-
Διαβαζα χθες το βραδυ το συγκριτικο των C4-307-MEGANE στο τευχος Φεβρουαριου των 4ΤΡΟΧΩΝ και μου εκανε εντυπωση η τιμη του σετ συμπλεκτη για το 307 μιας και εχω μια εικονα για το ποια ειναι περιπου η τιμη του. Ειπα και εγω να κανω μια διασταυρωση των τιμων ωστε να δω αν οντως ειναι πραγματικες. Πηρα τον αριθμο πλαισιου απο το συγκεκριμενο 307 της δοκιμης και μεσω τηλεφωνου στην τοπικη αντιπροσωπεια της PEUGEOT, ζητησα και μου δωσανε τις παρακατω τιμες. (και μου διευκρινυσανε οτι αυτες ειναι πανελλαδικα οι τιμες των εργασιων καθως επισης οτι θα εχω και μια καλη εκπτωση αν κανω τις ακολουθες εργασιες στο συγκεκριμενο συνεργειο). Τις παραθετω σε συγκριση με τις τιμες του περιοδικου το οποιο τις οριζει ως ''ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ''-δηλαδη χωρις εργασια...
---------------------------PEUGEOT-------------4ΤΡΟΧΟΙ
Συμπλεκτης(σετ)-----------175£ (305£)-------------335£
Τακακια(εμπρος φρενων)----50£ (75£)---------------73£
Αμορτισερ (4)--------------234£ (385£)-------------338£Το ποσο μεσα στην παρενθεση ειναι το κοστος του ανταλλακτικου μαζι με την εργασια τοποθετησης.
Μπορει καποιος να μου δωσει μια πιθανη εξηγηση για αυτες τις διαφορες που υπαρχουν;
Αυριο αν εχω χρονο θα ψαξω και για τις τιμες των συγκεκριμενων ανταλλακτικων για τα υπολοιπα αυτοκινητα της δοκιμης.
-
Διαβαζα χθες το βραδυ το συγκριτικο των C4-307-MEGANE στο τευχος Φεβρουαριου των 4ΤΡΟΧΩΝ και μου εκανε εντυπωση η τιμη του σετ συμπλεκτη για το 307 μιας και εχω μια εικονα για το ποια ειναι περιπου η τιμη του. Ειπα και εγω να κανω μια διασταυρωση των τιμων ωστε να δω αν οντως ειναι πραγματικες. Πηρα τον αριθμο πλαισιου απο το συγκεκριμενο 307 της δοκιμης και μεσω τηλεφωνου στην τοπικη αντιπροσωπεια της PEUGEOT, ζητησα και μου δωσανε τις παρακατω τιμες. (και μου διευκρινυσανε οτι αυτες ειναι πανελλαδικα οι τιμες των εργασιων καθως επισης οτι θα εχω και μια καλη εκπτωση αν κανω τις ακολουθες εργασιες στο συγκεκριμενο συνεργειο). Τις παραθετω σε συγκριση με τις τιμες του περιοδικου το οποιο τις οριζει ως ''ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ''-δηλαδη χωρις εργασια...
---------------------------PEUGEOT-------------4ΤΡΟΧΟΙ
Συμπλεκτης(σετ)-----------175£ (305£)-------------335£
Τακακια(εμπρος φρενων)----50£ (75£)---------------73£
Αμορτισερ (4)--------------234£ (385£)-------------338£Το ποσο μεσα στην παρενθεση ειναι το κοστος του ανταλλακτικου μαζι με την εργασια τοποθετησης.
Μπορει καποιος να μου δωσει μια πιθανη εξηγηση για αυτες τις διαφορες που υπαρχουν;
Αυριο αν εχω χρονο θα ψαξω και για τις τιμες των συγκεκριμενων ανταλλακτικων για τα υπολοιπα αυτοκινητα της δοκιμης.
-
Διαβαζα χθες το βραδυ το συγκριτικο των C4-307-MEGANE στο τευχος Φεβρουαριου των 4ΤΡΟΧΩΝ και μου εκανε εντυπωση η τιμη του σετ συμπλεκτη για το 307 μιας και εχω μια εικονα για το ποια ειναι περιπου η τιμη του. Ειπα και εγω να κανω μια διασταυρωση των τιμων ωστε να δω αν οντως ειναι πραγματικες. Πηρα τον αριθμο πλαισιου απο το συγκεκριμενο 307 της δοκιμης και μεσω τηλεφωνου στην τοπικη αντιπροσωπεια της PEUGEOT, ζητησα και μου δωσανε τις παρακατω τιμες. (και μου διευκρινυσανε οτι αυτες ειναι πανελλαδικα οι τιμες των εργασιων καθως επισης οτι θα εχω και μια καλη εκπτωση αν κανω τις ακολουθες εργασιες στο συγκεκριμενο συνεργειο). Τις παραθετω σε συγκριση με τις τιμες του περιοδικου το οποιο τις οριζει ως ''ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ''-δηλαδη χωρις εργασια...
---------------------------PEUGEOT-------------4ΤΡΟΧΟΙ
Συμπλεκτης(σετ)-----------175£ (305£)-------------335£
Τακακια(εμπρος φρενων)----50£ (75£)---------------73£
Αμορτισερ (4)--------------234£ (385£)-------------338£Το ποσο μεσα στην παρενθεση ειναι το κοστος του ανταλλακτικου μαζι με την εργασια τοποθετησης.
Μπορει καποιος να μου δωσει μια πιθανη εξηγηση για αυτες τις διαφορες που υπαρχουν;
Αυριο αν εχω χρονο θα ψαξω και για τις τιμες των συγκεκριμενων ανταλλακτικων για τα υπολοιπα αυτοκινητα της δοκιμης.
-
Éóùò ïé äéáêõìÜíóåéò ðïõ Ý÷ïõí íá êÜíïõí ìå ôá áíáëþóéìá åßíáé áðï ðïéÝò åôáéñßåò ðñïÝñ÷ïíôáé ôçí êÜèå öïñÜ ..Áëëùóôå ãßíïíôáé ðñïìÞèåéåò áðï äýï ôñåßò êáôáóêåõáóôÝò ,äåí õðÜñ÷åé ìïíïðþëéï óôçí ðñïìÞèåéá ãéá íá ìðïñåß íá 'ðáßæåé' ç åôáéñßá óôéò åêÜóôïôå ðáñáããåëßåò êáé íá ðåôõ÷áßíåé ìéêñüôåñï êüóôïò ãéá áõôÞí
Ôþñá õðÜñ÷ïõí êáé äýï êåíÜ
1.Ôï êüóôïò áíôáëëáêôéêþí ôïõ ðåñéïäéêïý åßíáé ìüíï áíôáëëáêôéêÜ Þ êáé ç åñãáóßá ìáæß?
2.Åðßóçìï ôéìïêáôÜëïãï ãéá ôéò åñãáóßåò Ý÷åé ç Ðåæþ óôçí ÅëëÜäá ?Áí êáé êïììáôÜêé ÷ëùìü ôï êüâù áëëÜ ëÝìå ôþñá...Ïé áðïêëßóåéò åßíáé ëßãï 'ðåñßåñãåò ' áêüìá êáé ìå ôçí åñãáóßá ìÝóá
...
-
ΧΑΧαχΑΧαχΑχαΧΑ
Καλά βρήκες και εσύ μάρκα να ασχοληθείς!
Απο το τηλέφωνο δεν ξέρω τι σου είπαν αλλά η peugeot σου χρεώνει 0.9 της ώρας για αλλαγή τακάκια, 45 ευρώ που έχει η ώρα.........40 ευρώ λοιπόν τα εργατικά μόνο για την αλλαγή σε τακάκια!
Το γεγονός κατά την ταπεινή μου άποψη είναι ότι με τα επίσημα service κλπ κλπ δεν βγάζεις άκρη, περίμενε να λήξη η εγγύηση, και μετά βρες έναν καλό μάστορα και πήγενε το θα είσαι και απο πάνω και όλα οκ, τώρα αν έχεις κανένα Honda με 7 χρόνια εγγύηση...τι να σου πώ θα το έχεις πουλήσει και ακόμα δεν θα έχει λήξη!
