-
A6 θυμίζει σίγουρα.
Όπως και να 'χει είναι όμορφο. Το πρώτο όμορφο Passat...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Σ'αυτή τη φωτογραφία γιατί μου θυμίζει εμπρός την BMW 6άρα;
http://www.km77.com/marcas/volkswagen/p ... gra/12.aspΔεν θα το έλεγα. Εμένα Α6 μου θυμίζει...
Παραείναι μακρύ για 3άρα...Το Α6 το θυμίζει σίγουρα ως σύνολο,εγώ ανέφερα το εμπρός μέρος (φανάρια,προφυλακτήρας) σε σχέση με την 6άρα και όχι την 3άρα.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Σ'αυτή τη φωτογραφία γιατί μου θυμίζει εμπρός την BMW 6άρα;
http://www.km77.com/marcas/volkswagen/p ... gra/12.aspΔεν θα το έλεγα. Εμένα Α6 μου θυμίζει...
Παραείναι μακρύ για 3άρα...Το Α6 το θυμίζει σίγουρα ως σύνολο,εγώ ανέφερα το εμπρός μέρος (φανάρια,προφυλακτήρας) σε σχέση με την 6άρα και όχι την 3άρα.
Το δάκρυ φέρνει λίγο στα 'μάτια' της 6άρας
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ó'áõôÞ ôç öùôïãñáößá ãéáôß ìïõ èõìßæåé åìðñüò ôçí BMW 6Üñá;
http://www.km77.com/marcas/volkswagen/p ... gra/12.aspÄåí èá ôï Ýëåãá. ÅìÝíá Á6 ìïõ èõìßæåé...
Ðáñáåßíáé ìáêñý ãéá 3Üñá...Ôï Á6 ôï èõìßæåé óßãïõñá ùò óýíïëï,åãþ áíÝöåñá ôï åìðñüò ìÝñïò (öáíÜñéá,ðñïöõëáêôÞñáò) óå ó÷Ýóç ìå ôçí 6Üñá êáé ü÷é ôçí 3Üñá.
Ôï äÜêñõ öÝñíåé ëßãï óôá 'ìÜôéá' ôçò 6Üñáò
ôï Consept C , ôï Consept C
áêïõ 6áñá áõôü åßíáé ðïëý ðéï üìïñöï -
Το νέο Passat θα έχει στο εσωτερικό του μπρίζα 230V για επαναφόρτηση laptop.
Αντ' αυτού, βλέπω να πετυχαίνω καμμιά γκόμενα στο φανάρι να κάνει πιστολάκι...
-
Ο χρήστης panark έγραψε:
Το νέο Passat θα έχει στο εσωτερικό του μπρίζα 230V για επαναφόρτηση laptop.Αντ' αυτού, βλέπω να πετυχαίνω καμμιά γκόμενα στο φανάρι να κάνει πιστολάκι...
Aπ' ότι βλέπω, είσαι κι εσύ ένα απ' 'τα παιδιά που ήτανε πάντα άντρας'
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Το νέο Passat θα έχει στο εσωτερικό του μπρίζα 230V για επαναφόρτηση laptop.
Αντ' αυτού, βλέπω να πετυχαίνω καμμιά γκόμενα στο φανάρι να κάνει πιστολάκι...
Aπ' ότι βλέπω, είσαι κι εσύ ένα απ' 'τα παιδιά που ήτανε πάντα άντρας'
Είμαι παναθεμά με! Κέρμα κέρμα τα μαζεύω τα ρημάδια, μπας και καταφέρω να αντικαταστήσω το υπάρχον IV 1.6 με το εικονιζόμενο.
Πάντως και γαμώ τις διαφημίσεις, λίγα τα πλάνα του αυτοκινήτου αλλά πολύ πετυχημένο concept. Έτσι πως στρίβουν οι τροχοί στο τέλος, το αυτοκίνητο είναι σαν ζωντανό...
Δεν έχω συμμετάσχει σε καμμία συζήτηση που αφορά το GTI και τους 'ανταγωνιστές'. Ας το οδηγήσουν πρώτα οι αλλόθρησκοι, ας οδηγήσουν και τα υπόλοιπα και μετά να μας πουν...
-
Τα πλαστικά στα χερούλια που ξεφλουδίζουν, γιατί δεν τα αλλάζουν;
Απο τις φωτογραφίες φαίνονται πάλι τα ίδια
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Το Α6 το θυμίζει σίγουρα ως σύνολο,εγώ ανέφερα το εμπρός μέρος (φανάρια,προφυλακτήρας) σε σχέση με την 6άρα και όχι την 3άρα.ok.
Πάντως ενώ από μπροστά έχει μία πολύ δυναμική και όμορφη εμφάνιση, το πίσω μέρος μου φαίνεται λίγο ανακόλουθο σε σχέση με το μπροστά...
Δείχνει πιο... 'ξενέρωτο', να το πω??
Λογικά θα έχει το κινητήρα στο διαμήκη άξονα, οπότε θα υπάρξει άραγε, έκδοση 2.0Τ FSI quattro?? -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το Α6 το θυμίζει σίγουρα ως σύνολο,εγώ ανέφερα το εμπρός μέρος (φανάρια,προφυλακτήρας) σε σχέση με την 6άρα και όχι την 3άρα.
ok.
Πάντως ενώ από μπροστά έχει μία πολύ δυναμική και όμορφη εμφάνιση, το πίσω μέρος μου φαίνεται λίγο ανακόλουθο σε σχέση με το μπροστά...
Δείχνει πιο... 'ξενέρωτο', να το πω??
Λογικά θα έχει το κινητήρα στο διαμήκη άξονα, οπότε θα υπάρξει άραγε, έκδοση 2.0Τ FSI quattro??Φυσικά και όχι! αυτό έλειπε η VW να έχει quattro 4ΜΟΤΙΟΝ ναι
Μάλλον θα υπάρξει αλλαγή και σε αυτόν τον τομέα, κινητήρας εγκάρσια, οπότε πάμε για Haldex
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το Α6 το θυμίζει σίγουρα ως σύνολο,εγώ ανέφερα το εμπρός μέρος (φανάρια,προφυλακτήρας) σε σχέση με την 6άρα και όχι την 3άρα.
ok.
Πάντως ενώ από μπροστά έχει μία πολύ δυναμική και όμορφη εμφάνιση, το πίσω μέρος μου φαίνεται λίγο ανακόλουθο σε σχέση με το μπροστά...
Δείχνει πιο... 'ξενέρωτο', να το πω??
Λογικά θα έχει το κινητήρα στο διαμήκη άξονα, οπότε θα υπάρξει άραγε, έκδοση 2.0Τ FSI quattro??Φυσικά και όχι! **αυτό έλειπε η VW να έχει quattro 4ΜΟΤΙΟΝ ναι **
Μάλλον θα υπάρξει αλλαγή και σε αυτόν τον τομέα, κινητήρας εγκάρσια, οπότε πάμε για Haldex
Σωστός
-
press release:
The new Passat - Perfect design and comfort throughout
Wolfsburg, 14. December 2004
Appealing: the Volkswagen for a better journey in a mobile lifestyle
Progressive: design with new front section looks ahead to the future of the brand* Intelligent: numerous functions using next generation technology * Powerful: new TDI with 125 kW / 170 PS and Piezzo-operated unit injector technology * Safe: ESP + trailer stabilisation, bi-xenon headlights with cornering light * Comfortable: four-link rear suspension with acoustic dampening, draught-free Climatronic ventilation
This is it – the new Passat. Initial photos and facts as a taster before the premiere in February 2005. The launch will follow in the first European countries in March, after which the sixth generation of the bestselling model – more than 13 million Passats have been sold to date – will also be launched on the other continents.
The new Passat is a car which is just as stylish as it is functional, comfortable and well thought-out. Volkswagen has not only redesigned the major features – the engines, running gear and the body. To improve the mobile lifestyle, the cleverly-designed functional elements make all the difference. There are many examples of this: the Bluetooth telephone unit, the high-quality sound system, the sporty but comfortable long-distance seats, the intelligent starting and locking system, the electronic parking brake, automatic distance control, draught-free Climatronic ventilation or simply the very stylish interior and exterior. That is the new Passat.
Design - the new face of Volkswagen?
Its striking design shows stylish lines, is extremely distinctive and shows a progressive brand image with a chrome shield.shaped radiator grille – the new face. The much-acclaimed Concept R (Roadster) and Concept C (Cabriolet-Coupé) showed the stylistic direction for this VW face of the future. The Passat is the first production vehicle to now show these characteristics.
The rear section of the Passat is characterised by fast responding LED rear lights which reproduce the styling of the headlights with a round main element.
Dimensions – controlled growth
Its is traditional in terms of the series that the new Passat offers a spacious interior close to that offered by the luxury-class. Thanks to the transversely-mounted engines and the slightly larger body dimensions however, this applies now more than ever. In detail, the new Passat is 4.77 metres long (+ 62 mm), 1.82 metres wide (+ 74 mm) and 1.47 metres tall (+ 10 mm). Its wheelbase measures 2.71 metres (+ 6 mm); the luggage compartment offers a maximum volume of 565 litres (+ 90 litres). Another dimension is particularly exciting however: the static torsional rigidity. Its value is 57 percent greater than that of its already very good predecessor and represents the best value in its class.
Engines – six out of seven are direct injection and new to the Passat range
Petrol engines: With the exception of the entry-level engine with 75 kW / 102 PS, all the petrol engines are new to the Passat range. The four-cylinder FSI engines with homogeneous direct injection have an output of 85 kW / 115 PS, 110 kW / 150 PS and 147 kW / 200 PS. A 3.2 litre V6 FSI with 184 kW / 250 PS will top off the range in the fourth quarter of 2005.
Diesel engines: Each of the three TDIs are being used in this series for the first time. These will be as a 77 kW / 105 PS, 103 kW / 140 PS and 125 kW / 170 PS units. The diesel engines will also gradually be offered with a diesel particulate filter. The most powerful TDI is equipped with the highly innovative Piezzo-operated high pressure fuel injection system and two balancer shafts, as is the 103 kW TDI with diesel particulate filter. The 85 kW, 110 kW and 147 kW petrol engines can be combined with a comfortable six-speed automatic gearbox; the two more powerful TDI engines with the innovative dual-clutch gearbox (DSG). Models with the 4MOTION four-wheel drive will follow at a later date.
-
Μιμούμενος τον sakiss( ), έχω και λέω:
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
χειρόφρενο:
http://www.germancarfans.com/news/20503 ... Mini2L.jpgελπίζω ο κακομοίρης που θα θελήσει να το 'σβουρίξει' σε καμιά φουρκέτα να μην ξηλώσει κάνα υποβραχιόνιο και να μην ανοίξει τον κλιματισμό προσπαθώντας!
-
Ο κανιβαλλισμός στο μεγαλείο του
http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=44425
Passat 1.6 FSI Sportline: 22.400
Golf 1.6 FSI 5D Sportline: 22.920
Golf+ 1.6 FSI Sportline: 22.150
Touran 1.6 FSI Highline: 25.380
Στο τελευταίο τουλάχιστον υπάρχει διαχωρισμός
Να δω που θα μπει το νέο Bora από το Νοέμβριο
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Passat 1.6 FSI Sportline: 22.400
Golf 1.6 FSI 5D Sportline: 22.920
Το Golf είναι πιο ακριβό?
-
ειναι πιο ποιοτικο γιαυτο
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
ειναι πιο ποιοτικο γιαυτοΠές κι άλλα...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Passat 1.6 FSI Sportline: 22.400
Golf 1.6 FSI 5D Sportline: 22.920
Το Golf είναι πιο ακριβό?
το http://www.vw.gr έτσι γράφει τουλάχιστον
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Passat 1.6 FSI Sportline: 22.400
Golf 1.6 FSI 5D Sportline: 22.920
Το Golf είναι πιο ακριβό?
το http://www.vw.gr έτσι γράφει τουλάχιστον
Δηλαδή αν θές και περισσότερους χώρους, πληρώνεις λιγότερα ?
Τί να το κάνεις μετά το Golf + ?
Το νέο VW PASSAT !