-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@GB
Ok, thnks.
H τιμη ενος 3θυρου Ambition 140 δηλαδη, απο που ξεκιναει?edit: Οκ το βρηκα απο ενα λινκ πιο πανω, 25,5κ...
κομμάτι τσιμπημένο αλλά καλό... πολύ καλό για την παρούσα.
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Ρε συ GB εγραψες ολο αυτο το σεντονι-ριβιου απο τα -
Ο χρήστης 007 έγραψε:
..και ενα πρωτο review, στο Golf μεν, αλλα με τον 140αρι ΑCT κινητηρα, οπου γινεται αναφορα απο το 2:40 και επειτα:
παρατηρηση 1 - Εκει στην αρχη του βιντεο, που ειναι μεσα στη πισινα ερχονται διαφοροι συνειρμοι
παρατηρηση 2 - Μου αρεσει που εχει και sport mode επιλογη παναθεμα το...
παρατηρηση 3 - Τι παιχτηκε στο τελος και ο αλλος ειναι πανω απο το μοτερ με γαντια ?Αυτά που λέει αυτός στο παραπάνω rewiew έρχονται σε αντίθεση με αυτό το rewiew του autocar.co.uk.: http://www.youtube.com/watch?v=U8B2lx0-cBw
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
@GB
Ok, thnks.
H τιμη ενος 3θυρου Ambition 140 δηλαδη, απο που ξεκιναει?edit: Οκ το βρηκα απο ενα λινκ πιο πανω, 25,5κ...
κομμάτι τσιμπημένο αλλά καλό... πολύ καλό για την παρούσα.
To 140αρι ambition ξεκιναει απο 25,5κ ευρω το οποιο σε αυτη την εκδοση, αν δεν κανω λαθος ειναι πιο πλουσιο σε σχεση με το ιδιο πακετο στο απερχομενο Α3. Αλλα ειδικα και στην εκδοση των 1800κυβικων, που μπορουμε να την συγκρινουμε με την απερχομενη, το 3θυρο Α3 στην βασικοτερη attraction εκδοση, ξεκιναει απο 25,900ευρω, ενω η προσφατη εκδοση efficiency του παλαιου 3θυρου Α3, στα 27,750ευρω, πιο ακριβα δηλαδη...
Οχι μονο τσιμπημενο δεν ειναι, αλλα εχει διατηρησει σε πολυ ανταγωνιστικα επιπεδα τις τιμες του, ακριβως το αντιθετο απο αυτο που τονιζες κιολας κατ' ιδιαν εναμησι χρονο πριν περιπου, οτι 'το νεο Α3 θα ειναι σημαντικα ακριβοτερο'...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@GB
Ok, thnks.
H τιμη ενος 3θυρου Ambition 140 δηλαδη, απο που ξεκιναει?edit: Οκ το βρηκα απο ενα λινκ πιο πανω, 25,5κ...
κομμάτι τσιμπημένο αλλά καλό... πολύ καλό για την παρούσα.
To 140αρι ambition ξεκιναει απο 25,5κ ευρω το οποιο σε αυτη την εκδοση, αν δεν κανω λαθος ειναι πιο πλουσιο σε σχεση με το ιδιο πακετο στο απερχομενο Α3. Αλλα ειδικα και στην εκδοση των 1800κυβικων, που μπορουμε να την συγκρινουμε με την απερχομενη, το 3θυρο Α3 στην βασικοτερη attraction εκδοση, ξεκιναει απο 25,900ευρω, ενω η προσφατη εκδοση efficiency του παλαιου 3θυρου Α3, στα 27,750ευρω, πιο ακριβα δηλαδη...
Οχι μονο τσιμπημενο δεν ειναι, αλλα εχει διατηρησει σε πολυ ανταγωνιστικα επιπεδα τις τιμες του, ακριβως το αντιθετο απο αυτο που τονιζες κιολας κατ' ιδιαν εναμησι χρονο πριν περιπου, οτι 'το νεο Α3 θα ειναι σημαντικα ακριβοτερο'...
κι όμως φίλτατε έχω δίκιο, η εργοστασιακή τιμή είναι σημαντικά ακριβόττερη αλλά η εδώ αντιπροσωπεία, ελέω κρίσης και ανύπαρκτων πωλήσεων, έχει ρυθμίσει ανάλογα το περιθώριο κέρδους της...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
κι όμως φίλτατε έχω δίκιο, η εργοστασιακή τιμή είναι σημαντικά ακριβόττερη αλλά η εδώ αντιπροσωπεία, ελέω κρίσης και ανύπαρκτων πωλήσεων, έχει ρυθμίσει ανάλογα το περιθώριο κέρδους της...
Γνωριζεις CIF τιμες για το απερχομενο, και το νεο?
-
Σχετικά με το ACT εγώ είμαι περίεργος να δω τη λειτουργία και την ομαλότητα μετάβασης από 4 σε 2 και 4 κυλίνδρους ξανά. Σε μια κουβέντα που είχα με άνθρωπο της Audi μου είπε πως γενικά δεν γίνεται αντιληπτή η μετάβαση από 2 σε 4 κυλίνδρους δηλαδή η κυρά τάδε που παίρνει το Α3 να πάει στη δουλειά της δεν θα πάρει χαμπαρι, γίνεται όμως αντιληπτή από οδηγούς που έχουν γνώση και αντίληψη.
Όπως επίσης και την αξιοπιστία του σε βάθος χρόνου. Αλλά αυτό δεν μπορείς να το κρίνεις τώρα.
-
Θα βγαινει εκτος το συστημα με κουμπακι ας πουμε?
Ο κινητηρας θα προσφερεται χωρις το συστημα? -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Θα βγαινει εκτος το συστημα με κουμπακι ας πουμε?
Ο κινητηρας θα προσφερεται χωρις το συστημα?Όχι και όχι.
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Θα βγαινει εκτος το συστημα με κουμπακι ας πουμε?
Ο κινητηρας θα προσφερεται χωρις το συστημα?Αυτό λίγο δύσκολο δεν είναι να συμβεί? Έτσι θα αναβαίνουν οι ρύποι(και η κατανάλωση) οπότε θα ανεβαίνουν και τα τέλη.Σε κάποιες χώρες πάλι στην τιμή του αυτοκινήτου μπαίνουν φόροι ανάλογα την κατηγορία ρύπων στην οποία ανήκει.Επίσης η εταιρία έχει να πιάσει ως στόχο ένα συγκεκριμένο μέσο όρο εκπομπών.Οπότε λίγο δύσκολο το βλέπω
Θα μπορουσε να προσφερονται δυο εκδοσεις με διαφορετικα τελη.Υπαρχουν τετοια μοντελα.
Δε ξερω.Ειμαι λιγο επιφυλακτικος με τη αξιοπιστια του συστηματος αλλα και τη μακροπροθεσμη επιδραση του στα υπολοιπα μηχανικα μερη του κινητηρα. -
o κινητήρας με τα 140 άλογα προσφέρεται χωρίς το σύστημα, αλλά η αντιπροσωπεία δεν θα εισάγει αυτήν την έκδοση. Από τεχνικής σκοπιάς, δεν φαίνεται να είναι κάτι πολύπλοκο. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις...
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
o κινητήρας με τα 140 άλογα προσφέρεται χωρίς το σύστημα, αλλά η αντιπροσωπεία δεν θα εισάγει αυτήν την έκδοση. Από τεχνικής σκοπιάς, δεν φαίνεται να είναι κάτι πολύπλοκο. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις...Αυτό που το διάβασες ή που το βρήκες? Link?
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
o κινητήρας με τα 140 άλογα προσφέρεται χωρίς το σύστημα, αλλά η αντιπροσωπεία δεν θα εισάγει αυτήν την έκδοση. Από τεχνικής σκοπιάς, δεν φαίνεται να είναι κάτι πολύπλοκο. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις...
Αυτό που το διάβασες ή που το βρήκες? Link?
Στην επισημη Γερμανικη ιστοσελιδα της VW θα δεις οτι υπαρχει εκδοση, με, και χωρις το συστημα ACT και η διαφοροποιηση ειναι στους ρυπους, 10gr/km λιγοτερο για την manual εκδοση με ACT και +600ευρω.
Tωρα για το Α3 η αντιστοιχη επισημη ιστοσελιδα δεν εχει καθολου τον 140αρι στο Konfigurator, αλλα απ' οτι ειδα σε ενα καταλογο της Κosmocar που ανεβασε με Link καποιος χρηστης πιο πριν, και απ' οτι ειχες πει και εσυ, θα προσφερεται και ο 140αρης, στο Α3, εχει ηδη τιμολογηθει.
Για το οτι -ενω παραγεται, αλλα- ΔΕΝ θα προσφερεται η εκδοση 140 χωρις το ACT στην Ελληνικη αγορα, το διαβασα και εγω στο τελευταιο Drive. Κατι αλλο πιο επισημο, δεν εχω βρει...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Στην επισημη Γερμανικη ιστοσελιδα της VW θα δεις οτι υπαρχει εκδοση, με, και χωρις το συστημα ACT και η διαφοροποιηση ειναι στους ρυπους, 10gr/km λιγοτερο για την manual εκδοση με ACT και +600ευρω.Tωρα για το Α3 η αντιστοιχη επισημη ιστοσελιδα δεν εχει καθολου τον 140αρι στο Konfigurator, αλλα απ' οτι ειδα σε ενα καταλογο της Κosmocar που ανεβασε με Link καποιος χρηστης πιο πριν, και απ' οτι ειχες πει και εσυ, θα προσφερεται και ο 140αρης, στο Α3, εχει ηδη τιμολογηθει.
Για το οτι -ενω παραγεται, αλλα- ΔΕΝ θα προσφερεται η εκδοση 140 χωρις το ACT στην Ελληνικη αγορα, το διαβασα και εγω στο τελευταιο Drive. Κατι αλλο πιο επισημο, δεν εχω βρει...
Αν και αναφερόμουν για το Α3, καθώς την επίσημη γερμανική την έχω κοιτάξει εδώ και μέρες αλλά και πριν λίγο, και είδα ότι ο 140άρης ACT δεν έχει τοποθετηθεί καν στη σελίδα.
Εν πάσει περιπτώσει, τουλάχιστον για την Audi, γιατί εγώ μίλησα με άνθρωπο της Audi, δεν θα υπάρξει αυτή η επιλογή. Τουλάχιστον σύντομα.
Άσχετο αλλά γιατί στην 1.8TFSi εκδοχή δεν τοποθέτησαν τον 1.8 με το valvelift που αποδίδει 70Nm παραπάνω αν θυμάμαι καλά και έβαλαν αυτόν με τα 250Nm?
-
Ειχα ρωτησει και παραπανω.Παιζει να ειναι ο νεος αλλα με μειωμενη ροπη.Εκτος αν ο νεος μπει μονο σε Α4/Α5.Παντως οι διαφορες νεου και παλιου ειναι παρα πολλες.Ουσιαστικα προκειται για εντελως διαφορετικο μοτερ,με σημαντικοτερο για μενα το συνδυασμο εμμεσου και αμεσου ψεκασμου.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ειχα ρωτησει και παραπανω.Παιζει να ειναι ο νεος αλλα με μειωμενη ροπη.Εκτος αν ο νεος μπει μονο σε Α4/Α5.Παντως οι διαφορες νεου και παλιου ειναι παρα πολλες.Ουσιαστικα προκειται για εντελως διαφορετικο μοτερ,με σημαντικοτερο για μενα το συνδυασμο εμμεσου και αμεσου ψεκασμου.Νομιζω και εγω οτι ειναι ο νεος με μειωμενη ροπη... Μεωμενοι ρυποι, και καταναλωση επισης, σε σχεση με τον 160αρη...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ειχα ρωτησει και παραπανω.Παιζει να ειναι ο νεος αλλα με μειωμενη ροπη.Εκτος αν ο νεος μπει μονο σε Α4/Α5.Παντως οι διαφορες νεου και παλιου ειναι παρα πολλες.Ουσιαστικα προκειται για εντελως διαφορετικο μοτερ,με σημαντικοτερο για μενα το συνδυασμο εμμεσου και αμεσου ψεκασμου.
Νομιζω και εγω οτι ειναι ο νεος με μειωμενη ροπη... Μεωμενοι ρυποι, και καταναλωση επισης, σε σχεση με τον 160αρη...
παντως η επιλογή των γερμανών να προσφέρουν στον καινουργιο 1800αρι συνδιασμό έμμεσου κ άμεσου ψεκασμού γεννά ερωτηματα. Το κάναν λέει για να τις επικαθήσεις που δημιουργείται με τον άμεσο ψεκασμό. Στους μικρότερους κ στο δίλιτρο, αυτό το 'πρόβλημα' δεν υπάρχει?
Άσχετο με το θέμα, αλλά μια κ συζητάμε για τους κινητήρες του vag -
Η τεχνολογια προχωραει...Δυστυχως αυτα τα πραγματα ειναι αναμενόμενα.
Παντως δεν νομιζω οτι ειναι μονο οι επικαθησεις το θεμα.Το λεω αυτο γιατι ουσιαστικο προβλημα απο τις επικαθησεις αντιμετωπισαν κυριως τα μοτερ του S5.Δεν εχω ακουσει 1,8Τ να εχει προβλημα με επικαθησεις.
Ο διπλος ψεκασμος δουλευει καλλιτερα σε οτι αφορα τη καταναλωση και τους ρυπους. -
Καλησπέρα και από εμένα!
Σήμερα πέρασα από την έκθεση και είδα τα:- audi a3
- A Class
- Volvo V40
- Vw Golf
Και έχω να πω τα εξής:
Για το 1, μου άρεσε σαν αυτοκίνητο συνολικά. Δε μου πολυάρεσε το ύφασμα των καθισμάτων της ambition (όχι ότι είναι σημαντικό), αλλά μάλλον είναι το καλύτερο συνολικά (με βάση και την τιμή).
Για το 2, μου άρεσε πολύ εμφανισιακά, και παρόλο που τα περισσότερα περιοδικά λένε ότι δεν έχει χώρους, εμένα μου φάνηκαν πάρα πολύ καλοί (εκτός από το πορτ παγκάζ). Εξωτερικά και εσωτερικά πολύ όμορφο (με ορισμένες εργονομικές ατέλειες..π.χ. μικρές ποτηροθήκες..) Βέβαια η συγκεκριμένη έκδοση έκανε 35+ χιλιάδες ευρώ.
Για το 3, απoγοητεύτικα μέχρι εκεί που δεν παίρνει. Οι χώροι του πρέπει να είναι μικρότεροι και από του polo που έχω...Παιδιά δεν κάνω πλάκα...έφτιαξα το κάθισμα του οδηγού όπως το έχω και στο polo μου και...δεν χώραγαν τα πόδια μου από πίσω (εννοώ να μπουν κάτω από το μπροστά κάθισμα). ΠΡΩΤΗ φορά στη ζωή μου συναντάω κάτι τέτοιο σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας... Δεν ξέρω γιατί το έκαναν αυτό στη volvo...γιατί κατά τα άλλα είναι όμορφο και καλό αυτοκίνητο...
Για το 4, μου φάνηκε ένα μεγαλύτερο polo..Προσωπικά μου αρέσει περισσότερο από το Vi...Έχει super τιμή με βάση και τον εξοπλισμό του...
Συμπέρασμα θα έπερνα-θα πάρω το A3 ambition 1.4 (140) ή το 1.8 sportback stronic...
Υ.Γ. Ρε παιδιά ακόμα δε μπορώ να χωνέψω αυτό που συνάντησα όταν πήγα να κάτσω στο πίσω κάθισμα του V40.. Ο πωλητής ο καημένος προσπαθούσε να με πείσει ότι η ιδανική θέση οδήγησης είναι πιο μπροστά μπας και χωρέσω από πίσω... **Δεν κάνω πλάκα...
** -
Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
Παιδιά δεν κάνω πλάκα...έφτιαξα το κάθισμα του οδηγού όπως το έχω και στο polo μου και...δεν χώραγαν τα πόδια μου από πίσω (εννοώ να μπουν κάτω από το μπροστά κάθισμα). ΠΡΩΤΗ φορά στη ζωή μου συναντάω κάτι τέτοιο σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας...Όταν έγραφε ο Κίκιζας το ίδιο πριν κάτι εβδομάδες, τον έκραζε όλο το φόρουμ
Audi A3 (2012)