-
Οι τιμές όπως λέει μέσα περιλαμβάνουν ΦΠΑ βαφή και τοποθέτηση.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Οι τιμές όπως λέει μέσα περιλαμβάνουν ΦΠΑ βαφή και τοποθέτηση.Που ακριβως;
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Απο το τηλέφωνο δεν ξέρω τι σου είπαν αλλά η peugeot σου χρεώνει 0.9 της ώρας για αλλαγή τακάκια, 45 ευρώ που έχει η ώρα.........40 ευρώ λοιπόν τα εργατικά μόνο για την αλλαγή σε τακάκια!Για την ιστορία πήγε συνάδελφος με Golf στην αντιπροσωπεία να αλλάξει τακάκια και του χρέωσαν 50 ευρώ εργασία αλλαγή τα εμπρός και 50 ευρώ εργασία αλλαγή τα πίσω!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
ΧΑΧαχΑΧαχΑχαΧΑΚαλά βρήκες και εσύ μάρκα να ασχοληθείς!
Απο το τηλέφωνο δεν ξέρω τι σου είπαν αλλά η peugeot σου χρεώνει 0.9 της ώρας για αλλαγή τακάκια, 45 ευρώ που έχει η ώρα.........40 ευρώ λοιπόν τα εργατικά μόνο για την αλλαγή σε τακάκια!
Τετοια τιμη δεν υφισταται... Και οποιος πληρωσε αυτο το ποσο για αλλαγη τακακια σε εξουσιοδοτημενο να του πεις οτι τον πιασανε κοροιδο! 0.6 της ωρας ειναι η κανονικη χρεωση...
-
Τι ειναι ρε παιδια τα 0.6 και 0.9;
-
Είναι γραμμένο με μικρά γράμματα δίπλα στο 'ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ'. Εγώ πάντως οτι έχω πάρει το έχω πάρει φτηνότερα σαν τιμή μονάδας ( από 10 λεπτά μέχρι λίγα ευρώ ) συν έκπτωση 20% τουλάχιστον σε ανταλλακτικά και εργατικά.
-
Ο χρήστης Hiluxboy έγραψε:
ΧΑΧαχΑΧαχΑχαΧΑ
Καλά βρήκες και εσύ μάρκα να ασχοληθείς!
Απο το τηλέφωνο δεν ξέρω τι σου είπαν αλλά η peugeot σου χρεώνει 0.9 της ώρας για αλλαγή τακάκια, 45 ευρώ που έχει η ώρα.........40 ευρώ λοιπόν τα εργατικά μόνο για την αλλαγή σε τακάκια!
Τετοια τιμη δεν υφισταται... Και οποιος πληρωσε αυτο το ποσο για αλλαγη τακακια σε εξουσιοδοτημενο να του πεις οτι τον πιασανε κοροιδο! 0.6 της ωρας ειναι η κανονικη χρεωση...
Κορόιδα μας θεωρούν όλες οι αντιπρωσοπίες, δεν είναι 0.6 της ώρας αλλά 0.9 και αυτό στο λέω με σιγουριά!
Αλλά και 0.6 της ώρας να ήταν.......μη μου πεις ότι χρειάζοντε 35 λεπτά για να αλλάξουν τα μπροστά τακάκια!!!!!!Απλά μετά απο ερώτηση μου στο λογιστήριο μου είπαν ότι το πόση ώρα χρειάζοντε είναι default απο την Lion και δεν γίνετε να επέμβουν πάνω σε αυτό, φυσικά όταν του είπα πως για να μου αλλάξουν τακάκια χρειάστηκαν περίπου 5' και αυτοί με χρεώνουν εργασία 35' αρα με κλέβουν......απάντηση δεν πήρα, όχι ότι περίμενα απάντηση, και αυτός ο άνθρωπος υπάλληλος είναι αυτά που τόυ λένε κάνει, απλά σε 2 μήνες τελειώνει η εγγύηση και ούτε ζωγραφιστό δεν θα με ξαναδούνε!
Όσο για το φίλο με το Golf που πλήρωσε 50 μπρος και 50 πίσω μόνο εργασία......δλδ μαζί με τα τακάκια καμια 200ρα ευρώ τι να πώ, Βογκσβάγκεν είναι αυτή!
-
Λοιπόν με τα τακάκια την πάτησα και εγώ.Σε εξουσιοδοτημένο PEUGEOT στην Αθήνα,και για 206 1.6 gti πλήρωσα.
Μπροστα τακάκια 47.6£
Εργασία για μπροστά τακάκια 29,8£
Πίσω τακάκια 34,6£
Εργασία για πίσω τακάκια 40£
Σύνολο 152£
Οι τιμές είναι χωρίς καμία έκπτωση με Φ.Π.Α. -
Όσο και αν σας φαίνεται περίεργο οι εργασίες για μπροστινά και πίσω τακάκια είναι διαφορετικές στα εξουσιοδοτημένα όλων σχεδόν των αντιπροσωπειών.
Ένας μηχανικός δουλεύει στο αυτοκίνητο και δεν μπορεί να τα αλλάζει συγχρόνως μπροστά και πίσω
-
5' λεπτά για τακακια???
Τι λετε βρε παιδια??
Λοιπον ο χρονος του τεχνικού ξεκινα απο τηνωρα που του δινει ο εργοδηγός την εντολή επισκευής μέχρι την ωρα που θα την παραδωσει παλι πισω στον ιδιο.
Στο ενδιάμεσο πρέπει να :
Βαλει το αυτοκίνηο στο συνεργείο αφου του εχει βαλει προστατευτικά.
Να το σηκώσει στο ανυψωτικό.
Να βγάλει τους τροχους .
Να παει να παρει τα τακάκια απο την αποθηκη (με την γραφειοκρατία )
Να αλλάξει τα τακάκια.
Να ξαναβάλει τροχους .
Να το κατεβασει από το ανυψωτικό.
Να σφίξει με ροπόκλειδο τους τροχούς.
Να ελεγξει τα υγρα φρένων.
Να μαζεψει τα εργαλεία του.
Να πλυθεί (για να μην λερωσει το αυτοκίνητο)
Να τα παει παλι στον χωρο σταθμευσης.
Αν κάποιος απο εσας μπορει να τα κανει αυτα σε 5 λεπτα να μας φερει ενα βιογραφικο θα τον χρειαστούμε σίγουρα -
στα servive parks δηλαδη ειναι μαζεμενοι ολοι οι υπερηρωες
-
Εχεις δει ποσοι δουλευουν σε ενα αυτοκίνητο στα σερβις παρκ?
-
Αυτά που λες θα μπορούσα να τα δεχτώ αν πας μόνο για αλλαγή στα τακάκια. Συνήθως όμως η αλλαγή γίνεται στην διάρκεια κάποιου σέρβις. Τότε πως γίνονται οι χρεώσεις; Για κάθε εργασία υπολογίζεται χρόνος μέσα έξω, πάνω κάτω, πλύσιμο χεριών ,προσώπου και δεν ξέρω εγώ που αλλού!!!!!!
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Αυτά που λες θα μπορούσα να τα δεχτώ αν πας μόνο για αλλαγή στα τακάκια. Συνήθως όμως η αλλαγή γίνεται στην διάρκεια κάποιου σέρβις. Τότε πως γίνονται οι χρεώσεις; Για κάθε εργασία υπολογίζεται χρόνος μέσα έξω, πάνω κάτω, πλύσιμο χεριών ,προσώπου και δεν ξέρω εγώ που αλλού!!!!!!Στο παροχής υπηρεσιών κανονικά θα γράφει σέρβις Χ χλμ = Ψ ευρώ
Αλλαγή τακάκια = Ω ευρώ
Δεν είναι απαραίτητο τα τακάκια να περιλαμβάνονται στο σέρβις, αφού οι εργασίες στο σέρβις είναι καθορισμένες (φίλτρα, λάδια & έλεγχοι)
-
Σε αυτή την περίπτωση όμως δεν μπορούν να δικαιολογηθούν τα 0,6 ή 0,9 της ώρας!!!
Δεν πιστεύω να τελειώνουν το σέρβις να πλένονται να πάνε το αμάξι στο χώρο στάθμευσης και μετά να το ξανά παίρνουν να το σηκώνουν στο γρύλο κλπ μέχρι να ξανά πλυθούν και να το ξανά πάνε στο χώρο στάθμευσης.
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ?