Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2013 ομάδες & οδηγοί
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2013 ομάδες & οδηγοί
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 6 / 8
    WRC
    27
    154
    477
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      blackpug106 last edited by

      Rallye Monte-Carlo
      1 S. LOEB
      2 D. SORDO
      3 P. SOLBERG
      Rally Sweden
      1 J. LATVALA
      2 M. HIRVONEN
      3 M. ØSTBERG
      4 P. SOLBERG
      Rally Mexico
      1 S. LOEB
      2 M. HIRVONEN
      3 P. SOLBERG
      Rally de Portugal
      1 M. ØSTBERG
      2 E. NOVIKOV
      3 P. SOLBERG
      Rally Argentina
      1 S. LOEB
      2 M. HIRVONEN
      3 M. ØSTBERG
      Acropolis Rally
      1 S. LOEB
      2 M. HIRVONEN
      3 J. LATVALA
      Rally New Zealand
      1 S. LOEB
      2 M. HIRVONEN
      3 P. SOLBERG
      Rally Finland
      1 S. LOEB
      2 M. HIRVONEN
      3 J. LATVALA
      4 P. SOLBERG
      Rallye Deutschland
      1 S. LOEB
      2 J. LATVALA
      3 M. HIRVONEN
      Rally GB
      1 J. LATVALA
      2 S. LOEB
      3 P. SOLBERG
      Rallye de France
      1 S. LOEB
      2 J. LATVALA
      3 M. HIRVONEN

      τσεκαρα μονο τους 5 πρωτους καθε αγωνα
      αν ενας εκ των δυο ηταν μετα την 5αδα δεν το ελαβα υποψη

      λατρεια του Solberg με την 3η θεση, αλλα δειχνει μια σταθεροτητα

      ενω ο Latvala, οτι να ναι...

      @Billopoulos νταξει τωρα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cmarin last edited by

        Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:

        ενω ο Latvala, οτι να ναι...

        μάλλον επειδή σε κάθε αγώνα κυνηγούσε τον κοντό και τη νίκη (εκτός τους ασφάλτινους). Κάπου το χάνει βέβαια και έρχεται το λάθος.
        Τώρα για τη VW πιστεύω ότι θα φάνε τα μουστάκια τους. Το Polo είναι μάλλον ραμμένο στον μικρό Seb και θα έχει το πλεονέκτημα στην αρχή του πρωταθλήματος. Ο JML δεν θα το βάλει κάτω αλλά θα είναι μάλλον πίσω. Η μεταγραφή του φινλανδού ήταν πολύ φιλοσοφημένη για να πηγαίνει (και) για το κατασκευαστών η VW. Η citroen βέβαια δεν θα αφήσει και ας είναι η τελευταία χρόνια της (απ ότι ακούγεται). Μία καλή μεταγραφή θα την έχει (και δεν θα είναι ο Νεβιλ). Μαζί με 2 έμπειρους στη Ford (M-sport δηλαδή) και 2-3 από τους κορυφαίους ιδιώτες, το πρωτάθλημα του 13 θα είναι τουλάχιστον ενδιαφέρον.
        Για τον Πέτρο, πιστεύω κι εγώ ότι δεν μπορεί να κάνει πια νίκη, με οποιαδήποτε καρότσα. Πάντα θα είναι εκεί στην 3η θέση (στην καλύτερη) και να μαζεύει τσουκου-τσουκου βαθμούλακια. Το 12 δε, ήταν καθαρά Νο.2. Ακόμη και στους αγώνες με τις εξόδους του Jari, σε ταχύτητά πάντα ήταν πίσω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nafpaktos last edited by

          Τι συμβαίνει με τον Πέτερ?????????????????????????????????????
          Οταν οδηγούσε καλά Σουμπαρού θυμάμαι από αυτόν όχι μόνο ταχύτητα-αξιοπιστία αλλά και εξωφρενικά περάσματα(μαζί με μάρκους και λέμπ).Γιατί είναι (σε σχέση με παλιά) και μη αξιόπιστος πλέον????Τι φταίει??????Σίγουρα έχει μεγαλώσει αλλά όχι τόσο ώστε να είναι αργος,άρα αυτό δεν παίζει σαν δικαιολογία.Μέχρι τώρα πίστευα ότι έφταιγε ή το κακό σουμπαρου ή το γεγονός ότι ήταν ιδιώτης αλλά έκανα λάθος.Κίνητρο έχει φέτος και με το παραπάνω αλλά............Καμμιά εξήγηση??

          Υ.Γ Δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί τέτοια οδηγική μετάλλαξη. .Την ταχύτητα ή την έχεις ή δεν την έχεις(ΔΕΝ ΧΆΝΕΤΑΙ).Ο Πέτερ την είχε τώρα γιατί δεν την έχει??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            Γιατί τότε την είχε και έφτανε, τώρα με την ίδια (ας το δεχτούμε) ταχύτητα δε φτάνει για να κερδίσει το Loeb οπότε ρισκάρει περισσότερο.
            Θα μου πεις 'μα τώρα ήταν ο Hirvonen' ε ίσως να είναι αργότερος και από το Hirvonen, 25'' πίσω ήταν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              chemic last edited by

              WRC: Μία ευκαιρία ζητάει ο Sordo!
              http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=47&art_id=14791

              Μέχρι τώρα ποτέ δεν κατάφερα να κερδίσω απέναντι στον Sebastien Loeb, αλλά αυτό είναι κάτι που ουσιαστικά κανείς δεν κατάφερε ποτέ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gilles_27 last edited by

                Ο χρήστης nass έγραψε:
                Γιατί τότε την είχε και έφτανε, τώρα με την ίδια (ας το δεχτούμε) ταχύτητα δε φτάνει για να κερδίσει το Loeb οπότε ρισκάρει περισσότερο.
                Θα μου πεις 'μα τώρα ήταν ο Hirvonen' ε ίσως να είναι αργότερος και από το Hirvonen, 25'' πίσω ήταν.

                Θα σου πει επίσης... το '03 τον κέρδισε στα ίσια τον κοντό, οπότε???
                Κι εμένα με ξενίζει η πτώση του. Μετά τον τίτλο είναι άφαντος. Θυμάται κανεις τη χρονια που άφηνε να μακρύνει το μαλλί μέχρι να ξανανικήσει? Ε, δεν ξανακέρδισε...
                (με κάθε συμπάθεια προς τον Πέτρο τα παραπάνω)

                εντιτ: sorry για την 10ημερη καθυστερηση

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  O κοντός που κέρδισε τότε (Junior πρακτικά) δεν είναι ο ίδιος με το σημερινό.
                  Ούτε το τότε Subaru vs. Citroen είναι το ίδιο με το σημερινό Ford vs. Citroen.
                  Και προφανώς ούτε ο Petter είναι ο ίδιος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cmarin last edited by

                    Ο χρήστης chemic έγραψε:
                    WRC: Μία ευκαιρία ζητάει ο Sordo!
                    http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=47&art_id=14791

                    Μέχρι τώρα ποτέ δεν κατάφερα να κερδίσω απέναντι στον Sebastien Loeb, αλλά αυτό είναι κάτι που ουσιαστικά κανείς δεν κατάφερε ποτέ

                    Gronholm, Hirvonen, Latvala, Ogier, μπορεί και άλλοι, έχουν κερδίσει τον κοντό στα ίσια αλλά όχι σε πολλούς αγώνες .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nafpaktos last edited by

                      τάδε έφη Καπίτο εδώ-------------------------------------------------------> http://www.wrc.com/news/capito-dont-exp ... ?fid=17803
                      Φαντάζομαι ούτε ο ίδιο το πιστεύει!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kaxe last edited by

                        Τελικα ο dani sordo στην citroen για to 2013
                        http://www.autosport.com/news/report.php/id/104229

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nafpaktos last edited by

                          Αυτά που λέει ο david evans στο άρθρο έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον!!!!

                          Υ.γ Ερώτηση
                          Η κάθε επίσημη ομάδα δηλώνει δυο οδηγούς.Ο ένας δεν μπορεί να αλλάξει ενώ ο άλλος μπορεί να αλλάξει από αγώνα σε αγώνα.Σωστά?ρωτάω γιατί τότε αφού ο μίκο θα είναι ο και ο λέμπ ο άλλος, στην άσφαλτο δεν υπάρχει λόγος να τρέξει ο σόρντο αφού δεν θα μπορεί να αντικαταστήσει στο κατασκευαστών το χίρβονεν που είναι αργός στην άσφαλτο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giannis-tsaknis last edited by

                            Θα τρεχει για το οδηγων...............

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dim8 last edited by

                              Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
                              Αυτά που λέει ο david evans στο άρθρο έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον!!!!

                              Υ.γ Ερώτηση
                              Η κάθε επίσημη ομάδα δηλώνει δυο οδηγούς.Ο ένας δεν μπορεί να αλλάξει ενώ ο άλλος μπορεί να αλλάξει από αγώνα σε αγώνα.Σωστά?ρωτάω γιατί τότε αφού ο μίκο θα είναι ο και ο λέμπ ο άλλος, στην άσφαλτο δεν υπάρχει λόγος να τρέξει ο σόρντο αφού δεν θα μπορεί να αντικαταστήσει στο κατασκευαστών το χίρβονεν που είναι αργός στην άσφαλτο.

                              θα μπορει ομως να κοβει βαθμους απο τους αλλους με καλο πλασαρισμα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nafpaktos last edited by

                                To κλίμα αερολογίας και υπεραισιοδοξίας χωρίς να έχει καμμία βάση που έχει καλλιεργήσει τόσα χρόνια ο γουίλσον έχει επηρεάσει και τους οδηγούς του ,λάτβαλα παλιότερα σόλπμεργκ τώρα.Πραγματικά τώρα πιστεύει ότι έχει την ταχύτητα για τίτλο???εγώ φέτος είδα να μην έχει ούτε ταχύτητα ούτε αξιοπιστία(καθόλου όμως).
                                http://www.autosport.com/news/report.php/id/104242

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  msamaro last edited by

                                  Σίγουρα δεν είναι ικανός για πρωτάθλημα αλλά είναι ακόμα γρήγορος ο Peter και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι κέρδισε 44 ειδικές συνολικά φέτος. Τρίτος σε συνολικές νίκες ειδικών πίσω από Loeb και JML και πολύ πιο μπροστά από Hirvonen που είχε μόνο 31. Αν δεν είχε κάνει λάθη θα μπορούσε να είχε πάρει και 1-2 νίκες ίσως.
                                  Νόμιζω πως το άγχος να πάρει μία νίκη μετά από τόσα χρόνια τον οδήγησε να πιέζει παραπάνω απ'ότι μπορεί με αποτέλεσμα να κάνει λάθη. Μία τακτική σαν του Hirvonen (πάω όσο μπορώ...) θα ήταν πιο χρήσιμη για τον ίδιο αλλά και για την Ford.

                                  Με τους οδηγούς που έμειναν στο πρωτάθλημα για του χρόνου πάντως, φαίνεται πως μόνο ο Ogier και ο JML έχουν την δυνατότητα για πρωτάθλημα. Προσωπικά δίνω περισσότερες πιθανότητες στον Ogier.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dim8 last edited by

                                    Ο χρήστης msamaro έγραψε:
                                    Σίγουρα δεν είναι ικανός για πρωτάθλημα αλλά είναι ακόμα γρήγορος ο Peter και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι κέρδισε 44 ειδικές συνολικά φέτος. Τρίτος σε συνολικές νίκες ειδικών πίσω από Loeb και JML και πολύ πιο μπροστά από Hirvonen που είχε μόνο 31. Αν δεν είχε κάνει λάθη θα μπορούσε να είχε πάρει και 1-2 νίκες ίσως.
                                    Νόμιζω πως το άγχος να πάρει μία νίκη μετά από τόσα χρόνια τον οδήγησε να πιέζει παραπάνω απ'ότι μπορεί με αποτέλεσμα να κάνει λάθη. Μία τακτική σαν του Hirvonen (πάω όσο μπορώ...) θα ήταν πιο χρήσιμη για τον ίδιο αλλά και για την Ford.

                                    Με τους οδηγούς που έμειναν στο πρωτάθλημα για του χρόνου πάντως, φαίνεται πως μόνο ο Ogier και ο JML έχουν την δυνατότητα για πρωτάθλημα. Προσωπικά δίνω περισσότερες πιθανότητες στον Ogier.

                                    παραπανω απο τις μισες νικες του Σολμπεργκ στις ειδικες ειναι οταν ο αγωνας ειχε κριθει,και η διαφορα με τον 1ο πολυ μεγαλη.Με λιγα λογια οι αλλοι δεν πιεζαν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      fabiawrc last edited by

                                      τελικα θα τρεξει η φορντ το 13?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dim8 last edited by

                                        Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
                                        τελικα θα τρεξει η φορντ το 13?

                                        θα τρεξει,με ποιους δεν ξερουμε ακομα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          fabiawrc last edited by

                                          με τι σπονσορα?το καταρ?θα ειναι η κανονικη m-sport απλα δεν θα εχει χρημα απο την ford?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dim8 last edited by

                                            Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
                                            με τι σπονσορα?το καταρ?θα ειναι η κανονικη m-sport απλα δεν θα εχει χρημα απο την ford?

                                            δεν εχει γινει επισημο ακομα αυτο με το Καταρ,αλλα μαλλον θα γινει.Απο τη Φορντ μονο τεχνολογικη υποστηριξη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 6 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr