-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Πανω απο του τροχους ακριβως...
Στη 5αρα ειναι πιο πισω .Στα μάτια μου είναι λίγο πιο πίσω και γέρνει προς τα πίσω άρα βάρος του εμπρός τμήματος χρεώνεται πίσω. Το εμπρός πλαστικό καπάκι καλύπτει πολύ ελαφριά πράματα οπότε δεν το μετράω όπως το υπόλοιπο.
Όπως και να έχει στα προσθιοκίνητα ο κινητήρας ΚΑΙ κιβώτιο είναι μπροστά, η διαφορά είναι τεράστια.Σε σχέση με τη δικιά μου 5αρα έχει αρκετή διάφορα πάντως.Εχεις δίκιο ότι τα μπροστά μέρη είναι πιο ελαφριά ,είναι και μεγάλο το καπο της Ζ4 αναλογικά με το υπόλοιπο αμάξωμα.
Στο Α5 που έχει το κινητήρα κατα μήκος το κιβώτιο είναι πίσω απο το κινητήρα νομίζω γιατι το μοιραζεται με τις τετρακινητες εκδόσεις . Η Β8 γενιά του Α4/A5 έχει μετατοπισει λίγο προς τα πίσω το μοτέρ σε σχέση με παλιοτερα. -
Ο χρήστης KaraGiannakis έγραψε:
Γεια σας φιλοι του φορουμ και της BMW,
εχω αναρτησει το ιδιο ακριβως post και σε γνωστο ελληνικο φορουμ για τα BMWδακια,
αλλα το αντιγραφω και εδω για καποια περαιτερω γνωμη/βοηθεια, ισως....
Εχω βρει ενα Coupe 36αρι 1.6 του '92-'93 (δεν θυμαμαι ακριβως αλλα το ιδιο ειναι), με ενα χιλιαρικο.
Πληροφοριακα για να παρετε μια εικονα, σαν εξοπλισμος/χαρακτηριστικα ειναι πληρες Mpack και εξωτερικα και σε σαλονι (υφασματινο με ενα σκισιματακι στο καθισμα του οδηγου), ζαντες 17αρες τις πολυακτινες απο Μ3 Ε46 και γραφει περιπου 180.000... το προσπερναμε το τελευταιο, οκ...Το πρωτο θεμα μου ειναι οτι δεν εχει A/C διοτι ετσι εβγαινε λεει, ηταν η πιο απλη εκδοση. Δεν το γνωριζω αυτο αν ισχυει.
Και το δευτερο και πιο σημαντικο, ειναι οτι χρειαζομαι καποιο συνεργειο BMW στα Δυτικα (Αττικη) για εναν καλο ελεγχο που θα γινει οπως και να'χει πριν αγοραστει, για να αγοραστει. Εγω μενω Περιστερι, λιγο πιο πανω απο το BMW CENTRAL SERVICE στην Πελασγιας, αλλα δεν γνωριζω τιποτα οσον αφορα ειτε το συγκεκριμενο συνεργειο ειτε καποιο αλλο της BMW.
Αν χρειαζεται, ακουω προτασεις και για οποιαδηποτε γυρω περιοχη, εννοειται!Θελω να το παω σε καποιον εμπειρο, οπου περα απο τα κλασσικα μηχανικα που μπορω να δω και στο γενικο συνεργειο ενος φιλου, να ξερει να τσεκαρει ηλεκτρικα ή αλλα σημεια που μπορει να 'πασχουν' χωρις να ειναι ακομα σε σταδιο που να εχουν εμφανη προβλημα αλλα να τα 'πιασει', ωστε να εχω μια οσο το δυνατον πιο εμπεριστατωμενη εικονα για το αυτοκινητο και την κατασταση στην οποια βρισκεται. Υποτιθεται οτι το παιρνω σαν 'ψιλοευκαιρια' με τοσα λιγα χρηματα. Μη μου βγει μετα οσο θα επαιρνα ενα του '96+ με full extra εξοπλισμο.....
Οποιοδηποτε σχολιο πανω σε οποιοδηποτε θεμα ή γνωμες για την περιπτωση, ολα ευπροσδεκτα.
Ευχαριστω!Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια.. Οκ, δεν ηξερα οτι ειχες επιλογη να μην βαλεις a/c ή ακομα και ηλ.παραθυρα..
Ελπιζω να μην βγαλει πολλα θεματα στον ελεγχο που θα γινει, αν και δεν φανηκε να εχει τιποτα με μια συντομη ματια στο πρωτο ραντεβου που το κοιταξα και το οδηγησα. Θα δειξει η αυτοψια φυσικα! -
αν εγω σας πω οτι μου αρεσει πολυ θα με παρετε ΓΤΠ εντελως;
μιλαμε μου αρεσει πολυ ειδικα το αμαξι το ασημι!!!
μου φαινεται και ολιγον διαφορετικη απο την F30 ή κανω λαθος
-
ενα ακομη μπαζο....
-
Ούτε εμένα μ'αρέσει
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ενα ακομη μπαζο....ενω η σενταν ε;
κουκλα!
-
μου αρεσει πολυ!
-
Της Audi είναι πιο όμορφο, έχει χάρη ενώ αυτό είναι... άχαρο! (ενώ αυτό είναι χάρος θα ήταν πιο καλό αλλά ψέμα)
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
μου αρεσει πολυ!Κι εμένα!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
μου αρεσει πολυ!
Κι εμένα!
εγω παλι την βρισκω παντελως γελοια απο μπροστα.
Σε αυτην την σχεδιαστικη γενια μου αρεσουν πιο πολυ τα Μερκς
-
Εμένα μου αρέσει από μπροστά, απλά το πίσω μου πέφτει βαρύ.
Αλλά βλέπω ότι μπορεί να έχεις δίκιο για το εμπρός, αν το δείς τμηματικά είναι λίγο.... κάπως, δεν είναι δεμένο, δεν έχει αρμονία, είναι κάπως ξεκάρφωτο το κάθε μέρος του (φώτα, νεφρά, φτερά, προφυλαχτήρας και τμήματα αυτού, καπώ. -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
μου αρεσει πολυ!
Κι εμένα!
εγω παλι την βρισκω παντελως γελοια απο μπροστα.
Σε αυτην την σχεδιαστικη γενια μου αρεσουν πιο πολυ τα Μερκς
Πως γίνεται ρε πικουλίνο να σου αρέσει η 3 GT και να μη σου αρέσει η 3 sedan τη στιγμή που είναι κατα 90% ίδιες μπροστά?
Προσωπικά η F30 μου αρέσει μόνο με το mpack ...και νομίζω η gt φοράει κι αυτη mpack.
Sent from a mobile device
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
μου αρεσει πολυ!
Κι εμένα!
εγω παλι την βρισκω παντελως γελοια απο μπροστα.
Σε αυτην την σχεδιαστικη γενια μου αρεσουν πιο πολυ τα Μερκς
Πως γίνεται ρε πικουλίνο να σου αρέσει η 3 GT και να μη σου αρέσει η 3 sedan τη στιγμή που είναι κατα 90% ίδιες μπροστά?
Προσωπικά η F30 μου αρέσει μόνο με το mpack ...και νομίζω η gt φοράει κι αυτη mpack.
Sent from a mobile device
ωρε ματια αγγελοκρουστικες;
πλακα κανω...ΚΑΜΜΙΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!
μονο η Μ5με M pack φτιαχνει αλλα ακομα δεν εχω δει καμμια με Μ πακ απο κοντα για να κρινω
-
Τελικα την εκαναν μπαουλο σαν τη 5GT..
-
Έχει ξαναειπωθεί εδώ μέσα... πρέπει εν μέσω μπυροποσίας να έβαλαν ένα στοιχημα μεταξύ τους οι σχεδιαστές της bmw πόσο πρέπει να ασΚημήνουν τα αυτοκίνητα που φτιάχνουν για να σταματήσουν να πουλάνε. Όποιος φτιάξει τόσο άσΚημο που να μην πουλήσει καθόλου, κερδίζει ένα τσιμπούσι με μπύρα και rohwurst. Όσα rohwurst περισσέψουν θα τα φάει από αλλού.
-
Και χωρίς το M-Pack:
To πίσω μέρος είναι τραγικά ογκώδες
-
...κλασσικος ενδογερμανικος πολεμος μεταξυ της premium τριπλετας (Merc, Audi Bmw)...O ενας μπαινει στα χωραφια του αλλου προσπαθοντας με καθε τροπο να κλεψει πωλησεις...Η Audi αρχιζει να προσεχει περισσοτερο την ρυθμιση των χειριστηριων της για καλυτερη οδηγικη αισθηση (πχ τιμονι...) η Merc βγαζει λιγο πιο σπορτιφ χαρακτηρα στο νεο μικρομεσαιο της (a-class) αλλα και εντυπωσιακη εμφανιση (cla-class) και η Bmw στην παραδοσιακη οδηγοκεντρικη 3αρα, προσφερει πλεον μια εκδοση με αυξημενη πρακτικοτητα (5η πορτα) με συμβιβασμο στην εμφανιση, χωρις ομως να χανεται ο τριτος ογκος, οπως στην station εκδοη...
...για τα Ελληνικα δεδομενα-συνηθειες, δειχνει -και μαλλον ειναι- αστειο ολο αυτο. (το diversification γνωστων εκδοσεων) Για την υπολοιπη ομως Ευρωπαικη αγορα (και πλεον και της Ασιας) ειναι ενα νεο, αξιολογο μεριδιο πωλησεων...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...κλασσικος ενδογερμανικος πολεμος μεταξυ της premium τριπλετας (Merc, Audi Bmw)...O ενας μπαινει στα χωραφια του αλλου προσπαθοντας με καθε τροπο να κλεψει πωλησεις...Η Audi αρχιζει να προσεχει περισσοτερο την ρυθμιση των χειριστηριων της για καλυτερη οδηγικη αισθηση (πχ τιμονι...) η Merc βγαζει λιγο πιο σπορτιφ χαρακτηρα στο νεο μικρομεσαιο της (a-class) αλλα και εντυπωσιακη εμφανιση (cla-class) και η Bmw στην παραδοσιακη οδηγοκεντρικη 3αρα, προσφερει πλεον μια εκδοση με αυξημενη πρακτικοτητα (5η πορτα) με συμβιβασμο στην εμφανιση, χωρις ομως να χανεται ο τριτος ογκος, οπως στην station εκδοη......για τα Ελληνικα δεδομενα-συνηθειες, δειχνει -και μαλλον ειναι- αστειο ολο αυτο. (το diversification γνωστων εκδοσεων) Για την υπολοιπη ομως Ευρωπαικη αγορα (και πλεον και της Ασιας) ειναι ενα νεο, αξιολογο μεριδιο πωλησεων...
To παρόν θα μπορούσε να ήταν και εισαγωγή σε άρθρο περιοδικού (πχ 4Τ) για τη 3άρα GT
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
μερικα μοντελλα που δεν θα δουμε συντω,μα στην Ελλαδα.. απο εκθεση στη Ντοχα.......κι ομως...
(κακη φωτο απο κινητο σε σκοταδι... )
21/10/2012 , καπου στην Κηφησια, με Ελληνικες πινακιδες...
Περα απο την τετραπλη απολιξη, οι τεραστιες τρυπητες δισκοπλακες (και πισω), με τις μπλε Μ δαγκανες, και τις γρυλιες στα εμπροσθια φτερα, μαρτυρουσαν το γνησιο της κατασκευης... -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
...κλασσικος ενδογερμανικος πολεμος μεταξυ της premium τριπλετας (Merc, Audi Bmw)...O ενας μπαινει στα χωραφια του αλλου προσπαθοντας με καθε τροπο να κλεψει πωλησεις...Η Audi αρχιζει να προσεχει περισσοτερο την ρυθμιση των χειριστηριων της για καλυτερη οδηγικη αισθηση (πχ τιμονι...) η Merc βγαζει λιγο πιο σπορτιφ χαρακτηρα στο νεο μικρομεσαιο της (a-class) αλλα και εντυπωσιακη εμφανιση (cla-class) και η Bmw στην παραδοσιακη οδηγοκεντρικη 3αρα, προσφερει πλεον μια εκδοση με αυξημενη πρακτικοτητα (5η πορτα) με συμβιβασμο στην εμφανιση, χωρις ομως να χανεται ο τριτος ογκος, οπως στην station εκδοη...
...για τα Ελληνικα δεδομενα-συνηθειες, δειχνει -και μαλλον ειναι- αστειο ολο αυτο. (το diversification γνωστων εκδοσεων) Για την υπολοιπη ομως Ευρωπαικη αγορα (και πλεον και της Ασιας) ειναι ενα νεο, αξιολογο μεριδιο πωλησεων...
To παρόν θα μπορούσε να ήταν και εισαγωγή σε άρθρο περιοδικού (πχ 4Τ) για τη 3άρα GT
Nα προχωρησω σε κατοχυρωση?
BMW FORUM