτι το ΜΧ-5 εχει καλυτερο και πιο δυνατο απο το Ζ3.

          Ποιότητα κατασκευής??? Δε νομίζω. Εκτός αν την μπερδεύεις με την πολυτέλεια, η οποία έτσι κι αλλιώς είναι έννοια που δεν συνάδει με τον όρο 'roadster'.

          Aσφάλεια??? Τι ασφάλεια μπορεί να σου εμπνεύσει ένα ανοιχτό αυτοκίνητο με δεδομένη την μειωμένη του ακαμψία?

          Όσο για τον κινητήρα, 7-10 άλογα παραπάνω δεν κάνουν ένα μοτέρ καλύτερο από ένα άλλο, ούτε το μοτέρ το εξετάζεις μόνο του. Συνοδεύεται και από σασμάν και σύστημα μετάδοσης

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            steliosx last edited by

            **Να σας ευχαριστήσω όλους καταρχήν για τις απαντήσεις και τα σχόλια! **

            Βασικά το καινούριο mx-5 που είδα πριν λίγο δεν είναι και τόσο άσχημο - μακάρι να είχαν κρατήσει το πρώτο version που είδα εδώ στο forum με την μούρη να θυμίζει rx8..

            αλλα εξακολουθώ να βρίσκω την z3 σκέτη κούκλα.. και να την προτιμώ σε σχέση μ'αυτό..

            Φίλε meco - ή κάποιος άλλος - έχεις μήπως αυτό το συγκριτικό ανάμεσα στα 2, σε ηλεκτρονική μορφή;

            και κάτι ακόμα - Για τη Ζ3, πιστεύετε θα είναι καλύτερα να γίνει η αγορά από ελλάδα για ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο μοντέλο μετά το 2001-2002; ή να κοιτάξω προς Γερμανία / Βέλγιο μεριά;

            Ευχαριστώ και πάλι

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kouk last edited by

              Ο χρήστης iliasd έγραψε:

              ........Εμεις που εχουμε το Ζ3 1.9 '99 (143ΗΡ) το μοναδικο προβλημα που εχει παρουσιασει μεσα σε 6 χρονια ειναι αυτο το 'τιμημενο' λαμπακι του αεροσακου του οδηγου... το οποιο παντα αναβει!!!! Κατα τα αλλα κανενα αλλο προβλημα!!!...

              Την 'τιμημένη' ασφάλεια την έχεις τσεκάρει Ηλία?!!
              Στο λέω γιατι είχα το ίδιο πρόβλημα με το λαμπάκι για τον αερόσακκο του συνοδηγού!!!

              Νικο, οχι μονο εχω αλλαξει την ασφαλεια, αλλα εχω αλλαξει 6 φορες τα καλωδια, 2 φορες προεντατηρες της ζωνης 1 φορα βασεις καθισματος... Καθε φορα που βγαινει απο το συνεργειο ειναι σβηστο το λαμπακι, και μετα απο 20 λεπτα τσουπ... να το παλι!!!!

              Εχω αρχισει να σκεφτομαι... λες να φταινε τα πολλα παΐδακια???

              Μπααα!Αυτά τα συστήνει ο γιατρός!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                meco last edited by

                Ποιότητα κατασκευής έχουν ανώτερη τα MR2 και ΜΧ-5 λόγω πλαισίου.
                Στην ασφάλεια και πάλι λόγω πλαισίου, θα προτιμήσω τα γιαπωνέζικα προϊόντα.
                Σπύρο είναι all time classic η Ζ3 και δεν το λέω μόνο εγώ, αυτό. Τέτοια σχήματα μόνο από ιταλικές εταιρείες στο παρελθόν, βλέπαμε...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iliasd last edited by

                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                  Ποιότητα κατασκευής??? Δε νομίζω. Εκτός αν την μπερδεύεις με την πολυτέλεια, η οποία έτσι κι αλλιώς είναι έννοια που δεν συνάδει με τον όρο 'roadster'.

                  Aσφάλεια??? Τι ασφάλεια μπορεί να σου εμπνεύσει ένα ανοιχτό αυτοκίνητο με δεδομένη την μειωμένη του ακαμψία?

                  Όσο για τον κινητήρα, 7-10 άλογα παραπάνω δεν κάνουν ένα μοτέρ καλύτερο από ένα άλλο, ούτε το μοτέρ το εξετάζεις μόνο του. Συνοδεύεται και από σασμάν και σύστημα μετάδοσης

                  Οχι δεν μπερδευω πολυτελεια με την ποιοτητα κατασκευης...

                  Εχεις μπει σε ΜΧ5 6 χρονων να ακουσεις ολα τα τριξιματα απο καθισματα, ταμπλω και οτι αλλο μπορει να κουνιεται μεσα στο αυτοκινητο??

                  Ο κινητηρας του Ζ3 οπως σου ειπα σε εμενα δεν εχει παρουσιασει το παραμικρο μεσα σε 6 χρονια, ενω στα αντιστοιχα ΜΧ5 των φιλων μου εχουν βαρεθει να τα πηγαινουν συνεργειο....

                  Ασφαλεια??

                  Εχεις δει τουμπαρισμενο/τρακαρισμενο ΜΧ5 και τουμπαρισμενο Ζ3??? Ποιο απο τα 2 ειχε περισσοτερη επιροη πανω στους επιβατες???

                  EDIT: Περισσοτερες απαντησεις το βραδακι γιατι ηρθε η ωρα να επιστρεψω στο πανεπιστημιο!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης iliasd έγραψε:
                    Ο κινητηρας του Ζ3 οπως σου ειπα σε εμενα δεν εχει παρουσιασει το παραμικρο μεσα σε 6 χρονια, ενω στα αντιστοιχα ΜΧ5 των φιλων μου εχουν βαρεθει να τα πηγαινουν συνεργειο....

                    Οι φίλοι σου μάλλον είναι εξαίρεση στον κανόνα. Τα ΜΧ5 ΔΕΝ χαλάνε.

                    Ασφαλεια??

                    Εχεις δει τουμπαρισμενο/τρακαρισμενο ΜΧ5 και τουμπαρισμενο Ζ3??? Ποιο απο τα 2 ειχε περισσοτερη επιροη πανω στους επιβατες???

                    αααα! την παθητική ασφάλεια εννοείς εσύ! Ελάχιστα μ'ενδιαφέρει. Χίλιες φορές περισσότερο θα σε σώσει η ενεργητική

                    Αλλά λόγω πλαισίου, μάλλον και στην παθητική Ιάπωνα θα ψήφιζα. Εσύ έχεις δει δείγματα τουμπαρισμένων και από τα τρία αυτοκίνητα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Το ένα σχεδιάστηκε από την αρχή σαν ανοιχτό και στο άλλο αφαίρεσαν την οροφή. Δεν έχει νόημα η συζήτηση. Ή μήπως είναι 'γερμανική' η Ζ3;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        meco last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:
                        Το ένα σχεδιάστηκε από την αρχή σαν ανοιχτό και στο άλλο αφαίρεσαν την οροφή. Δεν έχει νόημα η συζήτηση.

                        Με μπέρδεψες!! Και τα τρία δεν έχουν από λευκό χαρτί σχεδιαστεί, ανοικτά?:o

                        Ή μήπως είναι 'γερμανική' η Ζ3;

                        Τι θέλει να πει ο ποιητής??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης meco έγραψε:

                          Το ένα σχεδιάστηκε από την αρχή σαν ανοιχτό και στο άλλο αφαίρεσαν την οροφή. Δεν έχει νόημα η συζήτηση.

                          Με μπέρδεψες!! Και τα τρία δεν έχουν από λευκό χαρτί σχεδιαστεί, ανοικτά?:o

                          Ή μήπως είναι 'γερμανική' η Ζ3;

                          Τι θέλει να πει ο ποιητής??

                          άντε να τα ξαναγράψω

                          Η Ζ3 είναι πλαίσιο παλιάς compact, σχεδιάστηκε και κατασκευαζόταν στις ΗΠΑ με στόχο να αποσπάσει πωλήσεις από το ΜΧ-5 (προφανώς) ειδικά στις ΗΠΑ.

                          Επίσης (ξανά) το ΜΧ-5 είναι το πιο καλοπουλημένο roadster όλων των εποχών και ας ξεκίνησε εμπορική πορεία τέλη 80's

                          Quiz: ποιο είναι το coupe με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης lkar έγραψε:
                            Quiz: ποιο είναι το coupe με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

                            define coupe!
                            (η 2πορτη 3άρα είναι κουπέ ας πούμε?)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                              Quiz: ποιο είναι το coupe με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

                              define coupe!
                              (η 2πορτη 3άρα είναι κουπέ ας πούμε?)

                              coupe=2 ή 2,5 όγκους MAX! Καμία σχέση με Ci, Χsara, και λοιπές δίπορτες/τρίπορτες εκδόσεις οικογενειακών.

                              Coupe= επίσης μοναδικότητα πλαισίου, άρα Megane, C4, GT, CLK, απορρίπτονται εξ' ορισμού επίσης

                              Πχ coupe είναι: GTV, RX-7, RX-8, 350Z, 240Z, Ferrari, Lambo, Porsche και λοιπά εξωτικά

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                με αυτά τα δεδομένα, το μυαλό μου πάει στην Celica
                                (του το ρημάξαμε το thead του παιδιού )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  meco last edited by

                                  Ο χρήστης steliosx έγραψε:

                                  Φίλε meco - ή κάποιος άλλος - έχεις μήπως αυτό το συγκριτικό ανάμεσα στα 2, σε ηλεκτρονική μορφή;

                                  Δυστυχώς όχι. Ψάξε στο site του CAR μήπως βρεις κάτι σχετικό...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kingmanos last edited by

                                    Ο χρήστης steliosx έγραψε:
                                    Καλησπέρα σε όλους,

                                    Ενδιαφέρομαι για μια Ζ3 μετά το Facelift του 2000, δίνω περισσότερο βάση στο σχεδιασμό του αυτοκινήτου και οχι τόσο στα τρελά γκάζια η τα παιχνίδια στο δρόμο.. υπάρχει κάτι που θα πρέπει να ξέρω σε αυτή την κατηγορία και στο συγκεκριμένο μοντέλο; υπάρχουν προβλήματα ή είναι σε γενικές γραμμές αξιόπιστο εργαλείο; έχω ακούσει αρκετά καλές κριτικές..

                                    Υπολογίζω γύρω στις 25k για την αγορά του από Βέλγιο.. έχετε να προτείνετε κάποιο άλλο μεταχειρισμένο roadster σε αυτή την κατηγορία τιμής; Εκτός από το Mx-5 το οποίο δεν μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά, οπότε και δεν το συζητάω..

                                    Ευχαριστώ προκαταβολικά για την όποια απάντηση!
                                    Να είστε καλά!

                                    Φιλε Στελιο καλως ηρθες,

                                    ειμαι κατοχος Ζ3 μοντ.2002 1,9(δυστυχως), 3χρονια τωρα και 47.000χλμ δεν μου εχει παρουσιασει κανενα απολυτως προβλημα.
                                    Η ακαμψια οντως ειναι σε χαμηλα επιπεδα αλλα το Ζ ειναι ενα αυτοκινητο για αγχωλυτικες βολτες τουρισμου (και ''πλατειες'')και οχι απολυτο ''γκαζι'' τυπου S2000.
                                    Η γνωμη μου ειναι να κινηθεις σωστα για το 2λιτρο 6κυλινδρο και αν ψαξεις υπαρχουν αρκετα που ειχαν ως εξτρα (οπως το δικο μου) ενα πακετο σπορ αναρτησης και μπλοκε διαφορικο.
                                    η τιμη 25κ αν ειναι μαζι με τα εξοδα εκτελωνισμου ειναι καλη, αλλιως ειναι πολλα, 2λιτρο θα βρεις και εδω με 2 ,3 χιλιαδες παραπανω.

                                    Για οποιαδηποτε απορια ή πληροφορια στειλε μου πμ
                                    Καλες παντες και κ@υλ@ντες
                                    Μανος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tsilis last edited by

                                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                      με αυτά τα δεδομένα, το μυαλό μου πάει στην Celica
                                      (του το ρημάξαμε το thead του παιδιού )

                                      Aυτή μου έρχεται και εμένα στο μυαλό!

                                      ...κατά τα άλλα,δεν έχει νόημα να προτείνουμε εναλλακτικές προτάσεις στο φίλο μας,γιατί έχω την εντύπωση ότι έχει ήδη αποφασίσει...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimitrios2004 last edited by

                                        Η Ζ3 ειναι περισσότερο ενα Αμερικάνικο αυτοκίνητο παρά μια τυπική BMW. Με οτι συνεπάγεται αυτό, καλό η κακό. 😉
                                        Προσωπικά μου αρέσει πολύ η BMW, αλλά Ζ3 δεν θα έπερνα αφού στο 'μυαλό' μου ποτέ δεν το θεώρησα αυτό το αυτοκίνητο άξιο της BMW.
                                        Εμπειρία ομως απο Ζ3 δεν έχω μεγαλη σε οδήγηση. Περίπου 10λεπτα εχω οδηγήσει την Ζ3 3.0.

                                        Φιλικά,
                                        Δημήτρης

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          steliosx last edited by

                                          Hello again & thanks για το feedback!

                                          ειμαι κατοχος Ζ3 μοντ.2002 1,9(δυστυχως), 3χρονια τωρα και 47.000χλμ δεν μου εχει παρουσιασει κανενα απολυτως προβλημα.
                                          Η ακαμψια οντως ειναι σε χαμηλα επιπεδα αλλα το Ζ ειναι ενα αυτοκινητο για αγχωλυτικες βολτες τουρισμου (και ''πλατειες'')και οχι απολυτο ''γκαζι'' τυπου S2000.
                                          Η γνωμη μου ειναι να κινηθεις σωστα για το 2λιτρο 6κυλινδρο και αν ψαξεις υπαρχουν αρκετα που ειχαν ως εξτρα (οπως το δικο μου) ενα πακετο σπορ αναρτησης και μπλοκε διαφορικο.
                                          η τιμη 25κ αν ειναι μαζι με τα εξοδα εκτελωνισμου ειναι καλη, αλλιως ειναι πολλα, 2λιτρο θα βρεις και εδω με 2 ,3 χιλιαδες παραπανω.

                                          Μου άρεσε αυτό Η τιμή που είπα ναι φυσικά με έξοδα εκτελωνισμού για το 6κύλινδρο 2.0.. νομίζω έχει και κάποια πράγματα από την M - έλεγε κάτι για M pack (M chassis ίσως;) ).. Έχεις να προτείνεις κάποιον συγκεκριμένο εσύ για την αγορά του φίλε Μάνο;

                                          του το ρημάξαμε το thead του παιδιού

                                          Μή χαλιέσαι φιλαράκι δεν τρέχει

                                          Αν έχετε και κανένα Link απο αναλυτικό driving test του συγκεκριμένου μοντέλου Ζ3 σε κάποιο έγκυρο site; Γιατι έχω βρεί μόνο πολύ γενικά πράγματα..

                                          Ευχαριστώ και πάλι
                                          Ίσως χτυπήσω ένα τέτοιο τώρα και μόλις βγεί το καινούριο ΜΧ5 εδώ στην Ελλαδίτσα .. βλέπουμε! αν και πιστεύω οτι είμαι ήδη ερωτευμένος με μία κατάμαυρη Ζ3 με κόκκινα καθίσματα..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iliasd last edited by

                                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                            Οι φίλοι σου μάλλον είναι εξαίρεση στον κανόνα. Τα ΜΧ5 ΔΕΝ χαλάνε.

                                            Μαλλον θα φταιει το κλιμα στον Δημο μας και θα χαλανε πιο ευκολα τα ΜΧ5 Παντως 2 φιλοι μου που εχουν ΜΧ-5 τα τελευταια 2 χρονια ειναι συνεχεια σπιτι - συνεργειο - σπιτι...

                                            Μαλλον οι BMW ΔΕΝ χαλανε...

                                            αααα! την παθητική ασφάλεια εννοείς εσύ! Ελάχιστα μ'ενδιαφέρει. Χίλιες φορές περισσότερο θα σε σώσει η ενεργητική

                                            Αν πιστευεις οτι σε αυτοκινητο παιζει πιο πολυ ρολο η ενεργητικη απο την παθητικη ασφαλεια... Ε παω πασο...

                                            Αλλά λόγω πλαισίου, μάλλον και στην παθητική Ιάπωνα θα ψήφιζα. Εσύ έχεις δει δείγματα τουμπαρισμένων και από τα τρία αυτοκίνητα?

                                            Εχω δει ενα MR2 τουμπαρισμενο ενος παιδιου απο το σχολειο που πηγαινα, το οποιο πηγε για ολικη μιας και επιασε φωτια το αυτοκινητο, το παιδι ευτυχως μονο σπασμενα ποδια χερια... και εχω δει Ζ3 γειτονα μου με 2 τουμπες στην κακια σκαλα, το παιδι βγηκε με μερικες γρατσουνιες μονο και το αυτοκινητο φτιαχνοταν ευκολα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr