Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το λάστιχό μου θέλει ..σουτιέν!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Το λάστιχό μου θέλει ..σουτιέν!
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    17
    39
    643
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      danaos_master last edited by

      Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
      αφου εισαι προσθιοκινητος βαλε 2 καλα φρεσκα πισω...τωρα.
      Παρε 1 καλο-μεταχειρισμενο για μπροστα και πετα το τραυματισμενο...και του χρονου παιρνεις 2 φρεσκα για πισω και φερνεις τα πισω μπροστα (του χρονου ειπαμε)

      Σιγα, τι θα παθεις με 16-αρα ρεζερβα?..αν και οταν τη χρησιμοποιησεις θα πας σιγα σιγα μεχρι το βουλκανιζατερ
      Αντι να δωσεις λεφτα για 17αρα ζαντα στη ρεζερβα καλυτερα να τα χωσεις στην καθημερινη σου ασφαλεια.

      Τα μισλεν ειναι μαλακα...

      Μαλακά είναι τα Michelin αλλά έχουν και το καλύτερο φρενάρισμα και στρίψιμο. Δε το περίμενα ότι θα ΄ταν τόσο ευαίσθητα (το 306 με 185/60/14 και michelin δε το΄ χε πάθει ποτέ ακόμα και σε χειρότερες λακούβες).

      Η 16άρα ρεζέρβα (φτου-φτου-φτου) αν χρειαστεί, δε θα ..γέρνει από κείνη τη μεριά το αυτοκίνητο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gakost last edited by

        Ο χρήστης melos86 έγραψε:

        αν πας σε run flat

        1. Θα γίνει κούτσουρο και θα κοπανάει
        2. Καλό θα είναι να βάλεις και σύστημα ελέγχου πίεσης = εξτρα κόστος
        3. Αν απλά τρυπήσει από καρφί ας πούμε θα είσαι στην ίδια κατάσταση καθώς δεν μπαλώνονται (τουλάχιστον επίσημα)

        Απο που το ακουσες αυτο? Και τι σημαινει το 'επισημα'?
        Εγω προσωπικα σε BMW τα εχω επισκευασει ουκ ολιγες φορες μετα απο καρφια, βιδες κλπ κλπ χωρις κανενα προβλημα...

        http://www.bridgestone.com/sc/runflat-system/qa/

        Is it possible to repair a Run-Flat tire that has been punctured?

        It depends on how far and at what speed the car was driven after the puncture was sustained. Repair is possible only if deemed so by the tire sales store.
        Preconditions include a puncture of less than 6mm for both side-reinforced type and support-ring type Run-Flat tires, plus minimal damage to the support ring in case of the latter.
        However, it is strongly recommended that the tire is replaced as

        Πολλοί αρνούνται καν να μπουν στην διαδικασία επισκευής. Αν έχει πάθει ζημιά ο σκελετός , στο επόμενο τρύπημα δεν θα αντέξει και θα είναι σαν να έχεις ένα κοινό λάστιχο - χάνεις δλδ την εξτρά ασφάλεια που σου προσφέρουν . Η ζημιά στον σκελετό εξαρτάται από το πόσο θα το περπατήσεις ξεφούσκωτο και με τι ταχύτητα. Τα βιβλία κατασκευαστών λένε όχι πάνω από 80 km/h. και επειδή δεν φαίνεται με το μάτι αν χάσει αέρα γι'αυτό είπα παραπάνω να βάλει σύστημα ελέγχου πίεσης. Μπαίνει και αφτερμαρκετ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
          Μαλακά είναι τα Michelin αλλά έχουν και το καλύτερο φρενάρισμα και στρίψιμο.

          Άκυρη γενίκευση!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            touring-the-m3-1-6 last edited by

            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
            τα Michelin έχουν το καλύτερο στρίψιμο.

            Δοκίμασε τα O.C.B και θα με θυμηθείς...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:

              τα Michelin έχουν το καλύτερο στρίψιμο.

              Δοκίμασε τα O.C.B και θα με θυμηθείς...

              Μη μου βάζεις λόγια που δεν είπα! Διόρθωσε το κουοτ σε παρακαλώ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Στα runflat απλά βγάζεις το καρφί και μάλλον τίποτα άλλο. Δεν χαλάει κάτι, από μέσα έχουν πράμα μπόλικο. Αν βέβαια το έχεις πιέσει με το καρφί μπορεί να έχει χαλάσει λίγο το από μέσα οπότε το πολύ πολύ κάνεις απλή επισκευή.

                Αν βάλεις ζευγάρι ελαστικών τα βάζεις πίσω άσχετα με το που έχει την κίνηση.

                Θα ήθελα όμως να σκεφτούμε και την περίπτωση να βάλεις το βυζάτο λάστιχο πίσω (ώστε να μην τρώει το μεγάλο ζόρι του φρεναρίσματος) και τίποτα άλλο.
                Νομίζω δεν είναι όλα τα βυζιά ίδια και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν πρόκειται να γίνει τίποτα κακό. Αν σκεφτείτε τα περισσότερα λάστιχα όταν τα αλλάζουν άσχετοι στα 2-3 χρόνια έχουν βυζιά που δεν είχαν πάρει καν χαμπάρι και δεν συνέβη τίποτα. Τι πρέπει να δούμε ή να έχει γίνει ώστε το βυζί να είναι επικίνδυνο; Πόσο μεγάλο πρέπει να είναι, σε ποιο σημείο, πόσο φουσκωτό και με πόσο σαφή όρια;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                  Στα runflat απλά βγάζεις το καρφί και μάλλον τίποτα άλλο. Δεν χαλάει κάτι, από μέσα έχουν πράμα μπόλικο. Αν βέβαια το έχεις πιέσει με το καρφί μπορεί να έχει χαλάσει λίγο το από μέσα οπότε το πολύ πολύ κάνεις απλή επισκευή.

                  Αν βάλεις ζευγάρι ελαστικών τα βάζεις πίσω άσχετα με το που έχει την κίνηση.

                  Θα ήθελα όμως να σκεφτούμε και την περίπτωση να βάλεις το βυζάτο λάστιχο πίσω (ώστε να μην τρώει το μεγάλο ζόρι του φρεναρίσματος) και τίποτα άλλο.
                  Νομίζω δεν είναι όλα τα βυζιά ίδια και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν πρόκειται να γίνει τίποτα κακό. Αν σκεφτείτε τα περισσότερα λάστιχα όταν τα αλλάζουν άσχετοι στα 2-3 χρόνια έχουν βυζιά που δεν είχαν πάρει καν χαμπάρι και δεν συνέβη τίποτα. Τι πρέπει να δούμε ή να έχει γίνει ώστε το βυζί να είναι επικίνδυνο; Πόσο μεγάλο πρέπει να είναι, σε ποιο σημείο, πόσο φουσκωτό και με πόσο σαφή όρια;

                  Ενας οδηγος για τα μεγεθη

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Χμ.... χρειάζεται οπωσδήποτε φωτογραφική τεκμηρίωση!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Μακρυά από Bridgestone. Εχει τόσο σκληρά πλαινά και κάνει τόσο θόρυβο στην κύλιση όταν παλιώσει λίγο που θα αγανακτήσεις. Ειχα Πιρέλι για 3,5 χρόνια σε 18αρα με 40αρι προφίλ. Δεν έκανε κιχ. Σκληρούλι όμως και αυτό.
                      Αν βάλεις 2 καινούρια οπωσδήποτε να τα βάλεις πίσω και όχι εμπρός. Αυτός είναι ο κανόνας. Τα καινούρια πίσω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Τα καινούργια λάστιχα δεν πάνε μπροστά συνήθως για να έχει τιμόνι το αυτοκίνητο??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Τα καινούρια πάντα πίσω!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            theosalas last edited by

                            Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
                            Τα καινούργια λάστιχα δεν πάνε μπροστά συνήθως για να έχει τιμόνι το αυτοκίνητο??

                            Η τοποθέτηση καινούργιων ελαστικών μπροστά δίνει καλύτερο τιμόνι αλλά και την ψευδαίσθηση ασφάλειας οπότε σε τυχόν 'πίεση' εκ μέρους του οδηγού υπάρχει κίνδυνος τετ α κε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              touring-the-m3-1-6 last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                              Τα καινούρια πάντα πίσω!

                              Σωστός!!!Πιό πολλές πιθανότητες να διορθώσεις την υποστροφή από την υπερστροφή.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
                                Τα καινούργια λάστιχα δεν πάνε μπροστά συνήθως για να έχει τιμόνι το αυτοκίνητο??

                                Τα βάζεις πίσω γιατί αλλιώς θα αποκτήσεις τιμόνι πίσω....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  danaos_master last edited by

                                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                  Θα ήθελα όμως να σκεφτούμε και την περίπτωση να βάλεις το βυζάτο λάστιχο πίσω (ώστε να μην τρώει το μεγάλο ζόρι του φρεναρίσματος) και τίποτα άλλο.
                                  Νομίζω δεν είναι όλα τα βυζιά ίδια και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν πρόκειται να γίνει τίποτα κακό. Αν σκεφτείτε τα περισσότερα λάστιχα όταν τα αλλάζουν άσχετοι στα 2-3 χρόνια έχουν βυζιά που δεν είχαν πάρει καν χαμπάρι και δεν συνέβη τίποτα. Τι πρέπει να δούμε ή να έχει γίνει ώστε το βυζί να είναι επικίνδυνο; Πόσο μεγάλο πρέπει να είναι, σε ποιο σημείο, πόσο φουσκωτό και με πόσο σαφή όρια;

                                  Onyx,

                                  ακριβώς αυτό σκεφτόμουν κι εγώ, δεδομένου του ότι δεν ξέρω πόσο καιρό είχα το 'βυζί'. Γι΄ αυτό ζήτησα και τη γνώμη σας μήπως κάποιος είχε αντίστοιχη εμπειρία. Ούτως ή άλλως αυτά τα Michelin φαγώθηκαν πολύ πιο γρήγορα από αυτά που έβαζα στη 14άρα ζάντα οπότε του χρόνου θα τα άλλαζα. Το ζήτημα είναι όμως πόσο μεγάλο είναι το ρίσκο που παίρνω;

                                  Θα κοιτάξω να φωτογραφίσω το βυζί, όπως πολλή σωστά είπες παραπάνω, μπας και βοηθήσω την έρευνα του CSI 4Τ

                                  ΥΓ: γιατί να βάλεις τα καινούρια πίσω; μπροστά θέλεις πρόσφυση για να έχεις τιμόνι. Το τετ-α-κε δε το 'φροντίζει' το ESP;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Το βασικό δεν είναι να έχεις τιμόνι εμπρός αλλά να αποφύγεις να έχεις τιμόνι πίσω. Το εμπρός τιμόνι τουλάχιστον το κρατάς εσύ!
                                    Το ESP τους νόμους της φυσικής δεν τους ξεπερνάει και αν δεν έχεις πρόσφυση πίσω δεν μπορεί να στην βρει.
                                    Η μειωμένη πρόσφυση εμπρός είναι πολύ πιο φιλική και ασφαλής. Με το που νιώσεις την υποστροφή αφήνεις γκάζι και όλα διορθώνονται μόνα τους ακόμα και χωρίς ESP. Βασικά το ESP θα σε έχει προειδοποιήσει.
                                    Η μειωμένη πρόσφυση πίσω είναι πολύ πιο ύπουλη, απότομη και απαιτεί χειρισμούς που πολλοί δεν θα κάνουν αυτόματα (ή και να κάνουν δεν θα καταφέρουν να αντιμετωπίσουν πχ στροφή φρένο και κωλιά μαζί χωρίς απώλειες)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vantage last edited by

                                      Εμένα πάντως που μου είχε συμβεί, άλλαξα αμέσως και τα τέσσερα λάστιχα με καινούργια (έτσι κι αλλιώς σε κανά χρόνο θα τα άλλαζα). Στο συνεργείο που το πήραν χαμπάρι, γιατί ήταν στην εσωτερική πλευρά και δεν φαινόταν, μου είχαν πεί άμεση αλλαγή γιατί ανά πάσα ώρα και στιγμή θα μπορούσε να τα τινάξει το λάστιχο, το ίδιο μου είπαν και στο κατάστημα ελαστικών.Μην σκέφτεσαι άλλες λύσεις τα λάστιχα είναι πολύ βασικός παράγοντας ασφάλειας, μην ξεχνάς την οικογένειά σου βάζεις μέσα, εκτός αν θες να οδηγείς με το άγχος πότε και αν θα σκάσει!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        theosalas last edited by

                                        Σκέψου φίλε μου ότι με 'κακά' λάστιχα μπροστά θα πηγαίνεις πιο φυλαγμένα και το κακό τιμόνι θα σου θυμίζει ότι χρωστάς 2 ακόμα καινούργια. Επίσης κανόνας-συμβουλή από παλιούς γρήγορους που έχουν αγοράσει 'οικόπεδα' και εχουν κάνει κι άλλα πολλά λάθη: 'Δεν κάνεις οικονομία σε λάστιχα, αμορτισέρ και λιπαντικά'

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          trident1971 last edited by

                                          http://www.michelin.co.uk/tyres/learn-share/care-guide/ten-tyre-care-tips

                                          Δες το 6
                                          τα ιδια λενε και αλλοι κατασκευαστες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            danaos_master last edited by

                                            Ευχαριστώ παιδιά για τις πληροφορίες / συμβουλές.

                                            Δυστυχώς καινούρια Michelin δεν υπάρχουν (μετά τις γιορτές είπαν ), οπότε με βλέπω για την 4αδα μεταχειρισμένα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 2 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr