-
Αναρωτιέμαι πόσο διαφορετικά είναι τα αυτοκίνητα αυτά (ο λόγος είναι ότι φίλος αλλάζει απο το δεύτερο στο πρώτο).
Πέρα απο την διαφορά τιμής, οι δύο turbo κινητήρες έχουν (επισήμως) διαφορά 13 ίππων. Φαίνεται αυτό στο δρόμο άραγε? Είναι διαφορετικό set-up του εγκεφάλου?
Για το quattro, υποθέτω οτι ακόμα και στην Άθηναική ...'άσφαλτο', η διαφορά θα είναι εμφανής?
-
Αναρωτιέμαι πόσο διαφορετικά είναι τα αυτοκίνητα αυτά (ο λόγος είναι ότι φίλος αλλάζει απο το δεύτερο στο πρώτο).
Πέρα απο την διαφορά τιμής, οι δύο turbo κινητήρες έχουν (επισήμως) διαφορά 13 ίππων. Φαίνεται αυτό στο δρόμο άραγε? Είναι διαφορετικό set-up του εγκεφάλου?
Για το quattro, υποθέτω οτι ακόμα και στην Άθηναική ...'άσφαλτο', η διαφορά θα είναι εμφανής?
-
Αναρωτιέμαι πόσο διαφορετικά είναι τα αυτοκίνητα αυτά (ο λόγος είναι ότι φίλος αλλάζει απο το δεύτερο στο πρώτο).
Πέρα απο την διαφορά τιμής, οι δύο turbo κινητήρες έχουν (επισήμως) διαφορά 13 ίππων. Φαίνεται αυτό στο δρόμο άραγε? Είναι διαφορετικό set-up του εγκεφάλου?
Για το quattro, υποθέτω οτι ακόμα και στην Άθηναική ...'άσφαλτο', η διαφορά θα είναι εμφανής?
-
To A4 ειναι πολυ καλυτερα στημενο απο το εντονα υποστροφικο Πασσατ. Και αφου ειναι και το quatrro, πραγματι ειναι σημαντικη η διαφορα.
-
μιλαμε για το πασατ που κυκλοφορει η για το πασατ που θα ερθει????
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
μιλαμε για το πασατ που κυκλοφορει η για το πασατ που θα ερθει????δε νομιζω οτι θα υπαρχει νεα εκδοση 1,8Τ
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μιλαμε για το πασατ που κυκλοφορει η για το πασατ που θα ερθει????
δε νομιζω οτι θα υπαρχει νεα εκδοση 1,8Τ
Το ερώτημα είναι για ποιο Α4 μιλάμε. Το passat είναι αυτό που θα αλλαχτεί για το Α4...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
μιλαμε για το πασατ που κυκλοφορει η για το πασατ που θα ερθει????
δε νομιζω οτι θα υπαρχει νεα εκδοση 1,8Τ
Το ερώτημα είναι για ποιο Α4 μιλάμε. Το passat είναι αυτό που θα αλλαχτεί για το Α4...
μαλλον δεν μιλαει για το νεο Α4 γιατι αναφερει 1,8Τ
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μαλλον δεν μιλαει για το νεο Α4 γιατι αναφερει 1,8ΤΣωστά. Είχα μάλλον μία κρίση αφηρημάδας...
-
Το facelift A4 διατίθεται **και **με 1.8Τ (και εγώ νόμιζα πως όχι.. ).
Επίσης, αναφέρομαι στο παρών Passat 1.8T.
-
Και μονο το οτι ειναι quattro εχει διαφορα...
-
Πρώτα απ΄όλα επειδή τυχαίνει το Passat 1.8T s/w να το είχε ο πατέρας μου, δεν είναι καθόλου έντονα υποστροφικό! Προς Θεού δηλαδή, ό,τι να΄ναι! Σίγουρα δεν είναι ραλί (ούτε φτιάχτηκε για να είναι), είναι ότι πρέπει για έναν σχετικά γρήγορο οικογενειάρχη σε πιο χαμηλή τιμή απο το Audi που τον ενδιαφέρει να κάνει κ καμιά προσπέραση χωρίς να κλείσει το a/c. Επί του θέματος, πιστεύω πως το audi είναι ανώτερο σε όλους τους τομείς. Κράτημα, ομορφιά (υποκειμενικό), ποιότητα κτλ. αλλά δε νομίζω πραγματικά πως αξίζει αυτή η κίνηση..
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Το facelift A4 διατίθεται **και **με 1.8Τ (και εγώ νόμιζα πως όχι.. ).Επίσης, αναφέρομαι στο παρών Passat 1.8T.
Με τα 163 μόνο ο 1.8Τ
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Το facelift A4 διατίθεται **και **με 1.8Τ (και εγώ νόμιζα πως όχι.. ).
Επίσης, αναφέρομαι στο παρών Passat 1.8T.
Με τα 163 μόνο ο 1.8Τ
Δύσκολο να τα ανεβάσουν οι κάτοχοι...;
-
Αρκεί να λάβουμε υπόψη ότι το Passat έχει ημιάκαμπτο πίσω και το Α4 τρία διαφορικά και άλλη ανάρτηση
Κοινώς καμία σχέση
Επίσης το Passat αλλάζει σύντομα... Απρίλιο-Μάιο
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αρκεί να λάβουμε υπόψη ότι το Passat έχει ημιάκαμπτο πίσω και το Α4 τρία διαφορικά και άλλη ανάρτησηΚοινώς καμία σχέση
Επίσης το Passat αλλάζει σύντομα... Απρίλιο-Μάιο
Φυσικά και δεν έχουν καμμία σχέση... Το Α4 είναι πολύ καλύτερο...
-
Να ξαναρωτήσω...τα 163 άλογα είναι προιόν programming του εγκεφάλου ή setup του turbo?
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Να ξαναρωτήσω...τα 163 άλογα είναι προιόν programming του εγκεφάλου ή setup του turbo?Εεεεε, το ίδιο κάνει. Προγραμαμτίζουν τον εγκέφαλο να αλλάξει λίγο την πίεση στο turbo μαζί με άλλες παραμέτρους φυσικά...
Αν εννοείς ότι αλλάζουν τη τουρμπίνα, αυτό συμβαίνει στις εκδόσεις με τα 215 και τα 225 άλογα.
-
Μεταξύ των δύο AUDI
-
η εκδοση των 163 ιππων δεν πρεπει να εχει ουσιαστικη διαφορα απο των 150.
νομιζω οτι τα 180αρια ειναι εκεινα που εχουν 2ο πλαινο ιντερκουλερ, μεγαλυτερα μπεκ κλπ.
και παλι ομως, την ιδια τουρμπινα φορανε.. απο το 2002 και μετα, νομιζω πως ολα τα 1.8τ φορανε τις τελευταιες εκδοσεις της k03 (053/056/058 κλπ)
οπως και να ειναι, 157 ή 163, ευκολα ξεπερνανε τους 200 ιππους αυτα τα μοτερ.το μονο αρνητικο στο δίλημμα του φιλου ειναι οτι το audi υστερει σε χωρους εναντι του passat
A4 1.8T Quattro vs. Passat 1.8T