-
Ο χρήστης jtblaster έγραψε:
λοιπόν ....
600 χλμ το μήνα give or take δηλαδή : 7500χλμ / έτος
Πάμε τώρα στην boxster:
μέση κατάναλωση γύρω στα 15 λτ / 100 χλμ ( ναι;) * 7500 χλμ / έτος = 1125 λτ / έτος
1125 λτ/ έτος * 1.7 ευρώ / λτ = 1912 ευρώ ανά έτος (χωρίς μεγάλα ταξίδια )
1100 ευρώ ανά έτος τέλη κυκλοφορίας
750 ευρώ ανά έτος ασφάλεια
2000 ευρώ ανά έτος (service, λάστιχα αμορτισέρ κλπ )
σύνολο περίπου 6000 ευρώ / έτος ... κοινώς 500 ευρώ το μήνα
Αμά τα έχεις ( που μακάρι να τα έχεις ) βουρ για BoxsterΔεν εχεις αδικο
εγω βαση 10.000 χλμ το χρονο τα βγαζω
405€ / μηνα για 2.7 boxster
320€ / μηνα για VW Group 2.0TFSI
240€ / μηνα για 1.8Ειναι πολλα, αλλα αν κανει ο καθεις για το δικο του θα δει οτι δεν απεχει πολυ
το κυριο αγγουρι ειναι η βενζινη! -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Μια χαρά είναι οι διαστάσεις της Μ3 Ε46.Έχεις χώρους, κάνεις ΑΝΕΤΟΤΑΤΟ ταξίδι
Περίπου 30 πόντους πιο μεγάλη από τη Ζ4 Μ Coupe είναι πάντως κι οδηγικά δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση. Πολύ πιο balanced είναι η Ε46 και περισσότερο αξίζει τα χρήματά της, αυτό για το value for money. Παίρνεις πιο 'αυτοκίνητο', πως να το πω...άλλωστε θα πηγαίνει και super market είπε. Για να μην αρχίσω να μιλάω για τη διαχρονικότητα της Μ3 vs της όποιας Ζ4.
Επίσης, δοκίμασε να παρκάρεις ή να βγεις από στενό με τη Ζ4 και μετά δοκίμασε με την Ε46.
Έλα και πες μου τι σε προβλημάτισε λιγότερο.
Από κει και πέρα, πιο μούρη πουλάς με τη Ζ4 βεβαίως...αλλά έχω καταλάβει ότι δεν είναι αυτό το ζητούμενο, αν και υπάρχουν κι οι ΓΚάμπριο Μ3.
Την coupe δε την εχω οδηγησει (ουτε καν εχω μπει μεσα) καθως δεν εχει τυχει αλλα δε το εχω κυνηγησει κιολας μιας και ποτε δε τη θεωρησα ομορφο αμαξι. Η Ζ4 εξαρχης σχεδιαστηκε με γνωμονα να ειναι ανοιχτη. Απο εκει και επειτα εχω κανει τοσα ταξιδια εδω περα (σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα κιολας) και ουδεποτε αντιμετωπισα προβλημα ανεσης στο ταξιδι (το ιδιο και οι συνοδηγοι) παρολο τη σκληρη αναρτηση και γενικως τον καπως ''σκληρο'' χαρακτηρα του αυτοκινητου. Βεβαια απο την αλλη καθε ανθρωπος δεν ειναι ιδιος και αυτα που εμενα δεν ενοχλουν μπορει καποιον αλλο να τον ενοχλουν στο μεγιστο και ειναι και τι θεωρει ανεση ο καθενας...Επισης ειναι προφανες οτι η Ε46 θα ειναι ακομα πιο ανετη συγκριτικα (δεν καθεσαι κιολας λιγο πιο μπροστα απο τον πισω αξονα κινησης...).
value for money θεωρω ολες τις παλιες καλες bimmers ειδικα με τη κατασταση που επικρατει παγκοσμιως...
Εχω χωρεσει σακουλες supermarket με ψωνια μιας εβδομαδας στη Ζιζελ (μιλαμε για πολυ σακουλα), ανετα κιολας στο χωρο αποσκευων πισω + το σκουποξυλο το οποιο χωρεσε κατα μηκος ξαπλωμενο/χωμενο στη θεση του συνοδηγου στο πλαι οπως καθεται χωρις να ενοχλει (+ με τον συνοδηγο μεσα). Μαλιστα θυμαμαι ειχα ανοιξει και την οροφη μηπως και δε χωραει ωστε να προεξεχει απο πανω ( ) αλλα τελικα ακομα και εγω ο ιδιος εκπλαγηκα απο το βαθος στο χωρο των ποδιων. Υποψη ο χωρος αποσκευων ειτε ανοιχτη η κουκουλα ειτε κλειστη εχει πραγματικα αμελητεα διαφορα (μιλαμε τωρα για μια διαφορα ταξεως 3-5 εκατοστα και πολλα λεω).
Επισης εχω παει ποσες φορες σε διαφορα αεροδρομια και μπορω να πω οτι ανετα χωραει βαλιτσα μεσεου μεγεθους μεσα (σαν αυτη http://www.luggage2go.co.uk/images/D/De ... ack-01.jpg αλλα απο τις μεγαλες) κατι το οποιο παλι δε περιμενα. Αλλα οκ προφανως 1 χωραει και οχι 10. Προσωπικα παντα με ενα σακο ταξιδευω (+ καποιο σακο απο το οποιο αμορε, ή φιλο ή οτιδηποτε αλλο) και ολα cool.
Ποιος ειπε λοιπον οτι τα roadster δεν ειναι πρακτικα? Ειναι, αρκει να το θελεις και να μη γκρινιαζεις...
Για το παρκαρισμα δε ξερω για την coupe, αλλα μπορω να πω με βεβαιοτητα οτι με τοσο κοφτο κωλο που εχει η Ζ4 ειναι το πιο ευκολο αμαξι στο παρκαρισμα που ειχα ποτε μου. Γυρνας λιγο το κεφαλι και βλεπεις ανετα τι γινεται. Αν βρισκεις ζορια, ανοιγεις πορτα ενω καθεσαι ( ) βγαζεις λιγο κορμο απ εξω με γυρισμενο κεφαλι και κοιτας ενω κανεις οπισθεν.. δλδ ποσο πιο cool μπορει να ειναι αυτο
Για το στενο τι εννοεις?Οσο για σχεδιαστικη διαχρονικοτητα, θεωρω οτι μια Ε46 παρολο που ειναι απο τις αγαπημενες μου Μ3 εχει πιο ισορροπημενο και κατασταλαγμενο σχεδιο το οποιο ομως δεν ειναι τοσο ας πουμε γλυπτο και avant-garde που εχει η Ζ και σιγουρα η δευτερη παρολο την ηλικια της τραβαει πιο πολυ τα βλεματα (δε με απασχολησε και ποτε αυτος ο παραγοντας αλλωστε). Προσωπικα δε βαριεμαι να την κοιταω.
Είχα κάνει μια ερώτηση, αλλά δε πήρα απάντηση.
Για τι χρήση το θες? Ποιές είναι οι ανάγκες σου?
daily driver 15χλμ δουλεια πηγαινε ελα,
μοναδικο οχημα - οποτε και εκρδομη και οτιδηποτε
απο καφεδες μεχρι σουπερ μαρκετ.
εχω παρκινγκ σπιτι-δουλειαΤα ιδια ειμαι και εγω (και μαλιστα πιο πολλα χιλιομετρα). Γενικα κοιταγα αποκλειστικα roadster τυπου αυτοκινητα και συγκεκριμενα ηθελα με μοτερ μπροστα και κινηση πισω καθοτι μου αρεσουν οι αναλογιες που εχουν με το μακρυ καπω. Κατι Bosxter, ΜR2 κλπ τα ειχα αποκλεισει μιας και δε μου αρεσαν κιολας. Η elise παντα μου αρεσε και θα ηταν η αρχικη μου επιλογη οπως εχω ξαναπει (παρολο κεντρομηχανη) αλλα ζηταγανε πολλα εδω περα. Οποτε εμεινα με 2 στο τελος. S2000 και Ζ4. Αν θες τους λογους που επελεξα το 2ο σε αλλο ποστ διοτι ηδη εγραψα πολλα νομιζω Θα προτεινα ομως να πας σε αμαξι που πραγματικα γουσταρεις ακομα και ενστικτωδως. Διοτι στο τελος της ημερας ολα εκει καταληγουν. Να γουσταρεις το αμαξι που οδηγας καθε ωρα και στιγμη.
p.s. Αυτη εδω μου αρεσε http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2587067/
p.s. 2 Μου αρεσε σαν ιδεα και η spider που προταθηκε πιο πισω απο τον stefan.
p.s.3 Παρε και μια φωτο ωστε να μπεις στο κλιμα
-
007 thank you για το Post
ποσα κυβικα εισαι?
καταναλωση?? -
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
007 thank you για το Postποσα κυβικα εισαι?
καταναλωση??2.5
να σου πω την αληθεια δεν εχω κατσει να βλεπω αριθμους και να υπολογιζω δλδ οτι τιμη και να σου πω θα ειναι επιφανειακη και οχι κατι de facto. Ο λογος ειναι οτι το τελευταιο πραγμα που με απασχολει ειναι η καταναλωση Γενικα ομως θεωρω οτι για 2.5αρι μοτερ καιει πολυ λογικα και ειναι και αναλογα πως το πας το αμαξι καθε φορα (και να ξερεις πως να το πηγαινεις).
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Για το στενο τι εννοεις?Έχω ακούσει παράπονα από ιδιοκτήτες Ζ4 ότι δυσκολεύονται στο STOP να τσεκάρουν τη κίνηση σε στενά λόγω του μεγάλου καπώ. Ισχύει?
Heathrow?
Γαμάτη φωτό!
==================
Σχετικά με τις καταναλώσεις πάντως, από 2,5λτ μέχρι 3λτ όλα πάνω-κάτω το ίδιο θα είναι. Πολύ μικρές κι ασήμαντες οι διαφορές.
Αν απασχολούν κάποιον οι διαφορές της τάξεως του 2-3λτ/100κμ τότε δε πρέπει να κοιτάει τέτοια αυτοκίνητα.
Επίσης, δεν έχουν αναφερθεί ζημιές στα ετήσια έξοδα. Ας έχεις 2-3Κ στην άκρη για οτιδήποτε προκύψει.
Κάτι ακόμα. Πρέπει να υπολογίσεις πως ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ πάρεις από τα προαναφερθέντα το παντρεύεσαι.-
Οπότε εάν μελλοντικά (πχ σε 5-6 χρόνια, δε ξέρω πόσο χρονών είσαι) χρειαστείς λίγο περισσότερους χώρους θα παρακαλάς να το πουλήσεις.
Γιαυτό σου είπα για coupe. Αφού κάνεις που κάνεις τη κίνηση, πάρε κάτι ένα κλικ πιο άνετο.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ρουλη, εφοσον δεν εισαι χερας (κ μπραβο που το παραδεχεσαι) boxster και αν φτανει το βαλαντιο κ θες κουπε, καλυτερα cayman. Τα συνδυαζουν ολα, οδηγικη συμπεριφορα, σχετικη διακριτικοτητα, λογικη καταναλωση κ θα βρεις σιγουρα σε καλη κατασταση απο κανα τζοβεννο.
Ευγενες σημα μπροστα, μποξερ πισω κ σαλονι. Κ κυριως δε θα δεις ποτε μα ποτε χασαπη, κομμωτρια η καγκουρι να τα οδηγουν...+1 σε ολα.
Επιπλεον ειναι ενα αυτοκινητο, που μπορεις να το ευχαριστηθεις σε επιπεδο οδηγικης αισθησης, ακομα και ρολλαρωντας...
Bασικά εγώ περισσότερο ευχαριστήθηκα τη Μ3 Ε46 ακόμα και ρολλάροντας από την Cayman S που οδήγησα λίγο καιρό αργότερα.
