-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Γνωριζει κανεις αν στα opel corsa c ισχυει οτι εχουν ρυθμισμενο αρνητικο καμπερ εμπρος σε σημειο τετοιο ωστε να φθειρει τα εμπρος ελαστικα στην εσωτερικη τους μερια?
περιεργο μου φαινεται να ειναι ετσι απο το εργοστασιο...
quote]
Οχι το αμαξι ειναι εντελως μαμα..εχει 150κ χλμ...συντηρημενο αψογα..απο καινουριο τρωει τα λαστιχα απο μεσα. Θεμα ευθυγραμισης δεν τιθεται..εκει μας ειπαν οτι ειναι εργοστασιακα στημενο ετσι το κορσα. Το αμαξι ειναι φιλου, με πολυ νορμαλ οδηγηση.
υπαρχει ενα παληο paromoio θεματακι για κορσα C..το διαβαζα πριν λιγο,
viewtopic.php?f=15&t=855
ειχα ενα πεζω 106 XR παληα, και ειχα θεμα στα λαστιχα (ανομοιομορφη εσωτερικη φθορα) .Eν τελει aitia ηταν h κλειστη ραμπα στο υπογειο γκαραζ...(5 υπογεια κατω στο κεντρο της αθηνας). Ραμπα τοσο κλειστη που και με ολο το τιμονι κομμενο δεν εβγαινε μονοκομματη...επρεπε να σταματησω να κανω οπισθεν για να το πλασαρω το αμαξι...
μηπως εχει και ο φιλος τετοιο θεμα και δεν παει ο νους του?...λεω
-
Ο χρήστης kirdou έγραψε:
Και τι κοστίζει η επισκευή ξέρουμε;Είναι 16v του 02 το πουντάκι μου.Καμιά 500άρα;στο γκραν βιταρα στην α-πεια φλατζα ψυγειο πλανισμα κανα **1000 **ευρω με ολα μεσα. το πλανισμα εγινε (το στειλανε) σε εξωτερικο συνεργειο με συγχρονα καινουργια ηλεκτρονικα μηχανηματα (εχει σημασια αυτο για ακριβεια-ποιοτητα πλανισματοσ, αλλα ειναι αρκετα πιο ακριβο).
Αν ειναι μονο φλατζα εισαι τυχερος, καθως υπαρχουν αρκετοι καλοι εξειδικευμενοι (οχι α-πεια) μαστορες στα ΦΙΑΤ.
Το 500 ευρω μονο φλατζα ειναι μαλλον υπερβολικο...κανα 250-300 ειναι πιο λογικο.Ρωτα και τηλεφωνικα σε αλλα συνεργεια ειδικευμενα.
Λογω κρισης, ολοι ειμαστε μαζεμενοι στα λεφτα τωρα και φανταζομαι και τα συνεργεια.
Στο οικονομικο τωρα, αν καλυψεις μετρητα το κοστος (ανταλλακτικα-εργασια) στο συνεργειο στην παραλαβη του αμαξιου και δεν του ζητησεις αποδειξη...ισως σε διευκολυνει στην εξωφληση με γραμματια πονταροντας να κερδισει εναν πελατη. Εξαρταται και πως θα σε κοψει.
Εχω 2 συνεργεια που παω το δικο μου ΦΙΑΤ αν θες να τους ρωτησεις κατι τηλεφωνικα πες μου να σου στειλω με ΠΜ στοιχεια τους. (Γερακας και Κηφησια)...
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Γνωριζει κανεις αν στα opel corsa c ισχυει οτι εχουν ρυθμισμενο αρνητικο καμπερ εμπρος σε σημειο τετοιο ωστε να φθειρει τα εμπρος ελαστικα στην εσωτερικη τους μερια?
περιεργο μου φαινεται να ειναι ετσι απο το εργοστασιο...
εκτος και αν ο προηγουμενος (αν δεν εισαι 1ος ιδιοκτητης) ηταν μερακλης και το εκανε για να μπαινει στις στροφες (η πιστα...που δεν νομιζω με κορσα). Ισως ειναι και χαμηλωμενο και με λαστιχα χαμηλωτερου προφιλ και αλλες ζαντες αναρτηση...και πιο σκληρο / κουτσουρο στις ανωμαλιες (να κρατιεσαι γερα απο το τιμονι οταν βλεπεις καπακια ΕΥΔΑΠ)
Εαν το πας για ευθυγραμιση και το φερεις μαμα θα εισαι οκ αλλα θα ξενερωσεις στο τιμονι...δυστυχως δεν γινεται να τα εχουμε ολα.
Εναλλακτικα, για να παρατεινεις λιγο την αγορα ελαστικων πηγαινε τα μπρος πισω...εκτος αν ειναι εντελως χαλια.
Οχι το αμαξι ειναι εντελως μαμα..εχει 150κ χλμ...συντηρημενο αψογα..απο καινουριο τρωει τα λαστιχα απο μεσα. Θεμα ευθυγραμισης δεν τιθεται..εκει μας ειπαν οτι ειναι εργοστασιακα στημενο ετσι το κορσα. Το αμαξι ειναι φιλου, με πολυ νορμαλ οδηγηση.
Για να τα τρώει από μέσα είναι το αντίθετο από το χαμήλωμα...Μάλλον είναι πιο ψηλό.. Χάνει πάτημα
Ρώτησε εαν θες εδώ (είναι καλύτερος από πολλούς πολυδιαφημησμένους doctor powers..)
http://www.vrisko.gr/details/7d053h_61j ... 4f1j7275_f -
Ο χρήστης kirdou έγραψε:
Γειά σας.Κάτι άσχετο.Ξέρει κανείς κάποιο συνεργείο εδώ στην Αττική για φίατ που να κάνει ευκολίες πληρωμής;Οχι με πιστωτική θέλω με συννενόηση η γραμμάτια διότι είναι αρκετό το ποσό της ζημιάς(φλάντζα).Επίσης θέλω να ρωτήσω.Το αμάξι πρέπει να μείνει ακινητοποιημένο τελείως σε αυτή την περίπτωση;Mε καμένη φλάτζα κυκλοφορούσε μέρες το οικογενιακό μας αυτοκίνητο... Αλλά από αιτία γνωστή στα πεζό λόγο του ότι είχε μείνει χωρίς το απαιτούμενο ποσό παραφλού.... Οπότε το κινείς ως το συνεργείο χαλαρά όμως. ΟΜΩΣ εαν η αιτία της καμένης φλάτζας είναι πρόβλημα στο σύστημα ψύξεως ,καλύτερα τότε μη το κινήσεις γιατί μπορεί να ανεβάσει θερμοκρασία και να σου κολήσει το μοτέρ (πιθανό πρόβλημα η ψύξη γιατι φουσκώνουν τα νερά λες... τα punto και sei έχουν ένα θεματάκι με φθηνά αναλώσιμα όπως θερμοστάτες κλπ... εκτός και αν πείραξε κάποιος κάτι και σύνδεσε καμιά σωλήνωση ανάποδα )
-
Ο χρήστης kirdou έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι άλλο επειδή είμαι ολίγον άσχετος.Αν πατώντας το γκάζι ξερνάει νερό το ψυγείο σημαίνει ότι είναι φλάντζα σίγουρα;Είχα πρόβλημα με το ψυγείο(έχανε νερό) αλλά φρόντιζα να μην ανεβάζει θερμοκρασία καθώς του προσέθετα νερό κάθε τρείς και λίγο.Με άφησε όμως σε μια διαδρομή και έβγαζε καπνό ο κινητήρας(χωρίς να μου δείχνει ότι έχει ανεβάσει θερμοκρασία).Υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι άλλο απο λάδια ας πούμε;Είχα βάλει λάδια αλλά έχω καιρό να αλλάξω φίλτρα κτλΓια το φλάζα σίγουρα: Ναι σίγουρα Εάν έχουν μπεί λάδια στο παραφλού.....
Φίλτρα:να αλλάζεις ειδικά το λαδιού κάθε δεύτερη αλλαγή λαδιών.
Ελπίζω να έχεις δει ότι χάνει το ψυγείο και δεν χάνει ας πούμε καμιά αντλία νερού που δεν έχει ας πούμε αλλαχτεί ποτε.. -
Ο χρήστης akis_drive έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι άλλο επειδή είμαι ολίγον άσχετος.Αν πατώντας το γκάζι ξερνάει νερό το ψυγείο σημαίνει ότι είναι φλάντζα σίγουρα;Είχα πρόβλημα με το ψυγείο(έχανε νερό) αλλά φρόντιζα να μην ανεβάζει θερμοκρασία καθώς του προσέθετα νερό κάθε τρείς και λίγο.Με άφησε όμως σε μια διαδρομή και έβγαζε καπνό ο κινητήρας(χωρίς να μου δείχνει ότι έχει ανεβάσει θερμοκρασία).Υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι άλλο απο λάδια ας πούμε;Είχα βάλει λάδια αλλά έχω καιρό να αλλάξω φίλτρα κτλ
Για το φλάζα σίγουρα: Ναι σίγουρα Εάν έχουν μπεί λάδια στο παραφλού.....
Δεν ειναι απαραιτητο να υπαρχουν λαδια στο νερο,εξαρταται σε πιο σημειο εχει καει η φλατζα,μπορει να ειναι στον κυλινδρο και να βγαζει τα καυσερια στο κυκλωμα ψυξης.
-
Ο χρήστης kirdou έγραψε:
Γειά σας.Κάτι άσχετο.Ξέρει κανείς κάποιο συνεργείο εδώ στην Αττική για φίατ που να κάνει ευκολίες πληρωμής;Οχι με πιστωτική θέλω με συννενόηση η γραμμάτια διότι είναι αρκετό το ποσό της ζημιάς(φλάντζα).Επίσης θέλω να ρωτήσω.Το αμάξι πρέπει να μείνει ακινητοποιημένο τελείως σε αυτή την περίπτωση;Κάνε μια ερώτηση εδώ:
http://www.vrisko.gr/details/c61bc7_6ca ... 1j3e0753b7
για τη φλάτζα σου..
είναι καλύτερος από τη fiat....δούλεβε σε Maserati- Laborghini ο άνθρωπος και άνοιξε μόνος του μαγαζί χωρίς να σου 'παίρνει το κεφάλι' -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι άλλο επειδή είμαι ολίγον άσχετος.Αν πατώντας το γκάζι ξερνάει νερό το ψυγείο σημαίνει ότι είναι φλάντζα σίγουρα;Είχα πρόβλημα με το ψυγείο(έχανε νερό) αλλά φρόντιζα να μην ανεβάζει θερμοκρασία καθώς του προσέθετα νερό κάθε τρείς και λίγο.Με άφησε όμως σε μια διαδρομή και έβγαζε καπνό ο κινητήρας(χωρίς να μου δείχνει ότι έχει ανεβάσει θερμοκρασία).Υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι άλλο απο λάδια ας πούμε;Είχα βάλει λάδια αλλά έχω καιρό να αλλάξω φίλτρα κτλ
Για το φλάζα σίγουρα: Ναι σίγουρα Εάν έχουν μπεί λάδια στο παραφλού.....
Δεν ειναι απαραιτητο να υπαρχουν λαδια στο νερο,εξαρταται σε πιο σημειο εχει καει η φλατζα,μπορει να ειναι στον κυλινδρο και να βγαζει τα καυσερια στο κυκλωμα ψυξης.
-
Ο χρήστης akis_drive έγραψε:
Φίλτρα:να αλλάζεις ειδικά το λαδιού κάθε δεύτερη αλλαγή λαδιών.Φϊλτρο λαδιού αλλάζεις σε όλες τις αλλαγές λαδιού. Κρίμα είναι να χαραμίζονται τα καινούργια λάδια σου από ένα παλιό 'μολυσμένο' και μπουκωμένο φίλτρο. Το κόστος είναι πολύ μικρό για να το συζητάμε.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Φίλτρα:να αλλάζεις ειδικά το λαδιού κάθε δεύτερη αλλαγή λαδιών.
Φϊλτρο λαδιού αλλάζεις σε όλες τις αλλαγές λαδιού. Κρίμα είναι να χαραμίζονται τα καινούργια λάδια σου από ένα παλιό 'μολυσμένο' και μπουκωμένο φίλτρο. Το κόστος είναι πολύ μικρό για να το συζητάμε.
Ερώτηση: Φίλτρο βενζίνης κάθε πότε αλλάζουμε??
-
Ανάλογα με το αυτοκίνητο και τις οδηγίες του κατασκευαστή.
-
Ο δείκτης θερμοκρασίας δεν ανέβηκε ε; Σε εμένα λόγω πειράγματος δεν ανέβαινε και μου έκαψε 3 φλάντζες το brava mod 1999. Πες τον μηχανικό ή πάνε σε ηλεκτρολόγο να δεις τον δείκτη θερμοκρασίας.
-
στα μπροστινα λαστιχα φθειρεται εντονα το πελμα τους στις ακρες και στην εσωτερικη και απο στην εξωτερικη,στο πλαι εχουν 1mm πελμα για 1 εκατοστο φαρδος ενω στο υπολοιπο 4mm
2 γνωμες απο μαστορες εχω η πρωτη απο κακη ευθυγραμμιση η δευτερη απο μειωμενη πιεση αερα ενω παντα τα ειχα 35psi λαστιχα toyo 4εποχων, μαλακο-ανετο λαστιχο, 175/65/14, σκοπευω να τα αντικαταστησω και ψαχνω την αιτια ανομοιομορφης φθορας -
Ξαναγραφτο σωστα να καταλαβουμε.
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
στα μπροστινα λαστιχα φθειρεται εντονα το πελμα τους στις ακρες και στην εσωτερικη και απο στην εξωτερικη,στο πλαι εχουν 1mm πελμα για 1 εκατοστο φαρδος ενω στο υπολοιπο 4mm
2 γνωμες απο μαστορες εχω η πρωτη απο κακη ευθυγραμμιση η δευτερη απο μειωμενη πιεση αερα ενω παντα τα ειχα 35psi λαστιχα toyo 4εποχων, μαλακο-ανετο λαστιχο, 175/65/14, σκοπευω να τα αντικαταστησω και ψαχνω την αιτια ανομοιομορφης φθοραςΤο είχα δει σε ένα VTS Που όμως ο τύπος έμπαινε σε κάθε στροφή τάπα και φουλ με τα μούτρα και έτρωγε τα λάστιχα ανομοιόμορφα όπως περιγράφεις
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Ξαναγραφτο σωστα να καταλαβουμε.
η φθορα που περιγραφω ειναι αυτη ακριβως της πρωτης φωτογραφιας, ο λαστιχας που τα τοποθετησα τα εβαλε 30psi μετα απο 10 μερες πηγα ξανα στον ιδιο και του ελεγα πως το λαστιχο ''σερνεται'' με 30psi και βαλαμε 35psi με καθε 2μηνες ελεγχο μεχρι τωρα τα 30.000χλμ τωρα που εχουν αυτη την εδειξη φθορας και προκειται να τα αντικαταστησω
αυτο συμβαινει μονο στα μπροστινα στα πισω ειναι ομοιομορφη η φθορα, το βαρος του αυτοκινητου ειναι 1080-1100 κιλα 4θυρο αμαξωμα και συνηθως μπαινουν 1-2 ατομα να παει στα 1220κιλα συνολο το αυτοκινητο,(οπτικα φαινεται που κανει λιγο ''κοιλια'' τα μπροστινα με τα πισω ) τι προτεινεται να παω σε αλλα διασταση ελαστικου σε αλλη μαρκα ελαστικου η να βαλω επιπλεον αερα πχ.40psi
τα λαστιχα που εχω ειναι toyo 4εποχων 175/65/14 και προκειται να τα αντικαταστησω τι προτεινεται; -
η ζυγοσταθμιση που κολλαει?
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
στα μπροστινα λαστιχα φθειρεται εντονα το πελμα τους στις ακρες και στην εσωτερικη και απο στην εξωτερικη,στο πλαι εχουν 1mm πελμα για 1 εκατοστο φαρδος ενω στο υπολοιπο 4mm
2 γνωμες απο μαστορες εχω η πρωτη απο κακη ευθυγραμμιση η δευτερη απο μειωμενη πιεση αερα ενω παντα τα ειχα 35psi λαστιχα toyo 4εποχων, μαλακο-ανετο λαστιχο, 175/65/14, σκοπευω να τα αντικαταστησω και ψαχνω την αιτια ανομοιομορφης φθοραςΚαλή ευθυγράμιση παιδιά έχω δει εδώ http://www.vrisko.gr/details/7d053h_61j ... 4f1j7275_f. (διαφήμηση θα μου πείτε ,ναι διαφήμηση δεν είναι οταν λέμε και για μάρκες ελαστικών πχ? απλά πιστεύω όποιος έχει γυρίσει μπόλικη μαστοράνζα καλό είναι να ενημερώνει για τους καλούς επαγγελματίες..). Πάω στον παραπάνω...Είχα πάει σε αρκετούς πριν διαφημηζόμενους... του λέω έχω αλλάξει τοπ μάουντ,λαστιχάκια ζαμφορ,μπαράκια ζαμφόρ και αμορτισερ και πάλι όταν στρίβω το τιμόνι ακούω χλουπ χλουπ και από τις δυο πλευρές..μήπως είναι από τα ημιτασιόν τοπ μαουντ που έβαλα??
Πριν καν σηκώσει το αυτοκίνητο μου λέει δεν πρόκετε να σταματήσει γιατί είναι από την κρεμαγιέρα!!(και φανταστείτε πρόσφατα είχα πάει στον αναρτησά που μουχε βάλει τα λαστιχάκια ζαμφόρ, να εντοπίσουμε τον ήχο....τι σηκωμένο το είχε έστριβα συνέχεια και προσπαθούσε από κάτω να ακουσει ,τι βόλτα το πήγαινε δεν έβρισκε τίποτα...και όταν τουπα εγω μήπως είναι από τιμόνι μουπε μπορεί....). Αφότου πήγα λοιπόν στο rabit servise το σήκωσε επιβεβαίωσε τη γνωμάτευση πουχε κάνει πριν το σηκώσει..!!! Εκανα ευθυγράμηση με εμένα μέσα στο αυτοκίνητο παρακαλώ για να κάτσει με τον οδηγό και να ρυθμιστεί στο ύψος που θα 'πάρει' το βάρος,έσφιξε και λίγο τι γεφυρούλα...
Κοιτούσα έκανε ζηγοστάθμιση σε κάποιον άλλο με τον τροχό πάνω στο αυτοκίνητο παρακαλώ και όχι βγαλμένο (η πιο σωστή) και κοιτούσα ένα κάρο φωτογραφίες με NSU TT και άλλα παλιά αυτοκίνητα που είχαν το λογότυπό του..Είχε και ηλεκτρονική και αναλογική ευθυγράμηση.
Απλά λόγο του ότι δεν διαφημήζεται στον τύπο δεν τον ξέρουμε.... anyway...
Να πω κάτι μπακαλίστικο τώρα εάν τελικά είναι έτσι το αυτοκίνητο γιατί δεν ψάχνεις να βρεις ένα ελαστικό με ενισχυμένο το μέρος που τρώει (πλαινά) -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Ξαναγραφτο σωστα να καταλαβουμε.
η φθορα που περιγραφω ειναι αυτη ακριβως της πρωτης φωτογραφιας, ο λαστιχας που τα τοποθετησα τα εβαλε 30psi μετα απο 10 μερες πηγα ξανα στον ιδιο και του ελεγα πως το λαστιχο ''σερνεται'' με 30psi και βαλαμε 35psi με καθε 2μηνες ελεγχο μεχρι τωρα τα 30.000χλμ τωρα που εχουν αυτη την εδειξη φθορας και προκειται να τα αντικαταστησω
αυτο συμβαινει μονο στα μπροστινα στα πισω ειναι ομοιομορφη η φθορα, το βαρος του αυτοκινητου ειναι 1080-1100 κιλα 4θυρο αμαξωμα και συνηθως μπαινουν 1-2 ατομα να παει στα 1220κιλα συνολο το αυτοκινητο,(οπτικα φαινεται που κανει λιγο ''κοιλια'' τα μπροστινα με τα πισω ) τι προτεινεται να παω σε αλλα διασταση ελαστικου σε αλλη μαρκα ελαστικου η να βαλω επιπλεον αερα πχ.40psi
τα λαστιχα που εχω ειναι toyo 4εποχων 175/65/14 και προκειται να τα αντικαταστησω τι προτεινεται;αυτο που δειχνει η πρωτη εικονα γινεται μονο απο χαμηλη πιεση αερα οπου σακουλιαζει στη μεση και δεν ερχεται σε επαφη με το δρομο παρα μονο τα πλα'ι'να του,το αναποδο γινεται με υπερβολικη πιεση αερα.......
τα 35psi που βαζεις ειναι υπεραρκετα για το λαστιχο σου,μηπως ομως δεν ελεγχεις την πιεση τακτικα και κανεις χλμ με πολυ χαμηλη πιεση;;;;
το θεμα σου δεν εχει να κανει με μαρκα και διασταση ελαστικου..... -
Αν ο μετρητής πίεσης λειτουργεί σωστά τότε δεν είναι θέμα χαμηλής πίεσης αέρα αλλά αυξημένης πίεσης από οδηγό σε σχέση με τα ελαστικά! Ίσως πρέπει να δοκιμάσεις πιο σπορ ελαστικό (με πιο σκληρό σκελετό) πιο χαμηλού προφίλ πχ 186/60-14. Ή πιο πλατιά ζάντα ώστε να διπλώνει λιγότερο το ελαστικό ή ακόμα καλύτερα όλα μαζί, να πας σε 195/50 με 15άρα ζάντα.
Η ζυγοστάθμιση μόνο πάνω στο αυτοκίνητο έχει και μειονεκτήματα. Αν βγάλεις τη ρόδα θα πρέπει να την ξαναβάλεις στις ίδιες τρύπες γιατί αλλιώς καταργείται η ζυγοστάθμιση. Άρα το ιδανικό είναι πρώτα ζυγοστάθμιση τη ρόδα και μετά πάνω στο αυτοκίνητο.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........