Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τι θα κάνει ο Ελληνας χωρίς 316 και 318?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τι θα κάνει ο Ελληνας χωρίς 316 και 318?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    35
    100
    110
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cpp last edited by

      Το όχημα που εδώ και δεκαετίες ήταν status symbol σε πόλεις και επαρχίες έπαψε πλέον να κυκλοφορεί τα θα κάνει ο Έλληνας ? Πάνε οι 316 Πιο μοντέλο θα καλύψει αυτό το κενό που δημιουργείται?
      η σειρά 1 δεν περνάει στην επαρχία δεν είναι αναγνωρίσημη

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cpp last edited by

        Το όχημα που εδώ και δεκαετίες ήταν status symbol σε πόλεις και επαρχίες έπαψε πλέον να κυκλοφορεί τα θα κάνει ο Έλληνας ? Πάνε οι 316 Πιο μοντέλο θα καλύψει αυτό το κενό που δημιουργείται?
        η σειρά 1 δεν περνάει στην επαρχία δεν είναι αναγνωρίσημη

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cpp last edited by

          Το όχημα που εδώ και δεκαετίες ήταν status symbol σε πόλεις και επαρχίες έπαψε πλέον να κυκλοφορεί τα θα κάνει ο Έλληνας ? Πάνε οι 316 Πιο μοντέλο θα καλύψει αυτό το κενό που δημιουργείται?
          η σειρά 1 δεν περνάει στην επαρχία δεν είναι αναγνωρίσημη

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            markvag last edited by

            Μην ανησυχείς βρε... Πάλι με χρόνια με καιρούς...

            Θα βγει και η νέα τριάρα σε 316 - 318... Απλά θα αργήσει λίγο ακόμα...

            Στη χειρότερη θα εμφανιστεί η απόλυτη μετατροπή:

            Αγορά μίας 330, βγάλσιμο του κινητήρα, αγορά 1600cc κινητήρα από 316 Ε36 και πάντρεμα...

            Γιατί τι να τα κάνεις τα κυβικά;;; Εγώ δεν τρέχω γιατί βιάζομαι...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kf last edited by

              Στη γνωρημία με την νέα σειρά 3, η οποία βρίσκεται στο τεύχος που κυκλοφορεί, αναφέρουμε ότι το ντμπούτο των 316 και 318 θα γίνει τον προσεχή Σεπτέμβριο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Δεν εγκρίνω αυτούς τους κινητήρες σε τέτοια αυτοκίνητα αλλά ο 1,6 lt δεν είναι και τόσο πια κακός με 115hp ούτε βέβαια ο 2λιτρος της 318 με 143hp...νομίζω;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  melos86 last edited by

                  Ο διλιτρος που αναφερεις ειναι αυτος που φοραει η 320 πλεον, και ειναι ελαφρως βελτιωμενος ωστε να αποδιδει 150 αλογα... Δεν νομιζω η BMW να εφοδιασει την 3αρα με το παλιο μοτερ... Ισως καποιο αλλο 1800αρι!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    popol-ros last edited by

                    και γιατι να ξαναβγαλουν τον 1,600 ??? δεν καταλαβα??? για να βγαινει η ταχαμδηθεν κυρια και να πηγαινει στα ψωνια της με την μπεμπα???? η μηπως για καποιον που του εχει μεινει αποθημενο να παρει μια BMW και του φτανουν ως εκει τα χρηματα???

                    το αμαξακι οπως και η 316 κομπακτ οπως και η 116 ειναι πιο αργες και απο την καθυστερηση...... γιατι να αναλωνεται κατα αυτο τον τροπο η βαυαρικη εταιρεια???? μονο και μονο για μερικες παραπανω πωλησεις σε μια χωρα σαν την ελλαδα???

                    αν και να σας πω την αληθεια εγω δεν καταλαβα ακομη γιατι αντικατεστησαν τον διλιτρο εξακυλινδρο και βαλανε τον τετρακυλινδρο??? για λιγοτερο βαρος???

                    και τωρα που ξεκινησα για να τελειωσω με το αλλο το πακετο???? τι ειναι παλι αυτο ΚΑΙ στην καινουργια την τριαρα να μην μπορει να βαλει ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ενα μπλοκε , εστω που λεει ο λογος απο την 325 και πανω??? αισιως φτασανε ρε γαμωτο τα 250 αλογα στην 330.........
                    βαλτε το το ρημαδι.......

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tsoukas77 last edited by

                      Kαποτε ειχαν βγαλει για την Ελλαδα την 518i και ειναι δυνατον να μεινουμε τωρα χωρις 316i;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skye last edited by

                        Kορόιδα είναι κι γερμανοί..
                        Εγώ στη θέση τους μόνο κ μόνο για την Ελλάδα θα έβγαζα και μία.... 314 (!) να πλουτίσω

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gskarmou last edited by

                          Ù ÈÅÏÉ !!!!!!
                          Ðùò èá ìðïñÝóïõí îáíÜ ,ïé Üìïéñïé êáôáäéêáóìÝíïé ãáëáæïáßìáôïé áðï ôéò áíþôåñåò äõíÜìåéò ôïõ Óýìðáíôïò ,íá äþóïõí îáíÜ ôçí ëÜìøç êáé ôçí áñ÷ïíôéÜ ôïõò óôïõò ëïéðïýò ....óå üëïõò åìÜò ôïõò ÷áìåñðåßò êáé õðüäïõëïõò ôùí öôçíþí õðïêáôáóôÜôùí ðïõ êõëïýí óôçí ãêñßæá áõôÞ ëùñßäá áóöÜëôïõ???????Ðùò ?????
                          Ðùò èá ìðïñïýí íá áíáäåéêíýïõí ôçí áíùôåñüôçôá ,ôçí õðÝñôáôç ãíþóç ôï ðá÷ýôåñï ðïñôïöüëé Ýíáíôé ôùí ãåéôüíùí ,óõããåíþí êáé Üëëùí ìéêñþí ðôù÷þí ðïõ ôï ðôù÷ü ìõáëü Ù Èåïß ôïõò õðïäïýëùóå óå áíïýóéåò êáé Üóôï÷åò åìðíÝõóåéò áíôßóôïé÷ùí êáôþôåñùí áíèñùðÜñéùí ?????

                          Áò åëðßóïõìå üôé ç óåâáóôÞ ðáñáãùãüò êáëéôå÷íçìÜôùí èá óôáèåß óôï ýøïò ôçò êáé äåí èá åãêáôáëåßøåé óôï Ýëåïò ôçò êïéíïôõðßáò ôïõò åõãåíåßò áõôïýò ãüíïõò
                          ÁëÞèåéá ç óåéñÜ × èá âãåß óå 1600 ãéá íá ìðïñÝóåé íá ãëõôþóåé ôïõò öõóéïëÜôñåò ,äáìáóôÝò ôùí ðåæïäñïìßùí áðï áõôÞ ôçí ìßæåñç äéêôáôïñßá ôùí åî áíáôïëùí åëá÷ßóôïõ êýñïõò êáé áêôéíïâïëßáò ????

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            melos86 last edited by

                            Βασικα για ποιο λογο σας πειραξε η 316?? Δεν μπορω να καταλαβω γιατι ειναι προβλημα να εχει την 316 μια κοπελα και να πηγαινει με αυτη στο σουπερ μαρκετ?? Αν ειχε Cayenne θα ηταν πολυ διαφορετικα??
                            Και εγω θα προτιμουσα ας πουμε μια 330 αλλα καμια φορα αλλιως τα φερνει η τυχη! Αν καποιον δεν τον ενδιαφερει η ταχυτυτα και οι αγωνιστικες επιδωσεις μπορει καλλιστα να παει για μια 316.. Ασε που θα εχει και πολυ λιγοτερα εξοδα! Βενζινες, ασφαλειες, σερβις κλπ κλπ Αποτελει φυσικα συμβιβασμο αλλα αμα θελεις μπεμπα οπωσδηποτε...

                            popolare.. Αυτο με το μπλοκε ειναι οντως 'προβλημα'! Ειδικα για τους ελληνικους δρομους! Που ειναι οι καιροι της Ε36 οπου μπορουσες να την παραγγειλεις με μπλοκε?!?! Αν και το δικο μου 318is δεν εχει μπλοκαδουρα με διασκεδαζει αρκετα συχνα...
                            Οσο για τος διλιτρο αυτος αντικατασταθηκε απο τον 4κυλινδρο γιατι με την εξελιξη που του εγινε απο την μαμα BMW καταφερε να βγαλει περισσοτερα αλογα και με μεγαλυτερη ροπη... Επισης ειναι και το θεμα βαρους που ανεφερες αλλα και της συντηρησης!! Τελος το 3λιτρο μοτερ της BMW εφτασε αισιως τα -σχεδον- 260 αλογα (258 για την ακριβεια στις 6600 rpms)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sado last edited by

                              Θυμάται κανείς στην δεκαετία του 80 την 315 (για την Ελλάδα μόνο) που το μόνο standard που είχε στον εξοπλισμό ήταν το τιμόνι;;;
                              Και μερικοί έβγαζαν το 315 από πίσω και έβαζαν Μ ή 323;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tsilis last edited by

                                Ο χρήστης sado έγραψε:
                                Θυμάται κανείς στην δεκαετία του 80 την 315 (για την Ελλάδα μόνο) που το μόνο standard που είχε στον εξοπλισμό ήταν το τιμόνι;;;
                                Και μερικοί έβγαζαν το 315 από πίσω και έβαζαν Μ ή 323;;

                                Την συγκλονιστική ιπποδύναμη της Μ 315 την θυμάσαι?
                                75 ολόκληρες αλογάρες έβγαζε το σπορ θηρίο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gskarmou last edited by

                                  @melos86 Ý÷åéò ìéá 318is áðï üôé ëÝò áí èõìÜìáé êáëÜ áõôÞ Ý÷åé êÜðïõ óôá 140 Üëïãá ãéá 1200-1300 êéëÜ ,áí êÜíù ëÜèïò äéüñèùóÝ ìå ,ðïõ óçìáßíåé êÜðïõ óôá 9 ìå 10 Üëïãá óôá 1000 êéëÜ ìéá áñêåôÜ óåâáóôÞ êáé éóïññïðçìÝíç áíáëïãßá ãéá áõôïêßíçôï åõñåßáò ðáñáãùãÞò .
                                  Åíá ôï èåôéêü
                                  Áðï ôï ôåóô ôùí 4ô åß÷å ó÷åôéêÜ ðéï ìáæåìÝíï êéâþôéï êáé Þôáí Þäç ðéï ðñïóåãìÝíç óå áíÜñôçóç áðï ôéò ðéï áðëÝò
                                  Óõí äýï ôá èåôéêÜ
                                  Ôþñá íá óïõ ðþ ðüóåò 3áñåò Ý÷ù äåß ÷ôõðçìÝíåò åìðñüò ãéáôß ïé ïäçãïß ôïõò äåí ìðüñåóáí íá ôéò åëÝãîïõí êáé Ýöõãáí ìå ôá ìïýôñá ...Çìáñôïí äçëáäÞ, ìéá ÷áñÜ æõãéóìÝíá áõôïêßíçôá åßíáé ðþò ôï êáôÜöåñáí?Ìéá ÷áñÜ áíáñôÞóåéò Ý÷ïõí êáé ôï ôéìüíé ôïõò åßíáé áðáëáãìÝíï áðï ôá æüñéá ôçò ìåôÜäïóçò .
                                  Ôá èåôéêÜ Ý÷ïõí Þäç ðÜåé óôá ðÝíôå !
                                  ôþñá ìå 1600 êõâéêÜ êÜðïõ óôá 115 Üëïãá êáé ôï âÜñïò 1300-1400 êéëÜ ìÞðùò èá øéëïóÝñíïíôáé éäÜéôåñá óå ôáîéäÜêé ëÝù ìÞðùò ?Åäþ öÜïõë
                                  Ôþñá ãéá ôá øþíéá õðÜñ÷ïõí êáé êáëýôåñá (Óåé ,Ìáôßæ ,Óìáñô ,êëéï,206 ,êïñóá ,ðïýíôï êáé ðÜåé ëÝãïíôáò )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    melos86 last edited by

                                    Και εγω σε καμια περιπτωση δεν θα επαιρνα ενα 316... Ακριβως επειδη σερνεται!! Με το 318is τα πραγματα ειναι καπως καλυτερα αλλα και παλι αν δεν ειναι 6κυλινδρο δεν λεει!! Οντως θυμασαι παρα πολυ καλα.. Μιλαμε για το μοτερ με τον κωδικο Μ42 1796cc 140ps στις 6000rpms!

                                    Αλλα το αυτοκινητο για καποιο που απλα θελει ενα ποιοτικο αυτοκινητο για να πηγαινει στην δουλεια του το πρωι και κανενα ταξιδακι που και που ειναι πιστευω μια χαρα (εφ'οσον δεν τον ενδιαφερει η ταχυτητα και οι επιδοσεις..) Νομιζω οτι το αμαξι ταξιδευει ανετα με 130-140χλμ/ωρα και ταυτοχρονα του προσφερει και την πολυτελεια και την ασφαλεια μιας BMW!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Ο χρήστης skye έγραψε:
                                      Kορόιδα είναι κι γερμανοί..
                                      Εγώ στη θέση τους μόνο κ μόνο για την Ελλάδα θα έβγαζα και μία.... 314 (!) να πλουτίσω

                                      Tην πρόλαβε η Skoda με το ταχύτατο και σβέλτο Octavia I 1,4lt. των 75 ολόκληρων ίππων εν έτει 2005.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tazio last edited by

                                        Ο χρήστης sado έγραψε:
                                        Θυμάται κανείς στην δεκαετία του 80 την 315 (για την Ελλάδα μόνο) που το μόνο standard που είχε στον εξοπλισμό ήταν το τιμόνι;;;
                                        Και μερικοί έβγαζαν το 315 από πίσω και έβαζαν Μ ή 323;;

                                        Την 315 την είχε ένας καθηγητής μου (στο λύκειο πριν από 'ν' χρόνια)
                                        και μας έκανε σε όλους εντύπωση η έλειψη στροφόμετρου είχε ρολόι στη θέση του???.
                                        Όσο για τα σήματα 323 και 'bavaria'??? (η μόδα 'Μ' ήρθε αργότερα) οι γνώστες τις ξεχώριζαν από τις εξατμίσεις και έπεφτε το ανάλογο 'κράξιμο'

                                        Όσον αφορά το ερώτημα του θέματος, υπομονή δε νομίζω να αφήσει η Βαβαρική εταιρεία τους Μεσόγειους χωρις 'τουτού', κάτι θα βγάλει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kouk last edited by

                                          Και είναι και διαφορετικό το αμάξωμα της Μ3 (Ε46) ρε γμτ!!!
                                          Αλλοιώς θα ανθούσε πάλι η αγορά της μετατροπής!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sado last edited by

                                            Ο χρήστης tazio έγραψε:

                                            Θυμάται κανείς στην δεκαετία του 80 την 315 (για την Ελλάδα μόνο) που το μόνο standard που είχε στον εξοπλισμό ήταν το τιμόνι;;;
                                            Και μερικοί έβγαζαν το 315 από πίσω και έβαζαν Μ ή 323;;

                                            Όσο για τα σήματα 323 και 'bavaria'??? (η μόδα 'Μ' ήρθε αργότερα) οι γνώστες τις ξεχώριζαν από τις εξατμίσεις και έπεφτε το ανάλογο 'κράξιμο'.

                                            Mεγάλε που το θυμήθηκες; Εγώ είχα δει και Μ.
                                            Πρεπει να είχαν πιο πολλά άλογα!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr