-
Για μια χώρα όπου το diesel ειναι 10 λεπτά του ευρώ ακριβότερο.........40% των πωλήσεων μάλλον αναιρεί όλη την επειχηρηματολογια παραπάνω και σε τόσες σελίδες που έχουμε κανει.......εκτός αν οι Ελβετοί ειναι γτπ ....που δεν το νομίζω .
http://www.swissinfo.ch/eng/Home/Archiv ... id=6469298
Τελευταία δεδομένα δείχνουν σταθεροποίηση στο 30% , επαναλαμβάνω σε μια χώρα που το diesel ειναι ακριβότερο.
http://www.esc.ethz.ch/events/frontiers ... r_FiER.pdf
-
Καλά θυμόμουνα λοιπόν ότι είναι βενζινόφιλοι. Σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες το πετρέλαιο είναι 50-70% κι εκεί στο 30 με βλέψεις για 40%....
-
εγώ νομίζω πως η επιλογή του dasimo με την c4 είναι το καλύτερο value for money, για ένα πολύ καλό αμαξι ετσι κ αλλιώς, με μονο αρνητικό τον σχετικά συντηρητικό σχεδιασμό (ειδικά το πίσω μέρος)
'φρεσκο' μοντέλο μικρομεσαιο με σύγχονο κινητήρα diesel 1.6 με 110 άλογα+τουμπανο σε εξοπλισμο+αυτοματο κιβώτιο με 17χιλιάρικα.
από εκεί κ πέρα κάπου τόσο έχει κ το ντίζελ juke που πιστεύω αξιζει σε όποιον αρέσει ο σχεδιασμός του -
Στο Golf θα μπορούσα να ξεπεράσω τη βαρετή εμφάνισή του και να το επιλέξω λόγω ποιότητας, αλλά μου φαίνεται είναι στο άνω όριο του budget μου. Θα πρέπει να δω την πραγματική τελική τιμή του.
Το Juke με τις προσφορές τις Nissan κατεβαίνει αρκετά χαμηλά και νομίζω αξίζει. Με χαλάει λίγο η ποιότητα εσωτερικά και το ότι πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας ακόμα και στα diesel.
Α! Και πρέπει να αποφασίσω αν μου αρέσει εμφανισιακά γιατί αλλάζω γνώμη ανάλογα με τη γωνία που θα το δω!Το C4 είναι όντως άριστο value for money με τις προσφορές της Citroen! Και το DS4 μου αρέσει πολύ παρόλο που είναι ακριβούτσικο. Με φρενάρει η κακή εμπειρία (βλ. συχνές επισκέψεις στο συνεργείο) που έχει ένας οικογενειακός φίλος με το C5 του.
Βέβαια, όπως καταλαβαίνω, είναι άλλη (πικρή) ιστορία η αξιοπιστία στις μέρες μας.
Έχω φίλο με Golf που βρίζει, το ίδιο και άλλος γνωστός με Focus κ.ο.κ...
Μόνο οι Ιάπωνες ίσως κρατάνε μια σταθερότητα σε αυτό το θέμα και στους υπόλοιπους είναι λαχείο η φάση - αν έχεις τύχη διάβαινε που λένε! -
Περίμενε να έρθει το καινούριο honda civic 1.6 tdi μιλάμε για το αμάξι με ροπάρα και ελάχιστη κατανάλωση.Για αξιοπιστία δεν το συζητάω έχω το μοντέλο του 2011 σε βενζίνη και το κεφάλι μου ήσυχο μετά απο 41.000 χμ μόνο λάδια και τακάκια τίποτα αλλο.
-
Ο χρήστης Apollon11 έγραψε:
Περίμενε να έρθει το καινούριο honda civic 1.6 tdi μιλάμε για το αμάξι με ροπάρα και ελάχιστη κατανάλωση.Για αξιοπιστία δεν το συζητάω έχω το μοντέλο του 2011 σε βενζίνη και το κεφάλι μου ήσυχο μετά απο 41.000 χμ μόνο λάδια και τακάκια τίποτα αλλο.41000 χμ δεν ειναι και αντιπροσωπευτικά...
-
Ο κινητηρας θα ειναι της Honda,ή αλλης εταιρειας?
-
Ξέρουμε πότε θα έρθει το Civic diesel?
Γενικώς πολλά νέα έρχονται που θα με ενδιέφεραν (Fiesta, Focus, 5θυρη Mito, νέο Leon, Audi Q1-Q2?), όμως ψιλο-επείγει η αγορά αυτοκινήτου. Έχω ήδη πουλήσει το δικό μου και αναγκαστικά προς το παρόν 'κλέβω' αυτοκίνητο από γονείς. Αν δεν αγοράσω σύντομα, παίζει και να με αποκληρώσουν! -
Μιλάμε για κινητήρα της ίδιας εταιρίας και φυσικά έρχεται Απρίλιο 2013 αν όλα πάνε καλά στην Ελλάδα...Αν μπορείς να κάνεις λίγη υπομονή δε θα χάσεις φίλε μου.
-
Ο χρήστης Taugro έγραψε:
Το C4 είναι όντως άριστο value for money με τις προσφορές της Citroen! Και το DS4 μου αρέσει πολύ παρόλο που είναι ακριβούτσικο. Με φρενάρει η κακή εμπειρία (βλ. συχνές επισκέψεις στο συνεργείο) που έχει ένας οικογενειακός φίλος με το C5 του.
Aυτό θα έπαιρνα. Το έχω κάνει και τεστ. Πολύ ήσυχο. Συντηρητικό αλλά εμένα μου αρέσει όντας πρώην κάτοχος του προηγούμενου μοντέλου. Ο diesel του πολύ ραφιναρισμένος με καλή ροπή αλλά λαχανιάζει στις υψηλές ταχύτητες. (λογικό)
Αν αγόραζα σήμερα αυτή θα ήταν η επιλογή μου.
-
Καλό. Το c4 αλλα και αλλα μοντέλα τώρα προσφέρουν excellent value for money. Στα 20 κατι ειναι και οι Ιταλοί με Δέλτα και χώρους φοβερόυς , αλλα με μετριότατο εσωτερικό....και η τζουλιετα που ειναιη πεμπτουσία της ομορφιάς και αυτοκίνησης αλλα πάλι με ένα μέρη προβληματικό - και τηρουμένων των αναλογιών, όχι κυριολεκτικά- εσωτερικό. Ο κινητήρας στα 105 hp ειναι εξαιρετικός , αλλα όταν μπήκα στο c4 και ήταν και ημιαυτοματο και μου βγηκε και 18 χιλιαδες κλειδι, έβαλα τυφλά την υπογραφή μου. Τα παντα ειναι θεμα προταιρεοτητων . Δεν μπορω να πω αν μετάνιωσα που πήρα το Citroen , βλέπεις ό εχθρός του παλιού ειναι το καινούργιο ....αλλα μπορω με βεβαιότητα να πω ότι δεν με έχει κανει να μετάνιωσω που το πηρα δηλαδη δεν μου έχει δώσει έστω και έναν λόγο να πω γιατί. Πάρε οποίο σου αρέσει αλλα οδήγησε τα δες τα, πιάσαμε τύπου;
-
Κι'εγώ πιστεύω ότι το c4 είναι value for money.Αν και εμένα με ενδιαφέρει η έκδοση trent plus.Δεν έχει αντίπαλο σε αυτά τα λεφτά!
-
Καλησπέρα σε όλους τους ...σύντροχους.
Διαβάζω καιρό το φόρουμ, αλλά πρώτη φορά επιλέγω να γράψω και επειδή είναι παρόμοιο το θέμα, είπα να μην ανοίξω νέο τόπικ.
Αναζητώ κι εγώ αυτοκίνητο με πρώτο κριτήριο να είναι οικονομικό, καθώς θα κινείται κυρίως σε πόλη (Αθήνα) και θα ήθελα τη βοήθειά σας. Β κριτήριο να μη σέρνεται, δίχως να εννοώ ότι το θέλω για ...κόντρες (define 'σερνεται': πρόσφατα οδήγησα ένα 1.2, 82 άλογα fiesta και αυτό το βάζω οριακά στην κατηγορία 'σέρνεται'. Tραβάει πολύ ζόρι το αμαξάκι αν και κατά τα άλλα είναι υπέροχο)
Ήμουν παλαιότερα κάτοχος του Seat Ibiza 2003 1.4 101hp, από το οποίο είχα μείνει απόλυτα ικανοποιημένος. Πλέον μοιραζόμαστε οικογενειακά BMW 1600άρι που σε καμμία μα καμμία περίπτωση δεν είναι αυτοκίνητο ...πόλης (τουλάχιστον όχι για τη δική μου τσέπη!).
Έχω καταλήξει στο ότι θέλω diesel καθώς πιστεύω ότι όπως και να έχει θα είναι πιο οικονομικό.
Η μόνη μου εμπειρία με Diesel αυτοκίνητο ήταν ένα νοικιασμένο 1.2 tdi ibiza και (στο εξωτερικό) ένα κτηνάκι SUV της chevrolet. Το πρώτο σοκ το έπαθα με το ibiza όταν σχεδόν με λαμπάκι αναμμένο έφτασα από Κυλήνη ...Κιάτο! Εκεί είπα 'ώπα μεγάλε, μήπως δεν είναι τόσο διαφημιστικό ...τρικ;'.Ας μην πολυλογώ όμως. Είμαι ανάμεσα σε C3, νέο Clio, Ibiza (1.6 tdi τι να καίει;), Panda, Corsa. Πιο παλιά κοιτούσα ακόμη και hybrid, τα οποία απέκλεισα. Αν με έπαιρνε η τσέπη μου θα κοιτούσα και το DS3, το C4 ή το Megane. Επειδή όμως έχω μάθει και με τα λεωφορεία μπορώ, εκτιμώ, να περιμένω κάποιους μήνες.
Έχει κάποιος εικόνα από τον 1.6 Tdi που φοράνε VW και Seat;
Παρότι μπορεί να ακουστεί χαζό, πως γίνεται πχ το ibiza και το polo με τον ίδιο κινητήρα να έχουν διαφορετική κατανάλωση;Καλώς σας βρήκα
-
Δεν υπάρχει λόγος να πάρεις 1,6 diesel σε μικρό.Αν πας σε μικρό αμάξι ένας κινητήρας 1400 σε κάλυπτει.Οχι όμως 1200 γιατί το πετρέλαιο θέλει κυβικά
-
Ο χρήστης Tabascos έγραψε:
. Το πρώτο σοκ το έπαθα με το ibiza όταν σχεδόν με λαμπάκι αναμμένο έφτασα από Κυλήνη ...Κιάτο! Εκεί είπα 'ώπα μεγάλε, μήπως δεν είναι τόσο διαφημιστικό ...τρικ;'.Καλώς σας βρήκα
τρυκ ειναι ρυθμιζουν το λαμπακι στο 30% του ρεζερβουαρ να νομιζεις οτι κανεις οικονομια και πας 200 χλμ με αναθυμιασεις.
-
Αυτό για τα κυβικά το έχω ακούσει και πάλι και νομίζω ότι το έχω διαβάσει και εδω αρκετές φορές.
Μήπως όμως είναι κανόνας που με τα νέας 'φουρνιάς' αυτοκίνητα δεν ισχύει; Για παράδειγμα ένας από τους κινητήρες που έχουν συγκεντρώσει πολυ καλα σχόλια είναι ο 1.3 της fiat που αν δεν κάνω λάθος φοράει και το diesel του corsa. (Παρεμπιπτόντως το 2014 έρχεται το καινούριο;)
Η seat εβγαλε πάντως νέες προσφορές για το Ibiza, το οποίο (1.2 tsi FR) πήρε συγγενής μου και είναι κουκλάκι.
Υπάρχουν άλλες μάρκες/μοντέλα που πρεπει να κοιτάξω πέραν c3, fiat κλπ που ανέφερα;Ευχαριστώ και παλι
ΥΓ Φαντάζομαι πως όντως 'παίζουν' με το δείκτη , ωστόσο νόμιζα πως το δεύτερο μισό του δείκτη (προς το τέλος) αντιστοιχεί σε πολυ μικρότερο ποσοστό του ντεποζιτου. Εννοώντας ότι κατεβαίνει πολυ πιο γρήγορα. Οχι;
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
. Το πρώτο σοκ το έπαθα με το ibiza όταν σχεδόν με λαμπάκι αναμμένο έφτασα από Κυλήνη ...Κιάτο! Εκεί είπα 'ώπα μεγάλε, μήπως δεν είναι τόσο διαφημιστικό ...τρικ;'.
Καλώς σας βρήκα
τρυκ ειναι ρυθμιζουν το λαμπακι στο 30% του ρεζερβουαρ να νομιζεις οτι κανεις οικονομια και πας 200 χλμ με αναθυμιασεις.
Kαι το υπολοιπο 70% ;
-
Βγήκαν και νέες προσφορές για τα diesel Citroen και seat. Οταν λεει για το C4 13.700, και για τα C3 και Ibiza 10.900 γνωρίζουμε για τι εξοπλισμό μιλάνε; Φαντάζομαι οι τιμές δεν είναι για αυτο που λέμε 'με το κλειδί στο χέρι' ε;
-
Το c4 έχει 14500 η έκδοση trent,το c3 11700.Αυτές είναι οι τιμές με το κλειδί στο χέρι και απόσυρση δικιά σου.
-
Ευχαριστώ φίλε irakli
Αξίζει το diesel?