-
Rallye Monte-Carlo
1 S. LOEB
2 D. SORDO
3 P. SOLBERG
Rally Sweden
1 J. LATVALA
2 M. HIRVONEN
3 M. ØSTBERG
4 P. SOLBERG
Rally Mexico
1 S. LOEB
2 M. HIRVONEN
3 P. SOLBERG
Rally de Portugal
1 M. ØSTBERG
2 E. NOVIKOV
3 P. SOLBERG
Rally Argentina
1 S. LOEB
2 M. HIRVONEN
3 M. ØSTBERG
Acropolis Rally
1 S. LOEB
2 M. HIRVONEN
3 J. LATVALA
Rally New Zealand
1 S. LOEB
2 M. HIRVONEN
3 P. SOLBERG
Rally Finland
1 S. LOEB
2 M. HIRVONEN
3 J. LATVALA
4 P. SOLBERG
Rallye Deutschland
1 S. LOEB
2 J. LATVALA
3 M. HIRVONEN
Rally GB
1 J. LATVALA
2 S. LOEB
3 P. SOLBERG
Rallye de France
1 S. LOEB
2 J. LATVALA
3 M. HIRVONENτσεκαρα μονο τους 5 πρωτους καθε αγωνα
αν ενας εκ των δυο ηταν μετα την 5αδα δεν το ελαβα υποψηλατρεια του Solberg με την 3η θεση, αλλα δειχνει μια σταθεροτητα
ενω ο Latvala, οτι να ναι...
@Billopoulos νταξει τωρα
-
Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
ενω ο Latvala, οτι να ναι...
μάλλον επειδή σε κάθε αγώνα κυνηγούσε τον κοντό και τη νίκη (εκτός τους ασφάλτινους). Κάπου το χάνει βέβαια και έρχεται το λάθος.
Τώρα για τη VW πιστεύω ότι θα φάνε τα μουστάκια τους. Το Polo είναι μάλλον ραμμένο στον μικρό Seb και θα έχει το πλεονέκτημα στην αρχή του πρωταθλήματος. Ο JML δεν θα το βάλει κάτω αλλά θα είναι μάλλον πίσω. Η μεταγραφή του φινλανδού ήταν πολύ φιλοσοφημένη για να πηγαίνει (και) για το κατασκευαστών η VW. Η citroen βέβαια δεν θα αφήσει και ας είναι η τελευταία χρόνια της (απ ότι ακούγεται). Μία καλή μεταγραφή θα την έχει (και δεν θα είναι ο Νεβιλ). Μαζί με 2 έμπειρους στη Ford (M-sport δηλαδή) και 2-3 από τους κορυφαίους ιδιώτες, το πρωτάθλημα του 13 θα είναι τουλάχιστον ενδιαφέρον.
Για τον Πέτρο, πιστεύω κι εγώ ότι δεν μπορεί να κάνει πια νίκη, με οποιαδήποτε καρότσα. Πάντα θα είναι εκεί στην 3η θέση (στην καλύτερη) και να μαζεύει τσουκου-τσουκου βαθμούλακια. Το 12 δε, ήταν καθαρά Νο.2. Ακόμη και στους αγώνες με τις εξόδους του Jari, σε ταχύτητά πάντα ήταν πίσω. -
Τι συμβαίνει με τον Πέτερ?????????????????????????????????????
Οταν οδηγούσε καλά Σουμπαρού θυμάμαι από αυτόν όχι μόνο ταχύτητα-αξιοπιστία αλλά και εξωφρενικά περάσματα(μαζί με μάρκους και λέμπ).Γιατί είναι (σε σχέση με παλιά) και μη αξιόπιστος πλέον????Τι φταίει??????Σίγουρα έχει μεγαλώσει αλλά όχι τόσο ώστε να είναι αργος,άρα αυτό δεν παίζει σαν δικαιολογία.Μέχρι τώρα πίστευα ότι έφταιγε ή το κακό σουμπαρου ή το γεγονός ότι ήταν ιδιώτης αλλά έκανα λάθος.Κίνητρο έχει φέτος και με το παραπάνω αλλά............Καμμιά εξήγηση??Υ.Γ Δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί τέτοια οδηγική μετάλλαξη. .Την ταχύτητα ή την έχεις ή δεν την έχεις(ΔΕΝ ΧΆΝΕΤΑΙ).Ο Πέτερ την είχε τώρα γιατί δεν την έχει??
-
Γιατί τότε την είχε και έφτανε, τώρα με την ίδια (ας το δεχτούμε) ταχύτητα δε φτάνει για να κερδίσει το Loeb οπότε ρισκάρει περισσότερο.
Θα μου πεις 'μα τώρα ήταν ο Hirvonen' ε ίσως να είναι αργότερος και από το Hirvonen, 25'' πίσω ήταν. -
WRC: Μία ευκαιρία ζητάει ο Sordo!
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=47&art_id=14791Μέχρι τώρα ποτέ δεν κατάφερα να κερδίσω απέναντι στον Sebastien Loeb, αλλά αυτό είναι κάτι που ουσιαστικά κανείς δεν κατάφερε ποτέ
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Γιατί τότε την είχε και έφτανε, τώρα με την ίδια (ας το δεχτούμε) ταχύτητα δε φτάνει για να κερδίσει το Loeb οπότε ρισκάρει περισσότερο.
Θα μου πεις 'μα τώρα ήταν ο Hirvonen' ε ίσως να είναι αργότερος και από το Hirvonen, 25'' πίσω ήταν.Θα σου πει επίσης... το '03 τον κέρδισε στα ίσια τον κοντό, οπότε???
Κι εμένα με ξενίζει η πτώση του. Μετά τον τίτλο είναι άφαντος. Θυμάται κανεις τη χρονια που άφηνε να μακρύνει το μαλλί μέχρι να ξανανικήσει? Ε, δεν ξανακέρδισε...
(με κάθε συμπάθεια προς τον Πέτρο τα παραπάνω)εντιτ: sorry για την 10ημερη καθυστερηση
-
O κοντός που κέρδισε τότε (Junior πρακτικά) δεν είναι ο ίδιος με το σημερινό.
Ούτε το τότε Subaru vs. Citroen είναι το ίδιο με το σημερινό Ford vs. Citroen.
Και προφανώς ούτε ο Petter είναι ο ίδιος. -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
WRC: Μία ευκαιρία ζητάει ο Sordo!
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=47&art_id=14791Μέχρι τώρα ποτέ δεν κατάφερα να κερδίσω απέναντι στον Sebastien Loeb, αλλά αυτό είναι κάτι που ουσιαστικά κανείς δεν κατάφερε ποτέ
Gronholm, Hirvonen, Latvala, Ogier, μπορεί και άλλοι, έχουν κερδίσει τον κοντό στα ίσια αλλά όχι σε πολλούς αγώνες .
-
τάδε έφη Καπίτο εδώ-------------------------------------------------------> http://www.wrc.com/news/capito-dont-exp ... ?fid=17803
Φαντάζομαι ούτε ο ίδιο το πιστεύει!!! -
Τελικα ο dani sordo στην citroen για to 2013
http://www.autosport.com/news/report.php/id/104229 -
Αυτά που λέει ο david evans στο άρθρο έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον!!!!
Υ.γ Ερώτηση
Η κάθε επίσημη ομάδα δηλώνει δυο οδηγούς.Ο ένας δεν μπορεί να αλλάξει ενώ ο άλλος μπορεί να αλλάξει από αγώνα σε αγώνα.Σωστά?ρωτάω γιατί τότε αφού ο μίκο θα είναι ο και ο λέμπ ο άλλος, στην άσφαλτο δεν υπάρχει λόγος να τρέξει ο σόρντο αφού δεν θα μπορεί να αντικαταστήσει στο κατασκευαστών το χίρβονεν που είναι αργός στην άσφαλτο. -
Θα τρεχει για το οδηγων...............
-
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
Αυτά που λέει ο david evans στο άρθρο έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον!!!!Υ.γ Ερώτηση
Η κάθε επίσημη ομάδα δηλώνει δυο οδηγούς.Ο ένας δεν μπορεί να αλλάξει ενώ ο άλλος μπορεί να αλλάξει από αγώνα σε αγώνα.Σωστά?ρωτάω γιατί τότε αφού ο μίκο θα είναι ο και ο λέμπ ο άλλος, στην άσφαλτο δεν υπάρχει λόγος να τρέξει ο σόρντο αφού δεν θα μπορεί να αντικαταστήσει στο κατασκευαστών το χίρβονεν που είναι αργός στην άσφαλτο.θα μπορει ομως να κοβει βαθμους απο τους αλλους με καλο πλασαρισμα
-
To κλίμα αερολογίας και υπεραισιοδοξίας χωρίς να έχει καμμία βάση που έχει καλλιεργήσει τόσα χρόνια ο γουίλσον έχει επηρεάσει και τους οδηγούς του ,λάτβαλα παλιότερα σόλπμεργκ τώρα.Πραγματικά τώρα πιστεύει ότι έχει την ταχύτητα για τίτλο???εγώ φέτος είδα να μην έχει ούτε ταχύτητα ούτε αξιοπιστία(καθόλου όμως).
http://www.autosport.com/news/report.php/id/104242 -
Σίγουρα δεν είναι ικανός για πρωτάθλημα αλλά είναι ακόμα γρήγορος ο Peter και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι κέρδισε 44 ειδικές συνολικά φέτος. Τρίτος σε συνολικές νίκες ειδικών πίσω από Loeb και JML και πολύ πιο μπροστά από Hirvonen που είχε μόνο 31. Αν δεν είχε κάνει λάθη θα μπορούσε να είχε πάρει και 1-2 νίκες ίσως.
Νόμιζω πως το άγχος να πάρει μία νίκη μετά από τόσα χρόνια τον οδήγησε να πιέζει παραπάνω απ'ότι μπορεί με αποτέλεσμα να κάνει λάθη. Μία τακτική σαν του Hirvonen (πάω όσο μπορώ...) θα ήταν πιο χρήσιμη για τον ίδιο αλλά και για την Ford.Με τους οδηγούς που έμειναν στο πρωτάθλημα για του χρόνου πάντως, φαίνεται πως μόνο ο Ogier και ο JML έχουν την δυνατότητα για πρωτάθλημα. Προσωπικά δίνω περισσότερες πιθανότητες στον Ogier.
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Σίγουρα δεν είναι ικανός για πρωτάθλημα αλλά είναι ακόμα γρήγορος ο Peter και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι κέρδισε 44 ειδικές συνολικά φέτος. Τρίτος σε συνολικές νίκες ειδικών πίσω από Loeb και JML και πολύ πιο μπροστά από Hirvonen που είχε μόνο 31. Αν δεν είχε κάνει λάθη θα μπορούσε να είχε πάρει και 1-2 νίκες ίσως.
Νόμιζω πως το άγχος να πάρει μία νίκη μετά από τόσα χρόνια τον οδήγησε να πιέζει παραπάνω απ'ότι μπορεί με αποτέλεσμα να κάνει λάθη. Μία τακτική σαν του Hirvonen (πάω όσο μπορώ...) θα ήταν πιο χρήσιμη για τον ίδιο αλλά και για την Ford.Με τους οδηγούς που έμειναν στο πρωτάθλημα για του χρόνου πάντως, φαίνεται πως μόνο ο Ogier και ο JML έχουν την δυνατότητα για πρωτάθλημα. Προσωπικά δίνω περισσότερες πιθανότητες στον Ogier.
παραπανω απο τις μισες νικες του Σολμπεργκ στις ειδικες ειναι οταν ο αγωνας ειχε κριθει,και η διαφορα με τον 1ο πολυ μεγαλη.Με λιγα λογια οι αλλοι δεν πιεζαν.
-
τελικα θα τρεξει η φορντ το 13?
-
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
τελικα θα τρεξει η φορντ το 13?θα τρεξει,με ποιους δεν ξερουμε ακομα.
-
με τι σπονσορα?το καταρ?θα ειναι η κανονικη m-sport απλα δεν θα εχει χρημα απο την ford?
-
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
με τι σπονσορα?το καταρ?θα ειναι η κανονικη m-sport απλα δεν θα εχει χρημα απο την ford?δεν εχει γινει επισημο ακομα αυτο με το Καταρ,αλλα μαλλον θα γινει.Απο τη Φορντ μονο τεχνολογικη υποστηριξη.
WRC 2013 ομάδες & οδηγοί