Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 204
    • 205
    • 206
    • 207
    • 208
    • 491
    • 492
    • 206 / 492
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    84
    9830
    229126
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      p_george last edited by

      Η φθορα που περιγραφεις ειναι ενδειξη χαμηλης πιεσης ελαστικων, οπως ειπαν και οι υπολοιποι παραπανω,
      υπαρχει πιθανοτητα να χρειαζεται πιο συχνος ελεγχος της πιεσης.
      Για τα κιλα του αυτοκινητου κανονικα δεν χρειαζεσαι πανω απο 30 -31 πιεση στα λαστιχα,
      να κοιταξεις μηπως τα λαστιχα που σου εχουν βαλει εχουν δεικτη φορτιου μεγαλυτερο απο αυτον που χρειαζεται το αυτοκινητο σου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        r200 last edited by

        αωστα μαλλον με το δεικτη φορτιου πρεπει να παιζει
        για 1100κιλα με τι δεικτη φορτιου βαζουμε;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kingstonian last edited by

          το καντετακι μου εδω και δυο σχεδον χρονια το εχω μονο για την πολη.
          ταξιδευει συνηθως 3-4 φορες την εβδομαδα μαξ, αποστασεις 4-5 χλμ και λογω τοποθεσιας και ωρας δεν μπλεκει στην κινηση, φαναρια κτλ...
          ολικη διαρκεια ταξιδιου 8-10 λεπτα στην χειριστη των περιπτωσεων....
          ταχυτητα 60 χλμ μαξ...

          σημερα μετα απο τοσο καιρο μπηκε αττικη οδο και ξαναειδα 100 στο κοντερ....

          το θεμα μας..
          οσο πηγαινε η ωρα μου φανηκε οτι 'ζωντανευε' ο κινητηρας...
          ψυχολογικο ή οντως κατι εγινε;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tzakos last edited by

            Ο χρήστης r200 έγραψε:
            αωστα μαλλον με το δεικτη φορτιου πρεπει να παιζει
            για 1100κιλα με τι δεικτη φορτιου βαζουμε;

            111-112.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              trident1971 last edited by

              Ο χρήστης r200 έγραψε:
              στα μπροστινα λαστιχα φθειρεται εντονα το πελμα τους στις ακρες και στην εσωτερικη και απο στην εξωτερικη,στο πλαι εχουν 1mm πελμα για 1 εκατοστο φαρδος ενω στο υπολοιπο 4mm
              2 γνωμες απο μαστορες εχω η πρωτη απο κακη ευθυγραμμιση η δευτερη απο μειωμενη πιεση αερα ενω παντα τα ειχα 35psi λαστιχα toyo 4εποχων, μαλακο-ανετο λαστιχο, 175/65/14, σκοπευω να τα αντικαταστησω και ψαχνω την αιτια ανομοιομορφης φθορας

              μειωμενη πιεση

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                p_george last edited by

                Ο χρήστης Tzakos έγραψε:

                αωστα μαλλον με το δεικτη φορτιου πρεπει να παιζει
                για 1100κιλα με τι δεικτη φορτιου βαζουμε;

                111-112.

                Το 111-112 ειναι δεικτης φορτιου για 4360-4480 κιλα
                για αυτοκινητο 1100 κιλα και 400 κιλα φορτιο χρειαζεσαι δεικτη κοντα στο 72-73.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tzakos last edited by

                  Σωστός,δικό μου λάθος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tractioner last edited by

                    Γιατι μπλεκεστε ρε παιδια σε ''χωράφια'' δεικτων φορτίου κλπ?
                    Το εύρως του δεικτη φορτίου ειναι φυση αδύνατον να απέχει απο τις απαιτήσεις τις φόρτισης του ελαστιου όταν η διαστάση κυμαινετε στα πλάισια των επιταγών του κατασκευαστή.
                    Ακόμα και αν ''παιξουμε''' με την διασταση και διατηρήσουμε την ιδια διαμετρο (που αυτο ειναι νομος όταν παμε σε φαρδύτερο) δεν πρόκειται να επηρεαστεί αυτός ο δείκτης.
                    Εν κατακλείδη τα προβλήματα στο ζητούμενο εστιαζονται στην πιεση του ελαστικου και ίσως και στην ευθυγράμμιση και πουθενα αλλου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christoss8 last edited by

                      Ο χρήστης p_george έγραψε:
                      Η φθορα που περιγραφεις ειναι ενδειξη χαμηλης πιεσης ελαστικων, οπως ειπαν και οι υπολοιποι παραπανω,
                      υπαρχει πιθανοτητα να χρειαζεται πιο συχνος ελεγχος της πιεσης.
                      Για τα κιλα του αυτοκινητου κανονικα δεν χρειαζεσαι πανω απο 30 -31 πιεση στα λαστιχα,
                      να κοιταξεις μηπως τα λαστιχα που σου εχουν βαλει εχουν δεικτη φορτιου μεγαλυτερο απο αυτον που χρειαζεται το αυτοκινητο σου.

                      Τι σχεση εχουν τα κιλα φιλε μου;
                      Στα παπακια βανουμε 30-33

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Και στα ποδήλατα 120. Μην μπλέκουμε διαφορετικά πράματα. Το κάθε λάστιχο είναι φτιαγμένο για να παίρνει κάποιο φορτίο έχοντας κάποια προκαθορισμένη πίεση με την οποία πρέπει να φουσκώσεις για να μπορεί να δεχτεί το φορτίο.
                        Για το συγκεκριμένο βάρος, για λάστιχο αυτοκινήτου (και όχι ποδηλάτου ή παπακίου) σπάνια χρειάζεται ή προβλέπεται περισσότερο από τριανταλίγο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          r200 last edited by

                          82Τ ειδα το δεικτη φορτιου
                          ευχαριστω για τις απαντησεις
                          θα παω σε continental η michelin 175/65/14 η ζυγοσταθμιση ειναι στην τιμη θα του κανω και μια ευθυγραμμιση και πιστευω να ειναι ενταξει

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            Ο δεικτης φορτιου τελικα ειναι τριψηφιο νουμερο ή εχει και γραμμα μεσα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Είναι νούμερο συνήθως διψήφιο αλλά φτάνεικαι τριψήφιο για SUV κλπ. Δεν έχει γράμμα, το γράμμα που είναι μαζί του είναι ο δείκτης ταχύτητας (T, H, V, W, Z).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                p_george last edited by

                                Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:

                                Η φθορα που περιγραφεις ειναι ενδειξη χαμηλης πιεσης ελαστικων, οπως ειπαν και οι υπολοιποι παραπανω,
                                υπαρχει πιθανοτητα να χρειαζεται πιο συχνος ελεγχος της πιεσης.
                                Για τα κιλα του αυτοκινητου κανονικα δεν χρειαζεσαι πανω απο 30 -31 πιεση στα λαστιχα,
                                να κοιταξεις μηπως τα λαστιχα που σου εχουν βαλει εχουν δεικτη φορτιου μεγαλυτερο απο αυτον που χρειαζεται το αυτοκινητο σου.

                                Τι σχεση εχουν τα κιλα φιλε μου;
                                Στα παπακια βανουμε 30-33

                                Χρηστο, αν και σου απαντησε ο onyx ! θα προσθεσω το εξης
                                Ο ιδιος ο κατασκευαστης στο ταμπελακι δινει αλλη πιεση σε μικρο φορτιο και αλλη με πληρες,
                                αυτο δεν ειναι ενδειξη του οτι η πιεση ειναι αναλογη του φορτιου ? (μιλαμε παντα για το ιδιο λαστιχο στο ιδιο αυτοκινητο)
                                το ιδιο που συμβαινει με την διαφορα πιεσης εμπρως και πισω ελαστικων.

                                82Τ ειδα το δεικτη φορτιου
                                ευχαριστω για τις απαντησεις
                                θα παω σε continental η michelin 175/65/14 η ζυγοσταθμιση ειναι στην τιμη θα του κανω και μια ευθυγραμμιση και πιστευω να ειναι ενταξει

                                Απ' οτι ειδες τελικα ο δεικτης 82 Τ των ελαστικων του φιλου αντιστοιχει σε φορτιο αυτοκινητου 1900 κιλων,
                                η διαφορα με ενα ιδιο ελαστικο με μικροτερο δεικτη ειναι οτι τα πλαινα του ειναι πολυ πιο ενισχυμενα και κατα συνεπεια ειναι και πιο ακαμπτα, με αποτελεσμα το φορτιο που δεχονται απο το βαρος του αυτοκινητου αντι να παραμορφωσει τα πλαινα να παραμορφωνει το πελμα, για τον λογο αυτο το λαστιχο δειχνει σαν να εχει δουλεψει με μικροτερη πιεση.
                                Ειναι απο τις περιπτωσεις που ο λαστιχας ειτε απο αγνοια, ειτε απο προθεση μονο να πουλησει, θα μας βαλει οτιδηποτε.

                                Ο δεικτης φορτιου τελικα ειναι τριψηφιο νουμερο ή εχει και γραμμα μεσα?

                                Ξεκιναει απο 0-279 .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kirdou last edited by

                                  Eυχαριστώ για τις απαντήσεις σας.Το έχει δεί ένας γνωστός μου το αμάξι και μου είπε ότι είναι φλάντζα και μου πρότεινε αλλαγή κινητήρα με 600 ευρώ χωρίς αλλαγή ιμάντων.Σίγουρα θέλει αλλαγή ψυγείου και αντλία.Αλλά λίγο πιο παλιά με είχε αφήσει το αμάξι ανάβοντας την ένδειξη με το λυχνάρι για αυτό σκέφτομαι ότι ίσως έχει κάτι σχέση με τα λάδια.Γενικά σκέφτομαι μην μου βγάλει κάνα κοντύλι μεγάλο με όλα αυτά που δεν αξίζει για παλαιό αυτοκίνητο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostis20 last edited by

                                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                    Είναι νούμερο συνήθως διψήφιο αλλά φτάνεικαι τριψήφιο για SUV κλπ. Δεν έχει γράμμα, το γράμμα που είναι μαζί του είναι ο δείκτης ταχύτητας (T, H, V, W, Z).

