Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δολοφονικό λάθος MERCEDES A
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Δολοφονικό λάθος MERCEDES A
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    29
    44
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Y
      yiannis2002s last edited by

      Ο χρήστης interland.gr έγραψε:

      Και που να την οδηγήσεις. Είναι αυτοκίνητο για αυτούς που δεν αγοράζουν αυτοκίνητο με το μέτρο για να γεμίσουν το γκαράζ αλλά για αυτό που τους προσφέρει:

      Μεγάλους χώρους
      Ορατότητα μπροστά
      Αξία μεταπώλησης
      Πολλά ηλεκτρονικά και πολλή καλή συμπεριφορά στον δρόμο
      Άνεση (επιτέλους) απο την ανάρτηση
      Πρεστίζ
      Μικρές εξωτερικές διαστάσεις

      Τί αλλο να ζητήσει ένας κάτοικος μεγαλούπολης?

      ....Are you a mercedes dealer?

      ....Ενταξει πολυχρηστικο αμαξι ειναι και οχι κατι για να τρελαθουμε κιολας!

      ...Παντως ειμαι σιγουρος πως ειναι βελτιωμενη στα σημεια απο την προηγουμενη.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • I
        interland-gr last edited by

        Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:

        Και που να την οδηγήσεις. Είναι αυτοκίνητο για αυτούς που δεν αγοράζουν αυτοκίνητο με το μέτρο για να γεμίσουν το γκαράζ αλλά για αυτό που τους προσφέρει:

        Μεγάλους χώρους
        Ορατότητα μπροστά
        Αξία μεταπώλησης
        Πολλά ηλεκτρονικά και πολλή καλή συμπεριφορά στον δρόμο
        Άνεση (επιτέλους) απο την ανάρτηση
        Πρεστίζ
        Μικρές εξωτερικές διαστάσεις

        Τί αλλο να ζητήσει ένας κάτοικος μεγαλούπολης?

        ....Are you a mercedes dealer?

        ....Ενταξει πολυχρηστικο αμαξι ειναι και οχι κατι για να τρελαθουμε κιολας!

        ...Παντως ειμαι σιγουρος πως ειναι βελτιωμενη στα σημεια απο την προηγουμενη.....

        Όχι απλά έχω ιδία άποψη και λέω την γνώμη μου με επιχειρήματα και όχι θεωρητικά

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • T
          tetrapetaloudos last edited by

          Énterland ðùò êñéíåéò ôçí ïäçãéêç óõìðåñéöïñá ôçò ðáëéáò Á-Class?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • I
            interland-gr last edited by

            Ο χρήστης Tetrapetaloudos έγραψε:
            Ιnterland πως κρινεις την οδηγικη συμπεριφορα της παλιας Α-Class?

            Δεν είχα οδηγήσει την παλιά για να έχω άποψη

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • ?
              A Former User last edited by

              Εξαιρώ πιθανότητα το εγχειρίδιο να ατύχησε στη μετάφραση στα ελληνικά....
              Θυμάμαι ότι πριν από χρόνια μετά από δοκιμές προέκυψε ότι είναι πιο ασφαλές για το μέσο οδηγό το καινούργια λάστιχα να μπαίνουν πίσω ακόμα και για προσθιοκίνητα...
              Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν για σκεφτείτε με αλυσίδες εμπρός μόλις αφήσεις το γκάζι ή φρενάρεις το πίσω πολύ εύκολα θα κάνει τετακέ. Ίσως σκεφτόμενοι αυτό προτιμούν την μέγιστη ασφάλεια (το πίσω πάντα πίσω και το εμπρός πάντα εμπρός) σε βάρος της μέγιστης ελκτικής πρόσφυσης... την οποία βοηθάνε τα ηλεκτρονικά. Δεν προσπαθώ να τους δικαιολογήσω αλλά δεν βιάζομαι να τους καταδικάσω χωρίς να το συζητήσω μαζί τους.... δεν μιλάμε για το μαστρο-Μήτσο αλλά για μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία που υποτίθεται έχουν κάνει πολλές δοκιμές και έχουν ασχοληθεί πολλοί ειδικοί ακόμα και για να γράψουν το εγχειρίδιο....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                interland-gr last edited by

                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                Εξαιρώ πιθανότητα το εγχειρίδιο να ατύχησε στη μετάφραση στα ελληνικά....
                Θυμάμαι ότι πριν από χρόνια μετά από δοκιμές προέκυψε ότι είναι πιο ασφαλές για το μέσο οδηγό το καινούργια λάστιχα να μπαίνουν πίσω ακόμα και για προσθιοκίνητα...
                Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν για σκεφτείτε με αλυσίδες εμπρός μόλις αφήσεις το γκάζι ή φρενάρεις το πίσω πολύ εύκολα θα κάνει τετακέ. Ίσως σκεφτόμενοι αυτό προτιμούν την μέγιστη ασφάλεια (το πίσω πάντα πίσω και το εμπρός πάντα εμπρός) σε βάρος της μέγιστης ελκτικής πρόσφυσης... την οποία βοηθάνε τα ηλεκτρονικά. Δεν προσπαθώ να τους δικαιολογήσω αλλά δεν βιάζομαι να τους καταδικάσω χωρίς να το συζητήσω μαζί τους.... δεν μιλάμε για το μαστρο-Μήτσο αλλά για μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία που υποτίθεται έχουν κάνει πολλές δοκιμές και έχουν ασχοληθεί πολλοί ειδικοί ακόμα και για να γράψουν το εγχειρίδιο....

                Φίλε μου έχω ήδη επικοινωνήσει με την εταιρία και το ανέφερα. Έδωσαν συγχαρητήρια και μου ζήτησαν συγνώμη υποσχόμενοι ότι το λάθος θα διορθωθεί όσο ποιο σύντομα γίνετε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • A
                  apav last edited by

                  Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
                  Φίλε μου έχω ήδη επικοινωνήσει με την εταιρία και το ανέφερα. Έδωσαν συγχαρητήρια και μου ζήτησαν συγνώμη υποσχόμενοι ότι το λάθος θα διορθωθεί όσο ποιο σύντομα γίνετε.

                  Άψογος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • E
                    enginekiller last edited by

                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                    Εξαιρώ πιθανότητα το εγχειρίδιο να ατύχησε στη μετάφραση στα ελληνικά....
                    Θυμάμαι ότι πριν από χρόνια μετά από δοκιμές προέκυψε ότι είναι πιο ασφαλές για το μέσο οδηγό το καινούργια λάστιχα να μπαίνουν πίσω ακόμα και για προσθιοκίνητα...
                    Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν για σκεφτείτε με αλυσίδες εμπρός μόλις αφήσεις το γκάζι ή φρενάρεις το πίσω πολύ εύκολα θα κάνει τετακέ. Ίσως σκεφτόμενοι αυτό προτιμούν την μέγιστη ασφάλεια (το πίσω πάντα πίσω και το εμπρός πάντα εμπρός) σε βάρος της μέγιστης ελκτικής πρόσφυσης... την οποία βοηθάνε τα ηλεκτρονικά. Δεν προσπαθώ να τους δικαιολογήσω αλλά δεν βιάζομαι να τους καταδικάσω χωρίς να το συζητήσω μαζί τους.... δεν μιλάμε για το μαστρο-Μήτσο αλλά για μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία που υποτίθεται έχουν κάνει πολλές δοκιμές και έχουν ασχοληθεί πολλοί ειδικοί ακόμα και για να γράψουν το εγχειρίδιο....

                    Οσο για το αν τα καινουργια λαστιχα πρεπει να μπαινουν πισω σε μπροστοκινητα υπαρχει post που εξηγει το γιατι και δεν ειναι λαθος. Ψαξε λιγο να το βρεις και θα καταλαβεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • I
                      interland-gr last edited by

                      Ο χρήστης enginekiller έγραψε:

                      Εξαιρώ πιθανότητα το εγχειρίδιο να ατύχησε στη μετάφραση στα ελληνικά....
                      Θυμάμαι ότι πριν από χρόνια μετά από δοκιμές προέκυψε ότι είναι πιο ασφαλές για το μέσο οδηγό το καινούργια λάστιχα να μπαίνουν πίσω ακόμα και για προσθιοκίνητα...
                      Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν για σκεφτείτε με αλυσίδες εμπρός μόλις αφήσεις το γκάζι ή φρενάρεις το πίσω πολύ εύκολα θα κάνει τετακέ. Ίσως σκεφτόμενοι αυτό προτιμούν την μέγιστη ασφάλεια (το πίσω πάντα πίσω και το εμπρός πάντα εμπρός) σε βάρος της μέγιστης ελκτικής πρόσφυσης... την οποία βοηθάνε τα ηλεκτρονικά. Δεν προσπαθώ να τους δικαιολογήσω αλλά δεν βιάζομαι να τους καταδικάσω χωρίς να το συζητήσω μαζί τους.... δεν μιλάμε για το μαστρο-Μήτσο αλλά για μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία που υποτίθεται έχουν κάνει πολλές δοκιμές και έχουν ασχοληθεί πολλοί ειδικοί ακόμα και για να γράψουν το εγχειρίδιο....

                      Οσο για το αν τα καινουργια λαστιχα πρεπει να μπαινουν πισω σε μπροστοκινητα υπαρχει post που εξηγει το γιατι και δεν ειναι λαθος. Ψαξε λιγο να το βρεις και θα καταλαβεις.

                      Και για να μην κουράζετε ο φίλος τα καινούργια λάστιχα πρέπει να μπαίνουν πίσω γιατί αν μπαίνουν μπροστά νομίζουμε ότι έχουμε την πρόσφυση που θέλουμε αλλά το αδρανές πίσω μέρος θα μας προδώσει πολύ σύντομα γιατί δεν θα το ακούμε ούτε και θα΄μπορούμε να το διορθώσουμε όπως αν είχαμε πίσω κίνηση με περισσότερο γκάζι και λίγο ανάποδο. Μία λύση βέβαια είναι να κατεβάσουμε κανά 2 μπάρες την πίεση στα μπροστά σε σχέση με τα πίσω (Δική μου πατέντα)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        technik last edited by

                        Μετά τον τάρανδο...

                        Δεν λέει να πάνε όλα καλά με την Α class...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 2 / 2
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr