Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μέτρηση αναρτήσεων : Υπάρχει μέθοδος αξιόπιστη;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μέτρηση αναρτήσεων : Υπάρχει μέθοδος αξιόπιστη;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    6
    20
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      a3 last edited by

      Έχω πρόβλημα με τις μπροστινές αναρτήσεις και πάω να σκάσω. Πριν πω οτιδήποτε γι' αυτό, θα ήθελα πρώτα να μάθω:

      Υπάρχει τελικά αξιόπιστος τρόπος μέτρησης της ικανότητας των αναρτήσεων;

      Μέχρι τώρα έχω συναντήσει δύο:
      1. Μέτρηση (%) ικανότητας των δύο μπροστινών και λήψη υπόψη και της διαφοράς μεταξύ τους. Το ίδιο για τα πίσω.
      2. Μέτρηση (αριθμός) ταλαντώσεων των δύο μπροστινών και λήψη υπόψη της διαφοράς μεταξύ τους. Το ίδιο για τα πίσω.

      Είναι στην ουσία το ίδιο πράγμα;
      Στο 1ο, ποια είναι τα όρια % για τον κάθε τροχό και ποια για τη διαφορά μεταξύ αριστερού και δεξιού;
      Στο 2ο, ποια είναι τα όρια του αριθμού ταλαντώσεων για τον κάθε τροχό και ποια για τη διαφορά μεταξύ αριστερού και δεξιού;

      ΥΓ: Καταλαβαίνετε για ποιο αυτοκίνητο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        a3 last edited by

        Έχω πρόβλημα με τις μπροστινές αναρτήσεις και πάω να σκάσω. Πριν πω οτιδήποτε γι' αυτό, θα ήθελα πρώτα να μάθω:

        Υπάρχει τελικά αξιόπιστος τρόπος μέτρησης της ικανότητας των αναρτήσεων;

        Μέχρι τώρα έχω συναντήσει δύο:
        1. Μέτρηση (%) ικανότητας των δύο μπροστινών και λήψη υπόψη και της διαφοράς μεταξύ τους. Το ίδιο για τα πίσω.
        2. Μέτρηση (αριθμός) ταλαντώσεων των δύο μπροστινών και λήψη υπόψη της διαφοράς μεταξύ τους. Το ίδιο για τα πίσω.

        Είναι στην ουσία το ίδιο πράγμα;
        Στο 1ο, ποια είναι τα όρια % για τον κάθε τροχό και ποια για τη διαφορά μεταξύ αριστερού και δεξιού;
        Στο 2ο, ποια είναι τα όρια του αριθμού ταλαντώσεων για τον κάθε τροχό και ποια για τη διαφορά μεταξύ αριστερού και δεξιού;

        ΥΓ: Καταλαβαίνετε για ποιο αυτοκίνητο...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          a3 last edited by

          Έχω πρόβλημα με τις μπροστινές αναρτήσεις και πάω να σκάσω. Πριν πω οτιδήποτε γι' αυτό, θα ήθελα πρώτα να μάθω:

          Υπάρχει τελικά αξιόπιστος τρόπος μέτρησης της ικανότητας των αναρτήσεων;

          Μέχρι τώρα έχω συναντήσει δύο:
          1. Μέτρηση (%) ικανότητας των δύο μπροστινών και λήψη υπόψη και της διαφοράς μεταξύ τους. Το ίδιο για τα πίσω.
          2. Μέτρηση (αριθμός) ταλαντώσεων των δύο μπροστινών και λήψη υπόψη της διαφοράς μεταξύ τους. Το ίδιο για τα πίσω.

          Είναι στην ουσία το ίδιο πράγμα;
          Στο 1ο, ποια είναι τα όρια % για τον κάθε τροχό και ποια για τη διαφορά μεταξύ αριστερού και δεξιού;
          Στο 2ο, ποια είναι τα όρια του αριθμού ταλαντώσεων για τον κάθε τροχό και ποια για τη διαφορά μεταξύ αριστερού και δεξιού;

          ΥΓ: Καταλαβαίνετε για ποιο αυτοκίνητο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            agalanop last edited by

            Για να σε μπερδέψω ακόμη περισσότερο έχω ακούσει και τις ακόλουθες απόψεις:

            -Μέτρηση της ικανότητας των αμορτισέρ σε σχέση με το πώς θα έπρεπε να ήταν αν ήταν καινούργια. Για σχεδόν καινούργια αμορτισέρ νούμερα όπως 98 ή 99% είναι προφανώς εφικτά.
            -Mέτρηση της σκληρότητας της ανάρτησης. Εδώ το 100% θεωρείται το απόλυτο κούτσουρο, δηλαδή η μηδέν συμπίεση ή έκταση, το άκαμπτο. Με αυτή τη μέθοδο το 70% θεωρείται ήδη σκληρό και ίσως με προσανατολισμό πίστας…

            Οι παραπάνω μετρήσεις γίνονται με τα αμορτισέρ πάνω στο αυτοκίνητο ε!
            Το να βγάλεις το αμορτισέρ και να το μετρήσεις σε ξεχωριστό “δυναμόμετρο” είναι άλλο θέμα και μάλλον το καλύτερο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              leonp last edited by

              Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
              Το να βγάλεις το αμορτισέρ και να το μετρήσεις σε ξεχωριστό “δυναμόμετρο” είναι άλλο θέμα και μάλλον το καλύτερο.

              Το ίδιο αμορτισέρ σε ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι στο 90% και σε άλλο στο 80% - δέν έχει νόημα να τα μετράς έξω από το αυτοκίνητο εκτός αν θέλεις να διαπιστώσεις βλάβες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A
                a3 last edited by

                Ο χρήστης leonp έγραψε:
                Το ίδιο αμορτισέρ σε ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι στο 90% και σε άλλο στο 80%

                Ποια από τις προηγούμενες μεθόδους έχεις στο μυαλό σου;

                Επειδή αυτό που με καίει είναι αν τελικά έχω βλάβη, το δυναμόμετρο μετράει % ικανότητα; Ποια είναι τα φυσιολογικά επίπεδα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  leonp last edited by

                  Το ίδιο αμορτισέρ εάν μπορούσε να μπει σε Atos θα ήταν κούτσουρο, σε Α3 κανονικό και σε μεγάλο Mercedes θα έπλεε σα χαλασμένο. Έχει σχέση το βάρος του αυτοκινήτου.

                  Ο καλύτερος (κατά τη γνώμη μου) τρόπος να ελέγξεις τα αμορτισέρ σου είναι να βρεις ένα δρόμο που έχει χαλάσει και έχει κάνει κύματα η άσφαλτος και να φρενάρεις δυνατά (πρόσεξε τους πίσω σου). Αν το φρενάρισμα δεν είναι ομαλό, η ρόδα πηδάει και το ABS μπαίνει αμέσως, τα αμορτισέρ σου δεν κάνουν - είναι πολύ μαλακά ή χαλασμένα και δεν ελέγχουν τους τροχούς (άρα επικίνδυνα).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr