το βασικο προφιλ ειναι 70 !!! νομιζω γνωριζω τι θα χασω κ τι θα κερδισω απλα αναρωτιεμαι αν το εχει δοκιμασει κανεις. (το να ''βαρύνεις'' το βημα απο 70 σε 75 σε πετρελαιο τουρμπο που με 65 προφιλ κ 30κλμ/ωρα βαζεις κ πεμπτη κ τσουλαει ελευθερο ειναι εντελως αντι-εργοστασιακο ????) εβαλα λοιπον 65 λογω αναγκης προχειρα μεταχειρισμενα κ προκειται συντομα να βαλω καινουργια και δεν ειναι σοφο να βάλω 75 και να το μετανιωσω. απλα αναρωτιεμαι αν το εχει δοκιμασει κανεις??? καταλαβαινω επισης τους κινδυνους για το αμαξι μηχανικα με ελαστικα μακρυτερου βηματος κ οτι θα θελει πιο καλη οδηγηση επειτα, απλα αισθανομαι οτι στην εθνικη πηγαινει με τα 65αρια (5νουμερα μικροτερα απτα μαμα) λιγο σπαστο.. ευχαριστω κ συγνωμη που εγραψα ολοκληρο βιβλιο.
Latest posts made by freewill
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
βεβαια εθνικη δεν το ειδα με τα μαμα λαστιχα πανω απο 110κλμ κ εχει κ μακρυα δευτερα οποτε μαλλον απαντω στο ερωτημα μου μονοσ μου εκτος αν το εχει κανει καποιοσ αλλος κ το ελαστικα που σκεφτομαι ειναι τα michelen energy saver..
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
Δημοσίευσηαπό freewill » 17/02/15 1:50
Καλησπέρα, εχω στην κατοχη μου ενα opel corsa 1.3 cdti van επαγγελματικο, ειναι αυτο με τα 75 αλογα, μια χαρα με το πετρελαιο σώθηκα νομιζω, το αμαξι το πηρα απο Ισπανία κ λογω του οτι ολα μου τα χρηματα τα ξοδεψα στην αγορα του κ επρεπε να μπορω να κυκλοφορησω για την δουλεια μου αποφασισα να πεταξω τα σχεδον σαπια ελαστικά του 185/70/14 και με 70 ευρω εβαλα μια τετραδα μεταχειρησμενα 185/65/14 για την ωρα για να μπορω να μετακινηθω. το αποτελεσμα μεσα στην πολη ηταν αρκετα θετικο λογω του οτι κοντινε το βημα του κ πλεον εχει γινει πολυ σπιντάτο αν κ με χαλαει λιγο το οτι ενω διαβαζει καλυτερα τισ ανωμαλιες του δρομου την ''ακουει'' λιγο στις λακουβες ενω πρωτα ηταν πολυ μαλακο. το ερωτημα μου ειναι το εαν αυτο το αμαξι με το 5αρι σασμαν θα γινοταν πιο οικονομικο στην εθνικη με 120 χωρισ να χρειαζεται να πηγαινεις με 3000 στροφες και.. σκεφτηκα οταν με το καλο μπουν καινουργια ελαστικα να ειναι 185/75/14 δηλαδη μεγαλυτερα απο 70 στο 75, σκεφτομαι τους θόλους στο φορτωμα, τον δισκο κ γενικα να μην το κουρασω αν και νομιζω με πεμπτη σχεση κ τερμα γκαζι δυσκολευεται να περασει τισ 4 000 στροφες στην εθνικη σε τρομερη πορεια, ( 175-180κλμ/ωρα), τουλαχιστον να βαζω πεμπτη κ να ταξιδευει χαλαρα, πολυ φοβαμαι οτι απλα θα αρκεστω στο μαμα προφιλ κ θα τελειωσει εκει. αν κανεις ξερει κατι παραπανω ας με διαφωτησει.. ευχαριστω!!!
freewill
4TF Newbie DriverΔημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 17/02/15 1:23 -
RE: opel corsa 1.3 diesel ecoflex
Καλησπέρα, εχω στην κατοχη μου ενα opel corsa 1.3 cdti van επαγγελματικο, ειναι αυτο με τα 75 αλογα, μια χαρα με το πετρελαιο σώθηκα νομιζω, το αμαξι το πηρα απο Ισπανία κ λογω του οτι ολα μου τα χρηματα τα ξοδεψα στην αγορα του κ επρεπε να μπορω να κυκλοφορησω για την δουλεια μου αποφασισα να πεταξω τα σχεδον σαπια ελαστικά του 185/70/14 και με 70 ευρω εβαλα μια τετραδα μεταχειρησμενα 185/65/14 για την ωρα για να μπορω να μετακινηθω. το αποτελεσμα μεσα στην πολη ηταν αρκετα θετικο λογω του οτι κοντινε το βημα του κ πλεον εχει γινει πολυ σπιντάτο αν κ με χαλαει λιγο το οτι ενω διαβαζει καλυτερα τισ ανωμαλιες του δρομου την ''ακουει'' λιγο στις λακουβες ενω πρωτα ηταν πολυ μαλακο. το ερωτημα μου ειναι το εαν αυτο το αμαξι με το 5αρι σασμαν θα γινοταν πιο οικονομικο στην εθνικη με 120 χωρισ να χρειαζεται να πηγαινεις με 3000 στροφες και.. σκεφτηκα οταν με το καλο μπουν καινουργια ελαστικα να ειναι 185/75/14 δηλαδη μεγαλυτερα απο 70 στο 75, σκεφτομαι τους θόλους στο φορτωμα, τον δισκο κ γενικα να μην το κουρασω αν και νομιζω με πεμπτη σχεση κ τερμα γκαζι δυσκολευεται να περασει τισ 4 000 στροφες στην εθνικη σε τρομερη πορεια, ( 175-180κλμ/ωρα), τουλαχιστον να βαζω πεμπτη κ να ταξιδευει χαλαρα, πολυ φοβαμαι οτι απλα θα αρκεστω στο μαμα προφιλ κ θα τελειωσει εκει. αν κανεις ξερει κατι παραπανω ας με διαφωτησει.. ευχαριστω!!!