                                    Εμενα γραφει 95Υ.Για ποσα κιλα να ειναι? 2,5 τονους περιπου?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Y
                                      yamaha13 last edited by

                                      Ο χρήστης kirdou έγραψε:
                                      Eυχαριστώ για τις απαντήσεις σας.Το έχει δεί ένας γνωστός μου το αμάξι και μου είπε ότι είναι φλάντζα και μου πρότεινε αλλαγή κινητήρα με 600 ευρώ χωρίς αλλαγή ιμάντων.Σίγουρα θέλει αλλαγή ψυγείου και αντλία.Αλλά λίγο πιο παλιά με είχε αφήσει το αμάξι ανάβοντας την ένδειξη με το λυχνάρι για αυτό σκέφτομαι ότι ίσως έχει κάτι σχέση με τα λάδια.Γενικά σκέφτομαι μην μου βγάλει κάνα κοντύλι μεγάλο με όλα αυτά που δεν αξίζει για παλαιό αυτοκίνητο.

                                      Πιο φτηνα θα σου παει η επισκευη του ιδιου κινητηρα!!Με ιμαντες, ψυγειο, αντλια, φλατζες, μπουζι φιλτρα κτλ δεν νομιζω να ξεπερασει το 500€. Ασε που δεν ξερεις και σε τι κατασταση ειναι ο αλλος κινητηρας

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        p_george last edited by

                                        Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

                                        Είναι νούμερο συνήθως διψήφιο αλλά φτάνεικαι τριψήφιο για SUV κλπ. Δεν έχει γράμμα, το γράμμα που είναι μαζί του είναι ο δείκτης ταχύτητας (T, H, V, W, Z).

                                        Εμενα γραφει 95Υ.Για ποσα κιλα να ειναι? 2,5 τονους περιπου?

                                        http://www.goodyear.eu/gr_el/tire-advic ... -index.jsp

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostis20 last edited by

                                          Ο χρήστης p_george έγραψε:

                                          Είναι νούμερο συνήθως διψήφιο αλλά φτάνεικαι τριψήφιο για SUV κλπ. Δεν έχει γράμμα, το γράμμα που είναι μαζί του είναι ο δείκτης ταχύτητας (T, H, V, W, Z).

                                          Εμενα γραφει 95Υ.Για ποσα κιλα να ειναι? 2,5 τονους περιπου?

                                          http://www.goodyear.eu/gr_el/tire-advic ... -index.jsp

                                          690κιλα λεει οποτε 2760 kg.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            akis_drive last edited by

                                            Ο χρήστης yamaha13 έγραψε:

                                            Eυχαριστώ για τις απαντήσεις σας.Το έχει δεί ένας γνωστός μου το αμάξι και μου είπε ότι είναι φλάντζα και μου πρότεινε αλλαγή κινητήρα με 600 ευρώ χωρίς αλλαγή ιμάντων.Σίγουρα θέλει αλλαγή ψυγείου και αντλία.Αλλά λίγο πιο παλιά με είχε αφήσει το αμάξι ανάβοντας την ένδειξη με το λυχνάρι για αυτό σκέφτομαι ότι ίσως έχει κάτι σχέση με τα λάδια.Γενικά σκέφτομαι μην μου βγάλει κάνα κοντύλι μεγάλο με όλα αυτά που δεν αξίζει για παλαιό αυτοκίνητο.

                                            Πιο φτηνα θα σου παει η επισκευη του ιδιου κινητηρα!!Με ιμαντες, ψυγειο, αντλια, φλατζες, μπουζι φιλτρα κτλ δεν νομιζω να ξεπερασει το 500€. Ασε που δεν ξερεις και σε τι κατασταση ειναι ο αλλος κινητηρας

                                            Συμφωνώ.. Και άν έκαψε φλάτζα δεν χάλασε... αφού δεν έχει κολήσει... θέλει ψάξιμο ένας μεταχειρισμένος κινητήρας... μέτρημα συμπίεσης και μέτρημα στον δικό σου να δεις ότι δεν βάζεις χειρότερο κλπ....χώρια ότι και στον μεταχειρισμένο θα θες ούτως η άλλως ιμάντες κλπ αναλώσιμα για να μην ξανανοίγεις δουλειές όταν τον τοποθετήσεις στο αυτοκινητο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 204
                                            • 205
                                            • 206
                                            • 207
                                            • 208
                                            • 491
                                            • 492
                                            • 206 / 492
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr