Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    οικογενειακο diesel?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. οικογενειακο diesel?
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 10 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    40
    299
    1050
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonn last edited by

      Η βενζίνη στο μέλλον θα είναι ακόμα πιο ακριβή από πετρέλαιο. Το πετρέλαιο σε κάθε αύξηση επηρεάζει τρομερά τις τιμές των αγαθών, ιδιαίτερα των super market. Άρα η βενζίνη είναι εύκολο θύμα για την κυβέρνηση χωρίς γενικότερες επιπτώσεις
      Η επίσημη οδηγία την ΕΟΚ πάντως είναι ότι πρέπει να εξισωθούν στην φορολογία όλα τα ορυκτά καύσιμα. Καταληκτική ημερομηνία για αυτό είναι το 2023. Το σκεπτικό που εξηγεί η απόφαση είναι επειδή δεν ανήκουν σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ως ίσα με ίδιο φορολογικό συντελεστή για lpg, πετρέλαιο κίνησης, βενζίνη
      Πάντα όμως το πετρέλαιο κίνησης θα καίει λιγότερο στο αυτοκίνητο γιατί είναι πιο πυκνό. Άρα φορολογούμενο με το λίτρο γλιτώνει κάτι.
      Μεταπωλητικά επίσης θα χάσεις πάρα πολύ με τη βενζίνη

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        eleazar last edited by

        το θελε ομως και γκαζιαρικο..δεν κοιτουσε μονο καταναλωση...ειναι και σε μεγαλυτερη κατηγορια,μιτσουμπισι,ε δελεαστηκε

        καλοριζικο γιαννη,ατρακαριστο να ναι και να κανεις πολλα χλμ εσυ και η οικογενεια σου...να το χαιρεστε

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannis39 last edited by

          Ο χρήστης Mark έγραψε:
          @giannis39
          Πρώτα από όλα, καλορίζικο. Απλά θα ήθελα να σου πω να κρατάς μικρό καλάθι για τα νούμερα που σου είπαν για το Lancer(5,5 και 6,5lt). Για να τα πετύχεις αυτά θα πρέπει να κυκλοφορείς συνέχεια με το αυγό κάτω από το γκάζι. Σίγουρα αν το τρέχεις για 0-100 που λέγαμε και ταξίδια με μεγάλες ταχύτητες θα κάψει πολύ παραπάνω. Ενδεικτικά, στη δοκιμή των 4Τ είχανε μετρήσει μέση κατανάλωση 8,7, η οποία από ότι λένε είναι με τη σειρά της μικρότερη από αυτήν που είχε με τον παλιό κινητήρα.

          ειμουν μεσα σε οδηγηση εντος και εκτος πόλης, καταλαβα οτι σε μερικα αρθρα δεν ευστοχουν απολυτα σε οτι γραφουν.Π.χ το juke dci 110ps που εκανα test drive πριν 2 εβδομαδες για 18χλμ, για 3 χλμ ειχα ταχύτητα 120χλμ/ωρα σταθερα και εγραφε 4,8-5λιτρα, οσους ειχα ρωτησει σε φορουμ και σε μερικα που ειχα διαβασει ελεγαν και εγραφαν πανω απο 110-120χλμ/ωρα σταθερα στα 6λιτρα.., ε ρε φιλε πως να το κανουμε, άλλο 5λιτρα άλλο 6 λιτρα.Αρα μη πιστευεις οτι διαβαζεις κ ακους αν δεν το δεις μονος σου .Για το lancer παλι μου ελεγαν 8-9 λιτρα, εγω κοπανησα την 5η και για αρκετα χλμ ειμουν στα 6,5-7 λιτρα στα 110-125χλμ/ωρα..., εγω με 7- 7,5 λιτρα στα 130-145χλμ/ωρα ειμαι ευχαριστημενος για αποστασεις 20-50χλμ στην εθνικη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giannis39 last edited by

            Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
            το θελε ομως και γκαζιαρικο..δεν κοιτουσε μονο καταναλωση...ειναι και σε μεγαλυτερη κατηγορια,μιτσουμπισι,ε δελεαστηκε

            καλοριζικο γιαννη,ατρακαριστο να ναι και να κανεις πολλα χλμ εσυ και η οικογενεια σου...να το χαιρεστε

            thanks man

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giannis39 last edited by

              Ο χρήστης antonn έγραψε:
              Η βενζίνη στο μέλλον θα είναι ακόμα πιο ακριβή από πετρέλαιο. Το πετρέλαιο σε κάθε αύξηση επηρεάζει τρομερά τις τιμές των αγαθών, ιδιαίτερα των super market. Άρα η βενζίνη είναι εύκολο θύμα για την κυβέρνηση χωρίς γενικότερες επιπτώσεις
              Η επίσημη οδηγία την ΕΟΚ πάντως είναι ότι πρέπει να εξισωθούν στην φορολογία όλα τα ορυκτά καύσιμα. Καταληκτική ημερομηνία για αυτό είναι το 2023. Το σκεπτικό που εξηγεί η απόφαση είναι επειδή δεν ανήκουν σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ως ίσα με ίδιο φορολογικό συντελεστή για lpg, πετρέλαιο κίνησης, βενζίνη
              Πάντα όμως το πετρέλαιο κίνησης θα καίει λιγότερο στο αυτοκίνητο γιατί είναι πιο πυκνό. Άρα φορολογούμενο με το λίτρο γλιτώνει κάτι.
              Μεταπωλητικά επίσης θα χάσεις πάρα πολύ με τη βενζίνη

              Κοιτα φιλε, εγω δύσκολο το βλεπω να το πουλησω πριν το 2022... αρα αυτοκινητο 10ετιας + και diesel να ηταν θα πάει 15-20% παραπάνω απο το βενζινης που θα ειναι τωρα, και αυτο δεν το λεω σιγουρα επειδη δεν εχουμε δει τις βλαβες τα ανταλακτικα κ τα service ακομη στο ελαντα απ τα diesel, οπότε να μην προτρεχουμε.Και αν σκεφτεις οτι οι βενζινοκινητηρες εχουν εξελιχτει παρα πολυ τα τελευταια 4 χρονια οπου εχουν ικανοποιητικη οικονομια καυσης σε συνεργασια με την βοηθεια συστηματος start-stop & αντισπιν κ αλλα, καταλαβα λοιπον οτι δεν σφαλιαριζονται και πολυ απο τους diesel οι gazoline (εγραψα σωστα το gazoline .. πλακα κανω). Υπάρχη διαφορα υπερ των diesel αλλα οχι πολυ μεγαλη.Εκει που κάνει την μεγαλη διαφορα το πετρελαιο ειναι στα πολλα κυβικα βλεπε (αγροτικα 2000cc και ανω, αυτοκινητα τυπου μερσεντες 500 κλπ),εκει κερδιζει το παιχνιδι το diesel επειδη το μεγαλο βαρος των αυτοκινητων καθιστα ασυμφορη την βενζινη να τα κινησει ανετα και οικονομικα, σε λιγοτερο ενεργοβορα κινηση τους βοηθαει κ η μεγαλυτερη ροπη των diesel.... άλλα εδω υπαρχη ενα μεγαλο αλλα, και αυτο το αλλα ειναι οτι ποιος εχει σημερα πανω απο 1600cc αυτοκινητα εκτος απο τους φραγγατους και τους μεγαλοκτηματιες με τα NAVARA 2500CC KAI 3000CC κλπ.Με την νεα φορολογια οσοι ειχαν τα πουλησαν και εχει μεινει ενα ποσοστο πολυ μικρο που μπορει να πληρωνει κυβικα πολλα σημερα, οποτε στα 1600cc και κατω αν δεν εισαι στα 100χλμ καθημερινα τραβας για βενζινοκινητο.
              Απ την αλλη οι diesel εχουν 3πλασιο προσδόκιμο ζωης... τι να κανουμε ολα δεν μπορει να τα εχουμε

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                antonn last edited by

                Καλορίζικο, έτσι και αλλιώς είναι πανέμορφο αυτοκίνητο το lancer. Αυτό που αρέσει σε εσένα είναι το καλύτερο.
                Απλώς έλεγα μήπως δεν τα ήξερες τα δεδομένα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krotos last edited by

                  φιλε μου η μεγαλη διαφορα στην καταναλωση με το ντιζελ ειναι μεσα στην πολη εκει που θα βλεπεις με το ντιζελ μαξ 5,5-6 λ/100χμ
                  στο βενζινοκινητο για πλακα θα ξεπερνας τα 10, η δευτερη διαφορα ειναι στις ρεπριζ , οταν θα βυθισεις τερμα το γκαζι για μια προσπεραση η αυξηση της καταναλωσης στο ντιζελ θα ειναι πολυ μικρη σε σχεση με την αυξηση στην καταναλωση στο βενζινοκινητο.Μονο στην εθνικη αμβλυνοντε οι διαφορες μεταξυ ντιζελ βενζινης που εκει θα ειναι μονο 1.5-2 λιτρα υπερ του ντιζελ.
                  Παρολα αυτα καλοταξιδο και χωρις βλαβες

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    clockwork21r last edited by

                    Καταρχας καλοριζικο και καλοταξιδο το νεο οχημα φιλε.

                    Κατα δευτερον, το χουμε παραξηλωσει νομιζω με τις καταναλωσεις στο θεμα ντηζελ. Έχω Focus III και κανω 50χλμ περιπου την ημερα, 20 σε φαναροστενα και 30 σε συγγρου και εθνικη. Το trip απο την ημερα που το αγορασα γραφει 6.7lt ΜΟ. Αν ειχα δηλαδη το ιδιο αμαξι σε πετρελαιο, ποσο θα εκαιγα? 5.7-6.0? Οκ...

                    Επισης, επειδη παιζει να πεταχτει κανενας εξυπνος να μας πει για την διαφορα της τιμης βενζινης πετρελαιου, θα τον προτρεψω να δει αντιστοιχα τις διαφορες τιμες σε Ευρωπη (Ισπανια, Αγγλια κλπ) και Αμερικη που το πετρελαιο ειναι ακριβοτερο της βενζινης και να περιμενει 2-3 χρονια που η μιση Ελλαδα θα εχει πλεον πετρελαιοκινητο οχημα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giannis39 last edited by

                      Ο χρήστης krotos έγραψε:
                      φιλε μου η μεγαλη διαφορα στην καταναλωση με το ντιζελ ειναι μεσα στην πολη εκει που θα βλεπεις με το ντιζελ μαξ 5,5-6 λ/100χμ
                      στο βενζινοκινητο για πλακα θα ξεπερνας τα 10, η δευτερη διαφορα ειναι στις ρεπριζ , οταν θα βυθισεις τερμα το γκαζι για μια προσπεραση η αυξηση της καταναλωσης στο ντιζελ θα ειναι πολυ μικρη σε σχεση με την αυξηση στην καταναλωση στο βενζινοκινητο.Μονο στην εθνικη αμβλυνοντε οι διαφορες μεταξυ ντιζελ βενζινης που εκει θα ειναι μονο 1.5-2 λιτρα υπερ του ντιζελ.
                      Παρολα αυτα καλοταξιδο και χωρις βλαβες

                      ευχαριστω για τις ευχες...
                      αλλα διαφωνω επειδη εχω δοκιμασει καινουρια βενζινης μεσα στην πολη και επαιζα στο 1 λιτρο παραπανω απο τα diesel και με βυθισμενο το ποδι στο γκαζι μερικες φορες δεν ξεφευγα τοσο στην καταναλωση.Να σκεφτεις οτι τσαντισμενος οταν σπινιαρεις να ξεκολλήσεις απο τον κυρ μητσο που εκανε 15λεπτα να παρκαρει το αυτ/το του μπροστα σου... πιανεις την ταχύτητα που θες μεσα στην πολη στην μιση αποσταση απ οτι θα την επιανες με ενα diesel με τερμα το γκαζι απο σταση, οπότε υπολογισε και το χρονο γκαζωματος που θες στο diesel για να πιασεις πχ τα 70χλμ σε σχεση με το gazoline.Οι διαφορες ειναι 15% λιγοτερο υπερ του diesel εντος πολης.Κ Ξαναλεω οπως ειπα ποιο πανω να βαζεις ως συγκριση βενζινοκινητα euro5 στα ιδια κυβικα και υποδυναμη με το diesel που θα τα συγκρινεις και να δεις οτι εχω δικιο.Οσο για την ρεμπριζ στις προσπερασεις δεν με ξετρελανε το rio 1000cc diesel με τα 17κιλα ροπη, γι αυτην την ροπη με ζαλισε ο πωλητης πριν το κανω τεστ ντριβε και δεν ειδα αξιολογες επιταχυνσεις αναμεσα στις αλλαγες απο 3η σε 4η και μετα 5η, ουτε το juke dci με τα 27κιλα ροπη με κολησε στο καθισμα σε γκαζομα απο 5η-σε 4η... αλλα το juke δεν με αφησε και αδιαφορο.Κ συνοψιζω ερχομενος στα λόγια του γειτονα που μενει στο διπλα διαμερισμα κ κανει σαν 2τερο επαγγελμα τον ταριφα, μου ειχε πει πριν 5 μηνες οταν αρχισα να ψαχνομαι 'diesel να κοιτας πανω απο 1600cc' σωστος ο γειτονας

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        giannis39 last edited by

                        Ο χρήστης Clockwork21R έγραψε:
                        Καταρχας καλοριζικο και καλοταξιδο το νεο οχημα φιλε.

                        Κατα δευτερον, το χουμε παραξηλωσει νομιζω με τις καταναλωσεις στο θεμα ντηζελ. Έχω Focus III και κανω 50χλμ περιπου την ημερα, 20 σε φαναροστενα και 30 σε συγγρου και εθνικη. Το trip απο την ημερα που το αγορασα γραφει 6.7lt ΜΟ. Αν ειχα δηλαδη το ιδιο αμαξι σε πετρελαιο, ποσο θα εκαιγα? 5.7-6.0? Οκ...

                        Επισης, επειδη παιζει να πεταχτει κανενας εξυπνος να μας πει για την διαφορα της τιμης βενζινης πετρελαιου, θα τον προτρεψω να δει αντιστοιχα τις διαφορες τιμες σε Ευρωπη (Ισπανια, Αγγλια κλπ) και Αμερικη που το πετρελαιο ειναι ακριβοτερο της βενζινης και να περιμενει 2-3 χρονια που η μιση Ελλαδα θα εχει πλεον πετρελαιοκινητο οχημα.

                        ευχαριστω φιλε, αν και θα ειναι οριστικο αυριο που θα μου πουν το ο.κ απο την τραπεζα, αλλα δεν νομιζω να κολησω καπου.
                        Οσο για τα αλλα που εγραψες καλα τα πες φιλε, διοτι εδω στην ελλαδα τους επιασε μια τρελα με τα diesel.Ψεχασες να πεις για τα 2000-2500ευρω που δινουν παραπανω, τα οποια δεν ειναι σιγουρο οτι θα τα αποσβέσουν σε 3 ή 5 χρόνια.Και την επιμονη οτι τα gazoline καινε 10λιτρα δεν μπορω να την καταλαβω, αν βαλεις το πασατ με τα 70αλογα και τα 1300κιλα βαρος του θειου μου τεχνολογιας 1996, πατημενο στα 120χλμ/ωρα αυτο ο.κ θα καψει 10λιτρα, αλλά εδω απο θεμα τεχνολογια κινητηρων απο τα τελη της 10ετιας του 90 εχουμε παει στον ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΡΗ κ λεμε ακομη για 10 λιτρα, απορω εχουν οδηγησει καθολου euro 5 βενζινη .
                        Το ford focus ecoboost 1000cc 125ps εχεις?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          clockwork21r last edited by

                          Συμφωνω απολυτα πως το diesel ειναι ιδαιτερα συμφερον για ανθρωπους που κανουν 150+χλμ την ημερα. Επισης συμφερον ειναι πιστευω κι για αυτους που κανουν πολλα ταξιδια σε εθνικο δικτυο. Φυσικα για τον ταριφα που καλυπτει ως επι το πλειστον τα παραπανω κριτηρια και θελει να γλιτωνει καποια εξοδα σερβις αλλα και να μεταφερει κοσμο με ανεση και εντος πολης με τα μπααγκαζια του κλπ.

                          Για μενα που κανω 10-12χιλ χλμ τον χρονο εκ των οποιων τα 8χιλ ειναι εντος της Αθηνας η καλυτερη λυση θα ηταν ενα χιλιαρης βενζινοκινητος κουβας, σαν το Αυγο ενα πραγμα. Δεν καιει τιποτα, ειναι σβελτο για τα στενακια, παρκαρεται παντου, εχει χαμηλα τελη και φορους και βγαινει και για ταξιδακι Χαλκιδα ή Κορινθο με αξιοπρεπεια.

                          Για να εχω λοιπον ενα αντιστοιχο αμαξι πολης σε πετρελαιο με τα πλεονεκτηματα του βενζινοκινητου κουβα, θα πρεπει να ανεβω κατηγορια (σουπερμινι), κυβικα (αρα και φορους), λεφτα (πολλα, τουλαχιστον 5-6χιλ ευρω) κλπ που ουσιαστικα ακυρωνει την εννοια του αμαξιου πολης και ολα αυτα για να εχω την ιδια καταναλωση και εξοδα. Ε, μαλακια δεν ειναι?

                          Φυσικα επειδη το κρατος μας γαμιεται, πλεον δεν βγαινω να εχω 2 αμαξια (1 πολης, 1 ταξιδια) οποτε βαζοντας κατω τα παραπανω δεδομενα κατεληξα εκει που κατεληξα. Με τα δεδομενα μου δεν νιωθω χαμενος, τα δεδομενα καποιου που κανει περισσοτερα χλμ ή περισσοτερο αυτα ειναι εκτος πολης ισως να ημουν. Μεχρι εκει ομως, γιατι και πετρελαια που οδηγησα δεν με συνεπηρε καμια ροπη τους, καμια καταναλωση σε σχεση με το δικο μου οχημα και γλιτωνω και αυτο το απαισιο τρικι τρικι που εχουν τα περισσοτερα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giannis39 last edited by

                            Ο χρήστης Clockwork21R έγραψε:

                            Φυσικα επειδη το κρατος μας γαμιεται, πλεον δεν βγαινω να εχω 2 αμαξια (1 πολης, 1 ταξιδια) οποτε βαζοντας κατω τα παραπανω δεδομενα κατεληξα εκει που κατεληξα. Με τα δεδομενα μου δεν νιωθω χαμενος, τα δεδομενα καποιου που κανει περισσοτερα χλμ ή περισσοτερο αυτα ειναι εκτος πολης ισως να ημουν. Μεχρι εκει ομως, γιατι και πετρελαια που οδηγησα δεν με συνεπηρε καμια ροπη τους, καμια καταναλωση σε σχεση με το δικο μου οχημα και γλιτωνω και αυτο το απαισιο τρικι τρικι που εχουν τα περισσοτερα.

                            Τα πες ολα +1000, δεν χρειαζεται να προσθεσω τιποτα... βενζινουλα focus εισαι ο.κ, τα εχεις και πλουσια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              clockwork21r last edited by

                              Ο χρήστης giannis39 έγραψε:

                              Καταρχας καλοριζικο και καλοταξιδο το νεο οχημα φιλε.

                              Κατα δευτερον, το χουμε παραξηλωσει νομιζω με τις καταναλωσεις στο θεμα ντηζελ. Έχω Focus III και κανω 50χλμ περιπου την ημερα, 20 σε φαναροστενα και 30 σε συγγρου και εθνικη. Το trip απο την ημερα που το αγορασα γραφει 6.7lt ΜΟ. Αν ειχα δηλαδη το ιδιο αμαξι σε πετρελαιο, ποσο θα εκαιγα? 5.7-6.0? Οκ...

                              Επισης, επειδη παιζει να πεταχτει κανενας εξυπνος να μας πει για την διαφορα της τιμης βενζινης πετρελαιου, θα τον προτρεψω να δει αντιστοιχα τις διαφορες τιμες σε Ευρωπη (Ισπανια, Αγγλια κλπ) και Αμερικη που το πετρελαιο ειναι ακριβοτερο της βενζινης και να περιμενει 2-3 χρονια που η μιση Ελλαδα θα εχει πλεον πετρελαιοκινητο οχημα.

                              πες τα φιλε διοτι εδω στην ελλαδα τους επιασε μια τρελα με τα diesel.Ψεχασες να πεις για τα 2000-2500ευρω που δινουν παραπανω, τα οποια δεν ειναι σιγουρο οτι θα τα αποσβέσουν σε 3 ή 5 χρόνια.Και την επιμονη οτι τα gazoline καινε 10λιτρα δεν μπορω να την καταλαβω, αν βαλεις το πασατ με τα 70αλογα και τα 1300κιλα βαρος του θειου μου τεχνολογιας 1996, πατημενο στα 120χλμ/ωρα αυτο ο.κ θα καψει 10λιτρα, αλλα εδω απο θεμα τεχνολογια κινητηρων απο τα τελη της 10ετιας του 90 εχουμε παει στον ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΡΗ κ λεμε ακομη για 10 λιτρα, απορω εχουν οδηγησει καθολου euro 5 βενζινη .
                              Το ford focus ecoboost 1000cc 125ps εχεις?

                              Μα δεν ειναι μοναχα τα euro 5.

                              1. Avensis του 2002 του father, 1600αρι και εχει στο trip (δεν εχει μηδενιστει ποτε) ΜΟ 7,8lt/100χλμ με το 75% των χιλιομετρων να ειναι εντος Αθηνας.
                              2. Corolla του 2001 προγουμενο δικο μου, 1400αρι και ειχε στο trip ΜΟ 7.7lt/100χλμ και οχι με χαλαρη οδηγηση.

                              Οκ, μπορει να ειναι η Τογιοτα με τους vvti και να εχω τετοια εμπειρια ή/και η Φορντ με τους Ecoboost και σιγουρα οσο πιο βαρια η καροτσα ή οσο γαμας το τουρμπο να ανεβαινουν αυτα τα νουμερα. Αλλα ποιος παει γαμιοντας πλεον με την βενζινη στο 1.7 και το πετρελαιο στο 1.4?

                              Υ.Γ: Οχι, το 1600αρι με τα 150.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giannis39 last edited by

                                Ο χρήστης Clockwork21R έγραψε:

                                Καταρχας καλοριζικο και καλοταξιδο το νεο οχημα φιλε.

                                Κατα δευτερον, το χουμε παραξηλωσει νομιζω με τις καταναλωσεις στο θεμα ντηζελ. Έχω Focus III και κανω 50χλμ περιπου την ημερα, 20 σε φαναροστενα και 30 σε συγγρου και εθνικη. Το trip απο την ημερα που το αγορασα γραφει 6.7lt ΜΟ. Αν ειχα δηλαδη το ιδιο αμαξι σε πετρελαιο, ποσο θα εκαιγα? 5.7-6.0? Οκ...

                                Επισης, επειδη παιζει να πεταχτει κανενας εξυπνος να μας πει για την διαφορα της τιμης βενζινης πετρελαιου, θα τον προτρεψω να δει αντιστοιχα τις διαφορες τιμες σε Ευρωπη (Ισπανια, Αγγλια κλπ) και Αμερικη που το πετρελαιο ειναι ακριβοτερο της βενζινης και να περιμενει 2-3 χρονια που η μιση Ελλαδα θα εχει πλεον πετρελαιοκινητο οχημα.

                                πες τα φιλε διοτι εδω στην ελλαδα τους επιασε μια τρελα με τα diesel.Ψεχασες να πεις για τα 2000-2500ευρω που δινουν παραπανω, τα οποια δεν ειναι σιγουρο οτι θα τα αποσβέσουν σε 3 ή 5 χρόνια.Και την επιμονη οτι τα gazoline καινε 10λιτρα δεν μπορω να την καταλαβω, αν βαλεις το πασατ με τα 70αλογα και τα 1300κιλα βαρος του θειου μου τεχνολογιας 1996, πατημενο στα 120χλμ/ωρα αυτο ο.κ θα καψει 10λιτρα, αλλα εδω απο θεμα τεχνολογια κινητηρων απο τα τελη της 10ετιας του 90 εχουμε παει στον ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΡΗ κ λεμε ακομη για 10 λιτρα, απορω εχουν οδηγησει καθολου euro 5 βενζινη .
                                Το ford focus ecoboost 1000cc 125ps εχεις?

                                Μα δεν ειναι μοναχα τα euro 5.

                                1. Avensis του 2002 του father, 1600αρι και εχει στο trip (δεν εχει μηδενιστει ποτε) ΜΟ 7,8lt/100χλμ με το 75% των χιλιομετρων να ειναι εντος Αθηνας.
                                2. Corolla του 2001 προγουμενο δικο μου, 1400αρι και ειχε στο trip ΜΟ 7.7lt/100χλμ και οχι με χαλαρη οδηγηση.

                                Οκ, μπορει να ειναι η Τογιοτα με τους vvti και να εχω τετοια εμπειρια ή/και η Φορντ με τους Ecoboost και σιγουρα οσο πιο βαρια η καροτσα ή οσο γαμας το τουρμπο να ανεβαινουν αυτα τα νουμερα. Αλλα ποιος παει γαμιοντας πλεον με την βενζινη στο 1.7 και το πετρελαιο στο 1.4?

                                Υ.Γ: Οχι, το 1600αρι με τα 150.

                                γραφω καποια post ποιο πανω οτι εσκιζα το coltaki της mitsubishi 1340cc 100ps μασα στην πολη και ειχα 5,5-6 κ δεν με πιστευει κανεις... εε ο.κ τι να κανω, δεν μπορω να επισκευτω 100 ή 200χλμ απο εδω που μενω με το colt του γνωστου μου οποιον απο εδω δεν το πιστευει για να αποδειξω την καταναλωση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mark last edited by

                                  Μη συγκρίνετε ανόμοια πράγματα. Δεν υπάρχει στάνταρ κατανάλωση ενός αυτοκινήτου. Είναι συνάρτηση του τρόπου οδήγησης και της διαδρομής που κάνει το κάθε όχημα. Κι εγώ είχα Corolla 1.4 του 2003 και ήταν μονίμως το trip στα 11,5 λίτρα. Μετά την άλλαξα με Clio 1.2tce και με την ίδια οδήγηση έπεσα στα 9-9,5. Επειδή το Clio υπάρχει ακόμα, και μπορώ να μιλήσω σίγουρα, ναι μπορώ να το κατεβάσω 2 λίτρα στο μέσο όρο. Αλλά πρέπει να κάνω πάρα πολλούς συμβιβασμούς, να γίνω κινητό εμπόδιο, και να μου σπάνε τα νεύρα. Με το Yaris diesel, πάλι κινούμενος με τον ίδιο τρόπο, είναι στο 6 με 6.5, και έχει μόλις 4000χλμ. Και συνηθισμένος από το τράβηγμα, όταν μετά από καιρό πήρα το άλλο που είναι και τούρμπο, μου φάνηκε ότι δεν πάει. Δε μιλάμε για να τρέχεις, απλά το πως φεύγει το αμάξι. Καλό είναι να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Ναι μεν, όποιος έχει δυσκολίες(όπως οι περισσότεροι) καλό είναι να το μελετά πολύ αν τον συμφέρει, αν θα κάνει απόσβεση τη διαφορά κλπ. Αν όμως μπορεί, καλό είναι να μην απορρίπτει το diesel έτσι εύκολα. Προσωπικά με τα χιλιόμετρα που κάνω υπολογίζω πως το Yaris μου εξοικονομεί 300€ το χρόνο, και ενδεχομένως να κάνει απόσβεση στα 5 χρόνια. Οκ. Η ουσία είναι όμως ότι το χαίρομαι περισσότερο από αν ήταν βενζινοκίνητο, και ότι φαίνεται η διαφορά σε κάθε γέμισμα(αγοράζεις καύσιμο φθηνότερα και κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα με τα λίτρα που έβαλες).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    clockwork21r last edited by

                                    Το ανομοιο δεν καταλαβα ποιο ειναι και το συγκριναμε. Ειπα, ο καθενας με τα κριτηρια του. Εγω με τον δικο μου τροπο οδηγησης καιω τοσα. Πριν 10 χρονια το πιεζα περισσοτερο, εκαιγα περισσοτερα. Και παλι ομως στα 7.5-8.0 ημουν, τωρα με μεγαλυτερο αμαξι, περισσοτερα κυβικα και αλογα καιω 6.5. Δηλαδη με βαση τα δικα μου δεδομενα θα επρεπε να δωσω τα ιδια λεφτα που εδωσα για την φωκια για να παρω ενα μικροτερο και χειροτερο σε ποιοτητα αμαξι για να καιω πανω κατω τα ιδια και να κανω γουστα επειδη εχω πετρελαιο? Επισης ολα αυτα τα μαγικα των επιδοσεων εγω σε πετρελαιο κατω απο 1600 κυβικα δεν τα εχω δει. Μπορει αν οδηγησω τον 1.5 της ρενω να αλλαξω αποψη και να εχω τις ιδιες επιδοσεις της φωκιας με τα 150 αλογα με χαμηλοτερη καταναλωση.

                                    Αλλος μπορει να μπει εδω μεσα και να μας πει μαλακες ειστε και οι μεν και οι δε, παρτε παπι για την πολη να βρειτε την υγεια σας. Η κουβεντα και το ερεθισμα μου ηταν η μανια που ακουω και διαβαζω δεξια και αριστερα με το τρικι τρικι. Πεφτει ολη η Ελλαδα τωρα στο πετρελαιο που το βλεπει 1.4 το λιτρο και οταν σε 2-3 χρονια ξεπερασει την τιμη της βενζινης η αποσβεση της 5ετιας παει Σκοπελο... Ειπαμε σε ενα λογικο κρατος με σταθερο φορολογικο συστημα θα το συζηταγα, τωρα οχι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      peterpan last edited by

                                      Ο χρήστης Mark έγραψε:
                                      Μη συγκρίνετε ανόμοια πράγματα. Δεν υπάρχει στάνταρ κατανάλωση ενός αυτοκινήτου. Είναι συνάρτηση του τρόπου οδήγησης και της διαδρομής που κάνει το κάθε όχημα. Κι εγώ είχα Corolla 1.4 του 2003 και ήταν μονίμως το trip στα 11,5 λίτρα. Μετά την άλλαξα με Clio 1.2tce και με την ίδια οδήγηση έπεσα στα 9-9,5. Επειδή το Clio υπάρχει ακόμα, και μπορώ να μιλήσω σίγουρα, ναι μπορώ να το κατεβάσω 2 λίτρα στο μέσο όρο. Αλλά πρέπει να κάνω πάρα πολλούς συμβιβασμούς, να γίνω κινητό εμπόδιο, και να μου σπάνε τα νεύρα. Με το Yaris diesel, πάλι κινούμενος με τον ίδιο τρόπο, είναι στο 6 με 6.5, και έχει μόλις 4000χλμ. Και συνηθισμένος από το τράβηγμα, όταν μετά από καιρό πήρα το άλλο που είναι και τούρμπο, μου φάνηκε ότι δεν πάει. Δε μιλάμε για να τρέχεις, απλά το πως φεύγει το αμάξι. Καλό είναι να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Ναι μεν, όποιος έχει δυσκολίες(όπως οι περισσότεροι) καλό είναι να το μελετά πολύ αν τον συμφέρει, αν θα κάνει απόσβεση τη διαφορά κλπ. Αν όμως μπορεί, καλό είναι να μην απορρίπτει το diesel έτσι εύκολα. Προσωπικά με τα χιλιόμετρα που κάνω υπολογίζω πως το Yaris μου εξοικονομεί 300€ το χρόνο, και ενδεχομένως να κάνει απόσβεση στα 5 χρόνια. Οκ. Η ουσία είναι όμως ότι το χαίρομαι περισσότερο από αν ήταν βενζινοκίνητο, και ότι φαίνεται η διαφορά σε κάθε γέμισμα(αγοράζεις καύσιμο φθηνότερα και κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα με τα λίτρα που έβαλες).

                                      +1
                                      με όχημα που ζυγίζει γύρω στα 1.800 κιλά, το να έχεις κατανάλωση μεικτή με αυτόματο κιβώτιο 6,1-6,4 λ/100 χλμ χωρίς να κάνω συμβιβασμούς (δλδ με 160-180 χαω όπου μπορώ) κ το 25% των χιλιομέτρων σε πόλη, είναι μεγάλο πράγμα. Τονίζω το 'χωρίς συμβιβασμούς', διότι οι περισσότερες καταναλώσεις εδώ μετρούνται λες κ κάτω από το πόδι έχουν οι οδηγοί αυγό...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        clockwork21r last edited by

                                        Ε, ενταξει το επομενο τριαξονικο μου θα το παρω πετρελαιο και οχι βενζινα τοτε..

                                        Στα σοβαρα τωρα, δεν βλεπω να διαφωνουμε καπου. 1800 κιλα αμαξι (θες) εχεις, 75% εκτος πολης κανεις τα χιλιομετρα σου, τρικι τρικι (θα παρεις) οδηγεις. Εμενα παλι τα δικα μου εκτος είναι 20%, που εκει θα παω με 130-140 και θα καιω οσο καις και εσυ. Ειμαι χαμενος λες?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mark last edited by

                                          Φίλε Clockwork21R το ανόμοιο πάει στο ότι κανείς δεν οδηγεί με τον ίδιο τρόπο. Και το να ακούσεις να κινείται με τη χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση που έχει ένα όχημα, δεν είναι ενδεικτικό. Έχω δει αρκετές φορές κατόχους αυτοκινήτων να λένε πως κάνουν απίστευτες καταναλώσεις, δίνοντας απλά ένα νούμερο χωρίς να λένε π.χ. ότι κινούνται με max 60χλμ σε αστικές περιοχές και 90-100 το πολύ στον αυτοκινητόδρομο. Κάποιος που ενδιαφέρεται να αγοράσει ένα αμάξι και ψάχνει να δει τι καίει, καλό είναι να μην στηρίζεται και πολύ σε τέτοια...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            arris last edited by

                                            Ο χρήστης Clockwork21R έγραψε:
                                            Το ανομοιο δεν καταλαβα ποιο ειναι και το συγκριναμε. Ειπα, ο καθενας με τα κριτηρια του. Εγω με τον δικο μου τροπο οδηγησης καιω τοσα. Πριν 10 χρονια το πιεζα περισσοτερο, εκαιγα περισσοτερα. Και παλι ομως στα 7.5-8.0 ημουν, τωρα με μεγαλυτερο αμαξι, περισσοτερα κυβικα και αλογα καιω 6.5. Δηλαδη με βαση τα δικα μου δεδομενα θα επρεπε να δωσω τα ιδια λεφτα που εδωσα για την φωκια για να παρω ενα μικροτερο και χειροτερο σε ποιοτητα αμαξι για να καιω πανω κατω τα ιδια και να κανω γουστα επειδη εχω πετρελαιο? Επισης ολα αυτα τα μαγικα των επιδοσεων εγω σε πετρελαιο κατω απο 1600 κυβικα δεν τα εχω δει. Μπορει αν οδηγησω τον 1.5 της ρενω να αλλαξω αποψη και να εχω τις ιδιες επιδοσεις της φωκιας με τα 150 αλογα με χαμηλοτερη καταναλωση.

                                            Αλλος μπορει να μπει εδω μεσα και να μας πει μαλακες ειστε και οι μεν και οι δε, παρτε παπι για την πολη να βρειτε την υγεια σας. Η κουβεντα και το ερεθισμα μου ηταν η μανια που ακουω και διαβαζω δεξια και αριστερα με το τρικι τρικι. Πεφτει ολη η Ελλαδα τωρα στο πετρελαιο που το βλεπει 1.4 το λιτρο και οταν σε 2-3 χρονια ξεπερασει την τιμη της βενζινης η αποσβεση της 5ετιας παει Σκοπελο... Ειπαμε σε ενα λογικο κρατος με σταθερο φορολογικο συστημα θα το συζηταγα, τωρα οχι.

                                            Η τιμή του diesel δεν πρόκειται ποτέ να ξεπεράσει την αντίστοιχη της βενζίνης όχι μόνο γιατί είναι φθηνότερο καύσιμο αλλά και λόγω μεγάλης προσφοράς στην Ελλάδα πλέον.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 10 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr