-
μου κανει εντυπωση οτι πολυς κοσμος (που δεν το εχουν οδηγησει) θεωρει το 192αρι σπορ αυτοκινητο, ενω τα περιοδικα που το εχουν δοκιμασει δεν το θεωρουν!!!!
Ενδιαφερον!Οπως ενδιαφερον ειναι το οτι ξαφνικα αποκτησαμε θιασωτες της πισω κινησης ενω το πιο δυνατο πισωκινητο που εχουμε οδηγησει ειναι ...ποδηλατο .
(Το σχολιο αυτο δεν αναφερεται σε κανεναν προσωπικα!) -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μα είναι δυνατόν εαν μπείς σε αυτό το εσωτερικό.......
να είσαι ικανοποιημένος με αυτό!!!!!!!!......
Το RX8 είναι μακράν....
Αν θέλεις καλό εσωτερικό μπορείς να αγοράσεις μία Mercedes. Tα δερματάκια και τα όμορφα χρωματάκια είναι πράγματα που δεν ταιριάζουν σε ένα σπορ αυτοκίνητο. Για αυτό άλλωστε και στη φωτογραφία του RX-8 που παρέθεσες το κιβώτιο είναι αυτόματο...
Όσο για το εσωτερικο του Golf μόνο το τιμόνι να βλέπεις φτάνει. Ακόμα και ο λεβιές ταχυτήτων είναι έργο τέχνης.Ναι τι να πώ για το καταπληκτικού σχήματος τιμόνι του golf
Μου θυμίζει Austin Allegro του 70κάτι (Για όποιον δε γνωρίζει ήταν τετράγωνο !!! . Τετράγωνη λογική που λέμε ή τετραγωνίζοντας τον κύκλο ) -
Αντιγράφω απο το περιοδικό Drive τμήμα της συνέντευξης του Φράνκ Ρίντερκνεχτ (ιδιοκτήτη της Rinspeed).
' Αυτό πάντως που δε θα αγόραζα ποτέ είναι το golf. Για μένα το golf είναι ένα τίποτα. Αν το δείξεις σε 20 ανθρώπους όλοι θα πουν >.
Για μένα το αυτοκίνητο πρέπει να είναι σαν τη γυναίκα, να κάνει τη καρδιά σου να κτυπά'Αυτό νομίζω πως απαντά στο γιατί δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στο 8άρι και το golf .
Ας μου ρίχνει όχι ένα αλλά σαράντα ένα δέυτερα στο χιλιόμετρο τι να γίνει καμιά φορά η τάβλα είναι να αργείς να φτάσεις -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Αυτό νομίζω πως απαντά στο γιατί δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στο 8άρι και το golf .
Ας μου ρίχνει όχι ένα αλλά σαράντα ένα δέυτερα στο χιλιόμετρο τι να γίνει καμία φορά 'η τάβλα είναι να αργής να φτάσεις'αμα θες να αργεις να 'φτασεις' υπαρχει και το mazda 3 1400
τωρα και με 3 χρονια εγγυηση ...καθυστερησης!
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
**
Για μένα το αυτοκίνητο πρέπει να είναι σαν τη γυναίκα, να κάνει τη καρδιά σου να κτυπά'**Και αν σου πω ότι εμένα με ενθουσιάζει περισσότερο το low profile του golf σε σχέση με την αισθητική του 'είμαι χάλια και αγόρασα κουπε αμάξι μήπως και βγάλω γκόμενα', τι θα πεις?
Καθένας επιλέγει σύμφωνα με τις ανάγκες του και το ποιόν του. Εμένα του πουλ μουρ δε με ενδιέφερε ποτέ ούτε να ξεσηκώνομαι σύννεφα εντυπωσιασμού στο πέρασμά μου.
Η επιλογή μου για golf βασίζεται στο δύο τρία πραγματάκια που κάνουν τη διαφορά με ότι άλλλο κυκλοφορεί ανάμεσά μας.
1ον Είναι φτηνό για αυτά που προσφέρει
2ον Είναι απο τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Για να βρεθεί αντίπαλός του πρέπει να πάμε σε κόστος κοντά στα 40Κ
3ον Έχει χώρους και υψηλό εξοπλισμό άνεσης για να ταξιδέψεις και με αυτό και όχι μόνο να στρίβεις... -
χτες το βράδυ με την βροχή δεν μπορούσα να βάλω τα άλογα κάτω,
υποστροφή σε κάθε ψιλογκαζιά, και απότομο σκαμπιλισμα του μπροστινού
μέρους μόλις έβρισκε πρόσφυση...καθόλου διασκεδαστικό...
σκεφτόμουν αν είχα πισωκίνητο πόσο θα το διασκέδαζα... -
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
σκεφτόμουν αν είχα πισωκίνητο πόσο θα το διασκέδαζα...
Kαμμία αντίρρηση. Αλλά να έχουμε ένα σωστό πισωκίνητο με ατμοσφαιρικό, ροπάτο κινητήρα.
-
Φίλε lkare,
ωραίο το εσωτερικό του RX-8, αλλά το τιμόνι του GTI απλά δεν παίζεται !
ΥΣ. Αληθεύει ότι για την Ελλάδα θα έρθουν **μόνο 400 GOLF GTI **;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Φίλε lkare,ωραίο το εσωτερικό του RX-8, αλλά το τιμόνι του GTI απλά δεν παίζεται !
ΥΣ. Αληθεύει ότι για την Ελλάδα θα έρθουν **μόνο 400 GOLF GTI **;
Ούτε κρύο ούτε ζέστη για το τιμόνι Μακράν καλύτερο το εσωτερικό του ρο χι, αρκεί να κάτσεις μέσα. Σημασία στη λεπτομέρεια
Ναι για φέτος 400, που σημαίνει μεγάλος χρόνος παράδοσης
Την ηλιοροφή επίσης να τη θεωρείς στάνταρ, ελάχιστα θα έρθουν χωρίς
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Φίλε lkare,
ωραίο το εσωτερικό του RX-8, αλλά το τιμόνι του GTI απλά δεν παίζεται !
ΥΣ. Αληθεύει ότι για την Ελλάδα θα έρθουν **μόνο 400 GOLF GTI **;
Ούτε κρύο ούτε ζέστη για το τιμόνι Μακράν καλύτερο το εσωτερικό του ρο χι, αρκεί να κάτσεις μέσα. **Σημασία στη λεπτομέρεια **
Ναι για φέτος 400, που σημαίνει μεγάλος χρόνος παράδοσης
Την ηλιοροφή επίσης να τη θεωρείς στάνταρ, ελάχιστα θα έρθουν χωρίς
Aυτό μετά τί είναι....?
http://www.germancarfans.com/news/20502 ... Mini2L.jpg
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Aυτό μετά τί είναι....?
http://www.germancarfans.com/news/20502 ... Mini2L.jpg
Audi
Κάθεσαι ψηλά σε σχέση με ρο χι
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
.....Ναι για φέτος 400, που σημαίνει μεγάλος χρόνος παράδοσης
Την ηλιοροφή επίσης να τη θεωρείς στάνταρ, ελάχιστα θα έρθουν χωρίς
Αν δεν κάνω λάθος 400 είναι ετοιμοπαράδοτα (όποιος προλάβει-πρόλαβε), κατόπιν η διάρκεια αναμονής θα αυξηθεί πάρα πολύ.
Γιάννης
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Και αν σου πω ότι εμένα με ενθουσιάζει περισσότερο το low profile του golf σε σχέση με την αισθητική του 'είμαι χάλια και αγόρασα κουπε αμάξι μήπως και βγάλω γκόμενα', τι θα πεις?Θα πω ότι πολύ καλά κάνεις, όμως πού κολάει το RX-8 με την αισθητική που λες...;
Το να ανάγεις το αυτοκίνητο αυτό σε πουλ-μουρ, τη στιγμή που μάλλον οι περισσότεροι εδώ μέσα το θέλουμε για όλα τα υπόλοιπα εκτός από αυτό, είναι ίσως λίγο άτοπο, δε νομίζεις;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Aυτό μετά τί είναι....?
http://www.germancarfans.com/news/20502 ... Mini2L.jpg
Audi
Κάθεσαι ψηλά σε σχέση με ρο χι
Εγώ για τα Αudi θα πω το εξής. Μπήκα τις προάλλες σε ένα Audi A3
Sportsback. Δεν έχω καθίσει σε καλύτερη θέση οδήγησης ΠΟΤΕ, στη ζωή μου.
Και δεν ξέρω για το S4 στο Α3 πάντως καθόσουν χαμηλά πολύ, χαμηλά... -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Aυτό μετά τί είναι....?
http://www.germancarfans.com/news/20502 ... Mini2L.jpg
Audi
Κάθεσαι ψηλά σε σχέση με ρο χι
Audi RS4
-
σε κάποια ξένα περιοδικά διάβασα οτι ακόμα και με το esp off το σύστημα μπαίνει σε λειτουργία ότι και να κάνεις...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Η επιλογή μου για golf βασίζεται στο δύο τρία πραγματάκια που κάνουν τη διαφορά με ότι άλλλο κυκλοφορεί ανάμεσά μας.
1ον Είναι φτηνό για αυτά που προσφέρει
2ον Είναι απο τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Για να βρεθεί αντίπαλός του πρέπει να πάμε σε κόστος κοντά στα 40Κ3ον Έχει χώρους και υψηλό εξοπλισμό άνεσης για να ταξιδέψεις και με αυτό και όχι μόνο να στρίβεις...Να αναφέρω εντελώς τυχαία ένα ιαπωνικό στην ίδια τιμή χωρίς air condition;
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Και αν σου πω ότι εμένα με ενθουσιάζει περισσότερο το low profile του golf σε σχέση με την αισθητική του 'είμαι χάλια και αγόρασα κουπε αμάξι μήπως και βγάλω γκόμενα', τι θα πεις?
Καθένας επιλέγει σύμφωνα με τις ανάγκες του και το ποιόν του. Εμένα του πουλ μουρ δε με ενδιέφερε ποτέ ούτε να ξεσηκώνομαι σύννεφα εντυπωσιασμού στο πέρασμά μου.
Η επιλογή μου για golf βασίζεται στο δύο τρία πραγματάκια που κάνουν τη διαφορά με ότι άλλλο κυκλοφορεί ανάμεσά μας.
1ον Είναι φτηνό για αυτά που προσφέρει
2ον Είναι απο τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Για να βρεθεί αντίπαλός του πρέπει να πάμε σε κόστος κοντά στα 40Κ
3ον Έχει χώρους και υψηλό εξοπλισμό άνεσης για να ταξιδέψεις και με αυτό και όχι μόνο να στρίβεις...Τι θα πώ;
Αποψή σου. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Aυτό μετά τί είναι....?
http://www.germancarfans.com/news/20502 ... Mini2L.jpg
Audi
Κάθεσαι ψηλά σε σχέση με ρο χι
Εγώ για τα Αudi θα πω το εξής. Μπήκα τις προάλλες σε ένα Audi A3
Sportsback. **Δεν έχω καθίσει σε καλύτερη θέση οδήγησης ΠΟΤΕ, στη ζωή μου.**Και δεν ξέρω για το S4 στο Α3 πάντως καθόσουν χαμηλά πολύ, χαμηλά...Oύτε εγώ, ειλικρινά.
Μακράν η καλύτερη θέση οδήγησης. (Sportback TFSI )
Ίσως και σε όλα τα νέα Audi -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Να αναφέρω εντελώς τυχαία ένα ιαπωνικό στην ίδια τιμή χωρίς air condition;
Tα είπαμε και χθες. Είναι πιο αργό...
technik
Tελικά sportback πρέπει να είναι τo σωστό.
Γενικά πάντως, ακόμα και σε μερικά sites της Αudi ανά τον κόσμο, το βλέπεις και σαν sportsback...tazio Είναι απλά άποψή μου? Βρίσκεις κάτι ανακριβές σε αυτά που γράφω??
Δίλημμα των 29Κ: Golf GTI ή RX-8 Challenge ;