-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Οποτε ηταν σημαια κιτρινη με κοκκινες γραμμες οποτε δεν υπαρχει θεμα.Oχι στην αναλυση που εδειξε το sky δειχνει κιτρινη+κιτρινοκοκκινη μετα πρασινη και μετα 3-4 ΚΙΤΡΙΝΕΣ εκει που κανει το προσπερασμα ο Φεττελ
ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
http://www1.skysports.com/formula1/video/12870/8282348 -
ευχαριστω για τις διευκρινησεις, εχθες δεν παρακολουθησα τι παιχτηκε με το θεμα κ το θυμηθηκα σημερα. No problems οποτε
επισης:
νομιζω ειναι μετρημενες στο χερι οι περιπτωσεις που σε παρομοια συμβαντα το οχημα που δεχθηκε το χτυπημα συνεχισε κανονικα τον αγωνα. Οποτε η αναρτηση του Φεττελ μαλλον δεχθηκε καθετα τις δυναμεις της συγκρουσης (οπως ειναι ο ρολος λειτουργιας της δηλαδη) και οχι οριζοντια (οπου θα παθενε ζημια)
Ε τι να πω, η μοιρα ηθελε να το παρει ο Μπιμπερ. I quit
-
Ο χρήστης giannis tsaknis έγραψε:
Οποτε ηταν σημαια κιτρινη με κοκκινες γραμμες οποτε δεν υπαρχει θεμα.
Oχι στην αναλυση που εδειξε το sky δειχνει κιτρινη+κιτρινοκοκκινη μετα πρασινη και μετα 3-4 ΚΙΤΡΙΝΕΣ εκει που κανει το προσπερασμα ο Φεττελ
ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
http://www1.skysports.com/formula1/video/12870/8282348Αυτό!Βέβαια αν θυμάμαι καλά,ο Kobayashi μπήκε στα πιτ οπότε δεν τίθεται θέμα ποινής.
-
Aπ ότι λένε ο Φέττελ ναι μεν έκανε παράνομο προσπέρασμα αλλά θα υπήρχε ποινή αν και μόνο αν δεν έδινε τη θέση πίσω στον Κομπαγιάσι, ωστόσο ο 2ος μπήκε στα πιτ οπότε δεν μπορούμε να ξέρουμε αν θα του την παραχωρούσε κι έτσι δεν τίθεται θέμα ποινής.
Νταξ κωλόφαρδος ο Αλόνσο που από έκτος ξαφνικά έφτασε δεύτερος με όλο το πάρτυ που έγινε μπροστά του αλλά ο Φέττελ με δύο μαλακίες του την έβγαλε καθαρή. -
Εγω τα 'ριξα πριν στον Σενα, απο την εντυπωση που ειχα απο το live, αλλα δεν ειχα δει το βιντεο του Sky. Πραγματι, η μεγαλυτερη ευθυνη ειναι στον Φετελ...
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Εγω τα 'ριξα πριν στον Σενα, απο την εντυπωση που ειχα απο το live, αλλα δεν ειχα δει το βιντεο του Sky. Πραγματι, η μεγαλυτερη ευθυνη ειναι στον Φετελ...και που δεν πήρε ποινή σε αντίθεση με τον Hulkenberg που ήτανε όντως αγωνιστικό συμβάν, γλίστρησε. Ο Vettel άλλαξε απότομα γραμμή και έκοψε τον Senna.
-
Ο χρήστης ttc έγραψε:
Το πόντιουμ της Βραζιλίας 2006 στον τελευταίο αγώνα του Michael.
ελα ντε ΤΡΟΜΑΧΤΙΚΟ DEJA VU
τόσες κουβέντες εδώ μεσα κανεις δεν κατάφερε να το προβλέψει - ουτε καν τον Hulkenberg...βέβαια η διαφορά με το 2006 ήταν πως ο αλφόνσος ήταν Πρωταθλητής ενω φέτος δε τα κατάφερε.... εμ αμα δεν κυνηγύσεις την 1η θέση αδερφάκι μου πως θες να χτυπήσεις πρωτάθλημα...
-
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Εγω τα 'ριξα πριν στον Σενα, απο την εντυπωση που ειχα απο το live, αλλα δεν ειχα δει το βιντεο του Sky. Πραγματι, η μεγαλυτερη ευθυνη ειναι στον Φετελ...Aυτα που έδειξε το SKY τα έδειξε και το world feed του αγώνα. Είπα και στον Δία από τότε ότι ο ανεψιός ούτε ακουμπούσε το κερμπ. 100% ευθύνη του Φέτελ θα ήταν αν έχανε τον τίτλο εκεί.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Εγω τα 'ριξα πριν στον Σενα, απο την εντυπωση που ειχα απο το live, αλλα δεν ειχα δει το βιντεο του Sky. Πραγματι, η μεγαλυτερη ευθυνη ειναι στον Φετελ...
Aυτα που έδειξε το SKY τα έδειξε και το world feed του αγώνα. Είπα και στον Δία από τότε ότι ο ανεψιός ούτε ακουμπούσε το κερμπ. 100% ευθύνη του Φέτελ θα ήταν αν έχανε τον τίτλο εκεί.
στο Post race analysis του Sky δείξανε το συμβαν σε 3d analysis, μάλον αυτό εννοεί ο kantoniou.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Εγω τα 'ριξα πριν στον Σενα, απο την εντυπωση που ειχα απο το live, αλλα δεν ειχα δει το βιντεο του Sky. Πραγματι, η μεγαλυτερη ευθυνη ειναι στον Φετελ...
Aυτα που έδειξε το SKY τα έδειξε και το world feed του αγώνα. Είπα και στον Δία από τότε ότι ο ανεψιός ούτε ακουμπούσε το κερμπ. 100% ευθύνη του Φέτελ θα ήταν αν έχανε τον τίτλο εκεί.
Το μόνο που είδα εκεί ήταν το on board του Vettel. Ξαφνικά γύρισε. Άλλες γωνίες δεν θυμάμαι να έδειξε εκείνη τη στιγμή. Τέσπα, περσινά ξινά σταφύλια. Το αποτέλεσμα γράφτηκε.
-
Ο χρήστης giannis tsaknis έγραψε:
Οποτε ηταν σημαια κιτρινη με κοκκινες γραμμες οποτε δεν υπαρχει θεμα.
Oχι στην αναλυση που εδειξε το sky δειχνει κιτρινη+κιτρινοκοκκινη μετα πρασινη και μετα 3-4 ΚΙΤΡΙΝΕΣ εκει που κανει το προσπερασμα ο Φεττελ
ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
http://www1.skysports.com/formula1/video/12870/8282348Ok. Τωρα που το ειδαμε ολο και καλυτερη αναλυση. Η πρωτη τελικα ειναι διπλη σημαια. Και κιτρινη και κιτρινη με κοκκινες ριγες. Δεν προσπερναμε. Μετα εχει πρασινη και μετα ακολουθουν παλι κιτρινες. Το SKY πιστευω οτι εδωσε την καλυτερη εξηγηση του γιατι δεν πηρε ποινη.
Φυσικα οσοι βλεπαμε Α δεν το ειδαμε ποτε η απλα εγω ειμαι τυφλος αν το εδειξε και δεν το ειδα.
-
Mε πρόλαβε ο από πάνω. Η μια σημαία δεν αποκλείει την άλλη.
Απο κει και πέρα έχει να κάνει με ερμηνείες κανονισμών. -
-
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
-
αν και καθυστερημένα να γράψω και εγώ για τον αγώνα
Τρομερός όπως πάντα σε τέτοιες συνθήκες ο JB σε έναν αγώνα όπου μέχρι την τράκα Hulkenberg-Hamilton θύμισε έντονα (τουλάχιστον σε μένα) Κίνα του 2010.
Ο FA όντως φάνηκε αρκετά χαλαρός στον αγώνα, αλλά σίγουρα κανείς δεν περίμενε να το πάει μέχρι το τέλος το πρωτάθλημα, οπότε μπράβο του στην, όπως είπε και ο ίδιος, καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη του χρονιά
ο FM για άλλη μια φορά πάρα πολύ καλός, να δούμε αν θα συνεχίσει έτσι στο 2013..
Απαράδεκτη η οδήγηση του Webber ειδικά στην εκκίνηση όπου έκλεισε τον Vettel και τον υποχρέωσε να χάσει θέσεις και από τις Φερράρι και από τον Hulkenberg.
Ο Γερμανός της FI έκανε τρομερό αγώνα, φαίνεται του αρέσει πολύ η πίστα, ειδικά σε μεικτές συνθήκες (pole 2010) και πραγματικά ήταν πολύ άτυχος (όπως και ο Hamilton) που σε μια τόσο ιδιαίτερη στροφή εκείνος, ο LH και οι backmarkers ήταν τόσο κοντά (μάλιστα Caterham και Marussia δίνανε μάχη για τη 10η θέση στο WCC) και έγινε ότι έγινε, κρίμα που δώσανε πάντως ποινή στον NH, racing incident ήταν κατά τη γνώμη μου... Με ενδιαφέρον περιμένω την απόδοσή του του χρόνου στη Sauber.
o SV οδήγησε πάρα πολύ καλά μετά την παραλίγο τελειωτική επαφή με το Σένα, την οποία όμως ο ίδιος προκάλεσε. Επίσης πολύ κακή η στρατηγική της ομάδας του, σε συνδυασμό με το απαράδεκτο πιτστοπ για ενδιαμεσα (λόγω προβλήματος με τον ασύρματο όμως)
Όλα τα λεφτά ο Raikkonen
Γενικά ήταν τρομερός αγώνας
Καλό χειμώνα, άντε 16 εβδομάδες έμειναν
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Οποτε ηταν σημαια κιτρινη με κοκκινες γραμμες οποτε δεν υπαρχει θεμα.
Oχι στην αναλυση που εδειξε το sky δειχνει κιτρινη+κιτρινοκοκκινη μετα πρασινη και μετα 3-4 ΚΙΤΡΙΝΕΣ εκει που κανει το προσπερασμα ο Φεττελ
ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
http://www1.skysports.com/formula1/video/12870/8282348Ok. Τωρα που το ειδαμε ολο και καλυτερη αναλυση. Η πρωτη τελικα ειναι διπλη σημαια. Και κιτρινη και κιτρινη με κοκκινες ριγες. Δεν προσπερναμε. Μετα εχει πρασινη και μετα ακολουθουν παλι κιτρινες. Το SKY πιστευω οτι εδωσε την καλυτερη εξηγηση του γιατι δεν πηρε ποινη.
Φυσικα οσοι βλεπαμε Α δεν το ειδαμε ποτε η απλα εγω ειμαι τυφλος αν το εδειξε και δεν το ειδα.
Επειδή αυτό το βίντεο δε παίζει, βρήκα αυτό μόλις τώρα από ένα tweet του Adam Cooper...
Δυστυχώς είμαι στο γραφείο και δεν έχω ήχο, όντως περνάει υπό καθεστώς κίτρινων σημαιών?
Έχω μπερδευτεί...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Οποτε ηταν σημαια κιτρινη με κοκκινες γραμμες οποτε δεν υπαρχει θεμα.
Oχι στην αναλυση που εδειξε το sky δειχνει κιτρινη+κιτρινοκοκκινη μετα πρασινη και μετα 3-4 ΚΙΤΡΙΝΕΣ εκει που κανει το προσπερασμα ο Φεττελ
ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
http://www1.skysports.com/formula1/video/12870/8282348Ok. Τωρα που το ειδαμε ολο και καλυτερη αναλυση. Η πρωτη τελικα ειναι διπλη σημαια. Και κιτρινη και κιτρινη με κοκκινες ριγες. Δεν προσπερναμε. Μετα εχει πρασινη και μετα ακολουθουν παλι κιτρινες. Το SKY πιστευω οτι εδωσε την καλυτερη εξηγηση του γιατι δεν πηρε ποινη.
Φυσικα οσοι βλεπαμε Α δεν το ειδαμε ποτε η απλα εγω ειμαι τυφλος αν το εδειξε και δεν το ειδα.
Επειδή αυτό το βίντεο δε παίζει, βρήκα αυτό μόλις τώρα από ένα tweet του Adam Cooper...
Δυστυχώς είμαι στο γραφείο και δεν έχω ήχο, όντως περνάει υπό καθεστώς κίτρινων σημαιών?
Έχω μπερδευτεί...
ναι, πιστεύω ειδικά στο 10ο λεπτό με την STR είναι ξεκάθαρο
-
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
ναι, πιστεύω ειδικά στο 10ο λεπτό με την STR είναι ξεκάθαροΜάλιστα.
Καλή φάση.
-
A few Twitter comments state that any appeal relating to any decision made in 2012 must be lodged with the FIA by the 30th November.
Ferrari have 3 days to bring this to the FIA.
πλάκα θα χει
2012 - Grande Prêmio Petrobras do Brasil (final round)