-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
όλα τα σουπερκαρς δεν έχουν λίγο πολύ θεματάκια ?...όντως, έχεις δίκιο... αλλά όταν βελτιώνεται κάτι είναι για να υπάρχει βελτίωση. Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Οσο και να μη θελει κανεις να το παραδεχτει απλα μπορει να σταθει διπλα αλλα και μπροστα...απο πολυ πιο ακριβα και επωνυμα supercars..
Γιατί να μη θέλει κανείς να το παραδεχτεί?
Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ποιο το νόημα της άμεσης σύγκρισης ενός τέτοιου αυτοκινήτου με μια Ferrari πχ.
Πέραν των επιδόσεων, τα δύο αυτά προϊόντα είναι δύο εντελώς διαφορετικοί κόσμοι. Όσο και να μη θέλει κανείς να το παραδεχτεί αυτό.Εξαρτάται τι ακριβώς συγκρίνεις. Σε θέμα γκλαμουριας μούρης exclusivity κλπ φυσικά και είναι διαφορετικοί κόσμοι σε σχέση με μια Ferrari Mclaren κλπ. Όταν ομως μπαίνουν τα νούμερα και οι επιδόσεις στη μέση το GTR δείχνει πραγματικά τι πληρώνεις στα υπόλοιπα.
Είναι το καλύτερα/εξυπνότερα σχεδιασμένο αμάξι αυτή τη στιγμή. Mizuno -και η ομάδα του- άπειρο σέβας. Αν και δεν θα το αγόραζα ποτέ οσα λεφτά και να είχα.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
H διαφορά μεταξύ Ιαπώνων και Ευρωπαίων Vel ειναι οτι οι πρώτοι δε φοβούνται να... 'εκτεθούν' προκειμένου να φτάσει το προϊόν τους την τελειότητα. Για σκέψου πόσα και πόσα θεματάκια του vag -για παράδειγμα- έχουμε καταλήξει να τα χαρακτηρίζουμε ως 'it's not a bug, it's a feature', επειδή δεν ασχολήθηκαν ποτέ σοβαρά να τα λύσουν με ανακλήσεις. Από αστεία, όπως πχ γρύλοι παραθύρων, εως πιο σοβαρά, όπως η κατανάλωση λαδιού των tsi. Οι δεύτεροι λοιπόν πρέπει να ειναι κάτι πραγματικά σοβαρό για να κάνουν ανάκληση, κυρίως για θέματα ασφαλείας και όχι αξιοπιστίας. Διαφωνείς?σε τι να συφμωνίσω ρε φίλε; δεν έχουν σχέση τα παραδείγματα που φέρνεις και τέλος λες κάτι απόλυτα λογικό οπότε πως να απαντήσω... άντε, να προσπαθήσω:
τα θεματάκια δεν αφορούν υπεραυτοκίνητα...
τα θεματάκια που σε αφήνουν χωρίς κιβώτιο δεν είναι απλά θεματάκια... ειδικά σε ένα υπεραυτοκίνητο...και για να λύσουμε τη μαγεία που περιφέρει το όλο θέμα των ελλατωμάτων δια παντώς, διαβάστε: όλα μα όλα τα υτοκίνητα έχουν ελλατώματα, σε ένα ποσοστό και σε διαφορετικά ποιοτικά τους ή τεχνικά τους στοιχεία. Όταν το ελλάτωμα ή όπως αλλιώς θέλετε βαφτείστε το, εμφανιστεί, η συχνότητα και η σοβαρότητα αποτελλούν τον καθοριστικό παράγοντα αποδοχής ή μη και επιδιόρθωσης ή βελτίωσης ή μη... ΟΛΟΙ οι κατασκευαστές κάνουν ακριβώς το ίδιο, είναι επαγγελματικό εργαλείο και εφαρμόζεται διεθνώς, ειδικά σε ότι έχει να κάνει με την ασφάλεια των επιβατών/ χρηστών του οχήματος... ΟΠΟΤΕ: όταν ΔΕΝ αποδέχεται μία εταιρία κάτι, μπορεί να το κάνει επειδή είναι απελπιστικά χαμηλό το δείγμα(άρα δεν μειώνει το κύρος της ή την ικανοποίηση μεγάλου αριθμού πελατών της) ή επειδή δεν μπορεί προς το παρόν να το διορθώσει. Επίσης ξεχωρίζονται τα σημαντικά από τα επουσιώδη σε αυτά που σε αφήνουν στον δρόμο ή στον τόπο από αυτά που απλά σε προβληματίζουν στην χρήση του προιόντος... Άρα, όταν κάτι τέτοιο, κιβότιο-κινητήρας που δεν δουλεύει και χαλάει στην χρήση ακινητοποιόντας το όχημα υπερυψηλών επιδόσεων, ανακαλλείται και τοποθετείται κάτι νέο, βελτιωμένο και παθαίνει κάτι άλλο που έχει το ίδιο αποτέλεσμα, την ακινητοποίηση και άρα αχρήστευση του οχήματος, τότε να βράσω πιος φοβάται και πιος όχι...
εύχομαι να έγινα κατανοητός για το ότι αυτό το υπεραυτοκίνητο δεν είναι υπεραυτοκίνητο αφού δεν είναι υπερ λειτουργικό σε πολλά του σημεία, (όπως και τα λάστιχα που τα κάνει σαλάτα ώστε να μπορεί να στρίψει τους δύο τόνους του) είναι ΥΠΟλειτουργικό///
αυτά.-
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Οσο και να μη θελει κανεις να το παραδεχτει απλα μπορει να σταθει διπλα αλλα και μπροστα...απο πολυ πιο ακριβα και επωνυμα supercars..
Γιατί να μη θέλει κανείς να το παραδεχτεί?
Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ποιο το νόημα της άμεσης σύγκρισης ενός τέτοιου αυτοκινήτου με μια Ferrari πχ.
Πέραν των επιδόσεων, τα δύο αυτά προϊόντα είναι δύο εντελώς διαφορετικοί κόσμοι. Όσο και να μη θέλει κανείς να το παραδεχτεί αυτό.ακριβώς.
και κάτι ακόμη, δεν έχουν σημασία αυτά καθεαυτά τα νούμερα που επιτυγχάνονται αλλά και ο τρόπος που το κάνει αυτό κάθε εταιρία. Σίγουρα είναι αξιοθαύμαστο το αποτέλεσμα αφου είναι ίδιο ή καλύτερο αλλά όπως ο δρόμος μερικές φορές έχει ίδια ή και περισσότερη σημασία εκ του προορισμού έτσι και ο τρόπος στις επιδόσεις... Εξάλλου για αυτό ακριβώς τον λόγο πολεμήθηκε ή αγαπήθηκε και το τελευταίο υπερ τέρας της αυτοκίνησης, η Buggati.Τέλος είναι αξιοσημείωτο το ότι το συγκεκριμένο μοντέλο οι Ιάπωνες το αντιπαραθέτουν με συγκεκριμένο ανταγωνιστή και άρα δεν είναι τόσο υπερ όλων αλλά υπέρ ενός για λόγους περισσότερο αυτοπροβολής και λιγότερο ουσίας...
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Οσο και να μη θελει κανεις να το παραδεχτει απλα μπορει να σταθει διπλα αλλα και μπροστα...απο πολυ πιο ακριβα και επωνυμα supercars..
Γιατί να μη θέλει κανείς να το παραδεχτεί?
Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ποιο το νόημα της άμεσης σύγκρισης ενός τέτοιου αυτοκινήτου με μια Ferrari πχ.
Πέραν των επιδόσεων, τα δύο αυτά προϊόντα είναι δύο εντελώς διαφορετικοί κόσμοι. Όσο και να μη θέλει κανείς να το παραδεχτεί αυτό.Εξαρτάται τι ακριβώς συγκρίνεις. Σε θέμα γκλαμουριας μούρης exclusivity κλπ φυσικά και είναι διαφορετικοί κόσμοι σε σχέση με μια Ferrari Mclaren κλπ. Όταν ομως μπαίνουν τα νούμερα και οι επιδόσεις στη μέση το GTR δείχνει πραγματικά τι πληρώνεις στα υπόλοιπα.
Είναι το καλύτερα/εξυπνότερα σχεδιασμένο αμάξι αυτή τη στιγμή. Mizuno -και η ομάδα του- άπειρο σέβας. Αν και δεν θα το αγόραζα ποτέ οσα λεφτά και να είχα.
Ο νόμος της μειούμενης απόδοσης κάνει την παραμικρή αύξηση επιδόσεων πολύ δαπανηρή σε αυτά τα στρατοσφαιρικά ύψη. Για παράδειγμα τα 2 δεύτερα που είναι ταχύτερη μια 458 σε σχέση με το τελευταίο GTR στο 0-240 κοστίζουν πάρα πολύ καθώς μιλάμε για μειωμένο βάρος (πλήρως αλουμινένια), ατμοσφαιρικό μοτέρ με το ρεκόρ απόδοσης στο λίτρο, εκατοντάδες ώρες στην αεροσύραγγα κλπ κλπ. Φυσικά πληρώνεις και σήμα, δεν το αμφισβητεί κανείς αυτό. Και το Νισσάν είναι καταπληκτικό μηχάνημα όπως και να έχει. Δεν ξέρουμε βέβαια αν βγάζουν και κέρδος από αυτό ή απλά επιδοτούν το halo model τους.
-
Μια χαρά υπεραυτοκίνητο είναι , ιδιαίτερα για αυτόν που θα το πάρει να ΟΔΗΓΗΣΕΙ και όχι να το χαζεύει σαν τη Μόνα Λίζα.
Μια χαρά αγοραστές αυτοί 'οι 2 διαφορετικοί κόσμοι' , διαφορετική σημασία το σήμα και ο 'θρύλος' για τους 2.
Πολλών ειδών εν τέλει οι αγοραστές, η οδήγηση είναι το κοινό ταξίδι.Εκεί γίνεται άνετα σύγκριση με το οποιοδήποτε zupercar.Μια χαρά ανάκληση θα μπορούσε να κάνει η VW για τους γρύλους των παραθύρων ,είτε στρουθοκαμηλίζεις είτε το φτιάχνεις.
Τα ίδια έκανε η BMW για τους πολλαπλασιαστές στους 2λιτρους τόσα χρόνια.Για τα θέματα κιβωτίου κλπα, εφόσον κάτι επίσημο δεν έχω δει/ακούσει, μάλλον
πρόκειται για έλλειψη προσοχής για τα warm up του αυτοκινήτου κλπα .( μην ξεχνάμε,μιλάμε ουσιαστικά για supercar με αγωνιστικών προδιαγραφών εξαρτήματα).
Μετά απο αυτά, όντως μιλάμε για ρισπέκ στον Mizuno-san και τους λοιπούς.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Μια χαρά υπεραυτοκίνητο είναι , ιδιαίτερα για αυτόν που θα το πάρει να ΟΔΗΓΗΣΕΙ και όχι να το χαζεύει σαν τη Μόνα Λίζα.
μα ακριβώς σε αυτό είναι που υπερτερούν τα υπόλοιπα, στην αίσθηση οδήγησης και όχι στην γκουμκάνα εμφάνιση του για να πιάνει χώρο στον δρόμο και να επιβάλεται... άσε που το σχήμα των άλλων είναι ιδιοφυές στο ότι συνδυάζει την τελευταία γνώση σε αεροδυναμική και υλικά με εκπληκτική παράδοση σε ομορφιά -χαρακτήρα που κουβαλάνε οι προ δεκαετιών υπερ-κατασκευαστές...
Μια χαρά αγοραστές αυτοί 'οι 2 διαφορετικοί κόσμοι' , διαφορετική σημασία το σήμα και ο 'θρύλος' για τους 2.
Πολλών ειδών εν τέλει οι αγοραστές, η οδήγηση είναι το κοινό ταξίδι.Εκεί γίνεται άνετα σύγκριση με το οποιοδήποτε zupercar.
...πάλι το ίδιο σημείο, η σύγκριση είναι αριθμητική υπεροχή και ο δρόμος δεν είναι...
Μια χαρά ανάκληση θα μπορούσε να κάνει η VW για τους γρύλους των παραθύρων, είτε στρουθοκαμηλίζεις είτε το φτιάχνεις.
Τα ίδια έκανε η BMW για τους πολλαπλασιαστές στους 2λιτρους τόσα χρόνια.Για τα θέματα κιβωτίου κλπα, εφόσον κάτι επίσημο δεν έχω δει/ακούσει, μάλλον
πρόκειται για έλλειψη προσοχής για τα warm up του αυτοκινήτου κλπα .
το λύσαμε τώρα τεχνικά το θέμα... μηδεν εκ του μηδενός... Μα τι λες φίλε !? αφού σου λέω υπάρχει ανάκληση με έγγραφο που πάει στα χέρια των ιδίων πελατών με την προηγούμενη... πιθανότατα, για να λέμε και τα θετικά, βελτιώνοντας και άλλο το θέμα στο πιο πρόσφατο f/l θα θέλησε η εταιρία να το περάσει και στα παλιά για να μην έχει περισσότερα παρατράγουδα.
( μην ξεχνάμε,μιλάμε ουσιαστικά για supercar με αγωνιστικών προδιαγραφών εξαρτήματα).Μετά απο αυτά, όντως μιλάμε για ρισπέκ στον Mizuno-san και τους λοιπούς.
έχω και τρέφω πάντοτε σεβασμό για τέτοιους ανθρώπους και αυτοί αντίστοιχα για τους αντίστοιχους ευρωπαίους συναδέλφους τους χωρίς να κάνουν σαν τα κοκκοράκια όπως εδώ...
Δεν είναι το θέμα μου Ιαπωνέζικο ή Γερμανικό αλλά ουσίας, ανεξαρτήτως που βρίσκεται αυτή... θα συμφωνίσω ότι καλό θα ήταν, ανεξαρτήτως σοβαρότητας θα έπρεπε να διορθώνεται το ελλάτωμα αλλά αν γινόταν αυτό δεν θα έμεναν εκμεταλλεύσιμες υπεραξίες ώστε να παράγουν τα διαμάντια τα οποία εσύ κι εγώ θαυμάζουμε και γράφουμε....
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Μια χαρά υπεραυτοκίνητο είναι , ιδιαίτερα για αυτόν που θα το πάρει να ΟΔΗΓΗΣΕΙ και όχι να το χαζεύει σαν τη Μόνα Λίζα.
μα ακριβώς σε αυτό είναι που υπερτερούν τα υπόλοιπα, στην αίσθηση οδήγησης και όχι στην γκουμκάνα εμφάνιση του για να πιάνει χώρο στον δρόμο και να επιβάλεται... άσε που το σχήμα των άλλων είναι ιδοφυές στο ότι συνδυάζει την τελευταία γνώση σε αεριδυναμική και υλικά με εκπληκτική παράδοση σε ομορφιά -χαρακτήρα που κουβαλάνε οι προ δεκαετιών υπερ-κατασκευαστές...
Μια χαρά αγοραστές αυτοί 'οι 2 διαφορετικοί κόσμοι' , διαφορετική σημασία το σήμα και ο 'θρύλος' για τους 2.
Πολλών ειδών εν τέλει οι αγοραστές, η οδήγηση είναι το κοινό ταξίδι.Εκεί γίνεται άνετα σύγκριση με το οποιοδήποτε zupercar.
...πάλι το ίδιο σημείο, η σύγκριση είναι αριθμητική υπεροχή και ο δρόμος δεν είναι...
Μια χαρά ανάκληση θα μπορούσε να κάνει η VW για τους γρύλους των παραθύρων ,είτε στρουθοκαμηλίζεις είτε το φτιάχνεις.
Τα ίδια έκανε η BMW για τους πολλαπλασιαστές στους 2λιτρους τόσα χρόνια.Για τα θέματα κιβωτίου κλπα, εφόσον κάτι επίσημο δεν έχω δει/ακούσει, μάλλον
πρόκειται για έλλειψη προσοχής για τα warm up του αυτοκινήτου κλπα .
το λύσαμε τώρα τεχνικά το θέμα... μηδεν εκ του μηδενός... Μα τι λες φίλε !? αφού σου λέω υπάρχει ανάκληση με έγγραφο που πάει στα χέρια των ίδίων πελατών με την προηγούμενη... πιθανότατα, για να λέμε και τα θετικά, βελτιώνοντας και άλλο το θέμα στο πιο πρόσφατο f/l θα θέλησε η εταιρία να το περάσει και στα παλιά για να μην έχει περισσότερα παρατράγουδα.
( μην ξεχνάμε,μιλάμε ουσιαστικά για supercar με αγωνιστικών προδιαγραφών εξαρτήματα).Μετά απο αυτά, όντως μιλάμε για ρισπέκ στον Mizuno-san και τους λοιπούς.
έχω και τρέφω πάντοτε σεβασμό για τέτοιους ανθρώπους και αυτοί αντίστοιχα για τους αντίστοιχους ευρωπαίους συναδέλφους τους χωρίς να κάνουν σαν τα κοκκοράκια όπως εδώ...
Δεν είναι το θέμα μου Ιαπωνέζικο ή Γερμανικό αλλά ουσίας, ανεξαρτήτως που βρίσκεται αυτή... θα συμφωνίσω ότι καλό θα ήταν, ανεξαρτήτως σοβαρότητας θα έπρεπε να διορθώνεται το ελλάτωμα αλλά αν γινόταν αυτό δεν θα έμεναν εκμεταλλεύσιμες υπαρξίες ώστε να παράγουν τα διαμάντια τα οποία εσύ κι εγώ θαυμάζουμε και γράφουμε....
Μην γράφεις σε παρακαλώ με χρώματα, και ιδιαίτερα με αυτό το ελαφρύ πράσινο, γίνεσαι εξαιρετικά δυσδιάκριτος.
1.Για το σχήμα : αυτή είναι δικιά σου εκτίμηση και τελείως υποκειμενική. Για μένα το GTR μπορεί να είναι
πολύ πιο Q car απο την Ferrari και το κάθε άλλο supercar και να εκτιμηθεί για αυτό.
Περι ιστορίας + συνδυασμός αεροδυναμικής και φινέτσας κλπα, λίγο μπαρμπούτσαλα τα λες.
Το new age ,heavy japanese nodded design θεωρείται όλα αυτά,στην περίπτωση της F458?
Κομματάκι δύσκολο για μένα, ευκολοχώνευτο για σένα.Διαφορετικές παραστάσεις, διαφορετικές αντιλήψεις
κλπα κλπα.
Το επιχείρημα σου για το πλάτος του GTR είναι σαν παρόμοιο με τις εξατμίσεις και τον θόρυβο
της Ferrari 458 Italia.Μόνο που στην περίπτωση του GTR είναι αναγκαιότητα.-
Δεν μίλησα για νούμερα, ούτε για τα 2.8 του GTR στα 0-100 κλπα. Απλά για την αίσθηση και δυναμική στην οδήγηση,
που είναι σίγουρα συγκρίσιμη με τα zupercar που ανέφερες. Αυτό δεν είναι το ταξίδι για την Ιθάκη που υπονόησες? -
Λέω απλά οτι δεν το είδα πουθενά. Γιατι να επαναλαμβάνομαι?
Συν αυτώ, πρόσθεσα και την εκτίμηση μου απο αυτά που έχω ακούσει/διαβάσει κατα καιρούς αλλά
και μετά απο πρόσφατη δοκιμή του 2012 Black Edition απο το αμερικανικό autoblog.com , που ανέφερε παρόμοια
περίπτωση και παρόμοια αντιμετώπιση/πρόληψη.
Προσπαθώ να μιλώ με στοιχεία , όσο μου επιτρέπει η καθημερινή ενημέρωση.
Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με την γνωστή προσήλωση των Ιαπώνων σε συγκεκριμένες και αναγνωρίσιμες αξίες
(και όχι μόνο στην αυτοκίνηση) , προκαλούν θαυμασμό και ενδιαφέρον αλλά με τίποτα θάψιμο των Ιταλών και επιλογές.Σέβομαι την τεχνολογία της F458 , στα γνωστά σημεία της όσο και του GTR , στα γνωστά σημεία του.
Το τι θα επέλεγα, άλλου παπά ευαγγέλιο. -
-
η τιμή του είναι περισσότερο μηχανολογικό θαύμα...
όταν ξεκίνησε την παραγωγή του ήταν φθηνότερο από μια μ5...
έχουν αυτό το ταλέντο οι ιάπωνες , να κρατάνε τα ουσιώδη και να τα βελτιώνουν στο έπακρο...προσωπικά θα ξενέρωνα άσχημα αν το είχα στην κατοχή μου και είχα μόνιμα ένα σκασμό θέματα όπως γράφονται...
-
το γτρ δεν εχει την κλασσικοτητα του σχεδιασμου που ειχε η 430 η η 599..μετα ομως η φερραρι εσπευσε να το αντιγραψει..κ ειδικα στον αντικαταστατη της 430 (ακα 458) πηγε κ εβαλε λαμπιονια κ λαμπιτσες κ λαμπουτσες κ λαμπακια..
οποτε το μονο στο οποιο υπερτερει η η 458 ειναι ο σχεδιασμος του εσωτερικου κ ο ηχος.
στα υπολοιπα προτιμω γτρ.. -
Το GT-R έχει μακράν τον καλύτερο λόγο τιμής /απόδοσης.
Αν όμως το χρήματα δεν παίζουν κανένα ρόλο απλά θα προσπεράσεις και θα πας αλλού , ας είναι και λίγο πιό αργό (και ποιός νοιάζεται γι΄αυτό? ) -
αν αυτο που σε εδνιαφερει ειναι η κλασση,η αυρα,η ομορφια,το στεητμεντ..τοτε παιρνεις μαζερατι..
τι κ αν ειναι πιο αργη?τουλαχιστον δεν ειναι καρικατουρα του νσχ..
αν θελεις τιμη-αποδοση,τοτε οπως ειπες κ εσυ σβ2,παιρνεις γτρ.. -
κων/νε βάλε κάπου 8ψ και ντιμπιναιν...
-
εχεις δικιο..ξεχασα την 8ψ ..βαζω κ την δβ9 επειδη σου αρεσει(αν κ δεν με ελκυαν ποτε)
-
H αληθεια παντως περι οδηγικης αισθησης, μηχανολογικων προβληματων, και συγκρισης με εξωτικα supercars, ειναι λιγο διαφορετικη απο καποια πραγματα που ειπωθηκαν παραπανω, τουλαχιστον συμφωνα με την δικη μου ενημερωση, και την γνωριμια με δυο GT-R απο το δεξι μπακετ βεβαια, στην πρωτη -αρχοντικα γρηγορη- απο πρωην οδηγο αγωνων, και στην δευτερη -αρκετα γρηγορη και σε off balance φασεις- βολτα και συζητηση εντυπωσεων, να εχει γινει απο καταξιωμενο νυν οδηγο αγωνων...
Οδηγικα, συμφωνα με αυτα που μου εχουν ειπωθει απο τους δυο κατοχους, και οσα τελος παντων μπορεσα να διαπιστωσω απο την θεση του συνοδηγου, το συγκεκριμενο ΔΕΝ ειναι ουτε 'playstation' ειτε με κακη/καλη εννοια που πολλοι νομιζουν, ουτε προσφερει αποκομμενη-φιλτραρισμενη αισθηση, και ουτε -για να ειναι ξεκαθαρο μια και καλη- γενικοτερη οδηγικη αισθηση που να μην ειναι στα επιπεδα που αξιζει ωστε να βρισκεται στην supercar κατηγορια.
Ολα αυτα τα εχει και με το παραπανω. Ειναι ακρως μηχανολογικη και πιουριστικη η αισθηση και καθολου συνθετικη-φιλτραρισμενη. Η διαφορα απλως εδω σε σχεση και με τον στοχοποιημενο ανταγωνιστη (την 997ΤΤ) ειναι οτι μπορει σχεδον ο οποιοσδηποτε να το παει στο 60-65% περιπου των δυνατοτητων του με ακομα μεγαλυτερη ευκολια, σε σχεση με την Porsche, κινουμενος μαλιστα σαφως γρηγοροτερα απο σχεδον οτιδηποτε αλλο κινειται στο δρομο.
Απο εκει και περα, και με την συνεισφορα των ηλεκτρονικων αλλα κυριως της καλορυθμισμενης μεταδοσης και ιδανικης κατανομης βαρους, ο πιο εξοικειωμενος χρηστης σε πραγματικα γρηγορη εως και αγωνιστικη οδηγηση, μπορει προοδευτικα να εκμεταλλευτει περιπου αλλο ενα 20% των δυνατοτητων του, φτανοντας σε επιπεδα αδρεναλινης, ρυθμου ειδικης με καποιο wrc, με πολυ υψηλα επιπεδα ασφαλειας σε καθε ειδους επιφανεια.
Επιπλεον, ακομα και οσοι μπορουν-ξερουν να φτασουν στο επακρο των δυνατοτητων του, σε συγκεκριμενες διαδρομες βεβαια, και με σχεδον ιδανικες συνθηκες (ελαχιστη/μηδενικη κινηση αλλων αυτοκινητων), ακομα και τοτε η ρυθμισιμοτητα-φιλικοτητα
και το γενικοτερο feedback που θα εισπραξει ο χειριστης, ειναι σε τετοια -τοσο αξιολογα- επιπεδα που να του δινουν
το δικαιωμα οχι μονο απο πλευρας επιδοσεων, αλλα και συνολικης οδηγικης αισθησης υπο πιεση, να βρισκεται αναμεσα σε πολυ πιο ακριβα αλλα και πιο ξεχωριστα, εξωτικα supercars.Σε οτι αφορα, περιορισμους για προστασια μεταδοσης (μεχρι και τα ΜΥ2010 αν δεν κανω λαθος, υπηρχε το θεμα ακυρωσης εγγυησης για την μεταδοση, εαν απενεργοποιουσε ο κατοχος πληρως το αντισπιν...) αυτη η οδηγια ηταν πραγματι υπερβολικη
για τα δεδομενα και φιλοσοφια ενος 'φονεα γιγαντων' που υποτιθεται οτι λανσαριζοταν τοτε στην αγορα.
Παροτι βεβαια για να ειμστε και ακριβοδικαιοι, στο προγραμμα 'race' -αν το λεω σωστα- ενα λιγοτερο ελεγχομενο γλυστρημα ακομα και σε φαση εκκινησης μπορουσε να πραγματοποιηθει, αλλα οχι εντονο σπιναρισμα και στους 4 τροχους...Αυτο λυθηκε τελικα μετα απο ενα ευλογο χρονικο διαστημα, οπως και βελτιωθηκε σε ενα βαθμο, η πολυ σκληρη αποσβεση της αναρτησης, που μετα απο καποιο σημειο κουραζε, ακομα και στην πιο μαλακη ρυθμιση, κατι που φυσικα οφειλοταν (και μεχρι και σημερα, αλλα σε λιγοτερο βαθμο, λογω περαιτερω εξελιξης...) και στα RFT που φορουσε ως στανταρ με τους τεραστιους τροχους 20 ιντσων.
Παρεπιπτοντως, καποιοι κατοχοι, που προτιμησαν με τα ιδια λεφτα μιας 4αδας των στανταρ RFT Bridge 070A, να προμηθευτουν 2 τετραδες συμβατικα super sport ελαστικα, ειδαν αισθητη διαφορα προς το καλυτερο στα της ανεσης, αλλα με το τιμημα βεβαια της συντομοτερης φθορας, κατι που αναφερθηκε οτι εξισορροπειται σε τελικη αναλυση με την εξτρα τετραδα...Τελος για το πολυσυζητημενο θεμα που υπηρξε σε καποια 'Ευρωπαικα' μοντελα, λογω μιας ηλιθιας 'πρασινης' Ευρωπαικης οδηγιας που απαγορευε την χρηση μολυβδου, υλικο που ειχαν By default κουζινετα στο στροφαλοφορο αξονα , η εταιρεια μετα απο συγκεκριμενα περιστατικα, ανελαβε ΠΛΗΡΩΣ τις ευθυνες της και προεβη σε πληρη αντικατασταση οχι μονο
στα 'ενοχα' κινουμενα μερη του κινητηρα, ουτε καν σε ολοκληρο τον κινητηρα, ΑΛΛΑ σε κινητηρα συν την μεταδοση...
Το συγκεκριμενο θεμα εχει συζητηθει και παλιοτερα στο τοπικο αυτο, ακριβως εδω:
viewtopic.php?f=15&t=12348&p=1751946&hilit=%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B7#p1751946
Κατι τετοιο εγινε ΚΑΙ σε αυτοκινητο που ανηκε σε Ελληνα κατοχο, και πραγματι εγιναν οι προαναφερθεισες αλλαγες, και μαλιστα στο ξεχωριστο εγκεκριμενο ξεχωριστο κεντρο σερβις της Nissan, ΜΟΝΟ για τα GT-R, του γνωστου Ελληνα εισαγωγεα της Nissan, το ενα μαλιστα απο τα 5-6 που υπαρχουν σε διεθνες επιπεδο... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
εγκεκριμενο ξεχωριστο κεντρο σερβις της Nissan, ΜΟΝΟ για τα GT-R, του γνωστου Ελληνα εισαγωγεα της Nissan, το ενα μαλιστα απο τα 5-6 που υπαρχουν σε διεθνες επιπεδο...Aληθεια ενα GTR που κανει σερβις?
Γιατι φανταζομαι μπορεις να το παρεις απ τον Γεωργουλια (τυχαιο παραδειγμα αντιπροσωπου) αλλα δεν νομιζω οτι αναλαμβανει και τη συντηρηση του -
και να την αναλάμβανε έπαιρνες το ρίσκο ?? εδώ στο σάνι τα έκανε κωλοτρυπα , στο γτρ θα κολλούσε ?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...ωραία αυτά που έγραψες αλλά δεν κρύβουν την αλήθεια επαρκώς... ακόμη και η ολοκαίνουργια 458 έχει κατηγορηθεί για στερεοτυπική συμπεριφορά λόγω των ατελείωτων αυτοματισμών και ρυθμίσεων που έχει εκτός αν τα επενργοποιήσεις όλα κάτι που στο GTR δεν μπορείς να το κάνεις ποτέ αφού του είναι αναγκαία για να λειτουργεί την τετρακίνηση ικανοποιητικά...
Δεν σημαίνει δηλαδή ότι αν ένα υποσύστημα ηλεκτρονικό - βοηθός άγγελος, παραμένει ανεπαίσθητο στην λειτουργία του ότι δεν υπάρχει//
Παρόλο που λέμε ανοησίες τώρα γιατί είμαι σίγουρος ότι όποιοσδήποτε και να οδηγούσε μια απλή Lotus και μετά αυτό θα πάθαινε αλεπάλληλα σοκ με την artificial αίσθηση που θα προσέφερε το GTR. Τώρα δεν ξέρω αν κάποιοι από εσας έχετε ή έιχατε οδηγήσει τα κατά σειρά EVO αλλά εγώ που το έχω κάνει μέχρι και το τελευταίο, λέω αυτό που λες, με λίγο διαφορετικό πρόσημο φίλτατε, δηλαδή όλα τα ηλεκτρομηχανικά καλούδια ρυθμίζονται έτσι ώστε να σε κάνουν να νιώθεις τέλεια αλλά δεν είσαι τέλεια...
μια απλή Carrrera με απενεργοποιημένα τα παπάρια του ή ένα Mazda Miata ή οτιδήποτε απλό σπορ αυτοκίνητο θα με έκανε και με κάνουνε ειλικρινά, να αισθάνομαι πολύ πιο όμορφα και ζωντανά από τα τέρατα της τεχνολογίας...
είναι κάτι σαν digital / analogue ρε παιδί μου ή σαν virtual vs real εμπειρίες... η νεολαία σήμερα έχει μάθει σε στερεοτυπικές συμπεριφορές αυτοκινήτων δεδομένων των ηλεκτρονκών παρεμβάσεων της τεχνολογίας και αδυνατούν πια να καταλάβουν αλλά και να φανταστούν κάτι που ουδέποτε γνώρισαν, την αυθεντική αίσθηση π.χ. ενός τιμονιού που σε τραβάει λόγο του ότι πατάς λίγο γκάζι παραπάνω από ότι η καμπυλότητα του δρόμου επιτρέπει...
με κατάλαβες νομίζω όπως και πολλού εδώ μέσα///
εΙναι εκπληκτικό αυτοκίνητο στο χαρακτηριστικό του της τεχνολογίας αλλά με τίποτα στο καθαρό στοιχείο της αυτοκίνησης και της αίσθησης... Αυτά πάνε χωρίς επιστροφή
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Μια χαρά υπεραυτοκίνητο είναι , ιδιαίτερα για αυτόν που θα το πάρει να ΟΔΗΓΗΣΕΙ και όχι να το χαζεύει σαν τη Μόνα Λίζα.
μα ακριβώς σε αυτό είναι που υπερτερούν τα υπόλοιπα, στην αίσθηση οδήγησης και όχι στην γκουμκάνα εμφάνιση του για να πιάνει χώρο στον δρόμο και να επιβάλεται... άσε που το σχήμα των άλλων είναι ιδοφυές στο ότι συνδυάζει την τελευταία γνώση σε αεριδυναμική και υλικά με εκπληκτική παράδοση σε ομορφιά -χαρακτήρα που κουβαλάνε οι προ δεκαετιών υπερ-κατασκευαστές...
Μια χαρά αγοραστές αυτοί 'οι 2 διαφορετικοί κόσμοι' , διαφορετική σημασία το σήμα και ο 'θρύλος' για τους 2.
Πολλών ειδών εν τέλει οι αγοραστές, η οδήγηση είναι το κοινό ταξίδι.Εκεί γίνεται άνετα σύγκριση με το οποιοδήποτε zupercar.
...πάλι το ίδιο σημείο, η σύγκριση είναι αριθμητική υπεροχή και ο δρόμος δεν είναι...
Μια χαρά ανάκληση θα μπορούσε να κάνει η VW για τους γρύλους των παραθύρων ,είτε στρουθοκαμηλίζεις είτε το φτιάχνεις.
Τα ίδια έκανε η BMW για τους πολλαπλασιαστές στους 2λιτρους τόσα χρόνια.Για τα θέματα κιβωτίου κλπα, εφόσον κάτι επίσημο δεν έχω δει/ακούσει, μάλλον
πρόκειται για έλλειψη προσοχής για τα warm up του αυτοκινήτου κλπα .
το λύσαμε τώρα τεχνικά το θέμα... μηδεν εκ του μηδενός... Μα τι λες φίλε !? αφού σου λέω υπάρχει ανάκληση με έγγραφο που πάει στα χέρια των ίδίων πελατών με την προηγούμενη... πιθανότατα, για να λέμε και τα θετικά, βελτιώνοντας και άλλο το θέμα στο πιο πρόσφατο f/l θα θέλησε η εταιρία να το περάσει και στα παλιά για να μην έχει περισσότερα παρατράγουδα.
( μην ξεχνάμε,μιλάμε ουσιαστικά για supercar με αγωνιστικών προδιαγραφών εξαρτήματα).Μετά απο αυτά, όντως μιλάμε για ρισπέκ στον Mizuno-san και τους λοιπούς.
έχω και τρέφω πάντοτε σεβασμό για τέτοιους ανθρώπους και αυτοί αντίστοιχα για τους αντίστοιχους ευρωπαίους συναδέλφους τους χωρίς να κάνουν σαν τα κοκκοράκια όπως εδώ...
Δεν είναι το θέμα μου Ιαπωνέζικο ή Γερμανικό αλλά ουσίας, ανεξαρτήτως που βρίσκεται αυτή... θα συμφωνίσω ότι καλό θα ήταν, ανεξαρτήτως σοβαρότητας θα έπρεπε να διορθώνεται το ελλάτωμα αλλά αν γινόταν αυτό δεν θα έμεναν εκμεταλλεύσιμες υπαρξίες ώστε να παράγουν τα διαμάντια τα οποία εσύ κι εγώ θαυμάζουμε και γράφουμε....
Μην γράφεις σε παρακαλώ με χρώματα, και ιδιαίτερα με αυτό το ελαφρύ πράσινο, γίνεσαι εξαιρετικά δυσδιάκριτος.
1.Για το σχήμα : αυτή είναι δικιά σου εκτίμηση και τελείως υποκειμενική. ...δεν είναι, έχει γραφτεί σε πολλά επίσημα περιοδικά του χώρου, αλλά και ειδικά για την σχεδίαση αυτοκινήτου, είναι ένα σχήμα όλο βάρος και πρόκληση, χωρίς χάρη, ομορφιά ή καλαισθησία...Για μένα το GTR μπορεί να είναι
πολύ πιο Q car απο την Ferrari και το κάθε άλλο supercar και να εκτιμηθεί για αυτό.
Περι ιστορίας + συνδυασμός αεροδυναμικής και φινέτσας κλπα, λίγο μπαρμπούτσαλα τα λες.
Το new age ,heavy japanese nodded design θεωρείται όλα αυτά,στην περίπτωση της F458? ...μα καμία σχέση, άσε μάλλον δεν κατέχεις τον χώρο της σχεδίασης... άσε που οι Ιταλοί είναι πολύ μπροστά σε πολλά τους υπεραυτοκίνητα σε σχέση με τους Ιάπωνες για αυτό ακριβώς και το μεγαλύτερο τους επίτευγμα ήταν μια αντιγραφή αντίστοιχης Ferrari, το Honda NSX...
Κομματάκι δύσκολο για μένα, ευκολοχώνευτο για σένα.Διαφορετικές παραστάσεις, διαφορετικές αντιλήψεις
κλπα κλπα.
Το επιχείρημα σου για το πλάτος του GTR είναι σαν παρόμοιο με τις εξατμίσεις και τον θόρυβο
της Ferrari 458 Italia.Μόνο που στην περίπτωση του GTR είναι αναγκαιότητα.-
Δεν μίλησα για νούμερα, ούτε για τα 2.8 του GTR στα 0-100 κλπα. Απλά για την αίσθηση και δυναμική στην οδήγηση,
που είναι σίγουρα συγκρίσιμη με τα zupercar που ανέφερες. Αυτό δεν είναι το ταξίδι για την Ιθάκη που υπονόησες?...ναι, αυτό εννοώ αλλά και πάλι πάρα μα πααααααάρα πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα προσφέρουν πολύ καλύτερη αίσθηση... -
Λέω απλά οτι δεν το είδα πουθενά. Γιατι να επαναλαμβάνομαι?
Συν αυτώ, πρόσθεσα και την εκτίμηση μου απο αυτά που έχω ακούσει/διαβάσει κατα καιρούς αλλά
και μετά απο πρόσφατη δοκιμή του 2012 Black Edition απο το αμερικανικό autoblog.com , που ανέφερε παρόμοια
περίπτωση και παρόμοια αντιμετώπιση/πρόληψη.
Προσπαθώ να μιλώ με στοιχεία , όσο μου επιτρέπει η καθημερινή ενημέρωση....σύφωνοι, κατανοητός, εγώ όμως διαβάζοντας επίσης κατέληξα στο αντίθετο συμπερασμα, ότι είναι ένα ηλεκτρονικό αμάλγαμα, πολύ εξυπνότερο από τον ιδιοκτήτη του, χρηστικό και αποτελεσματικό μεν, νεκρό δε...
Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με την γνωστή προσήλωση των Ιαπώνων σε συγκεκριμένες και αναγνωρίσιμες αξίες
(και όχι μόνο στην αυτοκίνηση) , προκαλούν θαυμασμό και ενδιαφέρον αλλά με τίποτα θάψιμο των Ιταλών και επιλογές.Σέβομαι την τεχνολογία της F458 , στα γνωστά σημεία της όσο και του GTR , στα γνωστά σημεία του.
Το τι θα επέλεγα, άλλου παπά ευαγγέλιο.μα και εγώ δεν αναφέρομαι σε αυτό, στο τι θα επέλεγες, προσπαθώ απλά να διακρίνω καλύτερα και να φωτίσω κάτι που, από αγάπη και θαυμασμό προς το μοντέλο, παράβλεψες...
τέλος πάντων, μπορώ να πω ότι εξηγηθήκαμε επαρκώς... το μόνο που μένει τώρα είναι να βρούμε τα λεφτά και να πάρουμε ένα για τον καθένα και να συγκρίνουμε εντυπώσεις...
Πάντως ο γνωστός μου με το άσπρο, ενώ αρχικά ήταν φοβερά ενθουσιασμένος τώρα θέλει να πάει πίσω σε Porsche...
-
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
...δεν είναι, έχει γραφτεί σε πολλά επίσημα περιοδικά του χώρου, αλλά και ειδικά για την σχεδίαση αυτοκινήτου, είναι ένα σχήμα όλο βάρος και πρόκληση, χωρίς χάρη, ομορφιά ή καλαισθησία...[/color]
...μα καμία σχέση, άσε μάλλον δεν κατέχεις τον χώρο της σχεδίασης... άσε που οι Ιταλοί είναι πολύ μπροστά σε πολλά τους υπεραυτοκίνητα σε σχέση με τους Ιάπωνες για αυτό ακριβώς και το μεγαλύτερο τους επίτευγμα ήταν μια αντιγραφή αντίστοιχης Ferrari, το Honda NSX...
...ναι, αυτό εννοώ αλλά και πάλι πάρα μα πααααααάρα πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα προσφέρουν πολύ καλύτερη αίσθηση...
...σύφωνοι, κατανοητός, εγώ όμως διαβάζοντας επίσης κατέληξα στο αντίθετο συμπερασμα, ότι είναι ένα ηλεκτρονικό αμάλγαμα, πολύ εξυπνότερο από τον ιδιοκτήτη του, χρηστικό και αποτελεσματικό μεν, νεκρό δε...
[/quote]
-
To σχήμα του GTR είναι ότι πρέπει να είναι, τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.
Form follows function δηλαδή και καμία φλυαρία περαιτέρω. Δεν μου κάνει καμιά εντύπωση γιατί
πέρασε στα αδιάβαστα, όπως λες, των σχετικών περιοδικών.Για την F 458 , μάλλον εκεί επικεντρωθήκαμε φαίνεται, γνωρίζω οτι έχει βραβευτεί κιόλας για το design
αλλά στα δικά μου μάτια, και απο ότι έχω παρατηρήσει κι άλλων αρκετών, υπάρχουν σαφώς
ωραιότερες εκφάνσεις του prancing horse και όχι μόνο τα τελευταία 10 χρόνια.
Οπότε, καταλαβαίνεις.... -
Γνωρίζω οτι ασχολείσαι, για να σε προλάβω 1-2 post πριν, απλά συζητάμε σε διαφορετική βάση και σε διαφορετικό field.
Αν πιστεύεις οτι κάνω λάθος, δεκτόν, αλλά η βεβαιότητα σου για το design αλλά και για την ασχετοσύνη μου
δεν είναι ικανά για να με πείσουν,ιδιαίτερα όταν τοποθετείσαι λες και είσαι τσάρος, δίχως επιχειρήματα.
ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ, τι είπε για τους Ιάπωνες!!!!
Αυτό δεν θα περάσει έτσι φίλε μου, το βράδυ απόψε 5 νίντζα με προσφάτως ακονισμένα katana και 10 kanebo
θα σε επισκεφτούν!! Έτσι αγαπάει το Ναγκασάκι!
Πέραν απο την πλάκα, έχουν καταφέρει κάποια πράγματα παραπάνω απο το NSX νομίζω και έχουν υποσκελίσει
αρκετές ευρωπαικές ή αμερικάνικες κατασκευές κατα καιρούς.Για το NSX πάρτο αλλιώς, διάβασε λίγο καλύτερα τα πραγματικά ντοκουμέντα και δες κάποια αφιερώματα για
να καταλάβεις οτι καμία σχέση η δουλειά που έριξε η Honda και ο αείμνηστος Ayrton , δεν είχαν με κόπιες.
Θα καταλάβεις πολλά περισσότερα και αυτό θα στο πούν και open minded οπαδοί άλλων αυτοκινητιστικών παραδόσεων.-
Πάλι αυθαίρετη τοποθέτηση, χωρίς να υπάρχει κατάλληλο έρεισμα. Εγώ απλά θα πω οτι το GTR σίγουρα δεν
είναι τόσο Playstation όσο φαίνεται (κάθε άλλο δηλαδή...) και αυτό στηρίζεται , πολύ.
It's all there mate.... -
Απαντάται στο 3 , σε παροτρύνω πάντως να κοιτάξεις το review του autoblog.com, λίαν προσφάτως, του evo
και του roadandtrack σε πρόσφατο συγκριτικό. Αν γίνεται να δανειστείς λίγο απο το φίλο σου και να δοκιμάσεις
με RACE ηλεκτρονικά ή και τελείως OFF αν είσαι σε θέση, να μας πεις τις εντυπώσεις σου θα ήταν το ιδανικό.
Δεν αγαπώ το GTR.Το σέβομαι σαν αυτοκίνητο και με προκαλεί να το οδηγήσω αλλά δεν είναι αυτό που θα έριχνα
150.000 αύριο (αν τα είχα) για να το αποκτήσω.Μου αρέσουν οι πιο απλές κατασκευές γιατί δεν προκαλούν τόσο τους νόμους της φυσικής.
-
Nissan GT-R