Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2012 - United States Grand Prix
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2012 - United States Grand Prix
    • 1
    • 2
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 25 / 26
    Formula 1
    60
    511
    970
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      the-black-earl last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Η δεύτερη θέση είναι ανοιχτή και θα παιχτεί μέχρι την τελευταία στροφή όπως λέει και ο Πατ ο Τηγανιάς.
      The Drivers’ title and second place in the Constructors’ classification will be fought out to the very last corner that’s for sure.
      http://www.ferrari.com/english/formula1 ... t-fry.aspx

      Ο Κουμπής απλά δεν βολεύτηκε με τα μεσαία μάλλον.

      Σε μια χρονιά που την χειριστήκαμε τελείως άθλια, έστω η μονομαχία με την Scuderia ακόμη και για την δεύτερη θέση έχει πάντα την δικιά της αίγλη!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        the_sigman last edited by

        Ο χρήστης The Black Earl έγραψε:

        Η δεύτερη θέση είναι ανοιχτή και θα παιχτεί μέχρι την τελευταία στροφή όπως λέει και ο Πατ ο Τηγανιάς.
        The Drivers’ title and second place in the Constructors’ classification will be fought out to the very last corner that’s for sure.
        http://www.ferrari.com/english/formula1 ... t-fry.aspx

        Ο Κουμπής απλά δεν βολεύτηκε με τα μεσαία μάλλον.

        Σε μια χρονιά που την χειριστήκαμε τελείως άθλια, έστω η μονομαχία με την Scuderia ακόμη και για την δεύτερη θέση έχει πάντα την δικιά της αίγλη!

        Ayrton Senna: Ο 2ος είναι ο 1ος ηττημένος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          the_sigman last edited by

          Bernie Ecclestone presents.
          Austin GP pictures production.
          Sebastian Vettel
          Narain Karthikeyen
          Lewis Hamilton
          and
          guest starring Fernando Alonso
          in
          “Revenge of the Cucumber”
          directed by Charlie Whiting

          http://www.f1fanatic.co.uk/2012/11/18/2 ... nt-page-2/

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ο χρήστης the_sigman έγραψε:

            Η δεύτερη θέση είναι ανοιχτή και θα παιχτεί μέχρι την τελευταία στροφή όπως λέει και ο Πατ ο Τηγανιάς.
            The Drivers’ title and second place in the Constructors’ classification will be fought out to the very last corner that’s for sure.
            http://www.ferrari.com/english/formula1 ... t-fry.aspx

            Ο Κουμπής απλά δεν βολεύτηκε με τα μεσαία μάλλον.

            Σε μια χρονιά που την χειριστήκαμε τελείως άθλια, έστω η μονομαχία με την Scuderia ακόμη και για την δεύτερη θέση έχει πάντα την δικιά της αίγλη!

            Ayrton Senna: Ο 2ος είναι ο 1ος ηττημένος.

            Καλύτερα 2ος παρά 3ος όμως, από όλες τις απόψεις. Σίγουρα θα παιχτεί σφαγή, ειδικά από τη στιγμή που το ματσάκι είναι μεταξύ των αιωνίων της F1.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the-black-earl last edited by

              Ο χρήστης the_sigman έγραψε:

              Η δεύτερη θέση είναι ανοιχτή και θα παιχτεί μέχρι την τελευταία στροφή όπως λέει και ο Πατ ο Τηγανιάς.
              The Drivers’ title and second place in the Constructors’ classification will be fought out to the very last corner that’s for sure.
              http://www.ferrari.com/english/formula1 ... t-fry.aspx

              Ο Κουμπής απλά δεν βολεύτηκε με τα μεσαία μάλλον.

              Σε μια χρονιά που την χειριστήκαμε τελείως άθλια, έστω η μονομαχία με την Scuderia ακόμη και για την δεύτερη θέση έχει πάντα την δικιά της αίγλη!

              Ayrton Senna: Ο 2ος είναι ο 1ος ηττημένος.

              Εν μέρη συμφωνώ... αλλά όσο να 'ναι έμαθα F1 μέσα από τις μεταξύ μας μάχες, θεωρώ κορυφαίο να μάχεται μια Macca με μια Scuderia! άσε που είναι ο μονός μας στόχος ... ... αφού τα κάναμε σκατά!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                karagounis last edited by

                schumi trolling

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  the-black-earl last edited by

                  Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:

                  schumi trolling

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Ο χρήστης the_sigman έγραψε:

                    Η δεύτερη θέση είναι ανοιχτή και θα παιχτεί μέχρι την τελευταία στροφή όπως λέει και ο Πατ ο Τηγανιάς.
                    The Drivers’ title and second place in the Constructors’ classification will be fought out to the very last corner that’s for sure.
                    http://www.ferrari.com/english/formula1 ... t-fry.aspx

                    Ο Κουμπής απλά δεν βολεύτηκε με τα μεσαία μάλλον.

                    Σε μια χρονιά που την χειριστήκαμε τελείως άθλια, έστω η μονομαχία με την Scuderia ακόμη και για την δεύτερη θέση έχει πάντα την δικιά της αίγλη!

                    Ayrton Senna: Ο 2ος είναι ο 1ος από τους ηττημένους.

                    fixed

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      greo last edited by

                      Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:

                      Ας ενημέρωσει κάποιος τον κολλητό σου στην Φερράρι πως δεν είναι όλες οι ομάδες σαν την Σαουμπερ (εδω και χρόνια - κ μη μου πεις πως στην Μαλαισια δεν έπεσε teamorder στον Πέρεζ) και πως όλο το υπόλοιπο γριδ δεν ειναι υποχρεωμένο να κάνει ΤΟΥΜΠΕΚΙ ΨΙΛΟΚΟΜΜΕΝΟ όπως ο Μάσσα....

                      Ναι ε? Και μεσα στο σπιτι της Φερραρι γιατι περασε τον κολλητο μου?

                      Nα καταλάβω τωρα: Απαντάς στα σοβαρα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        the_sigman last edited by

                        Ο χρήστης elteo έγραψε:

                        Η δεύτερη θέση είναι ανοιχτή και θα παιχτεί μέχρι την τελευταία στροφή όπως λέει και ο Πατ ο Τηγανιάς.
                        The Drivers’ title and second place in the Constructors’ classification will be fought out to the very last corner that’s for sure.
                        http://www.ferrari.com/english/formula1 ... t-fry.aspx

                        Ο Κουμπής απλά δεν βολεύτηκε με τα μεσαία μάλλον.

                        Σε μια χρονιά που την χειριστήκαμε τελείως άθλια, έστω η μονομαχία με την Scuderia ακόμη και για την δεύτερη θέση έχει πάντα την δικιά της αίγλη!

                        Ayrton Senna: Ο 2ος είναι ο 1ος από τους ηττημένους.

                        fixed

                        Τουλάχιστον καταλαβαινόμαστε

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          the_sigman last edited by


                          Kαθαρο vs Βρώμικο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos last edited by

                            Ο χρήστης the_sigman έγραψε:

                            Kαθαρο vs Βρώμικο.

                            Αναμενόμενο...

                            Όσοι καταδίκασαν την απόφαση της Ferrari (πχ το F1 Fanatic έβγαλε ΠΟΛΥ χολή )...ξυδάκι!

                            Έχουμε ωραίο εδώ στο Ελλάντα.

                            Nikos @ YouTube

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vasilism last edited by

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                ripper last edited by

                                Hamilton-Vettel: Εφόσον πέρασε ο Hamilton δεν υπήρχε τρόπος να ξαναπεράσει ο Vettel για δύο λόγους:
                                Ο Hamilton είχε μεγαλύτερη τελική και κυρίως ήταν πολύ γρηγορότερος στο πρώτο sector (που προηγούταν της ζώνης DRS).

                                Button: Έκανε πολύ καλό αγώνα, αλλά άργησε να περάσει τον Raikkonen (που στις μάχες για πολλοστή φορά ήταν εξαιρετικός). 11 γύρους πριν το τέλος ήταν 7 sec πίσω από τον Massa. Πίεσε μείωσε στα 5 σε τρεις γύρους, αλλά μετά ανέβασε ρυθμό ο Massa, δεν είχε και την ταχύτητα που είχε με τα σκληρά ο Button και το παράτησε (ή τον παράτησαν τα λάστιχα).

                                Καρθιτέτοιος: Συμφωνώ ότι δεν έφταιγε στη συγκεκριμένη φάση (συζητιόταν αυτό ακριβώς που έγινε πριν τον αγώνα, ο PDLR το είχε επισημάνει), αλλά γενικά έχει πρόβλημα. Αν 'ομως στη θέση του ήταν ο PDLR, πιστεύω δεν θα ενοχλούσε κανέναν από τους δύο.

                                Tifosi: Καλά έκανε η Ferrari και πισωγύρισε τον υποστατικό. Το τραβάνε όσο δεν πάει το συγκεκριμένο θέμα, ενώ οι άλλοι παίζουν το πουλάκι τους παριστάνοντας τους δίκαιους. Αλλά αυτή η πρεμούρα σας να αποδείξετε ότι και οι άλλοι το κάνουνε εξισώνοντας τον Φρέντι Κρούγκερ με τον Αρσεν Λουπέν, το κλέψιμο μήλου με ληστεία τράπεζας και τον φόνο κουνουπιού με τον φόνο ανθρώπου είναι απίστευτα γελοία και κουραστική.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  greo last edited by

                                  Yπαινίσεσαι αντεροβγάλτη ότι είναι ηθικότερο να έχεις 23 αμαξια σε παρκ φερμέ και ενα στο οποίο δουλεύουν ολονυχτία οι μηχανικοί, από το να δώσεις ποινή στο ένα από τα 2 μονοθέσια της ομάδας χωρίς να θυσιάσεις το τελικό αποτέλεσμα; (3 Αλο, 4 Μαθθα ήταν το καλύτερο δυνατόν και για τους 2, οπως και να το δεις). Ενδιαφέρουσα άποψη, μόνο που εκτός απο το ρητο 'Η παρανομία της Φερράρι είναι πάντα η χειρότερη' δε στηρίζεται πουθενά αλλού. Στο φινάλε ο Αλόνσο και ο Μαθθα κατεταγησαν στο καθαρό και πήγαν αριστερά λόγω ποινής άλλου οδηγού. Αρα η όλη επιχειρηματολογία από τους Αγγλάρες πάσχει υπερβολικά.

                                  Όσο για την μάχη της κορυφης το σενάριο ήταν να πλησιάσει ο Φετελ με το DRS, να τον πάει γαμιώντας μέχρι την εκκίνηση και να τον πάρει στην ανηφόρα. Μετά βέβαια θα τον είχε κωλοφεράντζα μέχρι την 11 ο Χαμιλτον και θα την ξαναέπαιρνε τη θέση, αλλά στο DRS o Vettel δεν τον είχε με την καμμία

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    go_for_pole last edited by

                                    Ο χρήστης ripper έγραψε:
                                    Button: Έκανε πολύ καλό αγώνα, αλλά άργησε να περάσει τον Raikkonen (που στις μάχες για πολλοστή φορά ήταν εξαιρετικός). 11 γύρους πριν το τέλος ήταν 7 sec πίσω από τον Massa. Πίεσε μείωσε στα 5 σε τρεις γύρους, αλλά μετά ανέβασε ρυθμό ο Massa, δεν είχε και την ταχύτητα που είχε με τα σκληρά ο Button και το παράτησε (ή τον παράτησαν τα λάστιχα)

                                    Είχε θέμα με το KERS και μάλιστα παραπονέθηκε σχετικά στο radio, δεν τον άφηναν να το χρησιμοποιήσει όλο από κάποια στιγμή και μετά.

                                    Ο Vettel μπορεί να παραπονιέται για τον Ινδό αλλά σε τελική ανάλυση ας είχε ανοίξει ένα δευτερόλεπτο παραπάνω να ήταν πιο άνετος. Σε μια οριακή μάχη έτσι είναι, το παραμικρό μπορεί να δώσει το πλεονέκτημα στον αντίπαλο. Αν και το πιο πιθανό είναι ο Lewis να είχε από την αρχή μια μικρή καβάντζα, εξάλλου μετά το pit stop έφαγε τη διαφορά για πλάκα.

                                    Για κάποιον παράξενο λόγο είμαι σίγουρος ότι τελικά ο Alonso θα το πάρει το πρωτάθλημα. Για να δούμε.

                                    ΥΓ Ο Μπρούνο φαντάζομαι θα πάει με άλλο αέρα στον εντός έδρας αγώνα μετά το που του φόρεσε ο Pastor. Keep your positions my ass.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ken11
                                      ken11 last edited by

                                      Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                                      Για κάποιον παράξενο λόγο είμαι σίγουρος ότι τελικά ο Alonso θα το πάρει το πρωτάθλημα. Για να δούμε.

                                      Πιστευω οτι εισαι τυφλωμενος οπαδικα γιαυτο σου δημιουργειται αυτη η αισθηση οτι κατι με καποιο τροπο θα συμβει κ η κουπα θα παει στον Alonso,καθολου απιθανο βεβαια,ο καθενας εχει τις πιθανοτητες του με τον ισπανο να ειναι το αουτσαιντερ.

                                      Με το pace που ειχε η Mclaren σε abu dhabi κ austin που ηταν δυνατο,αν εχει εξισου ιδια ταχυτητα στη βραζιλια θα ειναι ενδιαφερον απο ποιον θα κοψει ποντους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                        Για κάποιον παράξενο λόγο είμαι σίγουρος ότι τελικά ο Alonso θα το πάρει το πρωτάθλημα. Για να δούμε.

                                        Μπααα...δε το βλέπω. Μακάρι, αλλά δε το βλέπω. Ο Seb θα το σηκώσει. Θα ζοριστεί αλλά θα το σηκώσει.

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sparticle last edited by

                                          Ο χρήστης Ken11 έγραψε:

                                          Με το pace που ειχε η Mclaren σε abu dhabi κ austin που ηταν δυνατο,αν εχει εξισου ιδια ταχυτητα στη βραζιλια θα ειναι ενδιαφερον απο ποιον θα κοψει ποντους.

                                          ...απ' αυτούς που έκοψε πόντους και πριν δυο χρόνια

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            ripper last edited by

                                            Ο χρήστης greo έγραψε:
                                            Yπαινίσεσαι αντεροβγάλτη ότι είναι ηθικότερο να έχεις 23 αμαξια σε παρκ φερμέ και ενα στο οποίο δουλεύουν ολονυχτία οι μηχανικοί, από το να δώσεις ποινή στο ένα από τα 2 μονοθέσια της ομάδας χωρίς να θυσιάσεις το τελικό αποτέλεσμα; (3 Αλο, 4 Μαθθα ήταν το καλύτερο δυνατόν και για τους 2, οπως και να το δεις). Ενδιαφέρουσα άποψη, μόνο που εκτός απο το ρητο 'Η παρανομία της Φερράρι είναι πάντα η χειρότερη' δε στηρίζεται πουθενά αλλού. Στο φινάλε ο Αλόνσο και ο Μαθθα κατεταγησαν στο καθαρό και πήγαν αριστερά λόγω ποινής άλλου οδηγού. Αρα η όλη επιχειρηματολογία από τους Αγγλάρες πάσχει υπερβολικά.

                                            Δεν ξέρω γιατί παριστάνεις τον χθεσινό, αλλά όσο οι ποινές της FIA είναι μόνο θέσεων στην εκκίνηση, πάντα υπάρχουν ομάδες που έχουν βρεθεί πίσω για κάποιο λόγο και σπάνε το park ferme. Άλλος αλλάζει κιβώτιο, άλλος κινητήρα, άλλος ρυθμίσεις. Έχει συμβεί δεκάδες φορές. Το να παίρνεις επίτηδες ποινή για κάποιο λόγο για την πάρτη σου είναι 'αδίκημα' της ίδιας συνομοταξίας με το παραπάνω.
                                            Το να παίρνει άλλος ποινή για κάποιου άλλου τη χάρη είναι πολύ πιο χοντρό και γιατί προσπαθείτε να κάνετε το άσπρο μαύρο, δεν το καταλαβαίνω. Και στο λέει κάποιος που επαναλαμβάνω, θεωρεί την συγκεκριμμένη κίνηση της Ferrari σωστή και έξυπνη.
                                            Το επιχείρημα 'χωρίς να θυσιάσει το τελικό αποτέλεσμα' βασιζόμενο στο κατόπιν εορτής αποτέλεσμα, είναι επιπέδου νηπειαγωγίου και κάτω. Η δε κλάψα των τυφλόζι ότι τους αδικούν οι υπόλοιποι και η υιοθέτηση του γενικότερου στύλ Νίκος Ξανθόπουλος-Βασιλάκης Καΐλας-Μάρθα Βούρτση σε ένα σπορ που το 90 και βάλε % είναι ομοδεάτες τους και γενικώς κόβουν και ράβουν, είναι ένα από τα άλυτα μυστήρια του σύμπαντος.
                                            Το σωστό ρητό εδώ λοιπόν είναι 'κλαίνε οι χήρες κλαίνε και οι παντρεμένες'

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 25 / 26
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr