-
Να υποθεσω πως η υποβολη παρατηρησης που προσφερει το σιτε ειναι απλα για να υπαρχει;
Ο ανθρωπος μου ειπε πανω στην συζητηση πως ειναι το αυτοκινητο που ειδα στις φωτογραφιες,
δηλ σαν και αυτο:
Απλα εγω απο κοντα ειδα αεροτομη, φιμε τζαμια, πινακιδες επαρχιας... -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
5-40
Στον 4AFE βγάζουν άνετα πάνω 10.000, τσεκαρισμένο με ανάλυση λαδιών. Κι εγώ αυτά βαζω και κάνω αλλαγές χοντρικά 2 φορές το χρόνοΠόσα χλμ κάνεις το χρόνο Βασίλη?
20-30.000
2-3 αλλαγές το χρόνο χοντρικά ανά 10.000
με 'απλο' λαδάκι καίω λίγο μετά τις 7-8.000χλμ
-
βάλε 5-40 για να κάνεις δυο το χρόνο, απλά έχε το νού σου για να δείς αν καίει
Εμένα μέχρι πρότινος έκαιγε ελάχιστο, δε συμπλήρωνα ανάμεσα στις αλλαγές -
Ο χρήστης athos s έγραψε:
Γεια σας, ψαχνω για ενα μεταχειρισμενο corollaAthos γεια σου, βλέπω πως ψάχνεις για Corolla ίδιας χρονολογίας με το δικό μου. Πήρα το θάρρος να σου απαντήσω για να ξέρεις περίπου τις αδυναμίες του αυτοκινήτου.
Αρχικά να σου πως πως ότι και να πάρεις πρέπει να έχει βιβλίο service ενημερωμένο (με τις αναμενόμενες ημερομηνίες προγραμματισμένης συντήρησης). Υπολόγισε πως ένα μοντέλο του 2006, με φυσιολογική χρήση θα έχει περίπου 120.000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο. Μην αποθαρρύνεσαι, τα χιλιόμετρα για αυτό το αυτοκίνητο είναι λίγα. Το δικό μου είναι 2004 και έχει 270.000 αισίως.
Προβλήματα, τα εξής δύο (αναφέρομαι στο 1.6 VVTi),
α. ο κινητήρας καίει λάδι. Για την ακρίβεια το χάνει χαμηλά κοντά στον τέταρτο κύλινδρο. ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ, αυτό δεν ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα, αλλά έχει παρατηρηθεί συχνά το φαινόμενο. Η λύση, δυστυχώς είναι συχνές αλλαγές λαδιών (μην τσιγκουνευτείς τα λάδια - είναι το μόνο που ζήταει) γιατί το λύσιμο του κινητήρα κοστίζει.β. το κιβώτιο ταχυτήτων μπορεί να σου κουρέψει τα γρανάζια και να μείνεις χωρίς κιβώτιο. Ζωντανό παράδειγμα το δικό μου, ευλαβική συντήρηση, χιλιόμετρα σε άνοιχτούς δρόμους, το πόδι μου είναι βούτηρο στο συμπλέκτη, ενδεικτικά σου λέω πως άλλαξα δίσκο στις 190.000 για πρώτη φορά, και όμως εκεί που πήγαινα στη Πειραιώς ένα βράδυ με 3η και 50 χλμ/ω ακούω ένα γκουπ και τέλος τσούλησα στην άκρη και το πήρε ο γερανός. ΔΕΝ ΞΕΡΩ τι έφταιξε ακριβώς μάλλον κάποια αστοχία, το μόνο που μπορώ να πω με βεβαιότητα είναι ότι άκουγα σε ταξίδι, λίγες μέρες πριν μείνω, ένα απροσδιορίστου προελεύσεως σταθερό υψηλής συχνότητας ήχο. Η λύση επισκεύη με αντικαστάση των εντοσθίων του κιβωτίου με 9 κατοστάρικα.
ΕΚΤΟΣ από αυτά το αυτοκίνητο είναι άνετο, δεν καίει αν δεν το πατάς (7.6 λ/100 χλμ.) έχω εγώ, ταξιδεύει με 140 ξεκούραστα, χάνει λίγο σε ποιότητα συναρμογής των πλαστικών, και είναι ευρύχωρο. Αν το αυτοκίνητο σου είναι και το γραφείο σου τότε θα σε βολέψει αφάνταστα. Έχει παντού ποτηροθήκες και ντουλαπάκια για να κάνεις τη ζωή σου πιο εύκολη και εξαιρετικό αυτόματο κλιματισμό.
TIPS.
1. Η φθορά που βλέπεις πρώτη, είναι στο κάθισμα του οδηγού, στη στεφάνη του τιμονιού και στο ψεδοαλουμίνιο του λεβιέ ταχυτήτων. Αν το αυτοκίνητο που κοιτάς έχει φθορές σε αυτά τα σημεία, τότε έχει και πολλά χιλιόμετρα στη πλάτη.
2. Η πλαστική ποδιά και η βάση του εμπρόσθιου προφυλακτήρα είναι εξαιρετικά ευαίσθητες και ξηλώνονται με το παραμικρό ακούμπημα, κοίταξε να είναι όλα τα κλιπς στη θέση τους όπως και τα μέρη της ποδιάς.
3. Ο αέρας στα λάστιχα είναι σημαντικός. Βάλε ακριβώς όσο γράφει το βιβλίο και θα ανταμειφθείς από τη μακροζωία των ελαστικών σου και τη βελτιωμένη κατανάλωση. Εμένα γράφει 2.2 bar (32 psi) για ταχύτητες κάτω των 160 και 2.7 bar (39 !!! psi) για ταχύτητες πάνω από 160. Εγώ έχω βρεί τη λύση με 37 εμπρός και 38 πίσω σε λάστιχο 195/60/15.
Συγγνώμη για το σεντόνι, ελπίζω να βοήθησα λίγο καλή τύχη.
Υ.Γ. Στη θέση θα κοιτούσα το Tsport, ελάχιστη διαφορά στα τέλη από το 1.6 αλλά έτη φωτός καλύτερο αυτοκίνητο ακόμα και σε κατασκευή. Αν δεν κάνω λάθος τα Tsport είναι γιαπωνέζικα ενώ τα χατσμπακ 1.6 και 1.4. σίγουρα αγγλικά.
-
39psi πιεση στα λαστιχα;;;;;
μαλλον δεν εχεις τιμονι,φρενα,κρατημα......και ξεχαρβαλωνεις τα πλαστικα -
Ο χρήστης vasilis 1200101 έγραψε:
Εμένα γράφει 2.2 bar (32 psi) για ταχύτητες ¨ανω των 160 και 2.7 bar (39 !!! psi) για ταχύτητες εώς 160.Μάλλον ανάποδα τα λες!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εμένα γράφει 2.2 bar (32 psi) για ταχύτητες ¨ανω των 160 και 2.7 bar (39 !!! psi) για ταχύτητες εώς 160.
Μάλλον ανάποδα τα λες!
Aυτο νομιζω και εγω.
-
Ουπς!!! My bad, έχετε δίκιο και οι δύο.
-
Βασιλη σε ευχαριστω για τις πληροφοριες και τα tips!
Το corolla θα το δουλευω εντος πολης και θα κανω καπου στα 5 - 10 ταξιδια στην επαρχια.
Οποτε ψαχνω αποκλειστικα για 1400 και 1600 εφοσον οι φιλοι μου ειπαν πως εχουν σχεδον ιδια καταναλωση;Απο την εμπειρια σας με 5 χιλιαδες τι μεταχειρισμενο 5 θυρο, κομπακτ ή sedan, μπορω να αγορασω; Ηλικια, χιλιομετρα, κλπ.
-
Αν μιλάμε για μοντέλο 2004 να περιμένεις να έχει περίπου 120.000 χλμ στο οδόμετρο και για 2005 περίπου 100.000 χλμ.
Οτιδήποτε κάτω από 100.000 πρέπει να σε προβληματίσει και να το κοιτάξεις καλά. Οπωσδήποτε να έχουν αλλαχτεί οι ιμάντες, να έχουν γίνει τα σέρβις στην ώρα τους και να στέκεται καλά το αυτοκίνητο.
Ποδιές και πλαστικά περιφερειακά του αυτοκινήτου (και αυτά κάτω από τις πόρτες έχουν την τάση να 'κρεμάνε'), όπως επίσης και η μόνωση στον κινητήρα που πιάνει στον καθρέπτη. Τα φανάρια τα μπροστινά θολώνουν εύκολα, άλλωστε είναι πλαστικά και επηρεάζονται από τα χημικά και τον ήλιο. Αλλά με αλοιφούλα και καλό τρίψιμο επανέρχονται.
Μην αποθαρρυνθείς αν δεν έχει αλλαχθεί ο δίσκος, αλλά οι ταχύτητες πρέπει να κουμπώνουν εύκολα και να μην 'κολλάει' η όπισθεν. Το αυτοκίνητο κρατάει ψηλά στροφές μόλις το βάλεις μπροστά για 2 με 3 λεπτά και μετά πέφτει κάτω από τις 1000. Αν στο ρελαντί τρέμει, μακρυά. Κανονικά δεν πρέπει να καταλαβαίνεις ότι είναι αναμμένος ο κινητήρας, είναι αθόρυβος. Επίσης αν έχεις την εντύπωση πως ακούγεται σαν ντίζελ, δεν είναι ιδέα σου αλλά δεν θα είναι για καλό. Το 1600 μετά τις 4500 στροφές ανεβάζει απόδοση και τραβάει γεμάτα μέχρι τις 6200.
Τα 1600 δεν είναι πολλά στην αγορά αλλά η διαφορά των 20 ίππων από το 1400 φαίνεται στο δρόμο, όχι στο τρέξιμο αλλά στη προσπέραση, στον κλιματισμό κ.οκ.Ενδεικτικά θα κοιτούσα τα εξής:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2910622/ φαίνεται καλή περίπτωση!
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2971486/ αν και είναι έμπορος, ίσως είναι καλό. -
vassilis1200101 εγραψε,
Αν στο ρελαντί τρέμει, μακρυά. Κανονικά δεν πρέπει να καταλαβαίνεις ότι είναι αναμμένος ο κινητήρας, είναι αθόρυβος.Το δικο μου μοντελο 2003, 1600κεκ, εχει ρελαντι 500 στροφες περιπου και εχει ενα τρεμουλο που το καταλαβαινεις στο τιμονι.
Αν αναψω τα φωτα, σαν να ανεβαζει λιγες στροφες παραπανω, ισα που κουνιεται οτο στοφομετρο και δεν τρεμει πλεον.
Το κανει απο την αρχη που το πηρα το 04 . Να κοιταξω κατι ? -
αν οντως εχει στο ρελαντι 500 στροφες ειναι πολυ λιγες και γι'αυτο νιωθεις αυτο το τρεμουλο.......
πηγαινε να στο ρυθμισουν στις 850 περιπου -
Καλησπερα, ενδιαφερομαι για ενα Yaris d4d και μολις ειδα οτι το καινουριο Auris με τον ιδιο κινητηρα εχει 99 εκπομπες αντι για 103.
Υπαρχει περιπτωση να αλλαξει και για το Yaris?Επισης γνωριζετε αν θα συνεχιστει η αποσυρση και το 2013?
-
Βασιλη σε ευχαριστω και παλι για το χρονο σου και τις απαντησεις.
Καταληξαμε σε Sedan τελικα και στις αγγελιες ειδα τα παρακατω:
1400
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3060862/
1600
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3047852/Τι προτεινετε;
-
Έχω το ίδιο, 2005 1,4 sedan το full extra και το facelift μοντέλο, αυτά τα 2 που λες είναι προ fl..To δικό μου έχει αυτόματο κλιματισμό, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ, προβολάκια, 8αερόσακους κτλ.. Έλεγξε τα βιβλία service αν γινόντουσαν κανονικά σε αντιπροσωπεία, κοίτα τα χαρτιά απο τελευταίο Κτεο να δεις παρατηρήσεις και για αμορτισέρ σε τι κατάσταση είναι, καλό είναι να δει το αμάξι και ένας μηχανικός της Toyota πριν αποφασίσεις, μεγάλη διαφορά δε θα δεις στο δρόμο από το 1.600, έχω πάει παντού με το δικό μου και φορτωμένος τίγκα και σε βουνά και ταξίδια εθνικό και πάει αξιοπρεπώς..Κοίτα οπτικά σε τι κατάσταση βρίσκονται μέσα και έξω, φαίνεται το προσεγμένο αμάξι..Το δικό μου έχει 105.000χλμ, τα service του είναι πολύ πιο φτηνά σε σχέση με άλλα, το μοτέρ απροβλημάτιστο, μόνο λάδια φίλτρα μπουζί, βαλβολίνη, τακάκια κι έναν ιμάντα με 50€ στα 100.000 που για άλλα κάνει 250€..Δες τα καλά και αποφάσισε, και καλά χιλιόμετρα!!!
-
Οι Corolla που εισάγονται στην Ελλάδα, ξέρεις κανείς που κατασκευάζονται; Έχει αγοράσει κάποιος πρόσφατα για να μου δώσει τα πρώτα ψηφία του αριθμού πλαισίου του;
-
Αν βλεπω καλα το 1600 φοραει εργοστασιακες ζαντες;
Απο την εμπειρια σας εχουν διαφορα στις τιμες των ελαστικων σε σχεση με τα απλα, με τις μεταλλικες;Βασικα 1400 προτιμω και γω, απλα απο αυτα το 1600αρι της φωτο φαινεται καλυτερο
Θα κανονισω να τα παμε για ελεγχο αγορας σε καποιο εξουσιοδοτημενο. -
Όχι, τα λάστιχα είναι ακριβώς τα ίδια. Δεν διαφοροποιούνται ανάλογα με τη ζάντα. Και ναι, οι ζάντες είναι οι εργοστασιακές που φορούσαν μόνο τα 1600άρια έκδοσης Sol.
-
Ο χρήστης panark έγραψε:
Οι Corolla που εισάγονται στην Ελλάδα, ξέρεις κανείς που κατασκευάζονται; Έχει αγοράσει κάποιος πρόσφατα για να μου δώσει τα πρώτα ψηφία του αριθμού πλαισίου του;Oι corollες που ερχονται στην Ελλαδα συνηθως ειναι κατασκευασμενες στο εργοστασιο που υπαρχει στην Αγγλια.
Βεβαια υπαρχουν και οχηματα που ερχονται απο Ιαπωνια (συνηθως ειναι τα πρωτα και τα τελαευταια μοντελα απο καινουριες εκδοσεις π.χ εγω εχω την Εκδοση Privilage toy 2007 απο τα τελευταια μοντελα που πουληθηκαν ως corolla πριν την αντικατασταση απο το Auris και ειναι κατασκευαυσμενο στην Ιαπωνια για τον λογο του οτι η Αγγλια σταματησε την παραγωγη του νωριτερα. -
Για την τελευταία γενιά Corolla που κυκλοφορούσε (η sedan εκδοχή του Auris) ξέρω πως έχουν φέρει και από Νότια Αφρική.
TOYOTA FORUM