-
k to autobild **μόνο **για την 180αρα έκδοση λέει πολλαπλούς πίσω
σκατοτσίπηδες Γερμαναράδες -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
k to autobild **μόνο **για την 180αρα έκδοση λέει πολλαπλούς πίσω
σκατοτσίπηδες Γερμαναράδες+1
Aυτοματως 'ακυρωνουν' την προτιμηση του απο το Golf, στις εκδοσεις 122/140ps για αυτους που θελουν σε σχεδιαστικο επιπεδο κατι διαφορετικο, κατι φρεσκο...
Πιθανοτατα βεβαια, περα απο το αρχικο concept της...γυφτιας/κοστους, επιτυγχανεται ισως ετσι και η αποτροπη μερικου κανιβαλλισμου του Golf απο το Leon, ακριβως στην κατηγορια των σχετικα 'ανησυχων' υποψηφιων αγοραστων, που θελουν το κατι παραπανω, σε οδηγικη αισθηση-εμφανιση, σε σχεση με το...προβλεπομενο Golf, χωρις ομως να βαλουν βαθυτερα το χερι στην τσεπη για να φτασουν στην εκδοση 180+ ιππων του leon που θα φερει τελικα την 'σωστη' διαταξη πισω αναρτησης...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
k to autobild **μόνο **για την 180αρα έκδοση λέει πολλαπλούς πίσω
σκατοτσίπηδες Γερμαναράδες+1
Aυτοματως 'ακυρωνουν' την προτιμηση του απο το Golf, στις εκδοσεις 122/140ps για αυτους που θελουν σε σχεδιαστικο επιπεδο κατι διαφορετικο, κατι φρεσκο...
Πιθανοτατα βεβαια, περα απο το αρχικο concept της...γυφτιας/κοστους,** επιτυγχανεται ισως ετσι και η αποτροπη μερικου κανιβαλλισμου του Golf απο το Leon,** ακριβως στην κατηγορια των σχετικα 'ανησυχων' υποψηφιων αγοραστων, που θελουν το κατι παραπανω, σε οδηγικη αισθηση-εμφανιση, σε σχεση με το...προβλεπομενο Golf, χωρις ομως να βαλουν βαθυτερα το χερι στην τσεπη για να φτασουν στην εκδοση 180+ ιππων του leon που θα φερει τελικα την 'σωστη' διαταξη πισω αναρτησης...
Εδώ θα συμφωνήσω.ΟΜΩΣ τα υπόλοιπα που γράφεις είναι λάθος .
1ον.Σιγά τη διαφορά που θα κάνουν οι πολλαπλοί σύνδεσμοι έναντι του ημιάκαμπτου σε ένα χατσμπακ των 120-140 αλόγων.....
2ον.Ο πιο ανήσυχος υποψήφιος αγοραστής σιγά μην κοιτάξει κάτι σε αυτή την κατηγορία οχήματος(μεσαία-χατσμπακ) και ιπποδύναμης.Το έχουμε ξεφτυλίσει εδώ στο Ελλάντα με τη βοήθεια και των περιοδικών .Ανήσυχος οδηγός-χεράς με αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας 140 αδάμαστων και βάρος ~1300 κιλά......
Αν δεν του χρειάζονται οι χώροι θα (έπρεπε να) κοιτάξει να πάρει κάτι μικρότερο και ταχύτερο,ενώ αν τους χρειάζεται γιατί έχει παιδί(ά),ας πάρει το λεόν να του μείνουν και λεφτά στην τσέπη...... -
Ο χρήστης GREY έγραψε:
k to autobild **μόνο **για την 180αρα έκδοση λέει πολλαπλούς πίσω
σκατοτσίπηδες Γερμαναράδες+1
Aυτοματως 'ακυρωνουν' την προτιμηση του απο το Golf, στις εκδοσεις 122/140ps για αυτους που θελουν σε σχεδιαστικο επιπεδο κατι διαφορετικο, κατι φρεσκο...
Πιθανοτατα βεβαια, περα απο το αρχικο concept της...γυφτιας/κοστους,** επιτυγχανεται ισως ετσι και η αποτροπη μερικου κανιβαλλισμου του Golf απο το Leon,** ακριβως στην κατηγορια των σχετικα 'ανησυχων' υποψηφιων αγοραστων, που θελουν το κατι παραπανω, σε οδηγικη αισθηση-εμφανιση, σε σχεση με το...προβλεπομενο Golf, χωρις ομως να βαλουν βαθυτερα το χερι στην τσεπη για να φτασουν στην εκδοση 180+ ιππων του leon που θα φερει τελικα την 'σωστη' διαταξη πισω αναρτησης...
Εδώ θα συμφωνήσω.ΟΜΩΣ τα υπόλοιπα που γράφεις είναι λάθος .
1ον.Σιγά τη διαφορά που θα κάνουν οι πολλαπλοί σύνδεσμοι έναντι του ημιάκαμπτου σε ένα χατσμπακ των 120-140 αλόγων.....Εξαρταται. Οποιος θελει απλη και ανετη μετακινηση, και το επιλεξει με βασικες διαστασεις τροχων, πιθανοτατα δεν θα καταλαβει τιποτα, σε επιπεδο διαφορετικης λειτουργιας-αποσβεσης της πισω αναρτησης, παρα μονο ισως εαν ειναι
φορτωμενο με 4-5 επιβατες και κινειται σε δρομο με εγκαρσιες κακοτεχνιες...
Ομως καποιος που θελει κατι πιο σπορτιφ, και επιλεξει συνειδητοποιημενα εξοπλιστικο πακετο (πχ fr, ή και μονο φαρδυτερα ελαστικα με χαμηλοτερο προφιλ και μεγαλυτερες ζαντες) που να ενισχυει τις οποιες σπορτιφ τασεις, την διαφορα -προς το χειροτερο- θα την καταλαβει οποιαδηποτε στιγμη κινηθει πιο 'ανησυχα'.2ον.Ο πιο ανήσυχος υποψήφιος αγοραστής σιγά μην κοιτάξει κάτι σε αυτή την κατηγορία οχήματος(μεσαία-χατσμπακ) και ιπποδύναμης.Το έχουμε ξεφτυλίσει εδώ στο Ελλάντα με τη βοήθεια και των περιοδικών .Ανήσυχος οδηγός-χεράς με αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας 140 αδάμαστων και βάρος ~1300 κιλά......
Αν δεν του χρειάζονται οι χώροι θα (έπρεπε να) κοιτάξει να πάρει κάτι μικρότερο και ταχύτερο,ενώ αν τους χρειάζεται γιατί έχει παιδί(ά),ας πάρει το λεόν να του μείνουν και λεφτά στην τσέπη......Σαν να τα λες λιγο αναποδα ως προς την ξεφτιλα. Εδω τα τελευταια χρονια, οτιδηποτε -και με Turbo μαλιστα που εχουν και υψηλη ροπη, ειναι κατω απο 200αλογα, ακομα και εαν ζυγιζει κοντα στα 1,500κιλα, 'δεν παει'...
Επιπλεον, ειναι σαν να προεξοφλεις αυτοματως, οτι ο εκαστοτε 'ανησυχος' ειναι και παντα ματσωμενος, ή και 'χρειαζεται' τρελα αλογατα για να παει γρηγορα. Αυτο ειναι δικη σου πεποιθηση.
Υπαρχουν και 'ανησυχοι' οι οποιοι θελουν ενα σβελτο μικρομεσαιο, με σπορτιφ δοσεις, χωρις ομως να θελουν να ξοδεψουν
σημαντικα περισσοτερα χρηματα, για τις εκδοσεις 180+ ιππων. Εκτος εαν εχεις στο μυαλο σου μια εντελως μονοπλευρη αποψη, οτι 'ανησυχος' = το γυρναει σπιτι με τις ζαντες μετα απο καθε βολτα, κατι το οποιο και στο ηλικιακο target group εαν θες της κατηγοριας, ΔΕΝ ισχυει...
Δεν μιλαμε για κατηγορια Ibiza δηλαδη, εαν καταλαβαινεις τι θελω να πω.P.S Οσο για το βαρος του νεου Leon στα 140αλογα, υπολογισε μειον 100 περιπου κιλα λιγοτερα απο αυτα που λες, με την MQB. Μια χαρα ειναι λοιπον, και οι επιδοσεις του, και εξαλλου δεν χρειαζεσαι αποκλειστικα μια Ιαπωνικη φτερουγα για να κινηθεις γρηγορα στους δρομους μας.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σαν να τα λες λιγο αναποδα ως προς την ξεφτιλα. Εδω τα τελευταια χρονια, οτιδηποτε -και με Turbo μαλιστα που εχουν και υψηλη ροπη, ειναι κατω απο 200αλογα, ακομα και εαν ζυγιζει κοντα στα 1,500κιλα, 'δεν παει'...
Μια χαρά πάνε όλα δε λέω(πλην μερικών τραγικών εξαιρέσεων),αλλά εδώ άλλοι τα στρώνουν μέχρι τα 10.000 χιλιόμετρα ή φοβούνται μήπως περάσουν τις 3.000 ατροφές ακόμη και την ώρα του προσπεράσματος
Επιπλεον, ειναι σαν να προεξοφλεις αυτοματως, οτι ο εκαστοτε 'ανησυχος' ειναι και παντα ματσωμενος, ή και 'χρειαζεται' τρελα αλογατα για να παει γρηγορα. Αυτο ειναι δικη σου πεποιθηση.
Όχι δεν εννοώ κάτι τέτοιο.Εννοώ οτι αν δεν σου χρειάζονται οι παραπάνω χώροι και θες και κάτι σβέλτο αλλά και οικονομικό όπως λες,τότε δεν κοιτάς λεόν ή γκολφ στα 122-140 άλογα αλλά κοιτάς π.χ. ibiza fr-cupra,polo gti κλπ.Πιο γρήγορα,πιο ευέλικτα μεσα στην πόλη και σου μένουν και λεφτά ή ακόμη καλύτερα ακόμη μικρότερες εκδόσεις αυτών που είναι το ίδιο γρήγορες.Το άλλο που λέω είναι ότι για την Ελλάδα,όποιος δεν μπορεί να το κάνει αυτό γιατί έχει ανάγκη τους παραπάνω χώρους λόγω οικογένειας,καλύτερα(κατά τη δική μου άποψη,οκ )να επιλέξει το λεόν ώστε να γλιτώσεις τα παραπάνω χρήματα.Όσο για το....''ανήσυχο'' κομμάτι της υπόθεσης,ημιάκαμπτος ξεημιάκαμπτος,ίδιο πάτωμα κτλ.,διαβάζω ότι το σέατ πάλι έχει καλύτερο τιμόνι και γενικότερα πολύ πιο ''σπορ'' αίσθηση (θα το δούμε αν ισχύει αυτό βέβαια όταν έρθει,και** ΌΧΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ **:rtfm: ,χεράκια έχουμε! )
P.S Οσο για το βαρος του νεου Leon στα 140αλογα, υπολογισε μειον 100 περιπου κιλα λιγοτερα απο αυτα που λες, με την MQB. Μια χαρα ειναι λοιπον, και οι επιδοσεις του, και εξαλλου δεν χρειαζεσαι αποκλειστικα μια Ιαπωνικη φτερουγα για να κινηθεις γρηγορα στους δρομους μας.
Και σε αυτό συμφωνώ αλλά εξηγώ από πάνω τί ακριβώς θέλω να πω.
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
...Όσο για το....''ανήσυχο'' κομμάτι της υπόθεσης,ημιάκαμπτος ξεημιάκαμπτος,ίδιο πάτωμα κτλ.,διαβάζω ότι το σέατ πάλι έχει καλύτερο τιμόνι και γενικότερα πολύ πιο ''σπορ'' αίσθηση (θα το δούμε αν ισχύει αυτό βέβαια όταν έρθει,και** ΌΧΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ **:rtfm: ,χεράκια έχουμε! )Δυστυχως το τιμονι, απο μονο του, αλλα ακομα και ενα στιβαρο-ελαφρυ σασι, δεν φτιαχνουν παντα καλη σπορτιφ 'συνταγη'.
Ειδικα στους Γερμανους, που ας μη κρυβομαστε στις σπορ ρυθμισεις με ταυτοχρονη εξαιρετικη ανεση, με διαταξη ημιακαμπτου στην πισω αναρτηση, ΔΕΝ το εχουν οπως αντιστοιχα οι Γαλλοι, τουλαχιστον μεχρι σημερα.
Ημιακαμπτος vs ανεξαρτητη πισω διαταξη αναρτησης (με ιδια πχ αμορτισερ-ελατηρια, ρυθμισεις) εχει διαφορα υπο πιεση, και ειδικα σε δρομους σαν τους δικους μας με παρα πολλες μικρες -και- εγκαρσιες κακοτεχνιες...Η ακριβεια ελεγχου δηλαδη
ειτε πας με γραμμες ειτε και off balance, συνηθως με ανεξαρτητη πισω αναρτηση ειναι καλυτερη σε μετριους-κακους δρομους, σαν τους δικους μας...
Μακαρι να διαψευτω και να μην υπαρξει αισθητη διαφορα σε συνθηκες πιεσης, (ημιακαμπτος vs ανεξαρτητη) παντως μεχρι στιγμης απο Γερμανικο κατασκευασμα τουλαχιστον, κατι τετοιο φαινεται μαλλον απιθανο... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Εξαρταται. Οποιος θελει απλη και ανετη μετακινηση, και το επιλεξει με βασικες διαστασεις τροχων, πιθανοτατα δεν θα καταλαβει τιποτα, σε επιπεδο διαφορετικης λειτουργιας-αποσβεσης της πισω αναρτησης, παρα μονο ισως εαν ειναι
φορτωμενο με 4-5 επιβατες και κινειται σε δρομο με εγκαρσιες κακοτεχνιες...
Ομως καποιος που θελει κατι πιο σπορτιφ, και επιλεξει συνειδητοποιημενα εξοπλιστικο πακετο (πχ fr, ή και μονο φαρδυτερα ελαστικα με χαμηλοτερο προφιλ και μεγαλυτερες ζαντες) που να ενισχυει τις οποιες σπορτιφ τασεις, την διαφορα -προς το χειροτερο- θα την καταλαβει οποιαδηποτε στιγμη κινηθει πιο 'ανησυχα'.Εσυ για σπορ οδηγηση προτιμας ημιακαμπτο ή πολλαπλους?
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Εξαρταται. Οποιος θελει απλη και ανετη μετακινηση, και το επιλεξει με βασικες διαστασεις τροχων, πιθανοτατα δεν θα καταλαβει τιποτα, σε επιπεδο διαφορετικης λειτουργιας-αποσβεσης της πισω αναρτησης, παρα μονο ισως εαν ειναι
φορτωμενο με 4-5 επιβατες και κινειται σε δρομο με εγκαρσιες κακοτεχνιες...
Ομως καποιος που θελει κατι πιο σπορτιφ, και επιλεξει συνειδητοποιημενα εξοπλιστικο πακετο (πχ fr, ή και μονο φαρδυτερα ελαστικα με χαμηλοτερο προφιλ και μεγαλυτερες ζαντες) που να ενισχυει τις οποιες σπορτιφ τασεις, την διαφορα -προς το χειροτερο- θα την καταλαβει οποιαδηποτε στιγμη κινηθει πιο 'ανησυχα'.Εσυ για σπορ οδηγηση προτιμας ημιακαμπτο ή πολλαπλους?
Aπο την μεχρι στιγμης οδηγικη εμπειρια που εχω με διαφορετικα αυτοκινητα, στους -κυριως- χαλια δρομους μας,
σε 'ανησυχες' καταστασεις, η διαταξη 4/ πολλ/λων συνδεσμων στην πισω αναρτηση, μου εχει δωσει αισθηση μεγαλυτερης ακριβειας/ελεγχου, και αυτοπεποιθησης...Περα βεβαια και απο την σπορ οδηγηση, οταν στο αυτοκινητο βρισκονται και πισω επιβατες, και αυτο
φοραει χαμηλοπροφιλα, φαρδια ελαστικα με μεγαλες ζαντες, τα χτυπηματα σε καθε ειδους κακοτεχνιες και η μικρη-στιγμιαια αποσταθεροποιηση, ειναι εντονοτερα σε αυτο που φερει ημιακαμπτο, σε σχεση με την διαταξη πολλ/λων. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Εξαρταται. Οποιος θελει απλη και ανετη μετακινηση, και το επιλεξει με βασικες διαστασεις τροχων, πιθανοτατα δεν θα καταλαβει τιποτα, σε επιπεδο διαφορετικης λειτουργιας-αποσβεσης της πισω αναρτησης, παρα μονο ισως εαν ειναι
φορτωμενο με 4-5 επιβατες και κινειται σε δρομο με εγκαρσιες κακοτεχνιες...
Ομως καποιος που θελει κατι πιο σπορτιφ, και επιλεξει συνειδητοποιημενα εξοπλιστικο πακετο (πχ fr, ή και μονο φαρδυτερα ελαστικα με χαμηλοτερο προφιλ και μεγαλυτερες ζαντες) που να ενισχυει τις οποιες σπορτιφ τασεις, την διαφορα -προς το χειροτερο- θα την καταλαβει οποιαδηποτε στιγμη κινηθει πιο 'ανησυχα'.Εσυ για σπορ οδηγηση προτιμας ημιακαμπτο ή πολλαπλους?
Aπο την μεχρι στιγμης οδηγικη εμπειρια που εχω με διαφορετικα αυτοκινητα, στους -κυριως- χαλια δρομους μας,
σε 'ανησυχες' καταστασεις, η διαταξη 4/ πολλ/λων συνδεσμων στην πισω αναρτηση, μου εχει δωσει αισθηση μεγαλυτερης ακριβειας/ελεγχου, και αυτοπεποιθησης...Περα βεβαια και απο την σπορ οδηγηση, οταν στο αυτοκινητο βρισκονται και πισω επιβατες, και αυτο
φοραει χαμηλοπροφιλα, φαρδια ελαστικα με μεγαλες ζαντες, τα χτυπηματα σε καθε ειδους κακοτεχνιες και η μικρη-στιγμιαια αποσταθεροποιηση, ειναι εντονοτερα σε αυτο που φερει ημιακαμπτο, σε σχεση με την διαταξη πολλ/λων.Στο 1ο θα συμφωνησω...
Στο 2ο, στο δικο μου Ibiza οταν καθονται πολλα ατομα μεσα φαινεται το αμαξι να 'γουσταρει' περισσοτερο σε θεμα σταθεροτητας κλπ... Μου χει κανει εντυπωση, σα να βεντουζωνει κατω... Χωρις ατομα ειναι σα να χαζοχοροπηδαει το πισω μερος σε ανωμαλιες. Και συνηθιζω κιολας να εχω ελαχιστα λιγοτερη πιεση πισω απο τις προτεινομενες για λογους ανεσης. Και φοραω την ζμπορ αναρτηση και τα 215 ελαστικα οπως λες...Kαι σου μιλαει ανθρωπος που βρισκει αθλια την ιδεα να ενωνεις 2 τροχους μεταξυ τους... Αλλα τεσπα... Η σκεψη μου σα wannabe επιστημονας τρωει σκαλωματα ωρες ωρες...
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Στο 1ο θα συμφωνησω...
Στο 2ο, στο δικο μου Ibiza οταν καθονται πολλα ατομα μεσα φαινεται το αμαξι να 'γουσταρει' περισσοτερο σε θεμα σταθεροτητας κλπ... Μου χει κανει εντυπωση, σα να βεντουζωνει κατω... Χωρις ατομα ειναι σα να χαζοχοροπηδαει το πισω μερος σε ανωμαλιες. Και συνηθιζω κιολας να εχω ελαχιστα λιγοτερη πιεση πισω απο τις προτεινομενες για λογους ανεσης. Και φοραω την ζμπορ αναρτηση και τα 215 ελαστικα οπως λες...Kαι σου μιλαει ανθρωπος που βρισκει αθλια την ιδεα να ενωνεις 2 τροχους μεταξυ τους... Αλλα τεσπα... Η σκεψη μου σα wannabe επιστημονας τρωει σκαλωματα ωρες ωρες...
Μεγαλη σημασια εδω εχει και το προφιλ ελεαστικων, αλλα και ο τυπος/μοντελο, και το ποσο σκληρα ή μαλακα πλαινα τοιχωματα εχει, φυσικα παιζουν ρολο και τα υπολοιπα που λες...
Το ειπα και πριν, πιθανοτατα ρυθμιζοντας το νεο Leon στις εκδοσεις με ημιακαμπτο, θα εχουν βρει μια ανεκτη ισορροπια μεταξυ ανεσης, και καποιας σχετικης σπορτιφ αισθησης, η οποια ομως μαλλον θα προερχεται απο την αυξημενη ακαμψια του νεου ελαφρυτερου σασι, και του καλορυθμισμενου τιμονιου, παρα απο την συνολικη λειτουργια των αναρτησεων σε συνθηκες πιεσης.
Οταν ομως ξερεις οτι σε ιδιο εμφανισιακα αυτοκινητο, γινεται διαχωρισμος τυπου αναρτησης, προσφεροντας πλεον και την φτηνοτερη, οχι τοσο συγχρονη, λιγοτερο ευχαριστη(?) σπορτιφ, και ανετη υλοποιηση, ακομα και σε ιπποδυναμεις που μπορουν να προσφερουν σπορτιφ δοσεις (122ps πχ) , και παραλληλα γνωριζεις οτι στην προηγουμενη γενια, σε ολες τις εκδοσεις απο τα 105 αλογα μεχρι και στα 265, τοποθετουσαν ΜΟΝΟ την πιο συγχρονη-ακριβη υλοποιηση, ε αυτο ειναι πισωγυρισμα, γυφτια, και κοροιδια, κατα την γνωμη μου.P.S Οταν συμπιεζεται σε ενα βαθμο μια αναρτηση απο το βαρος, των πισω ατομων στην προκειμενη περιπτωση που λες, αλλαζουν και οι γωνιες καμπερ των τροχων, αυξανονται οι μοιρες γωνιας αρνητικου καμπερ, και επομενως μεχρι ενα σημειο
οδηγικης πιεσης αν θες, ταχυτητας και οδοστρωματος, αλλα επειδη αλλαζει και η κατανομη βαρους προς το καλυτερο, εφοσον μιλαμε για ενα προσθιοκινητο μικρομεσαιο με ξεκαθαρα μπροστοβαρη διαταξη, εχεις καλυτερο ελεγχο σε ενα βαθμο, και λιγο αυξημενη ενδεχομενως πλευρικη προσφυση.
ΑΛΛΑ οταν ομως αυτη χαθει, πχ εαν ανεβασεις λιγο ακομα ρυθμο, εκει θα φανει η μεγαλη διαφορα της μιας υλοποιησης και της αλλης. Συνηθως με τον ημιακαμπτο, (και με σπορ επιλογες σε τροχους, και σφιχτη αναρτηση) οταν 'ξεκολλησει' το αυτοκινητο, ειτε το πισω μερος ειτε και με τα 4, η αποσταθεροποιηση ειναι λιγο πιο εντονη, οπως επισης και η επαναφορα, εφοσον φυσικα εκεινη την χρονικη στιγμη υπαρχει επαρκεια ισχυος (συγκεκριμενα καταλληλη σχεση στο κιβωτιο για μεγιστη εκμεταλευση δυναμης του κινητηρα) και καταλληλων χειρισμων για να γινει κατι τετοιο.
Αυτο αναλογως τις συνθηκες οδοστρωματος, ταχυτητας και γωνιας του αυτοκινητου σε σχεση με την κατευθυνση που εχει επιλεχθει εκεινη την στιγμη, μπορει να ειναι απο απλως μια στιγμιαια αισθηση απωλειας ως προς τον ακριβεστερο ελεγχο
και διορθωση πορειας, εως και πληρης απωλεια ελεγχου, και αυξημενες πιθανοτητες για εξοδο...Φυσικα ολα αυτα σε ξεκαθαρα 'ανησυχες' καταστασεις, και οχι σε απλη εως και σχετικα σβελτη μετακινηση...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
P.S Οταν συμπιεζεται σε ενα βαθμο μια αναρτηση απο το βαρος, των πισω ατομων στην προκειμενη περιπτωση που λες, αλλαζουν και οι γωνιες καμπερ των τροχων, αυξανονται οι μοιρες γωνιας αρνητικου καμπερ, και επομενως μεχρι ενα σημειο
οδηγικης πιεσης αν θες, ταχυτητας και οδοστρωματος, αλλα επειδη αλλαζει και η κατανομη βαρους προς το καλυτερο, εφοσον μιλαμε για ενα προσθιοκινητο μικρομεσαιο με ξεκαθαρα μπροστοβαρη διαταξη, εχεις καλυτερο ελεγχο σε ενα βαθμο, και λιγο αυξημενη ενδεχομενως πλευρικη προσφυση.Διορθωσε με αν κανω λαθος, αλλα νομιζω οτι στην διαταξη με ημιακαμπτο το καμπερ των πισω τροχων δε δυναται να αλλαξει...
-
Εγω λεω οτι αλλαζει.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
P.S Οταν συμπιεζεται σε ενα βαθμο μια αναρτηση απο το βαρος, των πισω ατομων στην προκειμενη περιπτωση που λες, αλλαζουν και οι γωνιες καμπερ των τροχων, αυξανονται οι μοιρες γωνιας αρνητικου καμπερ, και επομενως μεχρι ενα σημειο
οδηγικης πιεσης αν θες, ταχυτητας και οδοστρωματος, αλλα επειδη αλλαζει και η κατανομη βαρους προς το καλυτερο, εφοσον μιλαμε για ενα προσθιοκινητο μικρομεσαιο με ξεκαθαρα μπροστοβαρη διαταξη, εχεις καλυτερο ελεγχο σε ενα βαθμο, και λιγο αυξημενη ενδεχομενως πλευρικη προσφυση.Διορθωσε με αν κανω λαθος, αλλα νομιζω οτι στην διαταξη με ημιακαμπτο το καμπερ των πισω τροχων δε δυναται να αλλαξει...
Χωρις να ειμαι και εγω 100% σιγουρος, νομιζω οτι στις περισσοτερες περιπτωσεις αλλαζει...
P.S Στις παρακατω εικονες του Link αναφερει σε ποιες περιπτωσεις αλλαζει η γωνια καμπερ...
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
P.S Οταν συμπιεζεται σε ενα βαθμο μια αναρτηση απο το βαρος, των πισω ατομων στην προκειμενη περιπτωση που λες, αλλαζουν και οι γωνιες καμπερ των τροχων, αυξανονται οι μοιρες γωνιας αρνητικου καμπερ, και επομενως μεχρι ενα σημειο
οδηγικης πιεσης αν θες, ταχυτητας και οδοστρωματος, αλλα επειδη αλλαζει και η κατανομη βαρους προς το καλυτερο, εφοσον μιλαμε για ενα προσθιοκινητο μικρομεσαιο με ξεκαθαρα μπροστοβαρη διαταξη, εχεις καλυτερο ελεγχο σε ενα βαθμο, και λιγο αυξημενη ενδεχομενως πλευρικη προσφυση.Διορθωσε με αν κανω λαθος, αλλα νομιζω οτι στην διαταξη με ημιακαμπτο το καμπερ των πισω τροχων δε δυναται να αλλαξει...
http://books.google.gr/books?id=fuXf3wm ... nd&f=false
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
P.S Οταν συμπιεζεται σε ενα βαθμο μια αναρτηση απο το βαρος, των πισω ατομων στην προκειμενη περιπτωση που λες, αλλαζουν και οι γωνιες καμπερ των τροχων, αυξανονται οι μοιρες γωνιας αρνητικου καμπερ, και επομενως μεχρι ενα σημειο
οδηγικης πιεσης αν θες, ταχυτητας και οδοστρωματος, αλλα επειδη αλλαζει και η κατανομη βαρους προς το καλυτερο, εφοσον μιλαμε για ενα προσθιοκινητο μικρομεσαιο με ξεκαθαρα μπροστοβαρη διαταξη, εχεις καλυτερο ελεγχο σε ενα βαθμο, και λιγο αυξημενη ενδεχομενως πλευρικη προσφυση.Διορθωσε με αν κανω λαθος, αλλα νομιζω οτι στην διαταξη με ημιακαμπτο το καμπερ των πισω τροχων δε δυναται να αλλαξει...
http://books.google.gr/books?id=fuXf3wm ... nd&f=false
Τελεια!
-
-
2013 Seat Leon ST Spied for the First Time
http://www.gmotors.co.uk/news/2013-seat ... irst-time/
http://www.motorzoom.es/prototipos/arti ... tos/53523/
-
-
-
Στο τρέχον Autobild συγκριση Golf-Leon βγάζει νικητή το Golf στα σημεία, αφού προηγουμένως διαπιστώνει ισοπαλία (!) στο ερώτημα 'είναι το Leon πιο προσιτό αυτοκίνητο;' !!! Επειδή, λέει, το Golf έχει καλύτερη μεταπώληση δεν μπορεί να ειπωθεί ότι το Leon, αν και φθηνότερο, είναι πιο προσιτό...!
Έλεος, καταλαβαίνω το Autobild, ή όποιον άλλον τέλος πάντων, να θεωρεί ότι το Golf είναι καλύτερο, πιο ολοκληρωμένο, κ.λπ., αλλά θα μπορούσαν να βρουν καλύτερο ερώτημα για να μαγειρέψουν το αποτέλεσμα που θέλουν...
SEAT León Mk3 (2013-2020)