-
Και το δικό μου εισαγωγής είναι αλλά αυτό θεωρείται καλό γιατί έρχονται καλύτερα εξοπλισμένα.
Το AC είναι πρόβλημα, ψάξε για κάτι άλλο, υπάρχουν τόσα πολλά ώστε να μη χρειάζεται να κάνεις συμβιβασμούς. -
Αυτό κάνω, δεν βιάζομαι, α πουλάω και το παλιάμπελο μου, το μουλάρι μου,
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2959750/
σορυ MODS
Ξεπουλάω για ένα σωστό κάμπριο/κουπέ, για τα γεράματα, κάτι μου λέει ότι θα ξανακυλήσω στον wankel που είναι τζάμπα γαμώτο. -
αντρας ειμαι και το κεφι μου θα κανωωωω...λεει το τραγουδι.
εν γενει οι κινητηρες με 8β δεν υστερουν των 16β...αλλου υπερεχουν τα μεν και αλλου τα δε. Περισσοτερο μαρκετιγκ ειναι.
εχω οδηγησει μχ5 με κλιματισμο και χωρις..απιστευτη διαφορα υπερ του χωρις (λογω κατανομης βαρους).
Ο αρχικος σχεδιασμος του αυτοκινητου ειναι χωρις.αν το αμαξι ειναι καλο-τα εισαγωγης δεν ειναι κακα υποχρεωτικα, δηλαδη οι γερμανοι δεν ξερουν να οδηγανε?...
προχωρα και χρησιμοποιησε τη ελλειψη κλιμα να ριξεις την τιμη...αν στα αλλα ειναι οκ.Βεβαια στους καιρους αυτους πολλοι θα εκαναν τη τραμπα για ενα οικονομικο μινι..οποτε μη βιαζεσαι θα βρεθει ο καταλληλος
ναστε και οι 2 ευχαριστημενοι.αν το οδηγησει η γυναικα σου δεν θα ξεκολλαει-σαν τη δικια μου- και θα ξεχασει και κλιματιστικα και 2θεσια και ολα....
-
Πότε βγήκε οκταβάλβιδο MX5 ρε παιδιά;
-
Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
Που λες μς παίρνει ένας ιδιώτης (που τυχαίνει να τον ξέρω φίρμα λέμε στην Καλαμαριά) μου λέει φίλε ενδιαφέρομαι για ανταλλαγή δες την αγγελία μου και τα λέμε, το κουίζ τώρα:
A/C δεν έχει/δεν το αναφέρει
εισαγωγής είναι/δεν το αναφέρει
καλά μοντέλο κατά προσέγγυσηκαι η βοήθεια του κουίζ :
διθέσιο κάμπριο
'Ολοι γράφουν ότι έχει 140 φεύγα άλογα και βάζουν φώτο από το οχταβάλβιδο μοτέρ με τα 118 παρά άλογα τί είναιΗ λύση του κουίζ
Ζ3
-
Απο Ζ3 θα επαιρνα ΜΧ5 ΜΚ1 20ετιας και βαλε...
-
Ωραίο και το 8άρι όμως. Οδηγικά δεν είναι Μ2.5 1.8 (είχε κολλητός και το οδηγούσαμε αμφότεροι εναλλάξ σε έρημους επαρχιακούς και συμφωνούσαμε αμφότεροι ότι το Miata υπερέχει) αλλά έχει χώρους και ασφάλεια.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πότε βγήκε οκταβάλβιδο MX5 ρε παιδιά;ποτέ, γενικα eipa οτι ενας 8v δεν ειναι υποδεεστερος του 16v..ο καθενας εχει τις χαρες του
-
Για μέσα στην πόλη καλοί είναι οι 8V. Κατά τα άλλα δεν βρίσκω να έχουν κάποια άλλη χάρη.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ωραίο και το 8άρι όμως. Οδηγικά δεν είναι Μ2.5 1.8 (είχε κολλητός και το οδηγούσαμε αμφότεροι εναλλάξ σε έρημους επαρχιακούς και συμφωνούσαμε αμφότεροι ότι το Miata υπερέχει) αλλά έχει χώρους και ασφάλεια.Ο ανθρωπος ομως θελει 2θεσιο ροουντστερ για να ξανανιωσει, που να παει να ξαναμπλεξει με rx8 παλι και τι να τους κανει τους χωρους
Εγω προτεινω mx5 mk2 ή mk2,5 1.8 (με τα μπλοκε του και τα ολα του για να μη βαζει τιποτα μετα) ή mr2 αν βρει κανα καλοδιατηρημενο
Αλλιως για να γερασει μαζι η λυση ειναι 2λιτρη slk -
Ο χρήστης heras έγραψε:
Αλλιως για να γερασει πριν την ώρα του η λυση ειναι 2λιτρη slk
fixed
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Αλλιως για να γερασει πριν την ώρα του η λυση ειναι 2λιτρη slk
fixed
Εγώ πάντως πολύ θα ήθελα να ακούσω που υπερέχει οδηγικά ένα MX5, ενός RX8.
-
Χωρίς να έγω οδηγήσει πολύ γρήγορα MX5, μάλλον η αίσθηση που σου δίνουν οι minimal διαστάσεις του, που το κάνουν κάτι σαν καρτ κάτι, σαν 106 rallye, που όσο νάνε σε επιτρέπει να το διπλώνεις- ξεδιπλώνεις νοιώθοντας πιο άνετα σε σχέση με το κατά μισό μέτρο και 400 κιλά βαρύτερο RX.
-
υποθετω οτι μεχρι να ανεβασει τις σωστες στροφες το ΡΧ8, για να παει συμφωνα με τη δυναμη του (που εχει το ατιμο) ειναι ψυχοφθορο. Αυτο με εμπειρια μου με βανκελ προ 20-ετιας, ειχε ενα κενο-υστερηση αισθητη μεταξυ ασε-πατα..Ισωσ τα τωρινα ρχ8 να ειναι σπιρτοζικα. Ας μας πουν και οι 106σ16 & ντιμσαμπας που το ειχε οδηγησει, να μαθουμε αν συνεχιζει να ειναι ετσι ο βανκελ.
-
Ta Fd λογω τουρμπο εκαναν αυτο που λες και εβγαζαν τη δυναμη πιο αγρια.
Το Rx8 εχει πιο γραμμικη αποδοση αλλα υστερει σε δυναμη απο τα Fd (ειδικα τα Challenge). -
Και δεν είναι λίγοι αυτοί που κάνουν swap wankel στο mx5, για κολιές ο 4port είναι ισάξιος του 6port λόγο της ελάχιστης μεγαλύτερης μεν αλλά και χαμηλότερα αποδιδόμενης ροπής
-
για να εισαι νομιμος η διαφορα κυβισμου πρεπει να ειναι μεχρι 20% +-, η να εβγαινε εργοστασιακα το αμαξι με το συγκεκριμενο μοτερ...τωρα αν το θες για πιστα με τρειλερ πασο...αλλα και στο τρειλερ υπαρχουν θεματακια.
(νομιζω δεν επιτρεπεται αμαξι σε τρειλερ πρεπει ναναι σε τρειλερ επαγγελματια στυλ οδικη βοηθεια-μεταφορεας )Παντως με τρειλερ κοτσαρισμενο σε οποιοδηποτε αμαξι κανεις κολιες...και εισαι νομιμος....αλλα αυτο ειναι αλλο project
αυτο το παπους στα 49 τι σημαινει?..οτι εισαι ηδη?..θα γινεις συντομα ? η οτι θελεις να γινεις μεχρι να γινεις 49?
-
Ελάχιστα Miata έχουν φορέσει Wankel και μάλλον κανένα στην Ελλάδα. Αντιθέτως, υπάρχει 8άρι (και μάλιστα στη Σαλόνικα, αν δεν κάνω λάθος) με μοτέρ από τουρμπάτο Μκ2, όχι αστεία.
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
για να εισαι νομιμος η διαφορα κυβισμου πρεπει να ειναι μεχρι 20% +-, η να εβγαινε εργοστασιακα το αμαξι με το συγκεκριμενο μοτερ...τωρα αν το θες για πιστα με τρειλερ πασο...αλλα και στο τρειλερ υπαρχουν θεματακια.
(νομιζω δεν επιτρεπεται αμαξι σε τρειλερ πρεπει ναναι σε τρειλερ επαγγελματια στυλ οδικη βοηθεια-μεταφορεας )Παντως με τρειλερ κοτσαρισμενο σε οποιοδηποτε αμαξι κανεις κολιες...και εισαι νομιμος....αλλα αυτο ειναι αλλο project
αυτο το παπους στα 49 τι σημαινει?..οτι εισαι ηδη?..θα γινεις συντομα ? η οτι θελεις να γινεις μεχρι να γινεις 49?
Φιλολογικά συζητάμε, προσωπικά είμαι κατά των μετατροπών και ειδικά των κανιβαλισμών, άσχετα με το τι έχω κάνει σε περασμένες δεκαετίες που κυκλοφορούσαμε όλοι με 1100-1300 στα χαρτιά και οι κινητήρες ήταν min. 1600cc, λέτε να μας σπρώχνουν προς τα εκεί οι φωστήρες μας;
Είμαι 49 και έγινα παππούς την Κυριακή (εγγονή) για αυτό και έχω σαλτάρει.
-
στα 49 παππούς; woh πολύ μικρός!
Mazda MX-5