Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
Ποιος από εσάς γνωρίζει ότι σε **όλα **τα rav4 mk1 με αυτόματο κιβώτιο πού ήρθαν στην Β.Ελλάδα αλλάχτηκαν τα αυτόματα κιβώτια στην εγγύηση?
Ποιος από εσάς γνωρίζει ότι σε **όλα **τα passat facelifted αλλάζονται τα ψαλίδια γιατί είναι ελαττωματικά?
Ποιος γνωρίζει ότι σε πολλά γκολφ 5 υπάρχει πρόβλημα με το καντράν?
Δηλαδή εδώ που μιλάμε για ΟΛΑ τι είναι;
Αν η 147 είχε κατασκευαστικό λάθος (στην Θεσ/νίκη από όλη την υφήλιο...) στα ΜΙΣΑ αυτοκίνητα, τότε η Τογιότα είναι δύο φορές πιο αναξιόπιστη που χαλάσαν όλα;;
ΌΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!! Χαλασμένη παρτίδα ήταν στα αυτόματα, αν βέβαια αυτά ευσταθούν.
Γιατί πολλές φορές ακούμε σημεία και τέρατα, αλλά είναι συνήθως είτε υπερβολές (συνέβησαν δηλαδή, αλλά όχι τόσο τραγικά) είτε ανύπαρκτα.
Γιαυτό μίλησα για ράδιο αρβύλα, όχι αναφερόμενος σε σένα προσωπικά, αλλά σε τέτοιες ιστορίες συνομωσίας...
Φυσικά θα ξέρεις πως ο κινητήρας τουίν Σπαρκ δεν σχεδιάστηκε για την 147, αλλά έβγαινε από νωρίτερα (και 145/146 τον φόρεσαν, και 156). Δεν νομίζω να πιστεύει κανείς πως έναν αξιόπιστο και πολύ καλό κινητήρα τον επανασχεδίασαν για την 147 και κατάφεραν να τον σχεδιάσουν λάθος (για την... Θεσσαλονίκη...)
Υ.Γ. Και το Γκολφ 4 που έχουμε χάλασε το ταμπλώ του σε 1,5 μήνα, αλλάχτηκε στην εγγύηση και ΔΕΝ το θεώρησα αναξιοπιστία του αυτοκινήτου, μέχρι φυσικά να χαλάσει και άλλες φορές σε άλλα σημεία...