Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Formula 1 - Διάφορα νέα
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Formula 1 - Διάφορα νέα
    • 1
    • 2
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 100
    • 101
    • 39 / 101
    Formula 1
    136
    2006
    7875
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sakiss last edited by

      Interesting testing numbers
      Formula 1 testing has been going on now for about a month and, according to our colleagues at F1Total.com, the man who has done the most testing in 2005 is BMW Williams's Nick Heidfeld, who has completed 13 days of tests and 3,021 miles of running. Jarno Trulli is next with 2,388 miles in his Toyota and Franck Montagny who has managed a total of 2,294 miles for Renault. When all the running is added up the team that has done the most is BAR-Honda which was clocked 7,843 miles, which is well clear of Toyota (7,405 miles) and Williams (7,189 miles). Ferrari has completed just 4,732 miles. The teams have been running different specification cars but the model with the most miles is the Toyota TF105 which has clocked up 5,530 miles.

      Perhaps the most telling statistic, however, is the total mileage done by the two tyre companies. Michelin-shod cars have completed 38,081 miles of testing while Bridgestone cars have managed only 5,339 miles, seven times less mileage than Michelin. If the amount of knowledge gained increases with the number of miles run, it would seem to be logical to suggest that Bridgestone will go into the new season at an appreciable disadvantage to Michelin.

      http://www.grandprix.com/ns/ns14235.html

      Now we see why the Michelin teams said no to Ferrari's real test limit proposals

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fanis-f1 last edited by

        Δυσκολα ειναι τα πραγματα στην κατασκευη πιστας στο Cancun στο Μεξικο,οπου τα εργα εχουν καθηστερησει παρα πολυ απο το χρονοδιαγραμμα,με αποτελεσμα ο πρωτος αγωνας που εχει προγραμματιστει για το 2006 να κινδυνευει με ακυρωση.Να σημειωθει πως οι μεξικανοι εχουν υπογραψει ηδη 5ετες συμβολαιο με τον Bernie.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sakiss last edited by

          http://www.hweitzmann.net/f1/page_01.htm

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Ο χρήστης sakiss έγραψε:
            http://www.hweitzmann.net/f1/page_01.htm

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              'This could be the end for Ralf Schumacher,' Eddie told Autosport. 'The guy has had so many chances. He seemed to have a lot of potential, but he doesn't have the drive of his brother. He's less talented and he doesn't have the killer instinct that Michael has. He's won races, but who can't win in a Williams, at the front, with the best tyres? Sometimes I used to drive the Jaguar round thinking I was a legend. Those races that I was going so well in, Ralf won, because of the tyres. It was nothing else.'

              Ξέρουμε ποιος Eddie είναι ε...;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Fanis F1, 1000 δημοσιεύσεις!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pininfarina last edited by

                  http://f1.racing-live.com/en/headlines/news/detail/050211132136.shtml

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fanis-f1 last edited by

                    O Patrick Friesacher απ'οτι φαινεται θα ειναι ο 3ος πιλοτος της Minardi για φετος,που θα οδηγει στις δοκιμες της Παρασκευης.Ηδη ο Albers θα ειναι ενας απο το οδηγικο διδυμο για το 2005,ενω επικρατεστεροι υποψηφιοι για την 2η θεση,φερονται να ειναι οι Kiesa-Baumgartner.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lybe last edited by

                      Στις 25/2 θα γίνει η παρουσίαση της F2005 από την Ferrari στο Maranello.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fanis-f1 last edited by

                        Σε χθεσινες του δηλωσεις ο Ecclestone ειπε,πως σε 3 χρονια θα εχουμε το πρωτο Ινδικο GP...!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fanis-f1 last edited by

                          Τελικα πηρε την εγκριση απο την FIA το νεο κιβωτιο της BAR,το οποιο ειχε χαρακτηριστει απο μερικες ομαδες ως CVT.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hellenic-tifosi last edited by

                            Μάλιστα, άλλες 3 ομάδες(Mclaren, Renault, Williams) έχουν έτοιμα τέτοια κιβώτια και μάλλον θα τα τρέξουν στην Αυστραλία σύμφωνα με το autosport. O Mosley δήλωσε ότι είναι απολύτως νόμιμα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lybe last edited by

                              «Η κυριαρχία της Ferrari δεν σκοτώνει τον αθλητισμό. Η Williams, η McLaren και σε μικρότερο βαθμό η BAR, σκοτώνουν το άθλημα με την πρόχειρη δουλειά τους. Έτσι δεν ισχύει η άποψή τους ότι έχουμε στενές σχέσεις με τη Ferrari. Είμαστε ουδέτεροι»

                              Αυτά είπε ο Mosley για όσους λένε ότι η FIA ευνοεί την Ferrari και ότι η Ιταλική ομάδα σκοτώνει την Formula 1.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                fanis-f1 last edited by

                                Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                                Μάλιστα, άλλες 3 ομάδες(Mclaren, Renault, Williams) έχουν έτοιμα τέτοια κιβώτια και μάλλον θα τα τρέξουν στην Αυστραλία σύμφωνα με το autosport. O Mosley δήλωσε ότι είναι απολύτως νόμιμα.

                                McLaren και Renault,εχουν γινει ηδη ''εξπερ'',σε τετοια κιβωτια...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hellenic-tifosi last edited by

                                  Εγώ αναρωτιέμαι πως στο καλό δουλεύουν. Δε νομίζω να είναι λύση με διπλό συμπλέκτη.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fanis-f1 last edited by

                                    Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                                    Εγώ αναρωτιέμαι πως στο καλό δουλεύουν. Δε νομίζω να είναι λύση με διπλό συμπλέκτη.....

                                    Τουλαχιστον απ'οσα ξερω η McLaren ειχε πρωτοεφαρμωσει κιβωτιο με διπλο συμπλεκτη στην MP4-18,και απο'κει και περα ειχαν δηλωσει πως θα το εξελισσαν.
                                    Τα παρακατω κιβωτια με τον διπλο συμπλεκτη κατα την λειτουργια τους,επιτρεπουν στον κινητηρα να προεπιλεγει την επομενη σχεση και να την εμπλεξει τη στιγμη που συμπλεκεται ο ενας απο τους δυο συμπλεκτες.Συνεπως τη στιγμη που θα γινεται η αλλαγη ο ελεγχομενος συμπλεκτης θα εχει επιλεξει ηδη την επομενη ταχυτητα και την οποια θα εμπλεξει ακαριαια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hellenic-tifosi last edited by

                                      Κι εγώ είχα διαβάσει για την 18 αλλά μου φαίνεται εξαιρετικά απίθανο για 3 κυρίως λόγους:

                                      1. Ένα τέτοιο κιβώτιο είναι και πιο βαρύ, και πιο ογκώδες, κάτι που λογικά θα επιβαρύνει ακριβώς εκείνη την περιοχή που βλέπουμε ολοένα και να λεπταίνει στα καινούργια μονοθέσια.

                                      2. Ακόμα, από τη στιγμή που γνωρίζουμε πως η Mclaren δεν έτρεξε τέτοιο κιβώτιο ποτέ, θα πρέπει να οδηγηθούμε στο συμπέρασμα ότι έτρεχε δύο παράλληλα προγράμματα ανάπτυξης του πίσω μέρος του μονοθεσίου(καθώς μιλάμε για δύο διαφορετικά layouts, με και χωρίς το εξελιγμένο σασμάν). Παρεμπιπτώντος, έχω την αίσθηση ότι αυτό που προσπαθούσαν στη Mclaren να εξελίξουν ήταν ένα κιβώτιο από ανθρακονήματα, το οποίο φυσικά δεν απαιτεί τόσο εκτεταμένες αλλαγές.

                                      3. (Το είχα αναφέρει και σε άλλο post) Η FIA είχε αποδεχτεί κάποιο επιχείρημα της Renault και έκρινε ότι τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη είναι παράνομο.

                                      Επίσης, πουθενά στον τύπο δεν αναφέρεται ότι οι 4 αυτές ομάδες έχουν κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Αντι του όρου 'double clutch' χρησιμοποιείται ο όρος 'seamless shift'.

                                      Μακάρι πάντως να τα τρέξουν, γιατί θα είναι μια ακόμα καινοτομία....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fanis-f1 last edited by

                                        Οντως τοτε η McLaren ετρεχε με δυο προγραμματα.
                                        Ενα συμβατικο κιβωτιο 7 σχεσεων ενω παραλληλα τοτε δοκιμαζε και το συγκεκριμενο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη,το οποιο οπως ανεφερες ηταν αρκετα βαρυ και ογκωδες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 2
                                          21century last edited by

                                          Φετος ομολογουμενως θα εχουμε γερες μαχες στην Φ1

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sakiss last edited by

                                            Schumacher is 'my hero' - Karthikeyan

                                            India's Narain Karthikeyan has two objectives for the upcoming Australian grand prix -- to qualify and race well, and to meet Michael Schumacher. The pair shook hands briefly when Karthikeyan, Jordan/Midland's team rookie, tested for Jaguar back in 2001.

                                            'You know, he's my hero,' the 28-year-old said in London. 'Suddenly, I'm driving against him, he's my equal. I can't tell you how that makes me feel.'

                                            Karthikeyan is, though, keen to drive another message home to supporters in India -- 'don't expect me to beat him' (Schumacher). 'There's no way I can manage even a podium in Melbourne,' he added, also no doubt getting fed up with a constant stream of requests for interviews.

                                            Asked if he enjoys the attention, Narain relied: 'Not really, but I understand what's expected of me now. If I could, I'd just drive all the time.'

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 39 / 101
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr