-
Ως νέο μέλος θα ήθελα καταρχήν να συγχαρώ τους οργανωτές γιατί μέσα στο forum μπορεί να βρει κανείς πολλές πληροφορίες για τα θέματα που τον αφορούν. Η δική μου ερώτηση ειναι η εξής. Σκέφτομαι ν' αγοράσω την alfa 147 120ps αλλά σε όσους το ανέφερα με αποτρέπουν με χίλια. Η αλήθεια είναι πως κι εγώ προσωπικά δεν έτρεφα καμμιά εκτίμηση στα ιταλικά αυτοκίνητα ώσπου είδα το συγκεκριμένο μοντέλο και έπαθα πλάκα. όλοι μιλάνε για άπειρα προβλήματα όπως στα ηλεκτρικά, τριγμοί στα πλαστικά, μειωμένη παθητική ασφάλεια και γενικότερα μειομένη αξιοπιστία. Οποιαδήποτε πληροφορία ή συμβουλή από σχετικούς με το αντικείμενο ή κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου θα μου ήταν χρήσιμη. Ευχαριστώ
-
Ως νέο μέλος θα ήθελα καταρχήν να συγχαρώ τους οργανωτές γιατί μέσα στο forum μπορεί να βρει κανείς πολλές πληροφορίες για τα θέματα που τον αφορούν. Η δική μου ερώτηση ειναι η εξής. Σκέφτομαι ν' αγοράσω την alfa 147 120ps αλλά σε όσους το ανέφερα με αποτρέπουν με χίλια. Η αλήθεια είναι πως κι εγώ προσωπικά δεν έτρεφα καμμιά εκτίμηση στα ιταλικά αυτοκίνητα ώσπου είδα το συγκεκριμένο μοντέλο και έπαθα πλάκα. όλοι μιλάνε για άπειρα προβλήματα όπως στα ηλεκτρικά, τριγμοί στα πλαστικά, μειωμένη παθητική ασφάλεια και γενικότερα μειομένη αξιοπιστία. Οποιαδήποτε πληροφορία ή συμβουλή από σχετικούς με το αντικείμενο ή κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου θα μου ήταν χρήσιμη. Ευχαριστώ
-
Ως νέο μέλος θα ήθελα καταρχήν να συγχαρώ τους οργανωτές γιατί μέσα στο forum μπορεί να βρει κανείς πολλές πληροφορίες για τα θέματα που τον αφορούν. Η δική μου ερώτηση ειναι η εξής. Σκέφτομαι ν' αγοράσω την alfa 147 120ps αλλά σε όσους το ανέφερα με αποτρέπουν με χίλια. Η αλήθεια είναι πως κι εγώ προσωπικά δεν έτρεφα καμμιά εκτίμηση στα ιταλικά αυτοκίνητα ώσπου είδα το συγκεκριμένο μοντέλο και έπαθα πλάκα. όλοι μιλάνε για άπειρα προβλήματα όπως στα ηλεκτρικά, τριγμοί στα πλαστικά, μειωμένη παθητική ασφάλεια και γενικότερα μειομένη αξιοπιστία. Οποιαδήποτε πληροφορία ή συμβουλή από σχετικούς με το αντικείμενο ή κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου θα μου ήταν χρήσιμη. Ευχαριστώ
-
Καλως ηρθες στη παρεα μας!!!
Αν πας στα 'Τεχνικα Θεματα' θα βρεις ειδικο θεμα αρκετων σελιδων για το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
-
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... start=2220
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=2212&start=2220Που θα παει, θα μαθω να το κανω κι εγω αυτο γμτ μου.
-
Μαρία για το θέμα σου υπάρχει ένα από τα πιο μεγάλα threads του forum. Σε παραπέμπω εκεί και είμαι σίγουρος οτι θα βρείς απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις σου. Άλλωστε οι Alfaκιδες είναι πολύ σε αυτό το forum
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... start=2220
Καλά εσείς είστε γρήγοροι -
Επίσης υπάρχει και το αποκλειστικό forum για Άλφα Ρομέο http://www.alfisti.gr/forum Βέβαια εκεί μην περιμένεις AMEROLYPTES απαντήσεις.
-
Καλωσήρθες στο φόρουμ, papadopoulou maria.
Καταρχήν, ίσως στην ενότητα με τα 'Τεχνικά θέματα να βρεις περισσότερη ανταπόκριση, μιας και το θέμα είναι πιο σχετικό εκεί (ίσως οι μοντερέιτορς μπορούν να βοηθήσουν μεταφέροντάς το εκεί.)Τώρα όσον αφορά την 147 εγώ δεν έχω ακούσει τίποτα από φίλους που την έχουν.
Εγώ με την σειρά μου έχω την 156 (Σπορτβάγκον) που σαν πιο παλιό μοντέλο, είναι πιο 'επιρρεπές' σε βλάβες. Δόξα σοι ο Θεός δεν έχω προβλήματα, όμως αν και απαιτητικός είμαι σωστός στην χρήση και συντήρησή της. Είναι πλέον 4 ετών και έχει κάνει πάνω από 92.000 ονειρεμένα χιλιόμετρα.
Σαν φέις λιφτ η καινούρια 147 θα έχει λογικά λυμένα όλα τα προβλήματα που πιθανώς αντιμετώπισαν τα πρώτα μοντέλα.Επίσης όπως έχω γράψει παλιότερα στο φόρουμ στην οικογένειά μου πέρασαν από τα χέρια μου πολλά ιταλικά (4 Τίπο, 1 Ούνο, 1 Πούντο Τζι Τι, 1 Λάντσια Δέλτα) τα οποία είτε πουλήθηκαν χωρίς κανένα πρόβλημα στα 5 χρόνια που τα κρατήσαμε, είτε τα αποχωριστήκαμε πριν την ώρα τους λόγω χοντρού τρακαρίσματος ως ολικές καταστροφές (που όμως ευτυχώς βγήκαμε από μέσα αγρατζούνστοι...), ενώ το Ούνο υπηρετεί πλέον την ξαδέρφη μου, μετά από 14 χρόνια...
Αντίθετα προβλήματα είχαμε (και έχουμε) με τα Γκολφ (2 γενιάς 4 και ένα γενιάς 5) που αν και έχουν το όνομα δεν έχουν τη χάρη...Οπότε εγώ θα σου έλεγα να την πάρεις την 147 όπως σου αρέσει, να την σεβαστείς στη χρήση της, έστω και απαιτητικά, και να κάνεις στο ακέραιο ό,τι λέει ο κατασκευαστής. Δεν βλέπω λόγο για πρόβλημα!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Αντίθετα προβλήματα είχαμε (και έχουμε) με τα Γκολφ (2 γενιάς 4 και ένα γενιάς 5) που αν και έχουν το όνομα δεν έχουν τη χάρη...
Ερώτηση κρίσεως: αφού είχατε τόσα προβλήματα με τα IV γιατί αγοράσατε και το V?
(Σορρυ για το off-topic)
-
Θα συμφωνήσω με τον George Tabs για την 156 !Η δικιά μου έχει κάνει
67.000χλμ.(μοντέλο 2001)χωρίς να εμφανίσει το παραμικρό!Επιπλέον
και ένα Fiat Coupe που έχουμε στην οικογένεια (μοντέλο 2000)έχει κάνει
90.000 χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα!!Πιστεύω πως τα προβλήματα
αξιοπιστίας έχουν εκλήψει από τα ιταλικά αυτοκίνητα.Τα παιδιά που έχουν
147 θα είναι πιο κατατοπιστικοί!! -
Το μόνο που θα πρέπει να σε προβληματίζει είναι αυτό:
'μειωμένη παθητική ασφάλεια'
Γνωρίζω πολύ κόσμο με 156 και 147 και από ότι μου λένε δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα. Μόνο ένας, ο οποίος αγόρασε από τις πρώτες 147 και μόλις την πήρε, σχεδόν αμέσως τη γύρισε για αλλαγή δίσκων. Είχαν στραβώσοι όλοι...
Τους πιστεύω, αν και αυτό που θα σου αναφέρει σαν προβλήματα ένας κάτοχος γιαπωνέζικου ή γερμανικού αυτοκινήτου, ένας Alfisti δεν τα θεωρεί προβλήματα καν... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το μόνο που θα πρέπει να σε προβληματίζει είναι αυτό:
'μειωμένη παθητική ασφάλεια'Καλημέρα Μαρία, συμφωνώ με το παραπάνω σχόλιο του meco, αλλά βάλε στον αντίποδα και 'εκπληκτική ενεργητική ασφάλεια'...
Κατά τ'άλλα εδώ και 3.5 χρόνια εγώ δεν είχα τίποτα εκτός από το variator στα 18000 χιλιόμετρα (οταν βάζεις μπρος ακούγεται ένας θόρυβος από τη μηχανή σαν ντήζελ που διορθώνεται ευκολα με αλλαγή σε κάποιο service του συγκεκριμένου εξαρτήματος - στις facelift έχει διορθωθεί στις παλιές δεν είμαι σίγουρος) κατά τ'άλλα τίποτα άλλο... προσωπικά δεν είχα-έχω ούτε τριγμούς!
Προχώρα και δεν θα χάσεις! -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=2212&start=2220
Που θα παει, θα μαθω να το κανω κι εγω αυτο γμτ μου.
Ανοίγεις τη σελίδα που θέλεις σε άλλο παράθυρο, κάνεις δεξί κλικ πάνω στη διεύθυνση, μετά copy (ή αντιγραφή αν έχεις Ελληνικά windows) και τέλος θα επανέλθεις στο παράθυρο που γράφεις και κάνεις paste (ή επικόλληση) εκεί που θέλεις να εμφανιστεί το url.
-
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=2212
Μαρκο Θεε παρε τη ΠΑΕ!!!
Τωρα ομως μπορει να βρεις το μπελα σου γιατι οταν εχω ενα προβλημα δε θα πηγαινω στα 'Τεχνικα Θεματα του Φορουμ', αλλα θα ρωταω εσενα!!!
Συγνωμη και απο εμενα που βγαινω εκτος θεματος, αλλα καποτε επρεπε να μαθω!!!
-
Ο χρήστης VIRSS έγραψε:
Αντίθετα προβλήματα είχαμε (και έχουμε) με τα Γκολφ (2 γενιάς 4 και ένα γενιάς 5) που αν και έχουν το όνομα δεν έχουν τη χάρη...
Ερώτηση κρίσεως: αφού είχατε τόσα προβλήματα με τα IV γιατί αγοράσατε και το V?
(Σορρυ για το off-topic)
Ρώτα τον αδερφό μου...
Ίσως καλύτερα τη φίλη του; -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Τους πιστεύω, αν και αυτό που θα σου αναφέρει σαν προβλήματα ένας κάτοχος γιαπωνέζικου ή γερμανικού αυτοκινήτου, ένας Alfisti δεν τα θεωρεί προβλήματα καν...Σαφώς!!
Ούτε μπορούσα να διανοηθώ πως είναι πρόβλημα να μην παίρνει μπρος το αμάξι σου τυχαία μια κάθε 3μηνο (οπότε και δεν ανιχνεύεται πρακτικά...) και ΠΑΝΤΑ να είναι με το ίδιο κλειδί, που ΕΤΖΧΕ να είναι ΤΟ ΜΟΝΟ που δέησε να μας παραδώσει η αντιπροσωπεία... (τα άλλα τα πληρώσαμε, κι ας μας το χρωστάν ΑΚΟΜΑ από το 99... )Μέχρι που πήραμε Γκολφ 4. Τότε καταλάβαμε πως γίνεται κι αυτό...
Επίσης ποιος φαντάζεται πως καινούριο αμάξι (1 μηνός), και ΜΕΤΑ την αλλαγή διναμό και μπαταρίας στην εγγύηση εξακολουθεί να μενει από μπαταρία αν μείνει παρκαρισμένο 3 μέρες;;;
Ε, πήραμε Γκολφ 5 και ανακαλύψαμε πως ΚΑΙ αυτό μπορεί να συμβει.
Μακρυά από ιταλικά λοιπό, γιατί έχουν ηλεκτρικά που χαλάνε!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Επίσης ποιος φαντάζεται πως καινούριο αμάξι (1 μηνός), και ΜΕΤΑ την αλλαγή διναμό και μπαταρίας στην εγγύηση εξακολουθεί να μενει από μπαταρία αν μείνει παρκαρισμένο 3 μέρες;;;
Ε, πήραμε Γκολφ 5 και ανακαλύψαμε πως ΚΑΙ αυτό μπορεί να συμβει.Από το forum του VW club:
Η μπαταρια πεθανε λογω μλκιασ των μηχανικων που ξεχασαν να** σφιξουν μια γειωση** και δεν φορτιζε ποτε με αποτελεσμα οπως ειναι φυσικο να μεινω
-
Μπα, δεν ήταν αυτό.
Έμενε από τη μέρα αγοράς, έμενε μετά την αλλαγή μπαταρίας, έμενε και μετά την αλλαγή διναμό.Τελικά άλλαξαν και τον εγκέφαλο 'ΑΝΕΣΗΣ' ( ) και νομίζω μου είπε στο τηλέφωνο πως έφτιαξε.
Σκέψου να σου λένε (αφού σε πάνε με γερανό στην αντιπροσωπεία), ΟΚ, το φτιάξαμε, αλλά μην το χρησμοποιείς 3 μέρες, να ξαναμείνει αν είναι, για να ξέρουμε...
Πάντως αυτοκίνητο αντικατάστασης ΔΕΝ παίζει, αφού δεν μένει πάνω από 24 ώρες στο συνεργείο!
(Βασικά δίκιο έχουν, γιατί ζητάς ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ αντικατάστασης για κάτι που είναι ΓΚΟΛΦ, όχι αυτοκίνητο!!)
-
Χμμμ
Το Mazda της εργασιας μας ειχε αλλαξει 7( ΕΠΤΑ) φορες δισκους πισω!
Μεσα σε 10 χρονια φυσικα και 300.000Χμ!
Μετα απο καθε σερβις κοιταζα τι κανανε και αλλαζανε ενα σωρο πραγματα!
Απο σωληνακια και αισθητηρες και οτι αλλο σκεφτεις μεχρι ανακατασκευη της κυλινδροκεφαλης!
Τελικα παρεδωσε το πνευμα του μια ωραια πρωια και στο συνεργειο ειπανε οτι καιρος ηταν!Η ισχυς που ειχε μεινει αρκουσε για να πηγαινει απλα μπροστα και τιποτα αλλο!Ειχαν γινει ΟΛΑ τα σερβις στο επισημο συνεργειο!
Ηταν σκουριασμενο παντου, τα φτερα πισω ειχανε τρυπες!
Η Αλφα90 που ειχα ειχε κανει ακριβως τα ιδια Χμ, δεν ειχε σχεδον καθολου σκουριες και δεν ειχε αλλαξει ΠΟΤΕ δισκοφρενα!
Η μηχανη της, V6 2,5L, την κινουσε πολυ αξιοπρεπως ακομα και η τελικη της ηταν ακομα 215 Km/h και μαλιστα δεν εκαιγε και περισσοτερο απο 1(ενα) λιτρο στα 10.000Κμ!
Αυταααααα!
Σπυρος
προβλήματα στις alfa 147