Η Cayman δε με τρέλανε κιόλας. Ιδιαίτερα για καθημερινή χρήση δεν την έπαιρνα.Καλα ειναι και γουστα αυτα...Η Μ3 Ε46 εχει πολυ καλυτερο μοτερ-γκαζι απο την 2.7 cayman δεν τιθεται θεμα συγκρισης σε αυτο τον τομεα.
Η τελευταια ομως εχει πιο πληροφοριακο τιμονι, καλυτερη αισθηση στο manual κιβωτιο, ακομα χαμηλοτερη-σπορ θεση οδηγησης, και ειναι αισθητα πιο ελαφρια αλλα και ευελικτη. Επιπλεον εχει χαμηλοτερα παγια στην καθημερινη χρηση... -
Ο χρήστης jtblaster έγραψε:
λοιπόν ....600 χλμ το μήνα give or take δηλαδή : 7500χλμ / έτος
Πάμε τώρα στην boxster:
Μέση κατάναλωση γύρω στα 15 λτ / 100 χλμ ( ναι;) * 7500 χλμ / έτος = 1125 λτ / έτος
1125 λτ/ έτος * 1.7 ευρώ / λτ = 1912 ευρώ ανά έτος (χωρίς μεγάλα ταξίδια )
1100 ευρώ ανά έτος τέλη κυκλοφορίας
750 ευρώ ανά έτος ασφάλεια
2000 ευρώ ανά έτος (service, λάστιχα αμορτισέρ κλπ )
σύνολο περίπου 6000 ευρώ / έτος ... κοινώς 500 ευρώ το μήνα
Αμά τα έχεις ( που μακάρι να τα έχεις ) βουρ για Boxster
Η μεση καταναλωση, συμφωνα τουλαχιστον με δοκιμαστικο στους 4τροχους, ειναι σαφως χαμηλοτερη κατα 2 λιτρα περιπου:
'Με γρήγορους ρυθμούς, βρισκόμαστε στα 13,1 λίτρα κατά μέσο όρο για κάθε 100 χλμ. για την Cayman και στα 14,5 για το TT'
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12223
Mαλιστα σε λιγο παλαιοτερο συγκριτικο, σε συγκεκριμενες διαδρομες μετρηθηκε και λιγο χαμηλοτερα, στα 12,4λιτρα
ΔΙΑΔΡΟΜΗ: Eθνική Αθηνών-Κορίνθου, εθνική προς Τρίπολη, Βυτίνα, Στεμνίτσα, Ελληνικό, Καρύταινα, Μεγαλόπολη, Τρίπολη, Αθήνα
ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ: 478
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ:
Ζ4: 13,2 λίτρα/100 χλμ.
Cayman: 12,4 λίτρα/100 χλμhttp://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11638
Υπαρχει και ενα αλλο ενδεικτικο καταναλωσης, ουσιαστικα απο κατοχους, οι οποιοι παραθετουν την μεση καταναλωση σε συγκεκριμενο -Γερμανικο- ιστοτοπο. Τα στατιστικα δειγματα ποικιλουν. Στην προκειμενη ειτε για Boxster ειτε για cayman -παντα 2.7λιτρα- η μεση καταναλωση που βγαζουν ειναι κατω απο 11λιτρα...
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
Οποτε θεωρω με ολα αυτα, οτι το νουμερο '13' ειναι αρκετα ενδεικτικο και ρεαλιστικο για ενα ανετο τροπο μετακινησης, που να συμπεριλαμβανει και πηξιμο πολης, αλλα και γκαζια σε ιδανικη διαδρομη...
Για χρηση-κτηση 4 ετων περιπου, το μεσο ετησιο κοστος για σερβις λαστιχα κτλ, ειναι χαμηλοτερο imho γυρω στα 1300-1500ευρω, εφοσον μιλαμε για χρηση ανθρωπινη, συμπεριλαμβανομενων και ευχαριστων διαδρομων υπο πιεση σε ελαστικα και αλλα οχι και καποιου που κανει πχ drift challenge σε συνεχη βαση...
Αρα για 7,500χλμ ανα ετος με 13λιτρα/100km , (χωρις συχνα ταξιδια, με ταξιδια σε αυξημενη συχνοτητα πεφτει ελαφρως η μεση καταναλωση) με κοστος 1,7ευρω/λιτρο, προκυπτουν 1657ευρω
Τα τελη κυκλοφοριας για το 2013 στα 2.7λιτρα της cayman ειναι 880ευρω. Τα 1100ευρω αντιστοιχουν στην 3.2S
Σε οτι με αφορα τουλαχιστον, δεν μιλησα ουτε προτεινα την σαφως καλυτερη-γρηγοροτερη αλλα και πιο ακριβη γενικα στην συντηρηση S, αλλα την 'απλη' 2.7...
Για την ασφαλεια εχω την αισθηση οτι υπολογιζεις 3.2λιτρα και οχι 2.7. Προσωπικα θεωρω οτι βγαινει γυρω στα 500ευρω EDIT: (το εξαμηνο) για τα κυβικα αυτα και για αυτοκινητο τουλαχιστον 6ετιας.
Επιπλεον 1300ευρω κατα μεσο ορο το ετος για σερβις-συντηρηση, οποτε με τους δικους μου υπολογισμους τουλαχιστον τα εησια εξοδα ειναι 1657+880+1000+1300=4837ευρω/12μηνες=403ευρω -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Για το στενο τι εννοεις?
Έχω ακούσει παράπονα από ιδιοκτήτες Ζ4 ότι δυσκολεύονται στο STOP να τσεκάρουν τη κίνηση σε στενά λόγω του μεγάλου καπώ. Ισχύει?
Δεν εχει πεσει στην αντιληψη μου κατι τετοιο. Καποιο θεμα με την ορατοτητα δεν εχω προσωπικα. Υποψη το γεγονος οτι εχεις μεγαλο καπω και καθεσαι και χαμηλα και το βλεπεις ειναι πολυ cool feature
Αν ηταν να πω ενα μειον (που οκ το θεωρω μειον για μενα προσωπικα αλλοι μπορει να ειναι οκ) ειναι τα καθισματα τα οποια καποια στιγμη θα αλλαξω. Θεωρω οτι δεν προσφερουν τοσο καλη πλευρικη στηριξη οσο θα ηθελα για τα δικα μου δεδομενα. Τα Μ καθισματα της Ζ δε τα εχω δοκιμασει αλλα τα θεωρω χοντροκομμενα. Θα ηθελα κατι τυπου recaro, στυλ CSL.
H φωτο ειναι απο Heathrow Terminal 1 καποια στιγμη τον Αυγουστο.
Για ζημιες δεν εχω να αναφερω κατι παντως. Προσφατα σηκωθηκε το αμαξι για προβλεπομενη αλλαγη λαδιων, ελεγχο κλπ.
Χρειαζομαι αλλαγη σινεμπλοκ μπροστα (οχι αμμεσα ομως), στα τακακια μου εχω ακομα 3 mm παστα ( ) και μου καηκαν τα 2 λαμπακια που ειναι για side parking (τα οποια θα αλλαζα ουτως ή αλλως μιας και ειχα δει οτι για εκει πηγαινε το πραγμα...)
Για το κοστος γενικα συντηρησης και κατοχης μπορω να αναφερω αλλα θεωρω οτι δεν ειναι ενδεικτικο διοτι αλλιως ειναι εδω με κατω. Θα ελεγα γενικα ας περναγε απο το Σηττα να ρωτησει αν το αποφασισει και κανει την κινηση. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Για την ασφαλεια εχω την αισθηση οτι υπολογιζεις 3.2λιτρα και οχι 2.7. Προσωπικα θεωρω οτι βγαινει γυρω στα 500ευρω για τα κυβικα αυτα και για αυτοκινητο τουλαχιστον 6ετιας.
To χρόνο?
Μόνο?
Το βλέπω πολύ δύσκολο.
Δεν έχουν τόσο σημασία τα κυβικά πάντως μεταξύ 3,2 και 2,7 όσο η αξία του αυτοκινήτου κι η παλαιότητα.
Και για να δεις πόσο λάθος είναι το 250άρι το εξάμηνο που λες (εκτός αν εννοείς το έτος), πληρώνω 370€ το εξάμηνο για 2λτ με ασφαλισμένο κεφάλαιο 18.000 ευρώ.
Επίσης καλό είναι να τα φουσκώνουμε λίγο για να μη βρεθεί κάποιος προ-εκπλήξεων.
Οπότε ένα 5άρι το χρόνο για να είσαι μέσα.
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Για το στενο τι εννοεις?
Έχω ακούσει παράπονα από ιδιοκτήτες Ζ4 ότι δυσκολεύονται στο STOP να τσεκάρουν τη κίνηση σε στενά λόγω του μεγάλου καπώ. Ισχύει?
Δεν εχει πεσει στην αντιληψη μου κατι τετοιο.
Μήπως επειδή είσαι Αγγλία?
-
οι εκτιμισεις του Κικιζα ειναι κοντα στις δικες μου με εξαιρεση την ασφαλεια,
610 / 6μηνο μικτη
440 / περιπου ολα εκτος μικτης
μη ξεχναμε οτι το ειναι soft tοp και πρεπει να ασφαλισεις κουκουλα, εκει ειναι το επιπλεον εξοδογια καταναλωση για να δεις 14 πρεπει να το δειρεις ενω χαλαρη βολτα με 5η (οσο αυτο γινεται) εχεις 8,5
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Για την ασφαλεια εχω την αισθηση οτι υπολογιζεις 3.2λιτρα και οχι 2.7. Προσωπικα θεωρω οτι βγαινει γυρω στα 500ευρω για τα κυβικα αυτα και για αυτοκινητο τουλαχιστον 6ετιας.
To χρόνο?
Μόνο?
Το βλέπω πολύ δύσκολο.
Δεν έχουν τόσο σημασία τα κυβικά πάντως μεταξύ 3,2 και 2,7 όσο η αξία του αυτοκινήτου κι η παλαιότητα.
Και για να δεις πόσο λάθος είναι το 250άρι το εξάμηνο που λες (εκτός αν εννοείς το έτος), πληρώνω 370€ το εξάμηνο για 2λτ με ασφαλισμένο κεφάλαιο 18.000 ευρώ.
Επίσης καλό είναι να τα φουσκώνουμε λίγο για να μη βρεθεί κάποιος προ-εκπλήξεων.
Οπότε ένα 5άρι το χρόνο για να είσαι μέσα.
Εκανα εναν λαθος υπολογισμο Νικο. 500ευρω ασφαλεια το εξαμηνο εννοειται...Οποτε και το διορθωσα. Με τους δικους μου υπολογισμους το συνολο μηνιαιων εξοδων για μια boxster/cayman 2.7, βγαινει 400ευρω.
Το 'φουσκωμα' θυμιζει λιγο την δημιουργικη λογιστικη των κυβερνησεων μας, και αυτοματως 'ακυρωνει' ολες τις προσπαθειες υπολογισμου με την μεγιστη δυνατη ακριβεια. Καλυτερο Imho ειναι το αλλο που λες, να υπαρχουν στην ακρη 2-3κ για τυχον αναπαντεχες ζημιες, ειτε απο την πλευρα του οδηγου, ειτε λογω παλαιοτητας του αυτοκινητου... -
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
οι εκτιμισεις του Κικιζα ειναι κοντα στις δικες μου με εξαιρεση την ασφαλεια,610 / 6μηνο μικτη
440 / περιπου ολα εκτος μικτης
μη ξεχναμε οτι το ειναι soft tοp και πρεπει να ασφαλισεις κουκουλα, εκει ειναι το επιπλεον εξοδογια καταναλωση για να δεις 14 πρεπει να το δειρεις ενω χαλαρη βολτα με 5η (οσο αυτο γινεται) εχεις 8,5
Εκανα ενα λαθος υπολογισμο στα ετησια ασφαλιστρα. Εβαλα 500ευρω, ενω εννοουσα 1000...
Για cayman 2.7 παντως εμενα μου βγηκε το 'κοστουμι' 400ευρω το μηνα. Oποτε, υπολογιζε εναλλακτικα περιπου αλλα 10-15ευρω εξτρα το μηνα για τα ασφαλιστρα της κουκουλας της Boxster...
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
οι εκτιμισεις του Κικιζα ειναι κοντα στις δικες μου με εξαιρεση την ασφαλεια,610 / 6μηνο μικτη
440 / περιπου ολα εκτος μικτης
μη ξεχναμε οτι το ειναι soft tοp και πρεπει να ασφαλισεις κουκουλα, εκει ειναι το επιπλεον εξοδογια καταναλωση για να δεις 14 πρεπει να το δειρεις ενω χαλαρη βολτα με 5η (οσο αυτο γινεται) εχεις 8,5
Σχεδον κανένας δεν ασφαλίζει κουκούλα.
-
Ο χρήστης jtblaster έγραψε:
λοιπόν ....600 χλμ το μήνα give or take δηλαδή : 7500χλμ / έτος
Πάμε τώρα στην boxster:
Μέση κατάναλωση γύρω στα 15 λτ / 100 χλμ ( ναι;) * 7500 χλμ / έτος = 1125 λτ / έτος
1125 λτ/ έτος * 1.7 ευρώ / λτ = 1912 ευρώ ανά έτος (χωρίς μεγάλα ταξίδια )
1100 ευρώ ανά έτος τέλη κυκλοφορίας
750 ευρώ ανά έτος ασφάλεια
2000 ευρώ ανά έτος (service, λάστιχα αμορτισέρ κλπ )
σύνολο περίπου 6000 ευρώ / έτος ... κοινώς 500 ευρώ το μήνα
Αμά τα έχεις ( που μακάρι να τα έχεις ) βουρ για Boxster
Πολλα δεν βαζεις;Καθε χρονο με 7500χλμ θα βαζεις λαστιχα και αμορτισερ;
-
-
Tα 2Κ δε φτάνουν για όλα αυτά πάντως, δηλαδή λάστιχα/αμορτισέρ/λάδια/φίλτρα/μπουζί κλπ.
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Καλυτερο Imho ειναι το αλλο που λες, να υπαρχουν στην ακρη 2-3κ για τυχον αναπαντεχες ζημιες, ειτε απο την πλευρα του οδηγου, ειτε λογω παλαιοτητας του αυτοκινητου...Έστω, αυτό.
Καλό είναι να έχεις ένα buffer ασφαλείας. Κι αν σου μείνουν στο τέλος, μπορείς να τα φας σε λάστιχα στα Μέγαρα
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
@BILL33 επειδη ειναι μτχ λογικα μεσα στην 4ετια θα σκασεις
Λαστιχα = €1000-1200
Αμορτιισερια = 800-1000
Σετ Συμπλεκτη = 600
= 650/Ετος- 150 λαδια ξυδια
= 800 ετος service
Απο τα 2000€ ανα ετος ειναι καποια διαφορά!
- 150 λαδια ξυδια
-
Niko η αυτοματη χιοντατη με τις καγκουροζαντες σου λεει κατι?
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Niko η αυτοματη χιοντατη με τις καγκουροζαντες σου λεει κατι?Όχι.
Θεσσαλονίκη είναι πάντως αυτή. Δεν είναι από Αθήνα.
Με χαλάνε οι ζάντες προσωπικά, πολύ. Επίσης έχει SMG. Κράτα στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι το SMG μπορεί να βγάλει βλάβη. Δε ξέρω τι παίζει με τις Ζ4, αλλά το SMG II της M3 μπορεί να είναι μια βλάβη από 600 μέχρι 2.000 ευρώ.
Συνήθως την ακούει η τρόμπα. Ένα 600-700άρι νομίζω είναι αυτή.
Σωστά KSWN_Men? (το πέτυχα? )
value/fun for money εργαλείο εν μέσω κρίσης