-
Εγώ λέω να αποβάλλουν οι Έλληνες αγωνιζόμενοι την λογική 'κάνω 50 φορές την ειδική για να την μάθω απ έξω'. Πρόσφατα είχε σπριντάκι κοντά στην περιοχή που μένω και όλο το Σάββατο αντιλαλούσε το βουνό ... Για να μην μιλήσω για κάποιον που ξεκίνησε τον αγώνα από την κοντινότερη πόλη (γύρω στα 12 χλμ νωρίτερα) γράφοντας στα ημισλίκ του όλους όσους είχαν την ατυχία να χρησιμοποιούν τον δρόμο Σάββατο πρωί.
Λέτε να χρησιμοποιηθούν όργανα της τάξης ... για δείτε λίγο εδώ στο 0:20 που περνάει το 106 σε σχέση με την πινακίδα πίσω από την οποία καθόταν αστυνομικός και επέμενε πως είναι ασφαλές να κάθεται εκεί παρόλο που του το είπαμε αρκετές φορές πως δεν είναι.
Με αυτά και μ αυτά χλωμό το κόβω να δουν θετικά οι τοπικοί τους αγώνες αυτοκινήτου. Εδώ μια Κυριακή που κλείνει ο δρόμος και βγαίνουν καμμιά 10αριά έκτακτα περιστατικά.
Υ.Γ είναι τόσο δύσκολο να γίνει εδώ στο φόρουμ μια ενότητα με συμβουλές και οδηγίες από τους παλιότερους σχετικά με τις σημειώσεις για να μαθαίνουν και οι νεότεροι ;
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
Υ.Γ είναι τόσο δύσκολο να γίνει εδώ στο φόρουμ μια ενότητα με συμβουλές και οδηγίες από τους παλιότερους σχετικά με τις σημειώσεις για να μαθαίνουν και οι νεότεροι ;
Το εχω κανει αυτο φιλε μου, εδω και εξι χρονια και οχι μονο σημειωσεις αλλα ολα τα σχετικα με τους αγωνες Ραλλυ.
Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
το πρόβλημα είναι να μπορέσεις να πάρεις τις τυφλές με 70χλμ ;
με 30 χλμ/ώρα μια χαρά γράφεις πάντως, απλά κάποιοι έμπειροι θα ... γράφουν καλύτερα.
To προβλημα ΙΜΗΟ ειναι οτι δεν θα μπορεις να εχεις εναν αποδεκτο ρυθμο, για να γραψεις σωστες σημειωσεις...
Τωρα εαν καποιοι, κινουνται με 30-50Km/h, ταυτοχρονα περνανε αυτοκινητα απο το αντιθετο ρευμα, και γραφουν
ικανοποιητικες και ανταγωνιστικες σημειωσεις, (και κατα συνεπεια αποδεικνυεται στην πραξη, επιτυγχανοντας μια καλη θεση στην γενικη καταταξη στην κατηγορια, εφοσον δεν προκυψει πχ καποιο μηχανικο προβλημα, ή λαθος χειριστη-συνοδηγου) , οκ
τοτε...το 2004 ήταν η δεύτερη χρονιά που έτρεχα. κατέβηκα σε όλο σχεδόν το πανελλήνιο κύπελλο ασφάλτου. από Κοζάνη. αγώνες που δεν είχα δει ούτε σαν θεατής. σε όλο το κύπελλο τερμάτιζα 1ος ή 2ος στα Ν2. και ήταν η εποχή που είχαμε τα 4 περάσματα με καρτέλες, ελέγχους για.. μπάρες θόλων κτλ στα αυτοκίνητα δοκιμών.
οπότε ναι, γίνεται και έχεις και ανταγωνιστικότητα. φυσικά τον τοπικό οδηγό δεν θα τον πιάσεις με τίποτα. αλλά αν του βαστάει ας έρθει στα μέρη σου. ισονομία
μετά από τόσα χρόνια, έχω μάθει να γράφω και καλύτερα. σε μια άγνωστη ειδική στο πρώτο πέρασμα θα γράφω 95% σωστά, θα έχω κάποια σημεία που θα δω αν θα τα δώσω παραπάνω. κάνω 1-2 περάσματα ακόμα και αν δεν αλλάξω κάτι στις σημειώσεις ξανά, αυτές είναι σωστές. οκ, χώμα έχω κάνει μόνο δύο αγώνες αλλά εκεί ήμουν πάντα παρασκευή ή Σάββατο πριν τον αγώνα και ήμουν μέσα με τους πιο πολλούς που γράφαμε και δεν έτυχε καν να δω από απέναντι αυτοκίνητο. αλλά έγραψα και με το corsa 1.2 της γυναίκας μου..το ότι μπορείς να γράψεις με αργούς ρυθμούς γίνεται, ίσως χάσεις σε σημεία ναι. αλλά είναι το 'safe mode' που λέμε ότι στα ράλλυ πρώτα τερματίζουμε. αν τώρα θες να πιάσεις τους τοπικούς για μένα το ράλλυ χάνει το νόημα του, υπάρχουν και οι πίστες και οι αναβάσεις. που γιαυτο το λόγο δίνουν και τα 3 δοκιμαστικά με κλειστή διαδρομή.
άρα, σε όσα λες και τα είδα και κατάλαβα τι λες, δεν πάμε πουθενά στις αναγνωρίσεις έχοντας τον πλήρη έλεγχο του δρόμου, στο.. δικό μας ρεύμα τουλάχιστο. δε λέω ότι δε θα κόψω πχ ένα εσάκι που έχω πλήρη ορατότητα, αλλά δε θα πιάσω και αγωνιστική... φόρα για να δω που με πετάει ένα ύψωμα στο δρόμο. το γράφω και ας κανονίσω την πορεία μου.
αν τώρα ο ... Πρωταθλητής που θα βγει σε μια χρονιά, το οφείλει γιατί πρέπει να γράφει με αγωνιστική φόρα στις δοκιμές, να έχει να χαίρεται κι αυτός και η παρέα του, αλλά εγώ δεν θα τον χαρώ καθόλου....
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Μεταξύ μας, ξέρουμε πολύ καλά ότι για έναν αγωνιζόμενο κάποιες ταχύτητες πολύ πάνω από τα όρια είναι απόλυτα ασφαλείς σε συνθήκες που η συντριπτική πλειονότητα θεωρεί επικίνδυνες. Τα ατυχήματα γίνονται κυρίως επειδή κάποιος υιοθετεί την άποψη 'ο δρόμος είναι όλος δικός μου', όχι επειδή ξεπερνάει τα 70. Αυτό είναι πανεύκολο να χτυπηθεί. Δε χρειάζεται ούτε τεχνικά μέσα ούτε κάποιο ιδιαίτερο κόστος, παρά μόνο μια υπόσχεση σε ένα 'όργανο' ότι θα μαζέψει κάμποσες κλήσεις πίνοντας τον καφέ του στην εξοχή.
εδώ είναι και το ζουμί. και κακά τα ψέματα, εμείς οι ίδιοι ξέρουμε ποιοι είναι οι επικίνδυνοι. η κουβέντα αυτή έχει ξαναγίνει ...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Απλως, το προβλημα ειναι οτι ο εκαστοτε νεος που θελει να συμμετασχει εαν δεν ειναι επαγγελματιας του χωρου (γνωστος μηχανικος, ζαντολαστιχας, εισαγωγεας ανταλλακτικων, βελτιωτης κτλ) ή γονος μεγαλοεπιχειρηματια, ειναι σχεδον αδυνατο να καταφερει να συμμετασχει εστω σε περισσοτερο απο ενα-δυο αγωνες, και αν...
Αυτό είναι θέμα που έχει συζητηθεί δεκάδες φορές. Τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα λες την τελευταία 2ετία και όχι μόνο για τους νέους. Για όλους. Αυτό είναι εμφανέστατο και μόνο από τις εξευτελιστικές τιμές στις οποίες πωλούνται πολλά αγωνιστικά. Όμως, πιο πριν που υπήρχε πολύ μεγαλύτερη δυνατότητα, οι νέοι αποδεδειγμένα προτιμούσαν να ρίχνουν τεράστια ποσά για κοντράδικα ή γκομενίστικα αυτοκίνητα, παρά για ένα αγωνιστικό. Οι νέοι που μπήκαν στους αγώνες τη δεκαετία του ψεύτικου χρήματος ήταν ασύγκριτα λιγότεροι από αυτούς που μπήκαν τη δεκαετία του 80 και του 90, τότε που υπήρχαν νέοι με μόνο ένα ζευγάρι παπούτσια και μόνο δύο παντελόνια προκειμένου να έχουν ένα 1300άρι αγωνιστικό (γνωρίζω τρεις τέτοιους).
Υ.Γ είναι τόσο δύσκολο να γίνει εδώ στο φόρουμ μια ενότητα με συμβουλές και οδηγίες από τους παλιότερους σχετικά με τις σημειώσεις για να μαθαίνουν και οι νεότεροι ;
Εκτός από την απάντηση του el-em, σήμερα υπάρχει το youtube όπου μπορείς να μελετήσεις 6-7 διαφορετικούς τρόπους γραψίματος, να καταλάβεις πλήρως τον καθέναν και να επιλέξεις. Μπορείς ακόμα και να αντιγράψεις της σημειώσεις μιας ολόκληρης Ε.Δ. από το youtube και να πας μετά με το αυτοκίνητό σου για να τη δεις και να εκπαιδευτείς. Θέληση και λίγο χρόνο θέλει. Δε χρειάζεται να περάσεις από σχολή αγωνιστικής οδήγησης, ούτε να παρακαλέσεις 1-2 παλιότερους να σου δώσουν τις σημειώσεις του Μερκούρη και της Φυλής για να μάθεις, όπως κάναμε παλιότερα.
Εγώ λέω να αποβάλλουν οι Έλληνες αγωνιζόμενοι την λογική 'κάνω 50 φορές την ειδική για να την μάθω απ έξω'.
Σε πρόσφατο Κυριακάτικο αγώνα με 35 χλμ γραψίματος υπήρξε πλήρωμα που πήγε στην περιοχή του αγώνα από την προηγούμενη Δευτέρα και έμεινε εκεί μέχρι τον αγώνα κάνοντας κάθε μέρα περάσματα. Συμπαθάτε με, αλλά ακόμα και τον Loeb να κέρδιζε το συγκεκριμένο πλήρωμα, εγώ πάλι θα το θεωρούσα αστείο.
Και για να επανέλθουμε στο θέμα μας: Αύριο έχει Κορίνθου. Έχει κάτσει κανείς στο άλμα στην κατηφόρα; Αξίζει να ξυπνήσω από τα άγρια χαράματα και να κλειστώ μέσα όλη μέρα για να κάτσω εκεί;
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Και για να επανέλθουμε στο θέμα μας: Αύριο έχει Κορίνθου. Έχει κάτσει κανείς στο άλμα στην κατηφόρα; Αξίζει να ξυπνήσω από τα άγρια χαράματα και να κλειστώ μέσα όλη μέρα για να κάτσω εκεί;
Αξίζει...
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Μα φιλε μου, γιατι το κουραζεις το θεμα περισσοτερο ?
Και αυτοι οι 'επαγγελματιες' που περιγραφεις, καποτε ηταν πρωταριδες και εγιναν 'επαγγελματιες'. Ας κανουν υπομονη και οι νεοι και θα φτασουν στο επιπεδο τους. Εδω, το κακο ειναι , οτι οι νεοι φερελπιδες, θελουν απο την πρωτη χρονια εμπλοκης τους , να κερδισουν και το πρωταθλημα. Απειρα τετοια παραδειγματα εχω να σου γραψω.
Στο κατω κατω, αν θελουν να μαθουν να οδηγουν συντομοτερα, μπορουν να πανε με 5-6 φιλους τους και να κλεισουν ενα κομματι 3-4 χιλιομετρων και να δουλεψουν ετσι χωρις να ενοχλησουν κανεναν !Φιλικα,
'el-em'
Συμφωνοι, υπαρχει μια σημαντικη διαφορα ομως, που ειτε δεν αντιλαμβανονται πολλοι, ειτε φυσικα τους βολευει, να παριστανουν οτι δεν καταλαβαινουν...
Οι ΤΟΤΕ πρωταρηδες (μεχρι 20-30 χρονια πισω...) ειχαν σαφεστατα πολυ χαμηλοτερο συνολικο κοστος συμμετοχης, στις entry level κατηγοριες. Προφανως καποιοι εχουν ξεχασει τα ενιαια με Alfasud, στα τελη 70's αρχες 80's, και μια δεκαετια αργοτερα
περιπου αυτα με τα 8βαλβιδα rallye, και τα 1400αρια ibiza...
Δεν ξερω για τους περισσοτερους νεους, πιθανοτατα να ειναι ετσι οπως τα λετε, εγω συγκρινω ομως και το ΤΟΤΕ , με το τωρα, και ειχα αν θελετε και την δυνατοτητα απο συγγενικο προσωπο το οποιο βρισκοταν ΕΝΕΡΓΑ στον χωρο για 25+ χρονια, να γνωριζω πως λειτουργουσε και εδινε προοπτικες το αθλημα σε νεους, και πως, ΤΩΡΑ, λειτουργει με μια βαρετη και αδιαφορη 'ανακυκλωση' πολυ συγκεκριμενων ανθρωπων, και κυριως επαγγελματιων στο χωρο.
Αυτο δυστυχως ειναι γεγονος, ειναι πολυ λυπηρο, και εχει αποτελεσει ηδη τις βασεις για να μπει ταφοπλακα στο αθλημα.
Οσοι δεν το κατανοησουν, και πολυ περισσοτερο δεν κανουν τιποτα για αυτο, δεν θα καταλαβουν για ποτε θα τρεχουν μονοι τους χωρις να ασχολειται ουτε ενας θεατης για την παρτη τους...
Η ολη γκρινια μου για το θεμα των ημιμετρων στα των αναγνωρισεων αποτελει ενα μοναχα παραδειγμα απο τα 'αγκαθια' στα Ραλλυ.
Συγνωμη αν σας κουρασα, εχω καταλαβει οτι αποτελω την εξαιρεση στις κουβεντες σας, και πιθανοτατα για πολλους απο εσας ειμαι αλλος ενας γραφικος, ανησυχος νεος.
Καλη συνεχεια... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Μα φιλε μου, γιατι το κουραζεις το θεμα περισσοτερο ?
Και αυτοι οι 'επαγγελματιες' που περιγραφεις, καποτε ηταν πρωταριδες και εγιναν 'επαγγελματιες'. Ας κανουν υπομονη και οι νεοι και θα φτασουν στο επιπεδο τους. Εδω, το κακο ειναι , οτι οι νεοι φερελπιδες, θελουν απο την πρωτη χρονια εμπλοκης τους , να κερδισουν και το πρωταθλημα. Απειρα τετοια παραδειγματα εχω να σου γραψω.
Στο κατω κατω, αν θελουν να μαθουν να οδηγουν συντομοτερα, μπορουν να πανε με 5-6 φιλους τους και να κλεισουν ενα κομματι 3-4 χιλιομετρων και να δουλεψουν ετσι χωρις να ενοχλησουν κανεναν !Φιλικα,
'el-em'
Συμφωνοι, υπαρχει μια σημαντικη διαφορα ομως, που ειτε δεν αντιλαμβανονται πολλοι, ειτε φυσικα τους βολευει, να παριστανουν οτι δεν καταλαβαινουν...
Οι ΤΟΤΕ πρωταρηδες (μεχρι 20-30 χρονια πισω...) ειχαν σαφεστατα πολυ χαμηλοτερο κοστος συμμετοχης, στις entry level κατηγοριες. Προφανως καποιοι εχουν ξεχασει τα ενιαια με Alfasud, στα τελη 70's αρχες 80's, και μια δεκαετια αργοτερα
περιπου αυτα με τα 8βαλβιδα rallye, και τα 1400αρια ibiza...
Δεν ξερω για τους περισσοτερους νεους, πιθανοτατα να ειναι ετσι οπως τα λετε, εγω συγκρινω ομως και το ΤΟΤΕ , με το τωρα, και ειχα αν θελετε και την δυνατοτητα απο συγγενικο προσωπο το οποιο βρισκοταν ΕΝΕΡΓΑ στον χωρο για 25+ χρονια, να γνωριζω πως λειτουργουσε και εδινε προοπτικες το αθλημα σε νεους, και πως, ΤΩΡΑ, λειτουργει με μια βαρετη και αδιαφορη 'ανακυκλωση' πολυ συγκεκριμενων ανθρωπων, και κυριως επαγγελματιων στο χωρο.
Αυτο δυστυχως ειναι γεγονος, ειναι πολυ λυπηρο, και εχει αποτελεσει ηδη τις βασεις για να μπει ταφοπλακα στο αθλημα.
Οσοι δεν το κατανοησουν, και πολυ περισσοτερο δεν κανουν τιποτα για αυτο, δεν θα καταλαβουν για ποτε θα τρεχουν μονοι τους χωρις να ασχολειται ουτε ενας θεατης για την παρτη τους...
Η ολη γκρινια μου για το θεμα των ημιμετρων στα των αναγνωρισεων αποτελει ενα μοναχα παραδειγμα απο τα 'αγκαθια' στα Ραλλυ.
Συγνωμη αν σας κουρασα, εχω καταλαβει οτι αποτελω την εξαιρεση στις κουβεντες σας, και πιθανοτατα για πολλους απο εσας ειμαι αλλος ενας γραφικος, ανησυχος νεος.
Καλη συνεχεια...Τωρα φιλε μου, τι σχεση εχουν τα ενιαια των Alfasud και των Seat με τον τροπο αναγνωρισεων στα Ραλλυ, μαλλον μονο εσυ μπορεις να μας το εξηγησεις.
Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Συγνωμη αν σας κουρασα, εχω καταλαβει οτι αποτελω την εξαιρεση στις κουβεντες σας, και πιθανοτατα για πολλους απο εσας ειμαι αλλος ενας γραφικος, ανησυχος νεος.
Καλη συνεχεια...ΑΥΤΟ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΕ ΓΡΑΦΤΕΙ! Λυπαμαι αν οι φιλοι που συζητουν κι εγω, δωσαμε αυτη την εντυπωση. Δεν νομιζω ομως και δεν ισχυει.
Καλησπερα. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Συγνωμη αν σας κουρασα, εχω καταλαβει οτι αποτελω την εξαιρεση στις κουβεντες σας, και πιθανοτατα για πολλους απο εσας ειμαι αλλος ενας γραφικος, ανησυχος νεος.
Δεν κούρασες κανέναν. Αν μη τι άλλο, εσύ είσαι από τους λίγους της γενιάς σου που μιλάς. Ούτε είσαι άλλος ένας γραφικός, ανήσυχος νέος. Απλώς είσαι ένας νέος που για Χ, Ψ λόγους δεν έχει πάρει ακόμα ένα αγωνιστικό των 3000 ευρώ για να αποκτήσει τις πρώτες του εμπειρίες, πρώτα σε ένα κομμάτι που θα το μάθει απ' έξω μαζί με 2-3 φίλους και ύστερα σε ένα σπριντ με δανεικές φόρμες και Hans. (Για κοίτα στο car.gr. Πωλούνται Golf2, 106 1,3 και Seicento σε αυτό τα ποσό, επίσης πωλούνται Starlet, Yaris, 205 1,6 και 106 1,6 λίγο παραπάνω). Παρ' το και θα δεις ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο μαύρα όσο τα λες.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Κιπ τρόλινγκτο πιο εύστοχο σχόλιο
μπηκα στο θέμα ράλλυ κορίνθου,κυρίως για να δω γιατί εγκατέλειψε ο κύρκος και είδα διάφορα αναμασήματα του έργου ,back to the future με θεμα τις αναγνωρισεις(τι άλλο!)
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Κιπ τρόλινγκ
το πιο εύστοχο σχόλιο
μπηκα στο θέμα ράλλυ κορίνθου,κυρίως για να δω γιατί εγκατέλειψε ο κύρκος και είδα διάφορα αναμασήματα του έργου ,back to the future με θεμα τις αναγνωρισεις(τι άλλο!)
Στην συνοπτική περιγραφή στο site της ΟΜΑΕ, αναφέρονται τα αποτελέσματα με ένα στείρο και δημοσιοϋπαλληλικό τρόπο.
Δεν αναφέρονται στα ΑΙΤΙΑ και στον ΤΡΟΠΟ που διαμορφώθηκαν έτσι τα αποτελέσματα.
Οι φίλοι του σπορ, αρχίζουν τις αναζητήσεις στο διαδίκτυο και τις μαρτυρίες από εδώ και από εκεί, για να μάθουν, να εκτιμήσουν και τελικά να επιβραβεύσουν στην συνείδηση τους τους νικητές….
Κάτι πρέπει να γίνει …
-
Δυσαναπλήρωτο το κενο που άφησε πισω του η αναστολή λειτουργίας του rally gr...
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Κιπ τρόλινγκ
το πιο εύστοχο σχόλιο
μπηκα στο θέμα ράλλυ κορίνθου,κυρίως για να δω γιατί εγκατέλειψε ο κύρκος και είδα διάφορα αναμασήματα του έργου ,back to the future με θεμα τις αναγνωρισεις(τι άλλο!)
Δεν εγκατέλειψε...Πήρε κανονικά χρόνο, απλά πιο αργό, στην τρίτη Ε.Δ., προφανώς από κάποιο κλατάρισμα ή κάποιο άλλο πρόβλημα.
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Κιπ τρόλινγκ
το πιο εύστοχο σχόλιο
μπηκα στο θέμα ράλλυ κορίνθου,κυρίως για να δω γιατί εγκατέλειψε ο κύρκος και είδα διάφορα αναμασήματα του έργου ,back to the future με θεμα τις αναγνωρισεις(τι άλλο!)
Δεν εγκατέλειψε...Πήρε κανονικά χρόνο, απλά πιο αργό, στην τρίτη Ε.Δ., προφανώς από κάποιο κλατάρισμα ή κάποιο άλλο πρόβλημα.
Oντως, στο 3 χλμ της τριτης ε.δ. χτυπησε μια πετρα που ηταν ακριβως στην πορεια του (ο ουραγος και ο πλοηγος δεν την ειδαν ?) και τον επιασε ενα μπροστινο λαστιχο, το οποιο σταματησαν και αλλαξαν για να μην καταστρεψουν το αυτοκινητο.
Φιλικα,
'el-em'
-
Αυτη η πετρα λαχταρησε πολλα πληρωματα. Ειλικρινα δεν ξερω πως βρεθηκε πανω στην αγωνιστικη γραμμη τοσο μεγαλη πετρα...
-
Ωραιος αγωνας πρεπει να ηταν ! παρ'οτι ειχε (απ'οτι υποψιαζομαι ) καποιες κοπανες που τις γνωριζαν μονον οι δυο πρωτοι !
Αν τις γνωριζαν κι οι αλλοι ...... ε , θα γινοταν Ιταλια η Κορινθος , και θα επαιζαν κι οι 10 φτερουγες στα δευτερα !
Απο μισο εως εναμισο λεπτο θα ηταν καλη κοπανα αυτη !!
Αντε και .....του χρονου , ανεμος ! κι οι θεατες μην φευγετε ,σας θελουμε κοντα θα γινει το ζητουμενο .....
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Ωραιος αγωνας πρεπει να ηταν ! παρ'οτι ειχε (απ'οτι υποψιαζομαι ) καποιες κοπανες που τις γνωριζαν μονον οι δυο πρωτοι !Αν τις γνωριζαν κι οι αλλοι ...... ε , θα γινοταν Ιταλια η Κορινθος , και θα επαιζαν κι οι 10 φτερουγες στα δευτερα !
Απο μισο εως εναμισο λεπτο θα ηταν καλη κοπανα αυτη !!
Αντε και .....του χρονου , ανεμος ! κι οι θεατες μην φευγετε ,σας θελουμε κοντα θα γινει το ζητουμενο .....
Γιατι μου το χαλάς ενώ συμφωνω σχεδον παντου με όσα γράφεις...??
Δλδ πρέπει καποιοι να αποκλείονται από τις συμμετοχές για να υπάρχει ενδιαφέρον?
Προσώπικά τον περίμενα εύκολα εναν αιώνα μπροστά τον Αθανάσουλα.
Ειναι αυτή τι στιγμή ίσως ο πιο γρήγορος Ελληνας, με μεγάλη γνωση της ΕΔ και ενα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο.
Το γεγονός ότι κατάφερε να μείνει σχετικά κοντά ο Κύρκος μέχρι το κλατάρισμά ήταν το ευχάριστο! -
Μάστορα καλημέρα,
δεν είχε κοπάνες η ειδική, το παιχνίδι όλο είναι στο καλντερίμι και στο στενό το κατηφορικό, εκεί παίζεται η ειδική αυτή. Υπήρχαν σημεία που ο Αθανασουλας πέρναγε με +20 χλμ από τις αλλες φτερούγες -
Aααααααα ....δεν ειχε .........
16ο ΡΑΛΙ ΚΟΡΙΝΘΟΥ