Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 9
    • Best 0
    • Groups 0

    a3

    @a3

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    9
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    a3 Unfollow Follow

    Latest posts made by a3

    • RE: Αμορτισερ Α3 ΕΛΕΟΣ!!

      Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
      φιλος μου παει για το A3 SPORTBACK 2Lt γνωριζει κανεις εαν και σε αυτο το μοντελο εχουν παρατηρηθει αναλογα προβληματα;;

      Το δικό μου (δεν ξέρω για τους υπόλοιπους) είναι αυτοκίνητο πρώτης φουρνιάς. Δε λένε ότι τα νέα μοντέλα βγάζουν και κάτι;

      Υπάρχει βελτιωμένη πίσω ανάρτηση για το μοντέλο ΑΜΒΙΤΙΟΝ γιατί η αρχική 'χτυπούσε'. Φαντάζομαι πως τα νέα αυτοκίνητα θα είναι εφοδιασμένα μ' αυτή.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      a3
    • RE: Αμορτισερ Α3 ΕΛΕΟΣ!!

      Ο χρήστης flea1 έγραψε:
      poios o logos na skame bre aderfe??Xalara...

      Θα συμφωνούσα μαζί σου αν το πρόβλημά μου ήταν μόνο τα πίσω.
      Τα πίσω τα έχω ήδη αλλάξει αλλά τώρα φαίνεται ότι υπάρχει πρόβλημα και με τα μπροστά.

      Άνοιξα ένα θέμα για τη μέτρηση των αναρτήσεων. Αν θέλεις γράψε την εμπειρία σου.

      Περιμένω την τελική απάντηση από την Cosmocar μέχρι την άλλη εβδομάδα.
      Τότε σε ένα καινούριο θέμα θα γράψω όλη την ιστορία που σε λίγα σημεία είναι για γέλια και σε πολλά για κλάματα.

      Εν αναμονή των εξελίξεων λοιπόν...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      a3
    • RE: Μέτρηση αναρτήσεων : Υπάρχει μέθοδος αξιόπιστη;

      Ο χρήστης leonp έγραψε:
      Το ίδιο αμορτισέρ σε ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι στο 90% και σε άλλο στο 80%

      Ποια από τις προηγούμενες μεθόδους έχεις στο μυαλό σου;

      Επειδή αυτό που με καίει είναι αν τελικά έχω βλάβη, το δυναμόμετρο μετράει % ικανότητα; Ποια είναι τα φυσιολογικά επίπεδα;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      a3
    • Μέτρηση αναρτήσεων : Υπάρχει μέθοδος αξιόπιστη;

      Έχω πρόβλημα με τις μπροστινές αναρτήσεις και πάω να σκάσω. Πριν πω οτιδήποτε γι' αυτό, θα ήθελα πρώτα να μάθω:

      Υπάρχει τελικά αξιόπιστος τρόπος μέτρησης της ικανότητας των αναρτήσεων;

      Μέχρι τώρα έχω συναντήσει δύο:
      1. Μέτρηση (%) ικανότητας των δύο μπροστινών και λήψη υπόψη και της διαφοράς μεταξύ τους. Το ίδιο για τα πίσω.
      2. Μέτρηση (αριθμός) ταλαντώσεων των δύο μπροστινών και λήψη υπόψη της διαφοράς μεταξύ τους. Το ίδιο για τα πίσω.

      Είναι στην ουσία το ίδιο πράγμα;
      Στο 1ο, ποια είναι τα όρια % για τον κάθε τροχό και ποια για τη διαφορά μεταξύ αριστερού και δεξιού;
      Στο 2ο, ποια είναι τα όρια του αριθμού ταλαντώσεων για τον κάθε τροχό και ποια για τη διαφορά μεταξύ αριστερού και δεξιού;

      ΥΓ: Καταλαβαίνετε για ποιο αυτοκίνητο...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      a3
    • RE: Μέτρηση αναρτήσεων : Υπάρχει μέθοδος αξιόπιστη;

      Έχω πρόβλημα με τις μπροστινές αναρτήσεις και πάω να σκάσω. Πριν πω οτιδήποτε γι' αυτό, θα ήθελα πρώτα να μάθω:

      Υπάρχει τελικά αξιόπιστος τρόπος μέτρησης της ικανότητας των αναρτήσεων;

      Μέχρι τώρα έχω συναντήσει δύο:
      1. Μέτρηση (%) ικανότητας των δύο μπροστινών και λήψη υπόψη και της διαφοράς μεταξύ τους. Το ίδιο για τα πίσω.
      2. Μέτρηση (αριθμός) ταλαντώσεων των δύο μπροστινών και λήψη υπόψη της διαφοράς μεταξύ τους. Το ίδιο για τα πίσω.

