-
Καλησπερα. Ενδιαφερομαι νεο αυτοκινητο και αυτο που με ενδιαφερει ειναι να ειναι οικονομικο μιας και θα κανω 150χλμ την ημερα 6 φορες την εβδομαδα. Εχω καταληξει στο opel corsa 1.3 diesel . Το εχει καποιος απο εδω μεσα? Εχει χαμηλη καταναλωση και καλο κινητηρα απο οτι διαβαζω σε forum. Αναφερουν ολοι ωστοσο οτι ειναι πολυ θορυβωδες.Δυστυχως εδω που ειμαι δεν το εχουν για τεστ ντριβε. Τελος υπαρχει κατι σε αυτα τα χρηματα που αξιζει να προσεξω. Στο κορσα κατεληξα αναμεσα σε fabia ibiza και πολο. ΤΟ γιαρις ξεφευγει σε χρηματα και εχει και τελη οποτε το απεκλησα.
Ευχαριστω προκαταβολικα και συγνωμη αν σας κουρασα -
Καλησπερα. Ενδιαφερομαι νεο αυτοκινητο και αυτο που με ενδιαφερει ειναι να ειναι οικονομικο μιας και θα κανω 150χλμ την ημερα 6 φορες την εβδομαδα. Εχω καταληξει στο opel corsa 1.3 diesel . Το εχει καποιος απο εδω μεσα? Εχει χαμηλη καταναλωση και καλο κινητηρα απο οτι διαβαζω σε forum. Αναφερουν ολοι ωστοσο οτι ειναι πολυ θορυβωδες.Δυστυχως εδω που ειμαι δεν το εχουν για τεστ ντριβε. Τελος υπαρχει κατι σε αυτα τα χρηματα που αξιζει να προσεξω. Στο κορσα κατεληξα αναμεσα σε fabia ibiza και πολο. ΤΟ γιαρις ξεφευγει σε χρηματα και εχει και τελη οποτε το απεκλησα.
Ευχαριστω προκαταβολικα και συγνωμη αν σας κουρασα -
Καλησπερα. Ενδιαφερομαι νεο αυτοκινητο και αυτο που με ενδιαφερει ειναι να ειναι οικονομικο μιας και θα κανω 150χλμ την ημερα 6 φορες την εβδομαδα. Εχω καταληξει στο opel corsa 1.3 diesel . Το εχει καποιος απο εδω μεσα? Εχει χαμηλη καταναλωση και καλο κινητηρα απο οτι διαβαζω σε forum. Αναφερουν ολοι ωστοσο οτι ειναι πολυ θορυβωδες.Δυστυχως εδω που ειμαι δεν το εχουν για τεστ ντριβε. Τελος υπαρχει κατι σε αυτα τα χρηματα που αξιζει να προσεξω. Στο κορσα κατεληξα αναμεσα σε fabia ibiza και πολο. ΤΟ γιαρις ξεφευγει σε χρηματα και εχει και τελη οποτε το απεκλησα.
Ευχαριστω προκαταβολικα και συγνωμη αν σας κουρασα -
Ο χρήστης docnot έγραψε:
Καλησπερα. Ενδιαφερομαι νεο αυτοκινητο και αυτο που με ενδιαφερει ειναι να ειναι οικονομικο μιας και θα κανω 150χλμ την ημερα 6 φορες την εβδομαδα. Εχω καταληξει στο opel corsa 1.3 diesel . Το εχει καποιος απο εδω μεσα? Εχει χαμηλη καταναλωση και καλο κινητηρα απο οτι διαβαζω σε forum. Αναφερουν ολοι ωστοσο οτι ειναι πολυ θορυβωδες.Δυστυχως εδω που ειμαι δεν το εχουν για τεστ ντριβε. Τελος υπαρχει κατι σε αυτα τα χρηματα που αξιζει να προσεξω. Στο κορσα κατεληξα αναμεσα σε fabia ibiza και πολο. ΤΟ γιαρις ξεφευγει σε χρηματα και εχει και τελη οποτε το απεκλησα.
Ευχαριστω προκαταβολικα και συγνωμη αν σας κουρασαΥπάρχουν πάρα πολλά θέματα με πολλές σελίδες στο φόρουμ στο ίδιο θέμα, εάν τις διαβάσεις θα μάθεις ότι θέλεις
-
Εχω στην κατοχη μου το κορσα στην εξοπλιστικη εκδοση που αναφερεις(τοτε λεγοταν edition) και εχω κανει αισιως 15.000 χμ. Το αμαξακι ειναι οικονομικοτατο, το καλοκαιρι και με αρκετη οδηγηση στην πολη μονιμως ανοικτο το αιρκοντισιον δε ξεπερασε τα 5 λ/100χμ, με ανθρωπινη οδηγηση βεβαια αλλαγες ταχυτητων απο 2-2,5κ μονο σε προσπερασεις εφτανα τα 3,5κ καθως απο εκει και πανω δεν υπαρχει λογος να το ανοιγεις.
Σβελτο λοιπον, οικονομικο ως τωρα δε μου δημιουργησε κανενα προβλημα.
Εσωτερικο με καλη ποιοτητα χωρις να τριζει τιποτα. Αν ψαχνεις το κατι παραπανω απο οδικη συμπεριφορα δε θα στο δωσει καθως ειναι απλα μετριο σε αυτον το τομεα. Εγω θα αγοραζα το γιαρις αλλα τοτε ειχε τουλαχιστον 2,5κ περισσοτερο για τον ιδιο πανω κατω εξοπλισμο με το κορσα+ οτι πληρωνε τελη οποτε δεν το επραξα.
Αν το αυτοκινητο το θελεις για να κανεις τη δουλεια σου οικονομικα θα σε ανταμοιψει πληρως αν θες να εισαι σποτιφ κοιτα κατι αλλο.σου παραθετω αυτα που ειχα γραψει σε ενα τοπικ πριν λιγο καιρο, αν θελεις να με ρωτησεις κατι αλλο ελευθερα.
-
Ευχαριστω για την απαντηση. Προκειται να το παραγγειλω αυριο. Το μονο που με νοιαζει ειναι να ειναι οικονομικο να κανω τι δοθλεια μου μιας και προκειται κυριολεκτικα να το λιωσω στα χιλιομετρα. Αυτο που με προβληματιζει ειναι 2 πραγματα αν ακουγεται σε σημειο ενοχλητικο οταν εισαι μεσα (δεν το εχουν τεστ ντριβε να το δω ) και κυριως για ενα προβλημα με το φιλτρο μικροσωματιδιων και τον αυτοκαθαρισμο του που πολυ αναφερουν στα φορουμ. Εσενα σου εχει βγαλει κανενα θέμα? γενικα οσο το στρωνεις λογικα θα πεφτεις σε καταναλωση και κατω απο τα 5 ε? τα χιλιομετρα που θα κανω ειναι ολα σε εγνατια .
και παλι ευχαριστω -
Η εκδοση που λες ποσα αλογα ειναι? και με τι ταχυτητες θες να ταξιδευεις στην Εγνατια?
-
αφου τα χιλιομετρα σου θα ειναι ολα εξω μην αγχωνεσαι για τον αυτοκαθαρισμο, θα γινεται μονος του χωρις να καταλαβεις τιποτα.Ο θορυβος υπαρχει αλλα οχι σε τοσο ενοχλητικο επιπεδο,ισως εγω να το συνηθησα. Να σου δωσω ενα δειγμα καταναλωσεης σε εθνικη, διαδρομη ΔΡαμα-Λαρισα-Δραμα συνολο 610 χιλιομετρα με τρια ατομα μεσα ταχυτητα 120 σταθερα καταναλωση 4.4λ/100χμ. Οσο για την μειωση καταναλωσης ειδα μια μικρη μειωση περιπου 0.3-0.5 λιτρα μετα απο 16500 χιλιομετρα.
Στη θεση σου θα κοιτουσα και το καινουριο κλιο παντως φαινεται πολυ μουρατο. Το Γιαρις ποσο εβγαινε?@Αlexis η εκδοση ecoflex βγαζει 95 αλογα 19 κιλα ροπη 1750-3250 στροφες.
-
Το νεο clio το ειδα χθες ειναι απλα κουκλα.. αλλα βγαινει γυρω στα 1800 Ε παραπανω με λιγοτερο εξοπλισμο(οχι ζαντες οχι cruise control και προβολακια νομιζω) . Το yaris κοντα στα 15 με εξοπλισμο αστα βραστα :Ρ . Τελικα οσο το ψαχνω τοσο πιο πολυ μπερδευομαι
γενικα σαν ποιο ολοκληρωμενη λυση στα χρηματα που διαθετω ειναι το κορσα.(δεν θελω να βαλω ουτε 1 ευρω δοσεις)
Στο μεταξυ αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι μονο ο πωλητης του κορσα μου μιλησε για φιλτρο μικροσωματιδιων ολοι οι αλλοι η δεν ξερουν(!) η απλα το κανουν γαργαρα μιας και απο οτι διαβασα σε ξενα φορουμ ολα τα 5ης γενιας εχουν φιλτρο.
Τελος να πω οτι πηρα το πολο τεστ ντριβε (που βγαινει πανω κατω ενα 500ρικο πιο πολυ) .Παρα πολυ καλο αν και 75 αλογα δεν μου φανηκε εντελως ψοφιο. -
Ολα τα opel με φίλτρο μικροσωματιδίων έχουν πρόβλημα με την αναγέννηση του φίλτρου αν δεν οδηγείς έστω για μια φορά στις 15 μέρες σε εθνική οδό με πάνω από 90χμ/ώρα ώστε να ανεβαίνει σε ικανά επίπεδα η θερμοκρασία του κινητήρα. Το πρόβλημα το έχει λύσει εδώ και 2 χρόνια η renault με τους dci κινητήρες τοποθετώντας ένα πέμπτο μπεκ στην πολλαπλή εξαγωγής των καυσαερίων. Δες λοιπόν και το clio ίσως να μείνεις πιο ευχαριστημένος.
-
Ο άνθρωπος λέει ότι όλη μέρα στην εθνική θα είναι. Άρα δεν παίζει θέμα με το φίλτρο.
-
Εγω σαν κατοχος Clio ΙΙΙ 106 dCi θα σου ελεγα για το κλιο... αλλα πραγματικα το 1,3 της Fiat - Opel αλλα και το D4D της Τουοτα ειναι απο τα καλυτερα πετρελαιοκινητα μοτερ που υπαρχουν στην αγορα!
Το 1,2 tdi μην τολμησεις να το παρεις... πραγματικα το ενιωσα πιο ψωφιο και απο το Suzuki WagonR του πεθερου μου (1.3 σαν του opel αλλα με 75 αλογα)... και ο λογος ειναι πως μιλας για ανοιχτους δρομους!!!
Μονη συμβουλη το αμαξι να εχει 6αρι σασμαν! θα βοηθησει πολυ στην οικονομια στα ανοιχτα κομματια! -
Αν υπηρχαν τα τα 2.5κ που ζηταει το κλιο για μια εκδοση σαν αυτη του κορσα δεν θα το συζητουσα καν!.,. Αλλα ηδη θα δωσω αρκετα που θα στερηθω απο καπου αλλου (για μεταχεισμενο να φανταστειτε ειχα ξεκινησει) οποτε δυσκολα..
Μετα απο πολυ διαβασμα στο νετ καταλαβα αρκετα πραγματακια για το DPF.. Γενικα οσοι το δουλευουν σωστα το αμαξι και γνωριζουν τι πρεπει να κανεις για να εχεις ολοκληρωμενο αυτοκαθαρισμο δεν εχουν θεματα με το φιλτρο τουλαχιστον για ενα μεγαλο αριθμο χιλιομετρων.. Οποτε κατεληξα τελικα στο κορσακι και ελπιζω να μην το μετανιωσω! Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις -
Καλησπέρα, εχω στην κατοχη μου ενα opel corsa 1.3 cdti van επαγγελματικο, ειναι αυτο με τα 75 αλογα, μια χαρα με το πετρελαιο σώθηκα νομιζω, το αμαξι το πηρα απο Ισπανία κ λογω του οτι ολα μου τα χρηματα τα ξοδεψα στην αγορα του κ επρεπε να μπορω να κυκλοφορησω για την δουλεια μου αποφασισα να πεταξω τα σχεδον σαπια ελαστικά του 185/70/14 και με 70 ευρω εβαλα μια τετραδα μεταχειρησμενα 185/65/14 για την ωρα για να μπορω να μετακινηθω. το αποτελεσμα μεσα στην πολη ηταν αρκετα θετικο λογω του οτι κοντινε το βημα του κ πλεον εχει γινει πολυ σπιντάτο αν κ με χαλαει λιγο το οτι ενω διαβαζει καλυτερα τισ ανωμαλιες του δρομου την ''ακουει'' λιγο στις λακουβες ενω πρωτα ηταν πολυ μαλακο. το ερωτημα μου ειναι το εαν αυτο το αμαξι με το 5αρι σασμαν θα γινοταν πιο οικονομικο στην εθνικη με 120 χωρισ να χρειαζεται να πηγαινεις με 3000 στροφες και.. σκεφτηκα οταν με το καλο μπουν καινουργια ελαστικα να ειναι 185/75/14 δηλαδη μεγαλυτερα απο 70 στο 75, σκεφτομαι τους θόλους στο φορτωμα, τον δισκο κ γενικα να μην το κουρασω αν και νομιζω με πεμπτη σχεση κ τερμα γκαζι δυσκολευεται να περασει τισ 4 000 στροφες στην εθνικη σε τρομερη πορεια, ( 175-180κλμ/ωρα), τουλαχιστον να βαζω πεμπτη κ να ταξιδευει χαλαρα, πολυ φοβαμαι οτι απλα θα αρκεστω στο μαμα προφιλ κ θα τελειωσει εκει. αν κανεις ξερει κατι παραπανω ας με διαφωτησει.. ευχαριστω!!!
opel corsa 1.3 diesel ecoflex