-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ή φαίνεσαι μονίμως με παλιό αυτοκίνητο
Θα μπορούσε να το δει και κάποιος έτσι αλλά μάλλον πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Άλλωστε και στην 911 βλέπουμε κάτι αντίστοιχο όπως και στο mini.
και ποιος ειπε οτι το σχημα της 911 πλεον δεν κουρασε;;;;γενικα ειμαι κατα των ρετροαναβιωσεων και φωτοτυπιων.....
ενταξει ενα hatch θα εχει το σχημα του hatch και ενα sendan του sendan αλλα ως εκει....Εμενα παντως καθολου...Απο τα πλεον sexy και διαχρονικα βασικα σχηματα, το οποιο ρετουσαρεται διακριτικα οσο ακριβως και οπου πρεπει...Αυτο δεν σημαινει φυσικα οτι μου αρεσει το Golf 7... Aλλο το ενα, αλλο το αλλο. Απλως φαινεται να εχει λιγο πιο 'καθαρες' Minimal γραμμες σε σχεση με το 6, και ταυτοχρονα δειχνει λιγο πιο γωνιωδες/επιθετικο...
[offtopic] BTW όποιος βαρέθηκε να βλέπει την ίδια 911 και θέλει να την χαρίσει, PM me [/offtopic]
-
Το golf vii παρουσιάζεται τη Πέμπτη απο την cosmocar στο προσωπικό της vw,και πρώτη παρουσίαση στο κοινό που αλλού;;Στην έκθεση αυτοκινήτου στο Ελληνικό στις 20 του μηνός.
-
Οι τιμές:
http://www.gocar.gr/data/files/0c48863a ... ef176f.pdf
Μάλλον συμφέρει κανείς να πάρει α3 αν αποδέχεται το βαρετό του σχήμα.
Η αλλιώς άλλες αξιόλογες αλλά πιο οικονομικές προτάσεις της κατηγορίας. -
Φωτιά και λαύρα.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Φωτιά και λαύρα.Δε νομίζω.Οι τιμές είναι μια χαρά,και με λίγο καλύτερο εξοπλισμό από πριν .Για παράδειγμα η μεσαία εξοπλιστικά έκδοση generation σε 5-θυρο αμάξωμα κάνει 20290€ στο 1.4 tsi 140ps,250nm(98€ τέλη μόνο) & 20270€ το 1.6 tdi 105 με τα μηδενικά τέλη.Προκληση το ποιο θα διαλέξεις μεταξύ του 140αριού και του 1.6 ντίζελ,ολόιδιες τιμές .Το 1.2 tsi 105 5d generation 18090€(αυτό θα μπορούσε να ήταν κανένα 1000άρικο κάτω) .Τιμές με απόσυρση.Μια χαρά τις βρίσκω .Το 140αρι φορά την καλή ανάρτηση πίσω,ε?και με 100 κιλά μείον θα είναι πιο άμεσο στην οδήγηση,πιο άκαμπτο πλαίσιο,με στάνταρ xds,4 προγράμματα στο τιμόνι,πιο γρήγορο σε όλες τις εκδόσεις χάρη στο μειωμένο βάρος,χαμηλή κατανάλωση.Επίσης δεν βρίσκεις εύκολα 140άρι τουρμπίσιο βενζίνα,με 25 κιλά ροπή μικρομεσαίο με 0-100 σε 8.4δλ με τέλη μόνο 98€ .
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Φωτιά και λαύρα.
Δε νομίζω.Οι τιμές είναι μια χαρά,και με λίγο καλύτερο εξοπλισμό από πριν .Για παράδειγμα η μεσαία εξοπλιστικά έκδοση generation σε 5-θυρο αμάξωμα κάνει 20290€ στο 1.4 tsi 140ps,250nm(98€ τέλη μόνο) & 20270€ το 1.6 tdi 105 με τα μηδενικά τέλη.Προκληση το ποιο θα διαλέξεις μεταξύ του 140αριού και του 1.6 ντίζελ,ολόιδιες τιμές .Το 1.2 tsi 105 5d generation 18090€(αυτό θα μπορούσε να ήταν κανένα 1000άρικο κάτω) .Τιμές με απόσυρση.Μια χαρά τις βρίσκω .Το 140αρι φορά την καλή ανάρτηση πίσω,ε?και με 100 κιλά μείον θα είναι πιο άμεσο στην οδήγηση,πιο άκαμπτο πλαίσιο,με στάνταρ xds,4 προγράμματα στο τιμόνι,πιο γρήγορο σε όλες τις εκδόσεις χάρη στο μειωμένο βάρος,χαμηλή κατανάλωση.Επίσης δεν βρίσκεις εύκολα 140άρι τουρμπίσιο βενζίνα,με 25 κιλά ροπή μικρομεσαίο με 0-100 σε 8.4δλ με τέλη μόνο 98€ .
+1
-
ίδιες τιμές με του προηγούμενου είναι, με καλύτερο εξοπλισμό (από ότι λένε). οπότε οκ είναι οι τιμές. μάχη θα δωθεί με το v40 που μάλλον είναι κανά χιλιάρικο πιο φθηνό?
τα τέλη κυκλοφοριας για τους βενζινοκινητήρες έχουν καταφερει να είναι πολύ χαμηλά! -
μια χαρα ειναι οι τιμες για νεο μοντελο. Ναι ο εξοπλισμος ειναι καλυτερος σε ολες μαλλον τις εκδοσεις.
το αν αυτες τις τιμες μπορει πλεον να τις καλυψει ο Ελληνας ειναι αλλο θεμα...
-
Πάντως το κομμάτι αγοράς που ψωνίζει πάνω από 115-120 άλογα πλέον είναι πολύ μικρό. Και οι εκδόσεις που θα έπρεπε γ Ελλάδα να έχουν ανταγωνιστικές τιμές ούτε είχαν ούτε έχουν στη νέα γενιά. Για τις υπόλοιπες εκδόσεις απλά για να κάνουμε κουβέντα στο forum είναι. Και το diesel είναι σίγουρα ψηλά οι τιμές. Οταν με τα ίδια λεφτά παίρνεις το Megane 1.6 DCi 130 hp με τον εκπληκτικό κινητήρα ή όταν παίρνεις c4 ή megane με ανάλογες ιπποδυνάμεις/αποδόσεις και σου μένουν και τα λεφτά για τα καύσιμα μιας χρονιάς για μένα και το diesel είναι ακριβό.
Δεν διαφωνώ ότι τα 122/140 έχουν σχετικά καλές τιμές αλλά πλέον απευθύνονται σε μικρό κομμάτι της ελληνικής αγοράς, όσο και αν ενδεχομένως δεν το έχουμε εμπεδώσει/αντιληφθεί.
Ναι οκ. Εχει ανάλογες τιμές με το παλιό με καλύτερο εξοπλισμό αλλά και το προηγούμενο υπερτιμημένο ήταν ειδικά όπως ξαναείπα στην αρχή στις εκδόσεις που ψωνίζει εν μέσω κρίσης ένας πελάτης λιανικής.
Και για μένα sorry αλλά απλά το όνομα Golf δεν αρκεί για να υπερκαλύψει το επιπλέον κόστος σε σχέση με τον ανταγωνισμό της κατηγορίας, ειδικά αυτές τις εποχές.
-
Αν η διάφορα γκολφ με α3 είναι στο 2χιλιαρο χαλαρά α3 δαγκωτο
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Και για μένα sorry αλλά απλά το όνομα Golf δεν αρκεί για να υπερκαλύψει το επιπλέον κόστος σε σχέση με τον ανταγωνισμό της κατηγορίας, ειδικά αυτές τις εποχές.
για σενα ναι, το golf ομως πωλειται σε ολο τον κοσμο, δεν ειναι μονο για την Ελλαδα. Τι να κανουνε; Να ριξουνε την τιμη για να μπορει να το αγορασει ο Ελληνας;
οπως και να εχει, οι πωλησεις θα δειξουνε αν ο κοσμος πιστευει οτι αξιζει ή οχι τα λεφτα του.
-
Οι τιμές προσαρμόζονται ανάλογα με την εκάστοτε αγορά. Φυσικό είναι οι γαλλικές να πουλάνε ακριβά στη Γαλλία αφου μπορούν, οι γερμανικές στη Γερμανία κλπ αλλά στις υπόλοιπες αγορές ελίσεσαι με βάση τα οικονομικά δεδομένα της κάθε χώρας.
Βέβαια μαγκιά που η VW απλά από ένα όνομα μπορεί και βγάζει μεγαλύτερο κέρδος. Ολες οι εταιρείες θα θέλανε να το πετύχουν.
Οι πωλήσεις δεν λένε απαραίτητα κάτι. Στο VI το 65% ήταν εταιρικά. Μαγκιά φυσικά της Karenta που εξασφαλίζει εταιρικές αλλά σίγουρα δεν καθορίζει τις τάσεις των καταναλωτών.
Επίσης το ότι ο κόσμος πείθεται ότι αξίζει τα λεφτά του δεν σημαίνει ότι τα αξίζει κιόλας. Γι'αυτο το μάρκετινγκ έχει αναχθεί σε επιστήμη και δεν νομίζω ότι αμφιβάλει κανείς ότι τη τελευταία δεκαετία ο όμιλος VAG το δουλεύει άψογα.
Για μένα το Golf ήταν και είναι υπερτιμημένο. Προσωπική μου άποψη βέβαια, και σεβαστό να θεωρεί κάποιος ότι αξίζει τα euro του. Σε αντίθεση θεωρώ ότι το Α3 ήρθε σε πολύ καλές τιμές ειδικά τα 1.4 και το έχω γράψει και στο αντίστοιχο θέμα του.
-
μαγκια το ενα, μαγκια το αλλο, μαρκετινγκ το παραλλο. Το προιον 'μαπα' δηλαδη;
πολλα εταιρικα, λιγα rac ομως! -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Οι πωλήσεις δεν λένε απαραίτητα κάτι. Στο VI το 65% ήταν εταιρικά. Μαγκιά φυσικά της Karenta που εξασφαλίζει εταιρικές αλλά σίγουρα δεν καθορίζει τις τάσεις των καταναλωτών.
εταιρικά αλλά όχι με φθηνό μίσθωμα συγκριτικά με τα οπελ κ φορντ. στο λεω γιατί το είχαμε ψάξει
-
Δεν είπα ότι το προιόν είναι μάπα. Σίγουρα είναι στα καλύτερα της κατηγορίας του. Αλλά δεν έχει κάποια μεγάλη διαφορά που να το στέλνει τόσο ψηλά σε τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ούτε καν τη πολυδιαφημισμένη 'πολλαπλών' πλέον στις βασικές εκδόσεις.
Το να καταφέρνει να κάνει το πελάτη να νομίζει ότι αγοράζει κάτι καλύτερο και ακριβότερο επειδή δίνει κάποιες χιλιάδες ευρώ παραπάνω, όταν την ίδια στιγμή κάνει περικοπές και σε μεγάλο βαθμό είναι συνέχεια του golf v άρα φθηνότερο κόστος κατασκευής και μεγιστοποίση κέρδους βάζει σίγουρα καλά το χεράκι του το αδιαμφισβήτητα καλό μαρκετινγκ του Vag.
Δεν μηδένισα το προιόν απλά για μένα στα μείον του είναι ότι είναι αδικαιολόγητα ακριβό ειδικά στις εκδόσεις που μπορεί να ψωνίσει αυτή τη στιγμή ο Ελληνας.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
βάζει σίγουρα καλά το χεράκι του το αδιαμφισβήτητα καλό μαρκετινγκ του Vag.
δηλαδή τί ακριβώς κάνει το καλό μάρκετινγκ του vag, μπορείς να το εξηγήσεις?
κ οι άλλοι γιατί δεν το κάνουν τόσα χρόνια? είναι τόσο μαλάκες?
γιατί κατά τη γνώμη μου είναι όντως μαλάκες κ τσίπηδες οι 'άλλοι', αλλά όχι στο μάρκετινγκ. πχ1 η psa στα 5αρια κιβώτια που είναι μπουρδέλα, με το πλαίσιο του 307 να υπάρχει ακόμα πχ2 η ρενώ που σχεδόν 10χρόνια μετά την vw βάζει dsg, ενώ επιτέλους έμαθε να φτιάχνει τιμόνια που δεν είναι αναίσθητα σα να γυρνάς ροοστάτες legrand πχ3 η φιατ που φαίνεται να έχει ρίξει μαύρη πέτρα στην ευρωπαική αγορά (πουντο καινουργιο πουντο, οεο?)
κτλ κτλ -
καλη τυχη να ευχηθω στην VW με αυτες τις τιμές... Νομιζω πως υπο τις παρουσες συνθηκες και με τον ανταγωνισμό και έτσι οπως έχει διαμορφωθεί, πρεπει κανεις να αγαπά πολύ το ονομα VW για να τα χασπώσει εκει.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
βάζει σίγουρα καλά το χεράκι του το αδιαμφισβήτητα καλό μαρκετινγκ του Vag.
δηλαδή τί ακριβώς κάνει το καλό μάρκετινγκ του vag, μπορείς να το εξηγήσεις?
κ οι άλλοι γιατί δεν το κάνουν τόσα χρόνια? είναι τόσο μαλάκες?
γιατί κατά τη γνώμη μου είναι όντως μαλάκες κ τσίπηδες οι 'άλλοι', αλλά όχι στο μάρκετινγκ. πχ1 η psa στα 5αρια κιβώτια που είναι μπουρδέλα, με το πλαίσιο του 307 να υπάρχει ακόμα πχ2 η ρενώ που σχεδόν 10χρόνια μετά την vw βάζει dsg, ενώ επιτέλους έμαθε να φτιάχνει τιμόνια που δεν είναι αναίσθητα σα να γυρνάς ροοστάτες legrand πχ3 η φιατ που φαίνεται να έχει ρίξει μαύρη πέτρα στην ευρωπαική αγορά (πουντο καινουργιο πουντο, οεο?)
κτλ κτλ+10000000000000000000.....................
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
καλη τυχη να ευχηθω στην VW με αυτες τις τιμές... Νομιζω πως υπο τις παρουσες συνθηκες και με τον ανταγωνισμό και έτσι οπως έχει διαμορφωθεί, πρεπει κανεις να αγαπά πολύ το ονομα VW για να τα χασπώσει εκει.Καλησπέρα και από εμένα..
Νομίζω ότι πρέπει να αναλογιστούμε ότι είναι άλλο πράγμα να συγκρίνω δυο πράγματα όμοια και να λέω ότι ο ανταγωνισμός είναι εξίσου καλός και πιο φθινός...άρα θα πάω σε κάποια λύση του ανταγωνισμού...και άλλο πράγμα να συγκρίνω ανόμοια πράγματα, όπου ο ανταγωνισμός είναι από λίγο έως πολύ χειρότερος, αλλά επειδή είναι φθινότερος...τον προτιμώ γιατί δεν έχω λεφτά...
Οι περισσότεροι φίλοι που το θεωρούν ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό...κατ' εμένα ανήκουν στη δεύτερη περίπτωση...
και εξηγούμε...
Να μου πείτε πιο μοντέλο του ανταγωνισμού έχει στο στάνταρ εξοπλισμό τα εξής:- Comfort καθίσματα με συρταρια αποθήκευσης και ορθοπεδική υποστήριξη μέσης
- Προδιαγραφές ρύπων ΕU6
- Προβολείς ομίχλης εμπρός με στατικό φωτισμό στροφών
- Επενδύσεις καθισμάτων ύφασμα / alcantara
- Κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός με αποθηκευτικό χώρο
- Εσωτερικός κρυφός φωτισμός Ambient
- Σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων Multicollision Brake
- Αναβαθμισμένο σύστημα ασφάλειας Pre Crash
- XDS Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό
- Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης Fatigue Detection
- Ηλεκτρικό χειρόφρενο με λειτουργία Auto-Hold
- Αυτόματη λειτουργία stop / start (απενεργοποίηση / εκκίνηση κινητήρα)
- Αυτόματος σταθεροποιητής ταχύτητας (Cruise Control)
- Σύστημα επιλογής οδηγικού προφίλ Driving Profile Selection
- Σύστημα Infotainment COMPOSITION MEDIA. Περιλαμβάνει ( Έγχρωμη οθόνη αφής 5,8 ιντσών, Radio / CD Player με mp3, 8 ηχεία ισχύος 4x20 Watt, Θύρες SD card / Aux In / USB, Δυνατότητα απεικόνισης και χειρισμού του υπολογιστή ταξιδίου μέσω της οθόνης αφής, Αισθητήρες προσέγγισης χεριού Proximity Sensors, Σύνδεση Bluetooth)
κ.α. και προσοχή όχι να μου πείτε αυτό το έχει και το megan εκείνο το έχει το focus και το άλλο το c4...Να μου πείτε πιο από αυτά τα αυτοκίνητα έχει όλα αυτά συνδιαστικά σε μια έκδοση που να κοστίζει 22,500 (χωρίς απόσυρση). Δεν θα μιλήσω για ηχομώνωση..όπως επίσης και ότι ο TCE για παράδειγμα είναι κατά 1 sec πιο αργός σε σχέση με τον tsi στα 0-100.. όπως επίσης και το ότι έχει τέλη 245 ευρώ ενώ ο tsi 98 ευρώ...
Επίσης, σαν έξτρα: Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 0-100 αντίστοιχα με του χειροκίνητου κιβωτίου και κατανάλωση μικρότερη ή ίση του χειροκίνητου;
Υ.Γ. για το φίλο που λέει ότι το Α3 είναι μόλις 2.000 ευρώ ακριβότερο.. Να του πώ ότι ο 1,4 με τα 140 άλογα στο Α3 ambition κοστίζει 25.500 το τρίπορτο ενώ το golf highline έχει 22.500 το πεντάπορτο...αυτό σημαίνει ότι το golf 5D από το αντίστοιχο sportback θα έχει μια διαφορά της τάξης των 4.000 ευρώ και με χειρότερο εξοπλισμό το Α3...
-
(true story)
Μας το ειπε και ο καθηγητης στο management... τα vw ειναι ακριβοτερα χωρις λογο και οτι ειναι μαγκες που τα πουλανε παρ ολ αυτα.
VW Golf VII