-
Ο χρήστης barout έγραψε:
Μια που το 'φερε η κουβεντα για μανιβελα, το 2CV μου δεν εχει καμια τρυπα για μανιβελα εξωτερικα τουλαχιστον. Πρεπει λετε ν' ανοιξεις το καπο αν και δε το νομιζω. Λετε να μην εχει καθολου; Παντος τωρα που το σκεφτομαι σαν να πηρε το ματι μου μια μανιβελα αλλα δεν ειχα δωσει σημασια τοτε.Το 2cv έχει 100% μανιβέλα.
Δεν γίνεται να έχει το Ami και να μην έχει το 2cv.αν 'φάει ανάποδη' όμως η μανιβέλα, έγραψες!
(όποιος έχει προσπαθήσει να βάλει μπρός ΧΤ550 ή Δούκα πρώτης γενιάς καταλαβαίνει τι εννοώ... Ή δεν είναι το ίδιο η μανιβέλα στα Σιτροέν?)Γιαυτό θέλει κόλπο το πώς κρατάς την μανιβέλα.
Πρέπει όλα τα δάχτυλα να κοιτάνε προς την ίδια φορά. -
παιδια καλυσπερα , μιας και μηλατε για 2cv εχει ο παπους μου 2 το ενα το εχει
για ανταλακτικα και το αλλο για να κυκλοφορει εντος αττικης (εχει παει Χαλκιδα με αυτο) . εχει μεγαλη τρελα με αυτο το αμαξι παλια ειχε παρει ενα καμπριο και το εκανε κλειστο , αυτο που εχει το εχει βαψει ασπρο με μπορντο τα φτερα και τις κλασικες λωριδες στα πλαγια . το αγαπαει πολυ αυτο το αμαξι.
να φανταστειτε οτι μου λεει ΄΄οταν βγαλεις διπλωμα θα γινει δικο σου΄΄ το εχω παει και βολτα , αλλα ποτε δεν μπορεσα να καταλαβω το συστημα των ταχυτητων . και καθε μερα ολο και κατι του φτιαχνει, -
to 2CV είναι ένα διαφορετικό κ πολύ σημαντικό κομμάτι της ιστορίας της αυτοκίνησης!!!
Όλοι λίγο πολύ έχουμε κάποια ιστορία με 2CV (& Dyane βεβαίως βεβαίως)...
Πάντως από αστεία στιγμή θυμάμε να επιστρέφουμε από Ραφήνα κ μπροστά το 2CV (έγώ είμουν πίσω με το clio) όπου ο οδηγός είχε τιμόνι κ πεντάλ κ ο συνοδηγός εξασκούνταν στις ταχύτητες (μου το θύμησες με αυτό που είπες)
Οι δύο πίσω προσπαθούσαν να το ανοίξουν (την οροφή ε?) Αποτέλεσμα όπως ήταν εν κινήση να τους φύγει το σκέπαστρο ή τέντας ή όπως αλλιώς θέλετε πέστε το κ να ξεδιπλωθεί προς τα πίσω σε απόσταση αναπνοής από το παρμπριζ του clio κ φυσικά το 2CV να το πέρνει ο αέρας (κ με την κουκούλα να ανεμίζει...) κ να είμαστε κ οι 2 σε ελιγμούς εντελλώς αστείους (όσο δεν είχε κίνηση κ δεν υπήρχε φόβος ατυχήματος...)άλλο καλό σκηνικό με 5 άτομα στο εξωτερικό να πρέπει οι μισοί να κατέβουν για να ανέβει μία τεράστια ανηφόρα στις Άλπεις κ άλλα παρόμοια σκηνικά!
Καλά θα ήταν να μας είχε μείνει κανένα από δαύτα
Το δε στρίψιμο τους ανεπανάληπτο!!! -
Ο χρήστης mad_n έγραψε:
to 2CV είναι ένα διαφορετικό κ πολύ σημαντικό κομμάτι της ιστορίας της αυτοκίνησης!!!Eμ βέβαια εφόσον είναι το μοντέλο που πούλησε τα περισσότερα κομμάτια για την Citroen, αν θυμάμαι καλά 3,8 εκατομμύρια!
**edit: **γνωρίζετε κάποιο αναλύτικο online review της C5 με αρκετές εάν είναι δυνατόν φωτό;
επίσης εάν υπάρχουν πληροφορίες (με κάποιο link ίσως) για τον 1,8 lt που φορά η Citroen C5;(διαγράμματα, ροπές, τεχνικές λεπτομέρειες κτλ) -
Πω πω βρε αθεόφοβοι τι κάνατε??
Ουτε μια μέρα δεν μπορεί να λείψει κανείς??? -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Πω πω βρε αθεόφοβοι τι κάνατε??
Ουτε μια μέρα δεν μπορεί να λείψει κανείς??? -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Πω πω βρε αθεόφοβοι τι κάνατε??
Ουτε μια μέρα δεν μπορεί να λείψει κανείς???...μιλάει κιόλας!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Πω πω βρε αθεόφοβοι τι κάνατε??
Ουτε μια μέρα δεν μπορεί να λείψει κανείς???...μιλάει κιόλας!!!
Δεν μιλάει!
ΣφυράειΑ! και δεν θέλω κακίες για το 2cv ότι δεν ανεβαίνει στις ανηφόρες!!!
Η 1η του (όταν μπει) είναι μια χαρά!
-
Nαι η πρωτη τραβαει αρκετα και το 2CV γινεται ενα off road animal
-
Ο χρήστης barout έγραψε:
Nαι η πρωτη τραβαει αρκετα και το 2CV γινεται ενα off road animalΑν εξασκηθείς με τον συμπλέκτη μπορείς να βάζεις και πρώτη εν κινήσει (με ελάχιστα χιλιόμετρα βέβαια) χωρίς να ακούς κανένα ήχο.
-
Κύριοι, συγγνώμη για το άσχετο, αν και παρακολουθώ την ενότητα σας, έχω δει την πόλη μου να πωλείται μια Citroen σαν αυτή που έχει ο φίλος sirgus στο Avatar του. Νομίζω δηλαδή ότι είναι αυτή γιατί την βλέπω γυρισμένη σε ένα παρκινκ και έχει ένα πωλείται από πίσω. Βλέπω δηλαδή τον πισινό της.
Μήπως ενδιαφέρετε κανείς; -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
to 2CV είναι ένα διαφορετικό κ πολύ σημαντικό κομμάτι της ιστορίας της αυτοκίνησης!!!
Eμ βέβαια εφόσον είναι το μοντέλο που πούλησε τα περισσότερα κομμάτια για την Citroen, αν θυμάμαι καλά 3,8 εκατομμύρια!
**edit: **γνωρίζετε κάποιο αναλύτικο online review της C5 με αρκετές εάν είναι δυνατόν φωτό;
επίσης εάν υπάρχουν πληροφορίες (με κάποιο link ίσως) για τον 1,8 lt που φορά η Citroen C5;(διαγράμματα, ροπές, τεχνικές λεπτομέρειες κτλ)Αny help...;
Τόσα links αραδιάζετε καθημερινά, δεν υπάρχει τίποτα;Oπως έχει για τον V6
-
Aπό το library των 4Τ:
O σημαντικότερος πόλος έλξης στα μηχανικά μέρη του C5 είναι, φυσικά, οι υδροπνευματικές αναρτήσεις, που τώρα βρίσκονται στην τρίτη φάση της εξέλιξής τους. Σε σχέση με το παρελθόν, η μακροζωία και η αντοχή τους έχουν βελτιωθεί σημαντικά, καθώς η συντήρησή τους δεν γίνεται πριν από την ολοκλήρωση 200.000 χλμ. ή την πάροδο 5 ετών. Bασικό γνώρισμα της εξελιγμένης αυτής ανάρτησης είναι η ικανότητα προσαρμογής της με βάση την ταχύτητα κίνησης του οχήματος και την ποιότητα του δρόμου. Aναλυτικά, σε δρόμο με καλή ποιότητα ασφάλτου και ταχύτητα που υπερβαίνει τα 110 χλμ./ώρα, οι αναρτήσεις χαμηλώνουν κατά 15 και 11 χιλ. εμπρός και πίσω, αντίστοιχα, με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της σταθερότητας. Στην αντίπερα όχθη, σε δρόμους με μέτρια μορφολογία και ταχύτητες κίνησης κάτω από 70 χλμ./ώρα, το αμάξωμα ψηλώνει κατά 13 χιλ. από την κανονική θέση. Eπιπλέον, ο οδηγός μπορεί να αυξομειώσει το ύψος της με το απλό πάτημα των δύο σχετικών κουμπιών, ώστε να διευκολυνθεί η διαδικασία αλλαγής ενός σκασμένου ελαστικού ή η φόρτωση μιας αποσκευής με μεγάλο βάρος.
...ωραία πράγματα!
-
Ο χρήστης xenophon74 έγραψε:
Κύριοι, συγγνώμη για το άσχετο, αν και παρακολουθώ την ενότητα σας, έχω δει την πόλη μου να πωλείται μια Citroen σαν αυτή που έχει ο φίλος sirgus στο Avatar του. Νομίζω δηλαδή ότι είναι αυτή γιατί την βλέπω γυρισμένη σε ένα παρκινκ και έχει ένα πωλείται από πίσω. Βλέπω δηλαδή τον πισινό της.
Μήπως ενδιαφέρετε κανείς;Εεεππ!
Μπορείς να μάθεις τιμή μήπως?
Ευχαριστώ!!!! -
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Κύριοι, συγγνώμη για το άσχετο, αν και παρακολουθώ την ενότητα σας, έχω δει την πόλη μου να πωλείται μια Citroen σαν αυτή που έχει ο φίλος sirgus στο Avatar του. Νομίζω δηλαδή ότι είναι αυτή γιατί την βλέπω γυρισμένη σε ένα παρκινκ και έχει ένα πωλείται από πίσω. Βλέπω δηλαδή τον πισινό της.
Μήπως ενδιαφέρετε κανείς;Εεεππ!
Μπορείς να μάθεις τιμή μήπως?
Ευχαριστώ!!!!Οκ φίλε, θα ρωτήσω και θα σου πω όσο πιο σύντομα μπορέσω!
Μήπως έχεις κάνα λινκ με φωτογραφίες από αυτό το αυτοκίνητο για να επιβεβαιώσω ( αν θυμηθώ καλά) ότι όντως είναι αυτή;
Για να ξαναπεράσω από εκεί που την είχα δει. Και ιδίως τον πωπό της. -
Ο χρήστης xenophon74 έγραψε:
Κύριοι, συγγνώμη για το άσχετο, αν και παρακολουθώ την ενότητα σας, έχω δει την πόλη μου να πωλείται μια Citroen σαν αυτή που έχει ο φίλος sirgus στο Avatar του. Νομίζω δηλαδή ότι είναι αυτή γιατί την βλέπω γυρισμένη σε ένα παρκινκ και έχει ένα πωλείται από πίσω. Βλέπω δηλαδή τον πισινό της.
Μήπως ενδιαφέρετε κανείς;Εεεππ!
Μπορείς να μάθεις τιμή μήπως?
Ευχαριστώ!!!!Οκ φίλε, θα ρωτήσω και θα σου πω όσο πιο σύντομα μπορέσω!
Μήπως έχεις κάνα λινκ με φωτογραφίες από αυτό το αυτοκίνητο για να επιβεβαιώσω ( αν θυμηθώ καλά) ότι όντως είναι αυτή;
Για να ξαναπεράσω από εκεί που την είχα δει. Και ιδίως τον πωπό της.οκ! Δεν βιαζόμαστε!
Μόλις βρω χρόνο ίσως περάσω να το δω. -
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Καλα ο προεδρος που εξαφανιστηκε ετσι;
Λες να παρακολουθει διακρητικα απο καμια γωνια;
Οχι τιποτε αλλο αλλα πρεπει να δωσει και επισημως αφεση αμαρτιων
ΕΕεεεπ!
Τώρα μπήκα!
Καλά 5 σελίδες σε μισή μέρα?Ως πρόεδρος να αναφέρω ότι τα πάντα **απαγορεύονται **αρκεί να είναι με όριο (σας φώτισα ε?)
Με την βοήθεια του Χρήστου που μου επισήμανε το παραπάνω διαμάντι...κατάλαβα ότι τα πολλά ηλεκτρόνια και spin κάνουν κακό.. .Άντε να τελειώνει η εξεταστική γιατί δεν με βλέπω καλά...
Εκτός αν νομίζετε ότι έγραψα 'απαγορεύονται' αντί 'επιτρέπονται' επίτηδες...
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
....Α! και δεν θέλω κακίες για το 2cv ότι δεν ανεβαίνει στις ανηφόρες!!!
Η 1η του (όταν μπει) είναι μια χαρά!
δεν μιλάω για απλές ανηφόρες...
Μιλάω για εξωτερικό κ μάλιστα ανάβαση από Άλπεις!!!!
Βλέπεις όλα τα citroen 'μας' (εκτός από το GSA k saxo) έχουν αγορασθεί από Βέλγιο.... -
Εδώ πριν 2 χρόνια έγινε η παγκόσμια συνάντηση στην Αυστρία και κανείς δεν έμεινε στην ανηφόρα! Φέτος είναι Σκοτία…θα πας Barout??
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Καλα ο προεδρος που εξαφανιστηκε ετσι;
Λες να παρακολουθει διακρητικα απο καμια γωνια;
Οχι τιποτε αλλο αλλα πρεπει να δωσει και επισημως αφεση αμαρτιων
ΕΕεεεπ!
Τώρα μπήκα!
Καλά 5 σελίδες σε μισή μέρα?Ως πρόεδρος να αναφέρω ότι τα πάντα **απαγορεύονται **αρκεί να είναι με όριο (σας φώτισα ε?)
Με την βοήθεια του Χρήστου που μου επισήμανε το παραπάνω διαμάντι...κατάλαβα ότι τα πολλά ηλεκτρόνια και spin κάνουν κακό.. .Άντε να τελειώνει η εξεταστική γιατί δεν με βλέπω καλά...
Εκτός αν νομίζετε ότι έγραψα 'απαγορεύονται' αντί 'επιτρέπονται' επίτηδες...
Καλα αυτο αμα θελουμε το πιστευουμε!!!!!
Αλλα μην ανυσηχεις προεδρος εισαι μπορεις να πεις και κατι που δεν το καταλάβαινουμε!!
CITROËN FORUM