      Είναι στην ουσία το ίδιο πράγμα;
      Στο 1ο, ποια είναι τα όρια % για τον κάθε τροχό και ποια για τη διαφορά μεταξύ αριστερού και δεξιού;
      Στο 2ο, ποια είναι τα όρια του αριθμού ταλαντώσεων για τον κάθε τροχό και ποια για τη διαφορά μεταξύ αριστερού και δεξιού;

      ΥΓ: Καταλαβαίνετε για ποιο αυτοκίνητο...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      a3
    • RE: Αμορτισερ Α3 ΕΛΕΟΣ!!

      Συγγνώμη που επαναφέρω το θέμα μετά από τόσο καιρό, αλλά θέλω να ρωτήσω
      αν κάποιος αντιμετώπησε πρόβλημα με τις μπροστινές αναρτήσεις του Α3 Ambition και όχι με το γνωστό πρόβλημα των πίσω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      a3
    • RE: A3 : Αλλαγή ελαστικών , βελτιώσεις;

      Ευχαριστώ παιδιά.

      Σε οτι αφορά την αλλαγή κινητήρα, η αντιπροσωπεία προτείνει καλύτερα αλλαγή αυτοκινήτου. Πρέπει να αλλάξουν τα πάντα. Μόνο αν βρεθεί έτοιμη κομμένη μούρη.
      Έτσι κι αλλιώς, για να διαλέξω αυτό το αμάξι και με αυτόν τον κινητήρα δε κυνηγώ ακραίες καταστάσεις.
      Είμαι πολύ ευχαριστημένος και οι όποιες αλλαγές στοχεύουν στην όποια βελτίωση χωρίς όμως να θυσιάσω οτιδήποτε. Ούτε σε κράτημα αλλά ούτε και σε θόρυβο (με φίλτρα και/ή εξάτμιση) γιατί μου αρέσει το αθόρυβο.

      Φαντάζομαι ότι ανταλλαγή ζαντολάστιχων μπορώ να κάνω σε οποιοδήποτε αντίστοιχο κατάστημα. Σωστά;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      a3
    • A3 : Αλλαγή ελαστικών , βελτιώσεις;

      Χαιρετώ τους πάντες. Νέος στο forum και χωρίς πολλές γνώσεις.
      Έχω ένα Α3-Ambition (8v,102PS) και προβληματίζομαι σχετικά με το μέγεθος των ελαστικών (225/45/17'). Αν κρίνω από τις διάφορες γνώμες που διατυπώθηκαν κατά καιρούς, όλες συγκλίνουν προς την αλλαγή σε 205/50/17'.
      Παρ' όλα αυτά θα ήθελα να με διαφωτήσει κάποιος:
      **1. **Είναι φυσιολογικό να 'φοράει' ίδιο λάστιχο με το 3.2Q (250PS);
      **2. **Είναι απλώς κίνηση εντυπωσιασμού της εταιρίας ή έχει κάποια ιδιαιτερότητα το στήσιμο του αυτοκινήτου;
      **3. **Αν κάποιος έχει κάνει την αλλαγή, τι εντυπώσεις αποκόμισε;
      **4. **Να παραμείνω στη Michelen (Pilot Sport) ή να κοιτάξω και αλλού;

      Επίσης, θα το εκτιμούσα ιδιαιτέρως αν κάποια παιδιά που έκαναν κάποιες απλές ή οχι μετατροπές (φίλτρα,εξάτμιση,chip κτλ), μοιραζόντουσαν τις γνώσεις, τις εμπειρίες τους και τις προτάσεις τους.

      Thanx

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      a3
    • RE: A3 : Αλλαγή ελαστικών , βελτιώσεις;

      Χαιρετώ τους πάντες. Νέος στο forum και χωρίς πολλές γνώσεις.
      Έχω ένα Α3-Ambition (8v,102PS) και προβληματίζομαι σχετικά με το μέγεθος των ελαστικών (225/45/17'). Αν κρίνω από τις διάφορες γνώμες που διατυπώθηκαν κατά καιρούς, όλες συγκλίνουν προς την αλλαγή σε 205/50/17'.
      Παρ' όλα αυτά θα ήθελα να με διαφωτήσει κάποιος:
      **1. **Είναι φυσιολογικό να 'φοράει' ίδιο λάστιχο με το 3.2Q (250PS);
      **2. **Είναι απλώς κίνηση εντυπωσιασμού της εταιρίας ή έχει κάποια ιδιαιτερότητα το στήσιμο του αυτοκινήτου;
      **3. **Αν κάποιος έχει κάνει την αλλαγή, τι εντυπώσεις αποκόμισε;
      **4. **Να παραμείνω στη Michelen (Pilot Sport) ή να κοιτάξω και αλλού;

      Επίσης, θα το εκτιμούσα ιδιαιτέρως αν κάποια παιδιά που έκαναν κάποιες απλές ή οχι μετατροπές (φίλτρα,εξάτμιση,chip κτλ), μοιραζόντουσαν τις γνώσεις, τις εμπειρίες τους και τις προτάσεις τους.

      Thanx

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      a3
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr