-
Έχω πρόβλημα με τις μπροστινές αναρτήσεις και πάω να σκάσω. Πριν πω οτιδήποτε γι' αυτό, θα ήθελα πρώτα να μάθω:
Υπάρχει τελικά αξιόπιστος τρόπος μέτρησης της ικανότητας των αναρτήσεων;
Μέχρι τώρα έχω συναντήσει δύο:
1. Μέτρηση (%) ικανότητας των δύο μπροστινών και λήψη υπόψη και της διαφοράς μεταξύ τους. Το ίδιο για τα πίσω.
2. Μέτρηση (αριθμός) ταλαντώσεων των δύο μπροστινών και λήψη υπόψη της διαφοράς μεταξύ τους. Το ίδιο για τα πίσω.Είναι στην ουσία το ίδιο πράγμα;
Στο 1ο, ποια είναι τα όρια % για τον κάθε τροχό και ποια για τη διαφορά μεταξύ αριστερού και δεξιού;
Στο 2ο, ποια είναι τα όρια του αριθμού ταλαντώσεων για τον κάθε τροχό και ποια για τη διαφορά μεταξύ αριστερού και δεξιού;ΥΓ: Καταλαβαίνετε για ποιο αυτοκίνητο...
-
Έχω πρόβλημα με τις μπροστινές αναρτήσεις και πάω να σκάσω. Πριν πω οτιδήποτε γι' αυτό, θα ήθελα πρώτα να μάθω:
Υπάρχει τελικά αξιόπιστος τρόπος μέτρησης της ικανότητας των αναρτήσεων;
Μέχρι τώρα έχω συναντήσει δύο:
1. Μέτρηση (%) ικανότητας των δύο μπροστινών και λήψη υπόψη και της διαφοράς μεταξύ τους. Το ίδιο για τα πίσω.
2. Μέτρηση (αριθμός) ταλαντώσεων των δύο μπροστινών και λήψη υπόψη της διαφοράς μεταξύ τους. Το ίδιο για τα πίσω.Είναι στην ουσία το ίδιο πράγμα;
Στο 1ο, ποια είναι τα όρια % για τον κάθε τροχό και ποια για τη διαφορά μεταξύ αριστερού και δεξιού;
Στο 2ο, ποια είναι τα όρια του αριθμού ταλαντώσεων για τον κάθε τροχό και ποια για τη διαφορά μεταξύ αριστερού και δεξιού;ΥΓ: Καταλαβαίνετε για ποιο αυτοκίνητο...
-
Έχω πρόβλημα με τις μπροστινές αναρτήσεις και πάω να σκάσω. Πριν πω οτιδήποτε γι' αυτό, θα ήθελα πρώτα να μάθω:
Υπάρχει τελικά αξιόπιστος τρόπος μέτρησης της ικανότητας των αναρτήσεων;
Μέχρι τώρα έχω συναντήσει δύο:
1. Μέτρηση (%) ικανότητας των δύο μπροστινών και λήψη υπόψη και της διαφοράς μεταξύ τους. Το ίδιο για τα πίσω.
2. Μέτρηση (αριθμός) ταλαντώσεων των δύο μπροστινών και λήψη υπόψη της διαφοράς μεταξύ τους. Το ίδιο για τα πίσω.Είναι στην ουσία το ίδιο πράγμα;
Στο 1ο, ποια είναι τα όρια % για τον κάθε τροχό και ποια για τη διαφορά μεταξύ αριστερού και δεξιού;
Στο 2ο, ποια είναι τα όρια του αριθμού ταλαντώσεων για τον κάθε τροχό και ποια για τη διαφορά μεταξύ αριστερού και δεξιού;ΥΓ: Καταλαβαίνετε για ποιο αυτοκίνητο...
-
Για να σε μπερδέψω ακόμη περισσότερο έχω ακούσει και τις ακόλουθες απόψεις:
-Μέτρηση της ικανότητας των αμορτισέρ σε σχέση με το πώς θα έπρεπε να ήταν αν ήταν καινούργια. Για σχεδόν καινούργια αμορτισέρ νούμερα όπως 98 ή 99% είναι προφανώς εφικτά.
-Mέτρηση της σκληρότητας της ανάρτησης. Εδώ το 100% θεωρείται το απόλυτο κούτσουρο, δηλαδή η μηδέν συμπίεση ή έκταση, το άκαμπτο. Με αυτή τη μέθοδο το 70% θεωρείται ήδη σκληρό και ίσως με προσανατολισμό πίστας…Οι παραπάνω μετρήσεις γίνονται με τα αμορτισέρ πάνω στο αυτοκίνητο ε!
Το να βγάλεις το αμορτισέρ και να το μετρήσεις σε ξεχωριστό “δυναμόμετρο” είναι άλλο θέμα και μάλλον το καλύτερο. -
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Το να βγάλεις το αμορτισέρ και να το μετρήσεις σε ξεχωριστό “δυναμόμετρο” είναι άλλο θέμα και μάλλον το καλύτερο.Το ίδιο αμορτισέρ σε ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι στο 90% και σε άλλο στο 80% - δέν έχει νόημα να τα μετράς έξω από το αυτοκίνητο εκτός αν θέλεις να διαπιστώσεις βλάβες.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το ίδιο αμορτισέρ σε ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι στο 90% και σε άλλο στο 80%Ποια από τις προηγούμενες μεθόδους έχεις στο μυαλό σου;
Επειδή αυτό που με καίει είναι αν τελικά έχω βλάβη, το δυναμόμετρο μετράει % ικανότητα; Ποια είναι τα φυσιολογικά επίπεδα;
-
Το ίδιο αμορτισέρ εάν μπορούσε να μπει σε Atos θα ήταν κούτσουρο, σε Α3 κανονικό και σε μεγάλο Mercedes θα έπλεε σα χαλασμένο. Έχει σχέση το βάρος του αυτοκινήτου.
Ο καλύτερος (κατά τη γνώμη μου) τρόπος να ελέγξεις τα αμορτισέρ σου είναι να βρεις ένα δρόμο που έχει χαλάσει και έχει κάνει κύματα η άσφαλτος και να φρενάρεις δυνατά (πρόσεξε τους πίσω σου). Αν το φρενάρισμα δεν είναι ομαλό, η ρόδα πηδάει και το ABS μπαίνει αμέσως, τα αμορτισέρ σου δεν κάνουν - είναι πολύ μαλακά ή χαλασμένα και δεν ελέγχουν τους τροχούς (άρα επικίνδυνα).
Μέτρηση αναρτήσεων : Υπάρχει μέθοδος αξιόπιστη;