-
Αυτο που μετραει σε τελικη αναλυση ειναι ποιος ειναι γρηγοροτερος, οχι ποιος στροφαρει στις 20.000 στροφες ανα λεπτο ουτε ποιος εκανε περισσοτερη διαιτα. Το θεμα ειναι να εχεις ισχυ και ροπη, το πως θα την αποκτησεις δε μας ενδιαφερει....
Το αποτελεσμα μετραει και οχι η προσπαθεια... -
Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:
Αυτο που μετραει σε τελικη αναλυση ειναι ποιος ειναι γρηγοροτερος, οχι ποιος στροφαρει στις 20.000 στροφες ανα λεπτο ουτε ποιος εκανε περισσοτερη διαιτα. Το θεμα ειναι να εχεις ισχυ και ροπη, το πως θα την αποκτησεις δε μας ενδιαφερει....
Το αποτελεσμα μετραει και οχι η προσπαθεια... -
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
[spoiler=:12togk2k]
https://www.youtube.com/watch?v=JdVZU96gkDM
[/spoiler:12togk2k]H χρυση επιστρωση του κινητηρα της BMW (Mclaren F1) δε βοηθαει και πολυ. Ουτε το χαμηλο βαρος 1,1 τοννοι βοηθησε τελικα...
Ότι έχουν, βέβαια, και 13 χρόνια διαφορά, είναι μια μικρή κι ασήμαντη λεπτομέρεια.
Καλα ναι, ειδαμε και η νεα Mclaren ποσο ψηλα εχει θεσει τον πηχυ..... Παλι με το κυαλι θα βλεπει το Veyron SS. Δικαιολογιες....
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Αυτο που μετραει σε τελικη αναλυση ειναι ποιος ειναι γρηγοροτερος, οχι ποιος στροφαρει στις 20.000 στροφες ανα λεπτο ουτε ποιος εκανε περισσοτερη διαιτα. Το θεμα ειναι να εχεις ισχυ και ροπη, το πως θα την αποκτησεις δε μας ενδιαφερει....
Το αποτελεσμα μετραει και οχι η προσπαθεια...Ο,τι πεις εσυ.... κουκλιτσα μου!
-
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
μα ο στοχος δεν ηταν να φτιαξουν μια mclaren ουτε μια fxx.Αλλος ηταν ο στοχος και τον πετυχαν 100% χωρις fail παροτι ειχαν να διαχειριστουν 120-150 κιλα ροπης με 2συμπλεκτο το 2004,ελαστικα που δεν υπηρχαν κλπ
Μα αυτό ακριβώς είναι το ερώτημα. Ποιος ήταν ο στόχος; Να φτιάξουν McLaren ή Ferrari σίγουρα δεν ήταν! Γι αυτό το λόγο έχουν τη Lamborghini, που ακόμα το παλεύει. Ο στόχος για τη Bugatti ήταν απλά 1001 άλογα και 400km τελικής; Αν αυτός ήταν ο μόνος στόχος τον πέτυχαν. ΓΤΠΚ στόχος ήταν. Τα ελαστικά δεν τα έφτιαξε η Bugatti πάντως, αυτό σίγουρο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για μέτρα ξανά. 900 άλογα, 1100 κιλά vs 1200 άλογα, 1800 κιλά.
veyron 0-300= 14,6 sec
fxx 0-300 =20 sec
πουτσα τρελη απο το 2004 το 2τονο με το κοκκινο στις 6000 στροφες.Κριμα ρε γαμωτο να εχεις τρομερη ειδικη ισχυ,να γυρνας 9000+ στροφες,να εισαι 700 kg ελαφρυτερος,και να τρως 5 δευτερα στα 20? Πιστευω να αντιλαμβανεσαι το χαος μεταξυ τους.Το 43 είσαι και μεταφέρεις κηπουρική;
απο ποτε η ροπη ειναι για να μεταφερεις κηπουρικη? Για βρες ρεπριζ με οποιαδηποτε σχεση να δεις ποιο ειναι πιο χρησιμο,η ειδικη ατμοσφαιρικη ισχυς ή η ροπη?
Βγαλε τις παρωπιδες,καλα και αγια τα φεραρι,αλλα υπαρχουν και αλλοι ικανοι που μπορουν να φτιαξουν ενα hyper car ακομα και χωρις προτερη εμπειρια,χωρις ιστορια φι,που να ειναι τεχνολογικα αρτιο απο οποιαδηποτε γωνια και να το κοιταξεις.Που βρήκες αυτόν τον αριθμό για την FXX Evo?
Μια χαρά ρεπρίζ έχουν τα ατμοσφαιρικά όταν τα δουλέυεις στο power band τους!
δεν ειναι σωστα τα νουμερα?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ferrari_FXXκαλα ακομα και στα φρενα δεν υπερεχει απο το 2τονο η φχχ? κριμα το πεντιγκρι!
να το δουλευεις στο παουερμπαντ τους?Που στις 7000-9500? κριμα γιατι η βευρον δεν εχει συγκεκριμενο παουρμπαντ.Απο 2000-5000 σταθερα πανω απο 100 κιλα με κορυφωση τα 150.
Για βρες μας μια ρεπριζ μεσα στο παουρμπαντ να δουμε ποσο βαρβατο ειναι το αλογο... -
Το link σου δεν ανοίγει. Ανεξάρτητες μετρήσεις της FXX Evo στην ευθεία δεν υπάρχουν. Το κοντινότερο είναι η FXX Evo της Edo με τα 950 άλογα αλλά πρόκειται για ρέπλικα ουσιαστικά.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
μα ο στοχος δεν ηταν να φτιαξουν μια mclaren ουτε μια fxx.Αλλος ηταν ο στοχος και τον πετυχαν 100% χωρις fail παροτι ειχαν να διαχειριστουν 120-150 κιλα ροπης με 2συμπλεκτο το 2004,ελαστικα που δεν υπηρχαν κλπ
Μα αυτό ακριβώς είναι το ερώτημα. Ποιος ήταν ο στόχος; Να φτιάξουν McLaren ή Ferrari σίγουρα δεν ήταν! Γι αυτό το λόγο έχουν τη Lamborghini, που ακόμα το παλεύει. Ο στόχος για τη Bugatti ήταν απλά 1001 άλογα και 400km τελικής; Αν αυτός ήταν ο μόνος στόχος τον πέτυχαν. ΓΤΠΚ στόχος ήταν. Τα ελαστικά δεν τα έφτιαξε η Bugatti πάντως, αυτό σίγουρο.
ο στοχος ηταν να φτιαξουν ενα σουπερκαρ που θα μπορει να κυκλοφορει στους δρομους,δεν θα σκορπαει,θα εχει ολες τις ευκολιες,θα παιρνει εγκριση δρομου ΠΑΝΤΟΥ,και να ειναι το γρηγοροτερο ολων.
Ε αυτα τα πετυχαν.
ΓΤΠΚ? δεν σε καταλαβαινω? για μενα ΓΤΠΚ ειναι να γυριζεις 9500 στροφες ενα 6 λιτρο μοτερ,ενω μπορεις να βγαλεις ασφαλεστερα την ιδια ισχυ με πιο γεματη καμπυλη με 1500 κυβικα παραπανω,ή με την βοηθεια υπερσυμπιεστη.Για καποιον αλλον ΓΤΠΚ ειναι να πιανεις φωτια για πλακα.Για καποιον αλλον ΓΤΠΚ ειναι να μην αντεχει ο συμπλεκτης σου να βγει απο το γκαραζ αν θελειπανω απο 3 μανουβρες σε ανηφορα.
για τα ελαστικα δεν ειπε κανεις οτι τα εφτιαξαν οι ιδιοι,αλλα τα εξελιξαν μαζι με την μισλεν.Και με αυτα τα ελαστικα ειναι μετρημενη παντου.Οχι σαν κατι αλλους που μετρανε με σλικ vs dot....
οπως και να το κανεις τα ελαστικα που θα μπορουσαν να ανταπεξελθουν σε τετοιες ταχυτητες ηταν αλλο ενα απο τα θεματα που ειχαν να λυσουν εν ετη 2004.Και τα καταφεραν και εκει.Με την πρωτη φορα χωρις fail... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το link σου δεν ανοίγει. Ανεξάρτητες μετρήσεις της FXX Evo στην ευθεία δεν υπάρχουν. Το κοντινότερο είναι η FXX Evo της Edo με τα 950 άλογα αλλά πρόκειται για ρέπλικα ουσιαστικά.εμενα μου ανοιγει το λινκ.Ψαξε σε ιταλικα φορουμ ειναι πανευκολο να τα βρεις.Η φεραρι δεν ανακοινωνει επιδοσεις?
για βαλε μας της ισχυροτερης Edo να δουμε. -
Εχουμε να κανουμε με δυο διαφορετικες σχολες εδω.
Η μια λεει πολλα κυβικα, πολλα τουρμπο, τετρακινηση και σαζμαν διπλου συμπλεκτη για αμεση αλλαγη ταχυτητας ενω η αλλη λεει παλι πολλα κυβικα, χωρις τουρμπο, χωρις τετρακινηση και σαζμαν αυτοματοποιημενο μεν αλλα οχι διπλου συμπλεκτη (με λιγες προσφατες εξαιρεσεις). Το ποια σχολη υπερτερει σε επιδοσεις το βλεπουμε ξεκαθαρα. Δεν ειναι καν κοντα.
Αν μιλαμε για αμαξια παραγωγης που κυκλοφορουν στο δρομο και οχι μονο σε μια πιστα, οταν παρεις την αδεια απο τη μαμα εταιρεια....
Τοτε απλα δεν υπαρχει ουδεμια συγκριση. Δειτε εργοστασικες τιμες τελικης ταχυτητας και επιταχυνσης.... 350 vs 430, 0-100 2,5 vs. 3,5. Μιλαμε για χαος οχι για παραπλησιες επιδοσεις.
Το μονο πισωκινητο εργοστασιακο αμαξι που αξιζει επαινου ειναι το Koenigsegg Agera R που καταφερε χωρις καμια εμπειρια σε φορμουλα 1 να κατασκευασει ενα ασυλληπτο οχημα που κανει το 0-300 σε 14,5 δευτρολεπτα και το 0-322 σε 17,7
Χωρις πολλες φανφαρες δηλαδη και χωρις να καυχηθει για το ενδοξο παρελθον του, ο Σουηδος κατασκευαστης φορεσε τα γυαλια σε τεραστιες φιρμες...
-
@dim: Επειδή έχω ψάξει, δεν υπάρχει κάτι solid παρά μόνο ισχύς και βάρος. Σχέσεις και αεροδυναμική ρυθμίζονται αναλόγως και αλλάζουν τα πάντα. Στο πιο 'κοντό' configuration είναι κάτω από 350 χ.α.ω. και στο μακρύτερο πάνω από 400 για παράδειγμα.
Από εκεί και πέρα είναι προφανές ότι δεν εκτιμάς την φιλοσοφία της πολύστροφης ατμόσφαιρας, οπότε δεν έχει νόημα η κουβέντα.
-
συγκρινουμε ενα αμαξι που πας ασταλακωτος οπουδηποτε με ασυλληπτες ταχυτητες και ασφαλεια, με ενα που στις περισσοτερες χωρες δεν βγαζει καν πινακιδες δρομου και για το οποιο δεν ανακοινωνονται καν επιδοσεις
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
@dim: Επειδή έχω ψάξει, δεν υπάρχει κάτι solid παρά μόνο ισχύς και βάρος. Σχέσεις και αεροδυναμική ρυθμίζονται αναλόγως και αλλάζουν τα πάντα. Στο πιο 'κοντό' configuration είναι κάτω από 350 χ.α.ω. και στο μακρύτερο πάνω από 400 για παράδειγμα..δλδ τα λινκ που βρισκω στο νετ με τα 0-100-200-300 ειναι απο το μυαλο τους? Γιατι ολα οσα βρηκα εχουν τις ιδιες επιδοσεις.
Από εκεί και πέρα είναι προφανές ότι δεν εκτιμάς την φιλοσοφία της πολύστροφης ατμόσφαιρας, οπότε δεν έχει νόημα η κουβέντα.
δεν ειναι οτι δεν την εκτιμω,σαφως και την εκτιμω και δεν ειναι ευκολο να γυρισεις με ασφαλεια εναν στροφαλο απο 12 κυλινδρο στις 9500 στροφες.Στην χρηση ομως στο καθε μερα(και σε αρκετες περιπτωσεις σε πιστα) δεν εχει να σου δωσει πλεονεκτημα σε συγκριση με καποιον μεγαλυτερο σε κυβισμο ή με καποιον αλλον με υπερσυμπιεστη και χαμηλοτερο οριο περιστροφης.
Ωραιος ο ηχος απο ατμο 6λιτρο στις 9000+ αλλα εχει και το τιμημα του. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
συγκρινουμε ενα αμαξι που πας ασταλακωτος οπουδηποτε με ασυλληπτες ταχυτητες και ασφαλεια, με ενα που στις περισσοτερες χωρες δεν βγαζει καν πινακιδες δρομου και για το οποιο δεν ανακοινωνονται καν επιδοσειςΔεν συγκρίνουμε τίποτα. Απλά λέμε ότι σε μερικούς από εμάς δεν αρέσει αυτή η φιλοσοφία και στο επιχείρημα των υπερεπιδόσεων αντιτείνουμε ότι το ίδιο και ταχύτερο θα μπορούσε να ήταν με την φιλοσοφία που προτιμάμε και με παραδείγματα.
-
Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:
Top Gear test track..... To Veyron των 2 τοννων ξυλοκοπει τα ελαφρια ιταλικα ατουρμπιστα αδυναμα αμαξια....http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_To ... _Lap_Times
Time Vehicle Episode
01:13.8 Pagani Huayra 19.01
01:15.1 Ariel Atom V8 500 16.01
01:16.2 McLaren MP4-12C 17.03
01:16.5 Lamborghini Aventador 17.06
01:16.8 Bugatti Veyron Super Sport 15.05
01:17.1 Gumpert Apollo S 11.06
01:17.3 Ascari A10 10.09
01:17.6 Koenigsegg CCX (with Top Gear Wing) 08.04
01:17.7 Noble M600 (cold) 14.05
01:17.8 Nissan GT-R (2012) 17.04
01:17.8 Pagani Zonda Roadster F (Clubsport Version) 12.04
01:17.9 Caterham Seven Superlight R500 (cold) 12.06
01:18.3 Bugatti Veyron 16.4(2008) 12.04
01:18.4 Pagani Zonda F 07.04
01:18.9 Maserati MC12 06.02
01:19.0 Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce 13.02
01:19.0 Enzo Ferrari 05.02
01:19.1 Ferrari 458 Italia 15.06
01:19.5 Lamborghini Gallardo LP560-4 12.01
01:19.5 Porsche 997 GT2 12.0101:10:7 Ferrari FXX
Youtube Video -
Η ομορφια και ο ηχος ενος αυτοκινητου ειναι υποκειμενικες αξιες.... Η μονη αντικειμενικη αξια ειναι οι αριθμοι, και οι αριθμοι ειναι αμείλικτοι. Εαν θες τις καλυτερες επιδοσεις σε ενα αυτοκινητο δρομου (και οχι σε μονοθεσια τυπου Φορμουλα 1 κτλ.) τοτε η λυση της Bugatti αποτελει Μ Ο Ν Ο Δ Ρ Ο Μ Ο.
Τωρα θα πεταχτει καποιος και θα πει οτι ναι μεν το Veyron Super Sport μεχρι τα 250 χ.α.ω. ειναι μπροστα απο οτιδηποτε αλλο, ειτε αυτο λεγεται Agera R, ειτε Hennessey Venom GT (το οποιο ειναι μια βελτιωμενη Λοτους και τιποτα παραπανω), αλλα απο τα 300 και πανω, μπορει ενα πισωκινητο να προσπερασει μια Veyron Super Sport. Αυτο ειναι σωστο αλλα η Bugatti δεν ειπε ακομα την τελευταια της λεξη, η οποια θα ειναι SuperVeyron. Με λιγη διαιτα και περισσοτερη ισχυ, ο θρονος δεν θα χαθει, διοτι η συνταγη ειναι σωστη: Τουρμπο + πολλα κυβικα + τετρακινηση + σαζμαν διπλου συμπλεκτη.
-
Η τετρακίνηση είναι λάθος στα πολλά χλμ. Απόδειξη ότι τα dragsters είναι όλα πισωκίνητα. Οι απώλειες είναι μειονέκτημα. Η Bugatti θέλει να είναι και φιλική και καλά κάνει. Από εκεί και πέρα οποιαδήποτε σοβαρή εταιρεία μπορεί να βγάλει 1000 άλογα από 8000 κυβικά με 4 τούρμπο... Εδώ το κάνανε εταιρείες χωρίς παράδοση.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Top Gear test track..... To Veyron των 2 τοννων ξυλοκοπει τα ελαφρια ιταλικα ατουρμπιστα αδυναμα αμαξια....
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_To ... _Lap_Times
Time Vehicle Episode
01:13.8 Pagani Huayra 19.01
01:15.1 Ariel Atom V8 500 16.01
01:16.2 McLaren MP4-12C 17.03
01:16.5 Lamborghini Aventador 17.06
01:16.8 Bugatti Veyron Super Sport 15.05
01:17.1 Gumpert Apollo S 11.06
01:17.3 Ascari A10 10.09
01:17.6 Koenigsegg CCX (with Top Gear Wing) 08.04
01:17.7 Noble M600 (cold) 14.05
01:17.8 Nissan GT-R (2012) 17.04
01:17.8 Pagani Zonda Roadster F (Clubsport Version) 12.04
01:17.9 Caterham Seven Superlight R500 (cold) 12.06
01:18.3 Bugatti Veyron 16.4(2008) 12.04
01:18.4 Pagani Zonda F 07.04
01:18.9 Maserati MC12 06.02
01:19.0 Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce 13.02
01:19.0 Enzo Ferrari 05.02
01:19.1 Ferrari 458 Italia 15.06
01:19.5 Lamborghini Gallardo LP560-4 12.01
01:19.5 Porsche 997 GT2 12.0101:10:7 Ferrari FXX
Youtube VideoΔεν πιανεται το τελευταιο διοτι ενα οχημα με ελαστικα slick, χωρις πινακιδες, που δε μπορει να το οδηγησει ουτε καν ο ιδιοκτητης του εαν δεν παρει την αδεια της Φεραρι δε λεγεται αυτοκινητο δρομου αλλα αγωνιστικο οχημα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η τετρακίνηση είναι λάθος στα πολλά χλμ. Απόδειξη ότι τα dragsters είναι όλα πισωκίνητα. Οι απώλειες είναι μειονέκτημα. Η Bugatti θέλει να είναι και φιλική και καλά κάνει. Από εκεί και πέρα οποιαδήποτε σοβαρή εταιρεία μπορεί να βγάλει 1000 άλογα από 8000 κυβικά με 4 τούρμπο... Εδώ το κάνανε εταιρείες χωρίς παράδοση.Η τετρακινηση ειναι προβλημα μονο οταν ειναι μονιμη οπως στη Bugatti, οχι οταν ειναι μεταβαλλομενη οπως σε ενα GT-R.
Συμφωνω για τις απωλειες αλλα οπως βλεπεις κι εσυ παρα τις απωλειες, η Veyron ξεπερασε τα 430 χλμ. την ωρα οχι στη θεωρια οπως καποιοι αλλοι αλλα στην πραξη!!!Τα dragsters και τα μονοθεσια της Φορμουλα ειναι πισωκινητα διοτι δεν ειναι αυτοκινητα δρομου. Οποιοδηποτε αυτοκινητο ειναι στημενο για το δρομο ομως, μειονεκτει εαν ΔΕΝ εχει τετρακινηση.
BUGATTI VEYRON 16.4: ''Θαύμα'' ή....ματαιοδοξία του κ. Πίχ ;