Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το νέο VW PASSAT !
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Το νέο VW PASSAT !
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 5 / 6
    Μελλοντικά Μοντέλα
    43
    119
    256
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      A6 θυμίζει σίγουρα.

      Όπως και να 'χει είναι όμορφο. Το πρώτο όμορφο Passat...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pavlos23 last edited by

        Ο χρήστης meco έγραψε:

        Σ'αυτή τη φωτογραφία γιατί μου θυμίζει εμπρός την BMW 6άρα;
        http://www.km77.com/marcas/volkswagen/p ... gra/12.asp

        Δεν θα το έλεγα. Εμένα Α6 μου θυμίζει...
        Παραείναι μακρύ για 3άρα...

        Το Α6 το θυμίζει σίγουρα ως σύνολο,εγώ ανέφερα το εμπρός μέρος (φανάρια,προφυλακτήρας) σε σχέση με την 6άρα και όχι την 3άρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:

          Σ'αυτή τη φωτογραφία γιατί μου θυμίζει εμπρός την BMW 6άρα;
          http://www.km77.com/marcas/volkswagen/p ... gra/12.asp

          Δεν θα το έλεγα. Εμένα Α6 μου θυμίζει...
          Παραείναι μακρύ για 3άρα...

          Το Α6 το θυμίζει σίγουρα ως σύνολο,εγώ ανέφερα το εμπρός μέρος (φανάρια,προφυλακτήρας) σε σχέση με την 6άρα και όχι την 3άρα.

          Το δάκρυ φέρνει λίγο στα 'μάτια' της 6άρας

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gskarmou last edited by

            Ο χρήστης technik έγραψε:

            Ó'áõôÞ ôç öùôïãñáößá ãéáôß ìïõ èõìßæåé åìðñüò ôçí BMW 6Üñá;
            http://www.km77.com/marcas/volkswagen/p ... gra/12.asp

            Äåí èá ôï Ýëåãá. ÅìÝíá Á6 ìïõ èõìßæåé...
            Ðáñáåßíáé ìáêñý ãéá 3Üñá...

            Ôï Á6 ôï èõìßæåé óßãïõñá ùò óýíïëï,åãþ áíÝöåñá ôï åìðñüò ìÝñïò (öáíÜñéá,ðñïöõëáêôÞñáò) óå ó÷Ýóç ìå ôçí 6Üñá êáé ü÷é ôçí 3Üñá.

            Ôï äÜêñõ öÝñíåé ëßãï óôá 'ìÜôéá' ôçò 6Üñáò

            ôï Consept C , ôï Consept C
            áêïõ 6áñá áõôü åßíáé ðïëý ðéï üìïñöï

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panark last edited by

              Το νέο Passat θα έχει στο εσωτερικό του μπρίζα 230V για επαναφόρτηση laptop.

              Αντ' αυτού, βλέπω να πετυχαίνω καμμιά γκόμενα στο φανάρι να κάνει πιστολάκι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                technik last edited by

                Ο χρήστης panark έγραψε:
                Το νέο Passat θα έχει στο εσωτερικό του μπρίζα 230V για επαναφόρτηση laptop.

                Αντ' αυτού, βλέπω να πετυχαίνω καμμιά γκόμενα στο φανάρι να κάνει πιστολάκι...

                Aπ' ότι βλέπω, είσαι κι εσύ ένα απ' 'τα παιδιά που ήτανε πάντα άντρας'

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  panark last edited by

                  Ο χρήστης technik έγραψε:

                  Το νέο Passat θα έχει στο εσωτερικό του μπρίζα 230V για επαναφόρτηση laptop.

                  Αντ' αυτού, βλέπω να πετυχαίνω καμμιά γκόμενα στο φανάρι να κάνει πιστολάκι...

                  Aπ' ότι βλέπω, είσαι κι εσύ ένα απ' 'τα παιδιά που ήτανε πάντα άντρας'

                  Είμαι παναθεμά με! Κέρμα κέρμα τα μαζεύω τα ρημάδια, μπας και καταφέρω να αντικαταστήσω το υπάρχον IV 1.6 με το εικονιζόμενο.

                  Πάντως και γαμώ τις διαφημίσεις, λίγα τα πλάνα του αυτοκινήτου αλλά πολύ πετυχημένο concept. Έτσι πως στρίβουν οι τροχοί στο τέλος, το αυτοκίνητο είναι σαν ζωντανό...

                  Δεν έχω συμμετάσχει σε καμμία συζήτηση που αφορά το GTI και τους 'ανταγωνιστές'. Ας το οδηγήσουν πρώτα οι αλλόθρησκοι, ας οδηγήσουν και τα υπόλοιπα και μετά να μας πουν...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimitrios2004 last edited by

                    Τα πλαστικά στα χερούλια που ξεφλουδίζουν, γιατί δεν τα αλλάζουν;

                    Απο τις φωτογραφίες φαίνονται πάλι τα ίδια

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      meco last edited by

                      Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
                      Το Α6 το θυμίζει σίγουρα ως σύνολο,εγώ ανέφερα το εμπρός μέρος (φανάρια,προφυλακτήρας) σε σχέση με την 6άρα και όχι την 3άρα.

                      ok.
                      Πάντως ενώ από μπροστά έχει μία πολύ δυναμική και όμορφη εμφάνιση, το πίσω μέρος μου φαίνεται λίγο ανακόλουθο σε σχέση με το μπροστά...
                      Δείχνει πιο... 'ξενέρωτο', να το πω??
                      Λογικά θα έχει το κινητήρα στο διαμήκη άξονα, οπότε θα υπάρξει άραγε, έκδοση 2.0Τ FSI quattro??

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ο χρήστης meco έγραψε:

                        Το Α6 το θυμίζει σίγουρα ως σύνολο,εγώ ανέφερα το εμπρός μέρος (φανάρια,προφυλακτήρας) σε σχέση με την 6άρα και όχι την 3άρα.

                        ok.
                        Πάντως ενώ από μπροστά έχει μία πολύ δυναμική και όμορφη εμφάνιση, το πίσω μέρος μου φαίνεται λίγο ανακόλουθο σε σχέση με το μπροστά...
                        Δείχνει πιο... 'ξενέρωτο', να το πω??
                        Λογικά θα έχει το κινητήρα στο διαμήκη άξονα, οπότε θα υπάρξει άραγε, έκδοση 2.0Τ FSI quattro??

                        Φυσικά και όχι! αυτό έλειπε η VW να έχει quattro 4ΜΟΤΙΟΝ ναι

                        Μάλλον θα υπάρξει αλλαγή και σε αυτόν τον τομέα, κινητήρας εγκάρσια, οπότε πάμε για Haldex

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:

                          Το Α6 το θυμίζει σίγουρα ως σύνολο,εγώ ανέφερα το εμπρός μέρος (φανάρια,προφυλακτήρας) σε σχέση με την 6άρα και όχι την 3άρα.

                          ok.
                          Πάντως ενώ από μπροστά έχει μία πολύ δυναμική και όμορφη εμφάνιση, το πίσω μέρος μου φαίνεται λίγο ανακόλουθο σε σχέση με το μπροστά...
                          Δείχνει πιο... 'ξενέρωτο', να το πω??
                          Λογικά θα έχει το κινητήρα στο διαμήκη άξονα, οπότε θα υπάρξει άραγε, έκδοση 2.0Τ FSI quattro??

                          Φυσικά και όχι! **αυτό έλειπε η VW να έχει quattro 4ΜΟΤΙΟΝ ναι **😉

                          Μάλλον θα υπάρξει αλλαγή και σε αυτόν τον τομέα, κινητήρας εγκάρσια, οπότε πάμε για Haldex

                          Σωστός

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimitrios2004 last edited by

                            press release:

                            The new Passat - Perfect design and comfort throughout

                            Wolfsburg, 14. December 2004

                            Appealing: the Volkswagen for a better journey in a mobile lifestyle
                            Progressive: design with new front section looks ahead to the future of the brand

                            * Intelligent: numerous functions using next generation technology
                            * Powerful: new TDI with 125 kW / 170 PS and Piezzo-operated unit injector technology
                            * Safe: ESP + trailer stabilisation, bi-xenon headlights with cornering light
                            * Comfortable: four-link rear suspension with acoustic dampening, draught-free Climatronic ventilation
                            

                            This is it – the new Passat. Initial photos and facts as a taster before the premiere in February 2005. The launch will follow in the first European countries in March, after which the sixth generation of the bestselling model – more than 13 million Passats have been sold to date – will also be launched on the other continents.

                            The new Passat is a car which is just as stylish as it is functional, comfortable and well thought-out. Volkswagen has not only redesigned the major features – the engines, running gear and the body. To improve the mobile lifestyle, the cleverly-designed functional elements make all the difference. There are many examples of this: the Bluetooth telephone unit, the high-quality sound system, the sporty but comfortable long-distance seats, the intelligent starting and locking system, the electronic parking brake, automatic distance control, draught-free Climatronic ventilation or simply the very stylish interior and exterior. That is the new Passat.

                            Design - the new face of Volkswagen?

                            Its striking design shows stylish lines, is extremely distinctive and shows a progressive brand image with a chrome shield.shaped radiator grille – the new face. The much-acclaimed Concept R (Roadster) and Concept C (Cabriolet-Coupé) showed the stylistic direction for this VW face of the future. The Passat is the first production vehicle to now show these characteristics.

                            The rear section of the Passat is characterised by fast responding LED rear lights which reproduce the styling of the headlights with a round main element.

                            Dimensions – controlled growth

                            Its is traditional in terms of the series that the new Passat offers a spacious interior close to that offered by the luxury-class. Thanks to the transversely-mounted engines and the slightly larger body dimensions however, this applies now more than ever. In detail, the new Passat is 4.77 metres long (+ 62 mm), 1.82 metres wide (+ 74 mm) and 1.47 metres tall (+ 10 mm). Its wheelbase measures 2.71 metres (+ 6 mm); the luggage compartment offers a maximum volume of 565 litres (+ 90 litres). Another dimension is particularly exciting however: the static torsional rigidity. Its value is 57 percent greater than that of its already very good predecessor and represents the best value in its class.

                            Engines – six out of seven are direct injection and new to the Passat range

                            Petrol engines: With the exception of the entry-level engine with 75 kW / 102 PS, all the petrol engines are new to the Passat range. The four-cylinder FSI engines with homogeneous direct injection have an output of 85 kW / 115 PS, 110 kW / 150 PS and 147 kW / 200 PS. A 3.2 litre V6 FSI with 184 kW / 250 PS will top off the range in the fourth quarter of 2005.

                            Diesel engines: Each of the three TDIs are being used in this series for the first time. These will be as a 77 kW / 105 PS, 103 kW / 140 PS and 125 kW / 170 PS units. The diesel engines will also gradually be offered with a diesel particulate filter. The most powerful TDI is equipped with the highly innovative Piezzo-operated high pressure fuel injection system and two balancer shafts, as is the 103 kW TDI with diesel particulate filter. The 85 kW, 110 kW and 147 kW petrol engines can be combined with a comfortable six-speed automatic gearbox; the two more powerful TDI engines with the innovative dual-clutch gearbox (DSG). Models with the 4MOTION four-wheel drive will follow at a later date.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              technik last edited by

                              Μιμούμενος τον sakiss( ), έχω και λέω:

                              Ψαγμένος πίνακας οργάνων

                              χειρόφρενο

                              Λεπτομέρεια μπράτσου πόρτας

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Ο χρήστης technik έγραψε:
                                χειρόφρενο:
                                http://www.germancarfans.com/news/20503 ... Mini2L.jpg

                                ελπίζω ο κακομοίρης που θα θελήσει να το 'σβουρίξει' σε καμιά φουρκέτα να μην ξηλώσει κάνα υποβραχιόνιο και να μην ανοίξει τον κλιματισμό προσπαθώντας!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο κανιβαλλισμός στο μεγαλείο του

                                  http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=44425

                                  Passat 1.6 FSI Sportline: 22.400

                                  Golf 1.6 FSI 5D Sportline: 22.920

                                  Golf+ 1.6 FSI Sportline: 22.150

                                  Touran 1.6 FSI Highline: 25.380

                                  Στο τελευταίο τουλάχιστον υπάρχει διαχωρισμός

                                  Να δω που θα μπει το νέο Bora από το Νοέμβριο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    technik last edited by

                                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                    Passat 1.6 FSI Sportline: 22.400

                                    Golf 1.6 FSI 5D Sportline: 22.920

                                    Το Golf είναι πιο ακριβό?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros19 last edited by

                                      ειναι πιο ποιοτικο γιαυτο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        technik last edited by

                                        Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
                                        ειναι πιο ποιοτικο γιαυτο

                                        Πές κι άλλα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ο χρήστης technik έγραψε:

                                          Passat 1.6 FSI Sportline: 22.400

                                          Golf 1.6 FSI 5D Sportline: 22.920

                                          Το Golf είναι πιο ακριβό?

                                          το http://www.vw.gr έτσι γράφει τουλάχιστον

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            technik last edited by

                                            Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                            Passat 1.6 FSI Sportline: 22.400

                                            Golf 1.6 FSI 5D Sportline: 22.920

                                            Το Golf είναι πιο ακριβό?

                                            το http://www.vw.gr έτσι γράφει τουλάχιστον

                                            Δηλαδή αν θές και περισσότερους χώρους, πληρώνεις λιγότερα ?

                                            Τί να το κάνεις μετά το Golf + ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 5 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr