Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 409
    • 410
    • 411
    • 412
    • 413
    • 939
    • 940
    • 411 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137115
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      guzgun last edited by

      Ο χρήστης upoulikampia έγραψε:
      εγω προτεινω να μεινεις σε 205/50
      γνωστος μου ειχε 205/55/16 στο ιδιο αυτοκινητο επειδη ετσι το πηρε και δεν ανεβαινε ουτε ανηφορα
      αλλαξε σε 195/55/15 και ειδε το φως

      αν θες να μεινεις σε 16αρα βαλε το 205/50/16..δεν εχουν τεραστια διαφορα σε τιμες..ειναι αισθητες βεβαια αλλα αυτο το αυτοκινητο εχεις και πρεπει να συμβιβαστεις με τη διασταση

      οσων αναφορα το ελαστικο πες τι θελεις απο αυτο
      πχ τα re050 δεν εχουν καμια σχεση με τα k115 στο χαρακτηρα τους
      αν θελεις κατι σαν το re050 εγω θα κοιτουσα re002 η pzero τα οποια θα σου δωσουν οση προσφυση χρειαζεσαι σε γρηγορη οδηγηση σε στεγνο

      αν θελεις κατι πιο πολιτισμενο τοτε θα κοιτουσα ελαστικα οπως το k115 το conti το michelin κοκ
      και εκει το k115 το εχω πολυ ψηλα οπως και το michelin αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη

      Από conti και michelin τι προτείνεις? Το K115 το βλέπω πολύ καλό αλλά τι να πω, τόσο ξέρω τόσο λέω. Θέλω ένα πολιτισμένο λάστιχο που θα μου βγάλει άνετα 35000-40000χλμ, περάσανε τα χρόνια που έτρεχα σαν παλαβός, τώρα οικονομικά!! Κάποτε έκανα Θεσσαλονίκη-Βόλο σε 1 1/2 ώρα, τώρα χαλαρά 2 ωρίτσες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kwsn_men last edited by

        Ο χρήστης upoulikampia έγραψε:
        εγω προτεινω να μεινεις σε 205/50
        γνωστος μου ειχε 205/55/16 στο ιδιο αυτοκινητο επειδη ετσι το πηρε και δεν ανεβαινε ουτε ανηφορα
        αλλαξε σε 195/55/15 και ειδε το φως

        αν θες να μεινεις σε 16αρα βαλε το 205/50/16..δεν εχουν τεραστια διαφορα σε τιμες..ειναι αισθητες βεβαια αλλα αυτο το αυτοκινητο εχεις και πρεπει να συμβιβαστεις με τη διασταση

        οσων αναφορα το ελαστικο πες τι θελεις απο αυτο
        πχ τα re050 δεν εχουν καμια σχεση με τα k115 στο χαρακτηρα τους
        αν θελεις κατι σαν το re050 εγω θα κοιτουσα re002 η pzero τα οποια θα σου δωσουν οση προσφυση χρειαζεσαι σε γρηγορη οδηγηση σε στεγνο

        αν θελεις κατι πιο πολιτισμενο τοτε θα κοιτουσα ελαστικα οπως το k115 το conti το michelin κοκ
        και εκει το k115 το εχω πολυ ψηλα οπως και το michelin αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη

        Και άλλαξε όλο το στήσιμο του αυτοκινήτου. Διαφορά πάνω από 6%...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:

          εγω προτεινω να μεινεις σε 205/50
          γνωστος μου ειχε 205/55/16 στο ιδιο αυτοκινητο επειδη ετσι το πηρε και δεν ανεβαινε ουτε ανηφορα
          αλλαξε σε 195/55/15 και ειδε το φως

          αν θες να μεινεις σε 16αρα βαλε το 205/50/16..δεν εχουν τεραστια διαφορα σε τιμες..ειναι αισθητες βεβαια αλλα αυτο το αυτοκινητο εχεις και πρεπει να συμβιβαστεις με τη διασταση

          οσων αναφορα το ελαστικο πες τι θελεις απο αυτο
          πχ τα re050 δεν εχουν καμια σχεση με τα k115 στο χαρακτηρα τους
          αν θελεις κατι σαν το re050 εγω θα κοιτουσα re002 η pzero τα οποια θα σου δωσουν οση προσφυση χρειαζεσαι σε γρηγορη οδηγηση σε στεγνο

          αν θελεις κατι πιο πολιτισμενο τοτε θα κοιτουσα ελαστικα οπως το k115 το conti το michelin κοκ
          και εκει το k115 το εχω πολυ ψηλα οπως και το michelin αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη

          Και άλλαξε όλο το στήσιμο του αυτοκινήτου. Διαφορά πάνω από 6%...

          Εδώ άλλοι κυκλοφορούν με τελειωμένα ελαστικά. Αυτό είναι το λιγότερο. Το αποδεκτό είναι 3% και ο φίλος το διπλασίασε προς το χειρότερο. Sweet...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            touring-the-m3-1-6 last edited by

            Ο χρήστης GUZGUN έγραψε:
            Έχω ένα ford focus 2004 1.6 (MK1) και από την μάνα του φορούσε 195/60/15. Τα έχω αλλάξει εδώ και χρόνια σε διάσταση 205/50/16 και τα λάστιχα που έχω τώρα είναι TOYO PROXES CF1, ενώ είχα περάσει και από τα RE050. Ήρθε η ώρα για αλλαγή και είμαι στο ψάξιμο τι να βάλω. Από την μία ψάχνω για 205/50/16 πάλι και δεν ξέρω τι λάστιχο να βάλω και επειδή είναι και κωλοδιάσταση ανεβαίνει το κοστολόγιο. Από την άλλη σκέφτομαι να αλλάξω διάσταση και να βάλω 205/55/16 που είναι πολύ πιο κινήσιμη και βρίσκω και πολύ καλύτερες τιμές και μεγαλύτερη ποικιλία. Aυτή η αλλαγή από 50 σε 55 τι προβλήματα μπορεί να μου δημιουργήσει? Άλλοι λένε αύξηση κατανάλωσης 10-15%, άλλοι ότι θα τρέμει το αυτοκίνητο ιδίως μετά τα 100, άλλοι ότι η κατανάλωση θα ανέβει λίγο αλλά όχι πάνω από 5% και δεν υφίστατι θέμα τρέμουλου, κοινώς ο καθένας λέει ότι θέλει και εγώ δεν ξέρω τι να πιστέψω. Ζητάω λοιπόν την βοήθεια σας και στην επιλογή που θέλω να κάνω από 50 σε 55 και στην μάρκα του ελαστικού. Οι απαιτήσεις μου πλέον δεν είναι ιδιαίτερες, ούτε τελικές θέλω να πιάνω, ούτε αγώνες δρόμου να κάνω. Ένα όσο το δυνατόν ήσυχο λάστιχο, με καλό πάτημα και σε στεγνό και σε υγρό. Ευχαριστώ πολύ όποιον διάβασε όλο αυτό το μακρυνάρι.

            Cinturato P7......με κλειστά μάτια!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • bathan
              bathan last edited by

              Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:

              Έχω ένα ford focus 2004 1.6 (MK1) και από την μάνα του φορούσε 195/60/15. Τα έχω αλλάξει εδώ και χρόνια σε διάσταση 205/50/16 και τα λάστιχα που έχω τώρα είναι TOYO PROXES CF1, ενώ είχα περάσει και από τα RE050. Ήρθε η ώρα για αλλαγή και είμαι στο ψάξιμο τι να βάλω. Από την μία ψάχνω για 205/50/16 πάλι και δεν ξέρω τι λάστιχο να βάλω και επειδή είναι και κωλοδιάσταση ανεβαίνει το κοστολόγιο. Από την άλλη σκέφτομαι να αλλάξω διάσταση και να βάλω 205/55/16 που είναι πολύ πιο κινήσιμη και βρίσκω και πολύ καλύτερες τιμές και μεγαλύτερη ποικιλία. Aυτή η αλλαγή από 50 σε 55 τι προβλήματα μπορεί να μου δημιουργήσει? Άλλοι λένε αύξηση κατανάλωσης 10-15%, άλλοι ότι θα τρέμει το αυτοκίνητο ιδίως μετά τα 100, άλλοι ότι η κατανάλωση θα ανέβει λίγο αλλά όχι πάνω από 5% και δεν υφίστατι θέμα τρέμουλου, κοινώς ο καθένας λέει ότι θέλει και εγώ δεν ξέρω τι να πιστέψω. Ζητάω λοιπόν την βοήθεια σας και στην επιλογή που θέλω να κάνω από 50 σε 55 και στην μάρκα του ελαστικού. Οι απαιτήσεις μου πλέον δεν είναι ιδιαίτερες, ούτε τελικές θέλω να πιάνω, ούτε αγώνες δρόμου να κάνω. Ένα όσο το δυνατόν ήσυχο λάστιχο, με καλό πάτημα και σε στεγνό και σε υγρό. Ευχαριστώ πολύ όποιον διάβασε όλο αυτό το μακρυνάρι.

              Cinturato P7......με κλειστά μάτια!!!

              Επίσης το νέο Michelin Primacy HP λένε πως είναι καλό και Conti PC2 - PC5

              Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kwsn_men last edited by

                Ο χρήστης elteo έγραψε:

                εγω προτεινω να μεινεις σε 205/50
                γνωστος μου ειχε 205/55/16 στο ιδιο αυτοκινητο επειδη ετσι το πηρε και δεν ανεβαινε ουτε ανηφορα
                αλλαξε σε 195/55/15 και ειδε το φως

                αν θες να μεινεις σε 16αρα βαλε το 205/50/16..δεν εχουν τεραστια διαφορα σε τιμες..ειναι αισθητες βεβαια αλλα αυτο το αυτοκινητο εχεις και πρεπει να συμβιβαστεις με τη διασταση

                οσων αναφορα το ελαστικο πες τι θελεις απο αυτο
                πχ τα re050 δεν εχουν καμια σχεση με τα k115 στο χαρακτηρα τους
                αν θελεις κατι σαν το re050 εγω θα κοιτουσα re002 η pzero τα οποια θα σου δωσουν οση προσφυση χρειαζεσαι σε γρηγορη οδηγηση σε στεγνο

                αν θελεις κατι πιο πολιτισμενο τοτε θα κοιτουσα ελαστικα οπως το k115 το conti το michelin κοκ
                και εκει το k115 το εχω πολυ ψηλα οπως και το michelin αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη

                Και άλλαξε όλο το στήσιμο του αυτοκινήτου. Διαφορά πάνω από 6%...

                Εδώ άλλοι κυκλοφορούν με τελειωμένα ελαστικά. Αυτό είναι το λιγότερο. Το αποδεκτό είναι 3% και ο φίλος το διπλασίασε προς το χειρότερο. Sweet...

                Δεν αντιλέγω. Εδώ κάνουν ταξίδια με λάστιχα πίτα...

                Αρχές του μήνα πήγαινα με ξάδελφό μου Λευκάδα. Πριν την Κόρινθο, ήταν ένας τύπος με Α3 πρώτης γενιάς, ο οποίος έκανε και σφήνες. Λίγο αργότερα πρόσεξα ότι το λάστιχό του ήταν πίτα. Σφυρίξαμε, ανάψαμε φώτα, κουνήσαμε χέρια, ο τύπος στην αριστερή και γκάζωσε στα για να 160 για να μην τον περάσουμε. Τελικά διαλύθηκε το λάστιχο και έμεινε με τη ζάντα. Το ESP πάντως τον κράτησε και ίσα-ίσα που πετάχτηκε στη μεσαία (βέβαια, ήταν τυχερός που είχε κενό εκεί που πήγε-και εμείς που δεν έπεσε πάνω μας).

                Δέκα λεπτά μετά, μεσήλικη κυρία με Picanto πήγαινε στη μεσαία με λάστιχο που θα πρέπει να είχε 10 πίεση. Ούτε αυτή πήρε χαμπάρι από νοήματα και κορναρίσματα, συνέχισε ακάθεκτη οπότε γκαζώσαμε για να απομακρυνθούμε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  guzgun last edited by

                  Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:

                  εγω προτεινω να μεινεις σε 205/50
                  γνωστος μου ειχε 205/55/16 στο ιδιο αυτοκινητο επειδη ετσι το πηρε και δεν ανεβαινε ουτε ανηφορα
                  αλλαξε σε 195/55/15 και ειδε το φως

                  αν θες να μεινεις σε 16αρα βαλε το 205/50/16..δεν εχουν τεραστια διαφορα σε τιμες..ειναι αισθητες βεβαια αλλα αυτο το αυτοκινητο εχεις και πρεπει να συμβιβαστεις με τη διασταση

                  οσων αναφορα το ελαστικο πες τι θελεις απο αυτο
                  πχ τα re050 δεν εχουν καμια σχεση με τα k115 στο χαρακτηρα τους
                  αν θελεις κατι σαν το re050 εγω θα κοιτουσα re002 η pzero τα οποια θα σου δωσουν οση προσφυση χρειαζεσαι σε γρηγορη οδηγηση σε στεγνο

                  αν θελεις κατι πιο πολιτισμενο τοτε θα κοιτουσα ελαστικα οπως το k115 το conti το michelin κοκ
                  και εκει το k115 το εχω πολυ ψηλα οπως και το michelin αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη

                  Και άλλαξε όλο το στήσιμο του αυτοκινήτου. Διαφορά πάνω από 6%...

                  Για το 6% σε τι αναφέρεσε? Γιατί από την μαμά διάσταση 195/60/15 η διαφορά είναι 2,6%.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης gakost έγραψε:
                    ..... Σε σχέση με την ακτίνα αλλάζεις ουσιαστικά την σχέση μετάδοσης, αν ανέβει η διάμετρος μακραίνει η σχέση άρα χάνεις σε επιτάχυνση , μικραίνει η τελική αλλά και edit αυξάνεται η κατανάλωση αφού αναγκαστικά πιέζεις περισσότερο. Το αντίθετο συμβαίνει αν μικρυνεις την συνολική διάμετρο κερδίζεις σε επιτάχυνση αλλά χάνεις σε τελική. Αυτό που θα σου πρότεινα είναι να δεις το βιβλίο του κατασκευαστή ή το ταμπελάκι στην κολώνα του οδηγού ή στο ντουλαπάκι με τις προτεινόμενες διαστάσεις, μιας και όλα τα αυτοκίνητα βγαίνουν με 2 ή ακόμη και 3 διαφορετικές διαστάσεις. Για την κατανάλωση εφόσον κινηθείς σε λογικά πλαίσια πιο πολύ να ανησυχείς από αυξημένη κατανάλωση λόγο χαμηλής πίεσης αέρα αν δεν τα κοιτάς συχνά παρά από την αλλαγή διάστασης. Άλλωστε όπως ανέφερες μια πιο εμπορική διάσταση μπορεί να σου εξοικονομήσει αρκετά χρήματα στην αγορά και να σου δώσει περισσότερες επιλογές να βρεις αυτό που ψάχνεις

                    Το θέμα σηκώνει συζήτηση. Μακραίνεις τις σχέσεις. Θεωρητικά έτσι χάνεις σε επιτάχυνση είσαι πιο οικονομικός έτσι αφού με ίδιες στροφές θα πιάνεις πιο πολλά χλμ. Στην πράξη όμως μπορεί να μην ισχύει αν πρέπει να κατεβάζεις συχνά ταχύτητα. Οπότε έχει σημασία τι θα σου τύχει. Αν είναι ήδη μακριές οι σχέσεις θα ισχύσει το δεύτερο.
                    Η κάθε σχέση θα ανέβει σε τελική (αν και στο κοντέρ τα ίδια θα βλέπεις). Το αν θα ανέβει η τελική του αυτοκινήτου εξαρτάται... αν την έπιανε με 4η (σε 5τάχυτο) στον κόφτη μάλλον ναι αλλιώς μπορεί και να χάσει.
                    Το μεγαλύτερο προφίλ θα μειώσει την ακρίβεια του τιμονιού και θα χειροτερέψει το φρενάρισμα.
                    Ο μεγαλύτερης διαμέτρου τροχός μάλλον θα είναι βαρύτερος με το βάρος πιο μακριά από το κέντρο οπότε μεγαλύτερη αδράνεια που σημαίνει χειρότερη επιτάχυνση και επιβράδυνση και κατανάλωση. Και χειρότερη άνεση (αύξηση μη αναρτημένης μάζας) και μεγαλύτερες κλίσεις (ανύψωση κέντρου βάρους).
                    Οπότε γενικά χάνεις σε επίδοση (διάμετρος, βάρος), άνεση, φρενάρισμα (αδράνεια, προφίλ) και μάλλον και σε κατανάλωση (μακρύ μεν αδρανές δε).
                    Προσοχή την ένδειξη κοντέρ. Αν στα 100 χλμ ένδειξης πήγαινες με 98 τώρα θα βλέπεις 100 και θα πηγαίνεις 101.... Μικραίνεις το περιθώριο συνειδητής παρανομίας!
                    Επίσης πρέπει να σκεφτείς μήπως βολεύει να πας σε 195 πλάτος με το κατάλληλο προφίλ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cson last edited by

                      Φιλος πηγε απο διασταση 175/70/13 σε 195/50/15. Ποσο χειροτερεψε το αμαξι του? Βεβαια τον ενοιαζε καθαρα μονο η εμφανιση. Περα απο ολα τα αρνητικα, υπαρχει κατι θετικο σε μια τετοια αλλαγη διαστασης?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kwsn_men last edited by

                        Ο χρήστης cson έγραψε:
                        Φιλος πηγε απο διασταση 175/70/13 σε 195/50/15. Ποσο χειροτερεψε το αμαξι του? Βεβαια τον ενοιαζε καθαρα μονο η εμφανιση. Περα απο ολα τα αρνητικα, υπαρχει κατι θετικο σε μια τετοια αλλαγη διαστασης?

                        Έχει χάσει σε επιδόσεις, κατανάλωση, άνεση.

                        Η διάμετρος είναι πρακτικά ίδια οπότε από εκεί δεν υπάρχει θέμα.

                        Υπό προϋποθέσεις έχει χάσει και σε οδηκή συμπεριφορά λόγω αύξησης με αναρτώμενου βάρους και μεγαλύτερου πέλματος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          panos3 last edited by

                          απο 185/55/15 σε 195/50/15 υπαρχει μεγαλη διαφορα?θα κοψει το αμαξι σε επιδοσεις?θα κοπαναει περοσσοτερο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            soch last edited by

                            Με πήραν από εκεί που είχα παραγγείλει τα Michelin Energy Saver 195/55/16 Τ και μου είπαν πως η εταιρεία τους έστειλε λάστιχα του '11.
                            Τα έστειλαν πίσω από μόνοι τους. Με ενημέρωσαν πως με δείκτη Τ έχουν μόνο του '11 και με δείκτη Η του '12.
                            Τι να πεις...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              harlek last edited by

                              Ο χρήστης cson έγραψε:
                              Φιλος πηγε απο διασταση 175/70/13 σε 195/50/15. υπαρχει κατι θετικο σε μια τετοια αλλαγη διαστασης?

                              Ναι, απέκτησε τιμόνι!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • xenos
                                xenos last edited by

                                Ο χρήστης upoulikampia έγραψε:

                                Έβαλα σήμερα τα hankook vp2 στο corsa. Κανονίστε να μην βγουν καλά να σας κυνηγάω!!!

                                εμενα να κυνηγησεις!!!
                                αντε καλοφαγωτα..μεγεια!

                                thanks.

                                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  guzgun last edited by

                                  Hankook K425, K115, YOKOHAMA CDRIVE 2, CONTI PREMIUM CONTACT 5, Pirelli P7 Cinturato

                                  Ποιο από αυτά προτείνεται για Focus 2004?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    ggab last edited by

                                    Κ115....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tzakos last edited by

                                      Ο χρήστης GUZGUN έγραψε:
                                      Hankook K425, K115, YOKOHAMA CDRIVE 2, CONTI PREMIUM CONTACT 5, Pirelli P7 Cinturato

                                      Ποιο από αυτά προτείνεται για Focus 2004?

                                      Κ 115 αν είσαι στριφτερός,Κ 425 αν είσαι touring.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • U
                                        upoulikampia last edited by

                                        k425 δε βγαινει σε 205/50/16 οποτε μην το σκεφτεσαι

                                        το p7 ισως ειναι το πιο ανθεκτικο και συγχρονως καλο λαστιχο

                                        απ'την αλλη ομως k115 και premium contact 5 υποσχονται καλυτερες επιδοσεις και σιγουρα ειναι μαλακοτερα
                                        το k115 γενικοτερα και καλο σκελετο εχει και κορυφαια συμπεριφορα παντου

                                        απ'την αλλη αποψη μου ειναι πως με το p7 θα βγαλεις περισσοτερα χιλιομετρα και θα το ευχαριστηθεις και αυτο
                                        το k115 ειναι σιγουρα καλυτερο αλλα μην περιμενεις τα ιδια χιλιομετρα παρα το σχετικα τυπικο treadwear 300

                                        εγω θα ημουν κυριως αναμεσα σε αυτα τα 2 και λογω τιμης και επιδοσεων και θα επελεγα αναλογα με το κριτηριο που θα εθετα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          johnkyr last edited by

                                          Ο χρήστης Tzakos έγραψε:

                                          Hankook K425, K115, YOKOHAMA CDRIVE 2, CONTI PREMIUM CONTACT 5, Pirelli P7 Cinturato

                                          Ποιο από αυτά προτείνεται για Focus 2004?

                                          Κ 115 αν είσαι στριφτερός,Κ 425 αν είσαι touring.

                                          Conti2 αν θες το πιο ισορροπημένο με πολύ καλά κρατήματα
                                          Conti5 αν θέλεις και οικονομία καυσίμου

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            professor1972 last edited by

                                            έχω toyota avensis 1600 έτους 2008 .φοράω 205/55/r16 .Μου είπαν για τα barum brauvaris 2 στα 320 ευρώ .ξέρει κανείς αν είναι καλά ελαστικά ? Να σημειώσω πως γενικά είμαι συνετός στην οδήγηση και κατά κύριο λόγο κινούμαι σε άσφαλτο ,μικρές αποστάσεις περίπου 30 km καθημερινά μια φορά τη βδομάδα μπαίνω σε πόλη Θεσσαλονίκη .Έχετε να προτείνετε και κάποιο άλλο ελαστικό σε αυτή την κατηγορία ?(τιμή από 300 -400 η τετράδα )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 409
                                            • 410
                                            • 411
                                            • 412
                                            • 413
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 411 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr