-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
για οδήγα και τον t-jet και τα λέμε...O t-jet δεν ειναι συγχρονος... Εχει αποσυρθει πλεον δυστυχως... Κι ηταν ωραιο μοτερακι.
Διαφωνεις παντως σ' αυτο που λεω? -
δεν είναι σύγχρονος ο τ-τζετ ???
μια αδράνεια σίγουρα την έχει , προσωπικά μου αρέσει πολύ σαν μοτέρ και το θεωρώ μακράν καλύτερο του 122αριου της φαουβε
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
δεν είναι σύγχρονος ο τ-τζετ ???μια αδράνεια σίγουρα την έχει , προσωπικά μου αρέσει πολύ σαν μοτέρ και το θεωρώ μακράν καλύτερο του 122αριου της φαουβε
Δε μπαινει τωρα-τωρα σε αυτοκινητα μωρε αυτο λεω!
Βασικα ειναι μεγαλο το σκαλοπατι αναμεσα στο τουρμπισμενος-ξετουρμπισμενος... Γι αυτο κλωτσαει... -
μάλλον δεν έχεις φάει κλωτσιά από ολντ σκουλ συμπιεστό...
πουνταρος γτ -
γτ , όχι γτπ , εεε
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
μάλλον δεν έχεις φάει κλωτσιά από ολντ σκουλ συμπιεστό...
πουνταρος γτNαι νταξ μην μου συγκρινεις ανομοια πραγματα, δεν ηταν 100 αλογα ο πουνταρος. Ουτε 1.200 κυβικα!
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
δεν είναι σύγχρονος ο τ-τζετ ???μια αδράνεια σίγουρα την έχει , προσωπικά μου αρέσει πολύ σαν μοτέρ και το θεωρώ μακράν καλύτερο του 122αριου της φαουβε
...αμα ειναι να μου πληρωνεις την παραπανω βενζινη που καιει , σου λεω και εγω οτι το θεωρω καλυτερο απο το 122αρι της VAG...Α, και το GP συγκρινεται με Polo, οχι με Golf, -λεω εγω τωρα-, γιατι ο 120αρης πχ στο Bravo ειναι για slow motion καταστασεις... Στην G βεβαια ο 120αρης εχει εντελως διαφορετικες ρυθμισισεις, και χαρτογραφηση, και η συγκεκριμενη Ιταλιδα 'παει' λιγο καλυτερα...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
μάλλον δεν έχεις φάει κλωτσιά από ολντ σκουλ συμπιεστό...
πουνταρος γτΤο GP Abarth SS 180 ειχε τετοιο στυλ...
Το Punto GT ειχε πλακα μεχρι και την 3η στο κιβωτιο. Απο εκει και περα, ηρεμουσε σταδιακα...(το εργοστασιακο παντα) Βεβαια για να στριψει σωστα και να περασει την δυναμη κατω, με φουσκωμενη τουρμπινα, ηθελε ολοκληρο στρατηγικο σχεδιασμο...
-
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Θωμά σε βλέπω πολύ ευχαριστημένο, δεν το έκρυψες. Όμως κάτι που σου αρέσει εσένα δεν σημαίνει ότι μου αρέσει κι εμένα, θα ήθελα λίγο πιο λεπτομερή περιγραφή για κάμποσα πράματα που να κάνουν πιο αντικειμενική την προσπάθειά σου και να αποφασίζω εγώ αν μου κάνουν ή όχι. Και στο τέλος να έλεγες εμένα μου άρεσε για αυτό και για κείνο.κε Χρίστο δυστυχως δεν τα εχω βαλει σε μια σειρα και ηταν μια κουραστικη μερα η σημερινη, οποτε και δεν μου βγηκε στο κειμενο σημερα . Καλα με το προχθεσινο κειμενο του Υβριδικου δεν ηθελε να γραψω και πολλα βεβαια και καλομαθα . Θα προσπαθησω για μια καλυτερη συγγραφη αρκει να τα βαλω ολα στο μυαλο μου σε μια ταξη και πρωτα απ'ολα να ξεκουραστω (αντε να βρεξει απο το Σαββατο για να κατσω μεσα ).
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
http://www.zeperfs.com/en/duel2249-2408.htmΟ μεσος ορος 4 περιοδικων, και δη ξενων, με οτι συνεπαγεται σε διαφορετικο ενδεχομενως τροπο-συνθηκες μετρησεων, αλλα και διαφορετικες ποιοτητες βενζινης, δεν ειναι οτι πιο ρεαλιστικο για τα δικα μας δεδομενα.
Οπως και να εχει, συμφωνα τουλαχιστον με τους 4τροχους, το Bravo 120 απο σταση πετυχαινει τις εξης επιδοσεις:
0-100km/h - 10,5sec , 0-400m - 17,5sec/124km/h , 0-1000m - 32,4/158
Το Leon 125 αντιστοιχα:
0-100km/h - 9,4sec , 0-400m - 16,8/132 , 0-1000m - 31/165
Στις ρεπριζ με 4η το Bravo 120 εκανε τους εξης χρονους:
40-60km/h - 5,1 , 80-110km/h - 6,5 , 120-140km/h - 6,3
To Leon αντιστοιχα μς 4η εκανε τους εξης:
40-60km/h - 3,4 , 80-110km/h - 6,4 , 120-140km/h - 5,1
(4τροχοι 450, Μαρτιος 2008)
Oι διαφορες ειναι ξεκαθαρες...
-
Κικιζα έχεις οδηγήσει το 120αρη μπράβο και το λες σλοου μοτιον;
-
Κικιζα μιλάω για το μοτέρ αυτο καθ'αυτο και για τον τροπο λειτουργίας του ...
Συγκρίνει τροπο λειτουργίας και όχι προφανώς απόδοση νιανια πια ... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ο μεσος ορος 4 περιοδικων, και δη ξενων, με οτι συνεπαγεται σε διαφορετικο ενδεχομενως τροπο-συνθηκες μετρησεων, αλλα και διαφορετικες ποιοτητες βενζινης, δεν ειναι οτι πιο ρεαλιστικο για τα δικα μας δεδομενα.
Οπως και να εχει, συμφωνα τουλαχιστον με τους 4τροχους, το Bravo 120 απο σταση πετυχαινει τις εξης επιδοσεις:
0-100km/h - 10,5sec , 0-400m - 17,5sec/124km/h , 0-1000m - 32,4/158
Το Leon 125 αντιστοιχα:
0-100km/h - 9,4sec , 0-400m - 16,8/132 , 0-1000m - 31/165
Στις ρεπριζ με 4η το Bravo 120 εκανε τους εξης χρονους:
40-60km/h - 5,1 , 80-110km/h - 6,5 , 120-140km/h - 6,3
To Leon αντιστοιχα μς 4η εκανε τους εξης:
40-60km/h - 3,4 , 80-110km/h - 6,4 , 120-140km/h - 5,1
(4τροχοι 450, Μαρτιος 2008)
Oι διαφορες ειναι ξεκαθαρες...
Μα πως μου διέφυγε το γεγονός πως οι 4τροχοί είναι ότι πιο αξιόπιστο υπάρχει πάνω στον πλανήτη και με τέλειες μετρήσεις...
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Μα πως μου διέφυγε το γεγονός πως οι 4τροχοί είναι ότι πιο αξιόπιστο υπάρχει πάνω στον πλανήτη και με τέλειες μετρήσεις...
...μην υπερβαλλεις, του zeperfs η αξιοπιστια δεν επιδεχεται καμμιας αμφιβολιας, ουτε για αστειο...
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Το φετινό καλοκαίρι οδήγησα τα εξής :
...
ford focus 1.0 ecoboost 125 hp titaniumΤο συγκεκριμένο ήταν test drive όποτε δεν εστίασα όσο στο προηγούμενο , πολύ ουδέτερο σχεδιαστικά δεν μου άρεσε , πολύ φορτομένο εσωτερικό με καλά υλικά στο επάνω μέρος και φνηνότερα πιο χαμηλά , βρηκά και εδώ γρήγορα την θέση οδήγησης και ξεκίνησα η αδράνεια που έλεγα παραπάνω στο beetle υπήρχε και 'δω μετά τις 2000 σ.α.λ. καμία σχέση πολύ πιο γρήγορο από το φα βε να ευθύνονται οι τρείς κύλινδροι ; είχε καλή κλιμάκωση αλλά όχι πολύ σαφές κούμπομα με την ανάρτηση να δίνει έμφαση στην άνεση που είσαι focus mki αρκετή κλίση στις στροφές και κάπως δισκίνητο , βαρύ μπροστινό σύστημα και απλά αποδεκτό τιμόνι αλλά δυνατά φρένα , καλό για οικογενιάρχες **με πολύ περιορισμένα θέλω στην οδήγηση **.
.. .
Το 'τιτάνιουμ' είναι με την σπόρ ανάρτηση η με την νορμάλ; Νομίζω ότι η συγκεκριμένη έκδοση είναι η τόπ έκδοση της Φόρντ στα επίπεδα εξοπλησμούμετά την κατάργηση της 'Γκία'.
Είσαι ο τρίτος πάντως μετά τον Δία και τον Ποπολάρο με την ίδια περίπου άποψη για το αυτοκίνητο στο θέμα οδική συμπεριφορά.
Τεταρτος
Τα ιδια είπα κι εγω -
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Θωμά σε βλέπω πολύ ευχαριστημένο, δεν το έκρυψες. Όμως κάτι που σου αρέσει εσένα δεν σημαίνει ότι μου αρέσει κι εμένα, θα ήθελα λίγο πιο λεπτομερή περιγραφή για κάμποσα πράματα που να κάνουν πιο αντικειμενική την προσπάθειά σου και να αποφασίζω εγώ αν μου κάνουν ή όχι. Και στο τέλος να έλεγες εμένα μου άρεσε για αυτό και για κείνο.
κε Χρίστο δυστυχως δεν τα εχω βαλει σε μια σειρα και ηταν μια κουραστικη μερα η σημερινη, οποτε και δεν μου βγηκε στο κειμενο σημερα . Καλα με το προχθεσινο κειμενο του Υβριδικου δεν ηθελε να γραψω και πολλα βεβαια και καλομαθα . Θα προσπαθησω για μια καλυτερη συγγραφη αρκει να τα βαλω ολα στο μυαλο μου σε μια ταξη και πρωτα απ'ολα να ξεκουραστω (αντε να βρεξει απο το Σαββατο για να κατσω μεσα ).
Μια παρένθεση κυριε Χρηστο
Ο Θωμας κοιταει την άνεση και κατα ποσο ωραια κυλαει, αποσβαινει και γενικα αν κινειται άνετα το αυτοκινητο σε όλα τα τεραιν(παει και σε χωματα βλεπετε )
Εκτιμαει τη βελούδινη αίσθηση στις αναρτησεις, να ταξιδεύει και να μην καταλαβαινει Χριστο κλπ κλπ
Κατ' επεκταση εδω μεσα κ@υλες να ακουσουν για τετοια σε μικρομεσαιο αμαξι έχουν λιγοι (κι εγω ειμαι μεσα σ' αυτους γιατι σπορ σφιχτες καστάσεις δεν έχω βιώσει ποτε κι όσο να ναι τα σφιχτα αμαξια με εκνευρίζουν) καθως ο μονιμος τσακωμος ειναι κατα ποσο σπορ ειναι κατι κλπ κι αν στριβει και τι κανει.Άρα το αν ειναι άνετο και αποσβαινει εμενα τουλαχιστον με καλυπτει απ' αυτα που έγραψε ο Θωμάς ειδικα τη στιγμη που έχω υποψιν τι θεωρει καλο σαν αποσβεση και άνεση
Πεστε φατε με ναι αλλα οκ.Δεν νομιζω να λεω ψέματα
Κατ' επεκταση να δεν θα έπρεπε θεωρω ο Θωμας να μπει στον κοπο να γραψει ένα σεντόνι για το αν στιβει και τι κανει το αμαξι τη στιγμη που ειναι αλλου επικεντρωμένος.
Αυτα μπορει να μας τα πουν άλλοι εδω μεσα (Θωμα δεν υποννοώ τίποτα για να μην παρεξηγηθεις Ούτως η άλλως πιθανα καταλαβαινεις τι εννοώ.Αν όχι μιλαμε στο τηλ ) -
Δύο πράματα που τα ξεχωρίζω λίγο.
- Επειδή κι εγώ γνωρίζω το Θωμά και το στύλ του σαν οδηγό (και αυτοκίνητο) καταλαβαίνω τι αποζητά και το υπολογίζω. Αν βέβαια δεν τον ξέρεις είναι πιο δύσκολο και θα τον διαβάσουν πολλοί διαφορετικοί άνθρωποι. Για αυτό θα πρέπει να προσπαθούμε να είμαστε πιο αντικειμενικοί και περιγραφικοί.
- Υπολογίζω λοιπόν εγώ που τον ξέρω ότι του αρέσει το αναίσθητο ελαφρύ τιμόνι, οι υπερ άνετες αναρτήσεις κλπ κλπ. Μπορεί όμως κάπου να κάνω λάθος και θα βγάλω λάθος συμπέρασμα. Όταν λοιπόν δεν περιγράφει κάτι αλλά απλά λέει υποδειγματικά δεν με βοηθάει... Τι εννοεί, εντελώς αναίσθητο και τελείως ελαφρύ κι κόβει καλά ή δεν χαμπαριάζει από ανωμαλίες και έχει μεταβαλλόμενο βάρος με την ταχύτητα αλλά έχει κι αίσθηση που δεν με νοιάζει και δεν προσέχω και δεν έτυχε να προσέξω αν κόβει καλά;; Ή η ανάρτηση, είναι απλά άνετη, πόσο γέρνει (είναι κάτι που τον έχει άραγε απασχολήσει και το περιλαμβάνει στο άριστα ή όχι), πόσο κοπανάει σε εγκάρσιες ανωμαλίες; Μου αφήνει δηλαδή κενά και απορίες, δεν ξέρω πόσο έχει εμβαθύνει, δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι ή με τι να το συγκρίνω. Θεωρώ καλό και πολύ βοηθητικό αυτό που κάνουν αρκετοί που συγκρίνουν με άλλα (πιο έτσι από εκείνο αλλά λιγότερο από το άλλο).
Θωμά μην πτοείσαι, ότι γράφεται στο θέμα καλό είναι αλλά προσπαθούμε για το ακόμα πιο καλό.
-
Οκ καταλαβα την παρατηρηση
-
H μόνη λύση είναι μόνιμο ΜΠΑΝ από το συγκεκριμένο τοπικο στον ThomasC200D.
Οδήγησα....