-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Δε ξέρω να σου πω σίγουρα. Για κάποιο περίεργο λόγο δεν θα τα εμπιστευόμουν σε καινούργιο.
Πάντως σε ένα αμερικάνικο φόρουμ με nissan ανακάλυψαν ένα λάδι της nismo που το βγάζει για χάρη της η motul λέει κ πάνω στο μπουκάλι μοτούλ με μικρά γράμματα το όποιο μπαίνει στο gtr είναι 5w40 εστερικό με φοβερά χαρακτηριστηκά (έτσι λένε). Ξέρει κανένας τίποτα???http://i2.photobucket.com/albums/y46/Ir ... il-001.jpg
http://md-evo.img.jugem.jp/20110414_2102982.jpg
http://global.rakuten.com/en/store/bee/item/10003587/
Απαγορευτική τιμή! Και για 'ιδιαίτερα' αμάξια!
-
Ευχαριστω Βαγγελη
-
Ο χρήστης Madwalker έγραψε:
Δε ξέρω να σου πω σίγουρα. Για κάποιο περίεργο λόγο δεν θα τα εμπιστευόμουν σε καινούργιο.
Πάντως σε ένα αμερικάνικο φόρουμ με nissan ανακάλυψαν ένα λάδι της nismo που το βγάζει για χάρη της η motul λέει κ πάνω στο μπουκάλι μοτούλ με μικρά γράμματα το όποιο μπαίνει στο gtr είναι 5w40 εστερικό με φοβερά χαρακτηριστηκά (έτσι λένε). Ξέρει κανένας τίποτα???http://i2.photobucket.com/albums/y46/Ir ... il-001.jpg
http://md-evo.img.jugem.jp/20110414_2102982.jpg
http://global.rakuten.com/en/store/bee/item/10003587/
Απαγορευτική τιμή! Και για 'ιδιαίτερα' αμάξια!
Μπράβο φίλε αυτό είναι!! http://md-evo.img.jugem.jp/20110414_2102982.jpg
Λένε ότι είναι ανάμεσα στο 8100 κ στο 300v δηλαδή με λίγα λόγια το ''τέλειο'' λάδι σε 5w40.
Αλλά ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ!!! -
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
Ευχαριστω ΒαγγεληΣτη διαθεσή σου Γιάννη!!
-
Ο χρήστης HatmanMotorsport έγραψε:
Παιδια διορθωστε με αν κανω λαθος..
Ανεξαρτητα τι προτεινουν τα manual του κατασκευαστη περι χρησης λαδιων..
Αν πάρουμε δυο διαφορετικούς οδηγούς για το ίδιο αμάξι, με τη διαφορά οτι ο ένας από αυτούς κάνει οικονομική οδήγηση και ο άλλος κινείται περισσότερο στο όριο του κόφτη (του πίνει το αίμα δλδ ), λογικά δεν θα ταιριάζει και στους δυο ο ίδιος τύπος λαδιού, σωστα? Και δεν μιλάω για μάρκα αλλά για ιξώδες.
Γνωρίζω μάλλιστα οτι το ιξώδες μειώνεται με την αύξηση της θερμοκρασίας (είναι αντιστρόφως ανάλογα δλδ). Αυτό προφανώς δεν είναι επιθυμητό, καθώς κατά την κρύα εκκίνηση χρειαζόμαστε ένα αρκετά λεπτόρευστο λάδι (μικρό ιξώδες δλδ).
Η απορία μου όμως είναι τι ισχύει για τις ψηλές στροφές (max rpm)?.. Λογικά αυτός που θα κινείται οριακά δεν θα πρέπει να χρησιμοποιεί ένα πιο παχύρευστο λάδι από τον άλλον? (Αυτό το ρωτάω γιατί διάβασα στο παρόν τόπικ από αρκετούς να λένε οτι θα βάλουν ένα πιο λεπτόρευστο λάδι με την πρόθεση να κινούνται πολύ γρήγορα..) Ναι αλλά έτσι δεν θα κινδυνεύει το μοτέρ??Πολύ σωστοί οι προβληματισμοί σου.
Να ξεκινήσω λέγοντας ότι τα πράματα δεν είναι πολύ ξεκάθαρα. Πρέπει να ζυγίσεις κάμποσα πράματα σε έναν κινητήρα που με το ίδιο λάδι θα ξεκινάει από -10 ή +40 βαθμούς θα οδηγείται για 1-2 χλμ ή για ταξίδια, από χαλαρό παππού ή ζωηρό νεανία κλπ και ανάλογα θα κάνεις τις επιλογές σου. Γενικά όμως έχει βρεθεί ότι σωστή λίπανση έχεις με περίπου 10,5 μέτρηση ιξώδους και νομίζω καλό είναι να στηριχτούμε σε αυτό για την επιλογή του ιξώδους μας (ζεστό, το δεύτερο νούμερο). Αυτό το έχεις με 30άρι στους 100 βαθμούς, 40άρι στους 110 κλπ (περίπου).
Άλλη σκέψη, στα μεγάλα φορτία πχ βαθύ πάτημα με όχι πολλές στροφές ειδικά σε βαρύ όχημα, τούρμπο, ανηφόρα θέλεις ισχυρό φίλμ άρα και πιο παχύ λάδι.
Από την άλλη στις ψηλές στροφές θέλεις λεπτό λάδι για να μην ανεβάσει πίεση τόσο που να ενεργοποιηθεί η βαλβίδα παράκαμψης οπότε το λάδι δεν πάει να λιπάνει τον κινητήρα αλλά κάνει βόλτες χωρίς να χρηιμοποιείται.
Επίσης το λεπτό λάδι έχει μειωμένες εσωτερικές τριβές άρα αντιστάσεις οπότε βελτιώνει την απόδοση ισχύος, την κατανάλωση και το στροφάρισμα.
Τη μεγαλύτερη φθορά την κάνουν οι κρύες εκκινήσεις και τα πρώτα 30''. Οπότε προτιμάμε πάντα να είναι όσο το δυνατό μικρότερη η πρώτη τιμή του ιξώδους (το μοναδικό μειονέκτημα αυτού είναι ότι το μεγάλο εύρος ιξώδους απαιτεί περισσότερα πρόσθετα αλλά ας μην το λάβουμε υπόψη μας στην εδώ επιλογή μας)Και τώρα ας σκεφτούμε τι θέλουμε. Ξεκινάμε από τον κατασκευαστή. Θα έλεγα να μην τον αγνοήσουμε παρά μόνο αν μπορούμε να το δικαιολογήσουμε εργαστηριακά. Βασικά μιλάμε για τη συνήθη διαμάχη του 30 με 40 αλλά ισχύει για όλα.
Μετά από αυτό βάλτα όλα κάτω και αποφάσισε....
Θεωρούμε ότι όλοι δεν πιέζουν προτού ζεσταθεί το λάδι, αν όχι προτιμάς το λεπτότερο.
Πρέπει να αποφασίσεις αν ο χαλαρός θα πατάει πολύ γκάζι με χαμηλές στροφές (συχνό κακό των χαλαρών που φοβούνται να στροφάρουν) ή όχι. Αν ναι θέλεις 40 ενώ αν όχι μια χαρά με 30. Ή ο γρήγορος αν στροφάρει το ατμοσφαιρικό του θέλεις 30 αλλά αν το παραζεσταίνει τότε θέλει 40 ή και περισσότερο.
Ακόμα κι έτσι η επιλογή δεν είναι απλή γιατί αν μείνει από λάδι έστω και για λίγα δευτερόλεπτα μπορεί να γίνει ζημιά (όχι φθορά, ζημιά). Οπότε αν έχεις αμφιβολία πας για το πιο παχύ λάδι που μπορεί να υστερεί στην αρχή, στο στροφάρισμα, οικονομία, ισχύ αλλά θα σε προστατεύσει καλύτερα τη δύσκολη στιγμή.
[Σημείωση: μην κολλάμε στα νούμερα, ένα λεπτό από ένα παχύ 30άρι απέχει πολύ περισσότερο από ότι το παχύ 30άρι από το λεπτό 40άρι....] -
Σε ευχαριστω πολυ φιλε onyx, με κατατοπισες αρκετα πανω σε αυτο το θεμα
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Παιδια διορθωστε με αν κανω λαθος..
Ανεξαρτητα τι προτεινουν τα manual του κατασκευαστη περι χρησης λαδιων..
Αν πάρουμε δυο διαφορετικούς οδηγούς για το ίδιο αμάξι, με τη διαφορά οτι ο ένας από αυτούς κάνει οικονομική οδήγηση και ο άλλος κινείται περισσότερο στο όριο του κόφτη (του πίνει το αίμα δλδ ), λογικά δεν θα ταιριάζει και στους δυο ο ίδιος τύπος λαδιού, σωστα? Και δεν μιλάω για μάρκα αλλά για ιξώδες.
Γνωρίζω μάλλιστα οτι το ιξώδες μειώνεται με την αύξηση της θερμοκρασίας (είναι αντιστρόφως ανάλογα δλδ). Αυτό προφανώς δεν είναι επιθυμητό, καθώς κατά την κρύα εκκίνηση χρειαζόμαστε ένα αρκετά λεπτόρευστο λάδι (μικρό ιξώδες δλδ).
Η απορία μου όμως είναι τι ισχύει για τις ψηλές στροφές (max rpm)?.. Λογικά αυτός που θα κινείται οριακά δεν θα πρέπει να χρησιμοποιεί ένα πιο παχύρευστο λάδι από τον άλλον? (Αυτό το ρωτάω γιατί διάβασα στο παρόν τόπικ από αρκετούς να λένε οτι θα βάλουν ένα πιο λεπτόρευστο λάδι με την πρόθεση να κινούνται πολύ γρήγορα..) Ναι αλλά έτσι δεν θα κινδυνεύει το μοτέρ??Πολύ σωστοί οι προβληματισμοί σου.
Να ξεκινήσω λέγοντας ότι τα πράματα δεν είναι πολύ ξεκάθαρα. Πρέπει να ζυγίσεις κάμποσα πράματα σε έναν κινητήρα που με το ίδιο λάδι θα ξεκινάει από -10 ή +40 βαθμούς θα οδηγείται για 1-2 χλμ ή για ταξίδια, από χαλαρό παππού ή ζωηρό νεανία κλπ και ανάλογα θα κάνεις τις επιλογές σου. Γενικά όμως έχει βρεθεί ότι σωστή λίπανση έχεις με περίπου 10,5 μέτρηση ιξώδους και νομίζω καλό είναι να στηριχτούμε σε αυτό για την επιλογή του ιξώδους μας (ζεστό, το δεύτερο νούμερο). Αυτό το έχεις με 30άρι στους 100 βαθμούς, 40άρι στους 110 κλπ (περίπου).
Άλλη σκέψη, στα μεγάλα φορτία πχ βαθύ πάτημα με όχι πολλές στροφές ειδικά σε βαρύ όχημα, τούρμπο, ανηφόρα θέλεις ισχυρό φίλμ άρα και πιο παχύ λάδι.
Από την άλλη στις ψηλές στροφές θέλεις λεπτό λάδι για να μην ανεβάσει πίεση τόσο που να ενεργοποιηθεί η βαλβίδα παράκαμψης οπότε το λάδι δεν πάει να λιπάνει τον κινητήρα αλλά κάνει βόλτες χωρίς να χρηιμοποιείται.
Επίσης το λεπτό λάδι έχει μειωμένες εσωτερικές τριβές άρα αντιστάσεις οπότε βελτιώνει την απόδοση ισχύος, την κατανάλωση και το στροφάρισμα.
Τη μεγαλύτερη φθορά την κάνουν οι κρύες εκκινήσεις και τα πρώτα 30''. Οπότε προτιμάμε πάντα να είναι όσο το δυνατό μικρότερη η πρώτη τιμή του ιξώδους (το μοναδικό μειονέκτημα αυτού είναι ότι το μεγάλο εύρος ιξώδους απαιτεί περισσότερα πρόσθετα αλλά ας μην το λάβουμε υπόψη μας στην εδώ επιλογή μας)Και τώρα ας σκεφτούμε τι θέλουμε. Ξεκινάμε από τον κατασκευαστή. Θα έλεγα να μην τον αγνοήσουμε παρά μόνο αν μπορούμε να το δικαιολογήσουμε εργαστηριακά. Βασικά μιλάμε για τη συνήθη διαμάχη του 30 με 40 αλλά ισχύει για όλα.
Μετά από αυτό βάλτα όλα κάτω και αποφάσισε....
Θεωρούμε ότι όλοι δεν πιέζουν προτού ζεσταθεί το λάδι, αν όχι προτιμάς το λεπτότερο.
Πρέπει να αποφασίσεις αν ο χαλαρός θα πατάει πολύ γκάζι με χαμηλές στροφές (συχνό κακό των χαλαρών που φοβούνται να στροφάρουν) ή όχι. Αν ναι θέλεις 40 ενώ αν όχι μια χαρά με 30. Ή ο γρήγορος αν στροφάρει το ατμοσφαιρικό του θέλεις 30 αλλά αν το παραζεσταίνει τότε θέλει 40 ή και περισσότερο.
Ακόμα κι έτσι η επιλογή δεν είναι απλή γιατί αν μείνει από λάδι έστω και για λίγα δευτερόλεπτα μπορεί να γίνει ζημιά (όχι φθορά, ζημιά). Οπότε αν έχεις αμφιβολία πας για το πιο παχύ λάδι που μπορεί να υστερεί στην αρχή, στο στροφάρισμα, οικονομία, ισχύ αλλά θα σε προστατεύσει καλύτερα τη δύσκολη στιγμή.
[Σημείωση: μην κολλάμε στα νούμερα, ένα λεπτό από ένα παχύ 30άρι απέχει πολύ περισσότερο από ότι το παχύ 30άρι από το λεπτό 40άρι....] -
Ο κατασκευαστής τα έχει λάβει αυτά υπόψιν στα νούμερα που δίνει. Επιπλέον σε ένα νορμάλ σύγχρονο μοτέρ νομίζω η θερμοκρασία δεν μπορεί να ξεφύγει και πολύ προς τα πάνω όσο και να το κάψεις. Ο κατασκευαστής έχει φροντίσει με τα λάδια που προτείνει να έχεις επαρκή λίπανση, στις στροφές που σου προτείνει. Για παράδειγμα εμένα μου λέει όχι παρατεταμένα πάνω από 4.000σαλ με 1η 2α γιατί ο ηλεκτρικός ανεμιστήρας ίσως δεν επαρκεί για την ψύξη και όχι συνεχόμενα πάνω από 6200 ή 6300σαλ (κόφτης 6500) προφανώς γιατί εκεί ανοίγει η βαλβίδα ανακούφισης και μειώνεται η λίπανση. Στις εκκινήσεις σου λέει να οδηγείς λογικά μέχρι να ζεσταθεί.
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
ενα 5w30 ειναι κοντα με ενα 0w40 σε ρευστοτητα σε σχεση με το 5w40?
Το 5w30 είναι 30αρι τα άλλα είναι 40αρια κ αυτό τα λέει όλα. Ο πρώτος αριθμός 0,5,10 είναι ΜΌΝΟ για τις κρύες εκκινήσεις κ τίποτα άλλο. Τώρα αν ψάξεις πιο 30αρι είναι κάπως χοντό κ μοιάζει με 40αρι κτλ είναι για μένα μπέρδεμα κ θα χαθείς. Βάλε ότι ζητάει ο κατασκευαστής κ μείνε έκει. Παίξε μόνο με τον πρώτο αριθμό στα λάδια.
-
μπορει καποιος να μου προτεινει ενα 'παχυ' 30αρι που να χει προδιαγραφη vw502?
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
μπορει καποιος να μου προτεινει ενα 'παχυ' 30αρι που να χει προδιαγραφη vw502?Η vw504 σου κάνει?? Η 504 είναι η πιο καινούργια κ τις υπερκαλύπτει όλες πάντως.
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Καταρχήν θέλω να σου πω ότι δεν ήθελα να σε προσβάλω σε καμία περιπτωση.Δε το συνηθιζω να προσβαλω καποιον χωρισ λογο.Ειλικρινα μάλλον έχεις παρεξηγήσει τα γραπτά μου.
Για να πάμε στο θέμα μας το θέμα με τις καταναλωσεις λαδιού στα Vag και ειδικότερα στα 1,8 &2.0 tfsi έχει να κάνει με ελάττωματικες παρτίδες έλατηριων, μετάλλων μπιελας και σε λίγες περιπτώσεις τσιμουχας στροφαλου.Τα αυτοκίνητα καίνε λάδι απο καινουρια,ενώ μόλις αλλαχθουν τα παραπάνω η κατανάλωση λαδιού μηδενιζεται.Οκ δεν έγινε τίποτα. Πάντως πολύ προχειρότητα τα τελευταία χρόνια η VAG δεν συμφωνείς?? Καίνε λάδι κόβουν καδένες τα tsi πολλά DSG χαλάνε κ πολλά άλλα. Κ μόνο 2 χρόνια εγγύηση ή 4 με επιπλέον πληρωμή έλεος... Ακόμα κ η κια δίνει 5 χρόνια στάνταρ εγγύηση...
Συμφωνω,Δυστυχως ετσι ειναι.Ειδικα για το θεμα με την καταναλωση λαδιου μου εχει κανει εντυπωση απο την εποχη των FSI ακομα οπως ειχα γραψει και αρκετα παλιοτερα.
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
μπορει καποιος να μου προτεινει ενα 'παχυ' 30αρι που να χει προδιαγραφη vw502?
Η vw504 σου κάνει?? Η 504 είναι η πιο καινούργια κ τις υπερκαλύπτει όλες πάντως.
κανει αλλα αυτη εχει χαμηλο tbn και ο onyx προτεινε για τη περιπτωση μου να εχει υψηλο...
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
μπορει καποιος να μου προτεινει ενα 'παχυ' 30αρι που να χει προδιαγραφη vw502?
Η vw504 σου κάνει?? Η 504 είναι η πιο καινούργια κ τις υπερκαλύπτει όλες πάντως.
κανει αλλα αυτη εχει χαμηλο tbn και ο onyx προτεινε για τη περιπτωση μου να εχει υψηλο...
Το tbn φοβάμαι δεν είναι 100% αντικειμενικός δείκτης. Δηλαδή το ότι έχει ένα λάδι υψηλότερο tbn δε σημαίνει ότι η διάρκεια ζωής του θα είναι απαραίτητα μεγαλύτερη.
υγ. Ρωτάω δεν είμαι σίγουρος
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
μπορει καποιος να μου προτεινει ενα 'παχυ' 30αρι που να χει προδιαγραφη vw502?
Η vw504 σου κάνει?? Η 504 είναι η πιο καινούργια κ τις υπερκαλύπτει όλες πάντως.
κανει αλλα αυτη εχει χαμηλο tbn και ο onyx προτεινε για τη περιπτωση μου να εχει υψηλο...
Αυτό βρήκα μόνο με την 502 http://www.oilsmotoauto.gr/index.php?mo ... ts&pid=400
-
VX 1703 FAP - SAE 5W-30
Huile synthèse, moteurs Euro 5/Euro 4 avec filtre à particules. Autres moteurs Diesel ou Essence selon constructeurs.
Spéciale Megane RS.Spécifications : ACEA C3 A3/B4, API SM/CF
Homologations : Renault/Nissan (avec FAP) avant octobre 2007, BMW Longlife - 04 , Mercedes approval 229.51, VW 502.00/505.00/505.01 -
http://www.opieoils.co.uk/pdfs/gulf-oil ... la-gvx.pdf
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
μπορει καποιος να μου προτεινει ενα 'παχυ' 30αρι που να χει προδιαγραφη vw502?
Η vw504 σου κάνει?? Η 504 είναι η πιο καινούργια κ τις υπερκαλύπτει όλες πάντως.
κανει αλλα αυτη εχει χαμηλο tbn και ο onyx προτεινε για τη περιπτωση μου να εχει υψηλο...
Αυτό βρήκα μόνο με την 502 http://www.oilsmotoauto.gr/index.php?mo ... ts&pid=400
merci
-
Ο χρήστης Tzakos έγραψε:
http://www.opieoils.co.uk/pdfs/gulf-oil/gulf-formula-gvx.pdfΚ που το βρίσκουμε αυτό Ελλάδα???
-
Βάγγο,έχεις π.μ.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]