-
πριν απο 1 μηνα αγορασα μτχ ενα c-max 1.6 tdci 2009 εκδοση ghia.πριν την αγορα φυσικα εγινε ο απαραιτητος ελεγχος και το αυτοκινητο ηταν οκ.ολα πολυ καλα μεχρι σημερα και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος.βεβαια εχω δυο πραγματακια για τα οποια εχω απορια και με ξενιζουν λιγακι-ειναι και το πρωτο μου πετρελαιοκινητο.το πρωτο εχει να κανει με το οτι οταν ειμαι με περιπου στα 80 χλμ και εχω τεταρτη και κουμπωνω με 1900-2000-2100 στροφες περιπου την πεμπτη δεν χανει ισχυ αλλα για καποια δευτερολεπτα ανεβαζει τα χλμ πολυ αργα , σαν να μπουκωνει και μετα νοιωθω ενα αισθητο 'σκαλι' και ανεβαζει στροφες και χλμ ανεμποδιστα.βεβαια το παρατηρω οταν κανω τις αλλαγες με σχετικα γρηγορη οδηγηση , αλλα οταν οδηγω χαλαρα ολα οκ!το δευτερο ειναι οτι δουλευει το βεντιλατερ μετα απο διαδρομη 30χλμ περιπου αλλα με ταχυτητες απο 120 και πανω , ακομα και στις 7 το πρωι που εχει αρκετη δροσια...φυσικα αλλαξα λαδια , φιλτρο αερος , και φιλτρο λαδιου και συμπληρωθηκε υγρο στο ψυγειο-του οποιου η σταθμη ειναι σταθερη...για πειτε καμια γνωμη...τη αλλη εβδομαδα που θα παρω αδεια θα το παω για ενα γενικο σερβις (λουρια,μυδια,ξυδια κ.λ.π) για να ξεκινησω ενα δικο μου ιστορικο στις εργασιες του αμαξιου.ευχαριστω!!!!
-
πριν απο 1 μηνα αγορασα μτχ ενα c-max 1.6 tdci 2009 εκδοση ghia.πριν την αγορα φυσικα εγινε ο απαραιτητος ελεγχος και το αυτοκινητο ηταν οκ.ολα πολυ καλα μεχρι σημερα και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος.βεβαια εχω δυο πραγματακια για τα οποια εχω απορια και με ξενιζουν λιγακι-ειναι και το πρωτο μου πετρελαιοκινητο.το πρωτο εχει να κανει με το οτι οταν ειμαι με περιπου στα 80 χλμ και εχω τεταρτη και κουμπωνω με 1900-2000-2100 στροφες περιπου την πεμπτη δεν χανει ισχυ αλλα για καποια δευτερολεπτα ανεβαζει τα χλμ πολυ αργα , σαν να μπουκωνει και μετα νοιωθω ενα αισθητο 'σκαλι' και ανεβαζει στροφες και χλμ ανεμποδιστα.βεβαια το παρατηρω οταν κανω τις αλλαγες με σχετικα γρηγορη οδηγηση , αλλα οταν οδηγω χαλαρα ολα οκ!το δευτερο ειναι οτι δουλευει το βεντιλατερ μετα απο διαδρομη 30χλμ περιπου αλλα με ταχυτητες απο 120 και πανω , ακομα και στις 7 το πρωι που εχει αρκετη δροσια...φυσικα αλλαξα λαδια , φιλτρο αερος , και φιλτρο λαδιου και συμπληρωθηκε υγρο στο ψυγειο-του οποιου η σταθμη ειναι σταθερη...για πειτε καμια γνωμη...τη αλλη εβδομαδα που θα παρω αδεια θα το παω για ενα γενικο σερβις (λουρια,μυδια,ξυδια κ.λ.π) για να ξεκινησω ενα δικο μου ιστορικο στις εργασιες του αμαξιου.ευχαριστω!!!!
-
πριν απο 1 μηνα αγορασα μτχ ενα c-max 1.6 tdci 2009 εκδοση ghia.πριν την αγορα φυσικα εγινε ο απαραιτητος ελεγχος και το αυτοκινητο ηταν οκ.ολα πολυ καλα μεχρι σημερα και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος.βεβαια εχω δυο πραγματακια για τα οποια εχω απορια και με ξενιζουν λιγακι-ειναι και το πρωτο μου πετρελαιοκινητο.το πρωτο εχει να κανει με το οτι οταν ειμαι με περιπου στα 80 χλμ και εχω τεταρτη και κουμπωνω με 1900-2000-2100 στροφες περιπου την πεμπτη δεν χανει ισχυ αλλα για καποια δευτερολεπτα ανεβαζει τα χλμ πολυ αργα , σαν να μπουκωνει και μετα νοιωθω ενα αισθητο 'σκαλι' και ανεβαζει στροφες και χλμ ανεμποδιστα.βεβαια το παρατηρω οταν κανω τις αλλαγες με σχετικα γρηγορη οδηγηση , αλλα οταν οδηγω χαλαρα ολα οκ!το δευτερο ειναι οτι δουλευει το βεντιλατερ μετα απο διαδρομη 30χλμ περιπου αλλα με ταχυτητες απο 120 και πανω , ακομα και στις 7 το πρωι που εχει αρκετη δροσια...φυσικα αλλαξα λαδια , φιλτρο αερος , και φιλτρο λαδιου και συμπληρωθηκε υγρο στο ψυγειο-του οποιου η σταθμη ειναι σταθερη...για πειτε καμια γνωμη...τη αλλη εβδομαδα που θα παρω αδεια θα το παω για ενα γενικο σερβις (λουρια,μυδια,ξυδια κ.λ.π) για να ξεκινησω ενα δικο μου ιστορικο στις εργασιες του αμαξιου.ευχαριστω!!!!
-
Προφανως ειναι μεχρι να σηκωσει πιεση το τουρμπο. Το λεγομενο turbo lag. Aν η 5η ειναι η τελευταια σχεση του κιβωτιου(που θα ειναι και πολυ μακριά) λογικο ακουγεται να μην δινει αμεσως....
Οταν δουλευει το βεντιλατερ τι θερμοκρασια δειχνει η ενδειξη?
-
για το τουρμπο αυτο σκεφτηκα και εγω , αλλα η μικρη εμπειρια σε diesel με οδηγησε να το ρωτησω αυτο.οσων αφορα την θερμοκρασια δεν ειχα ποτε μα ποτε καποια περιεργη 'υψηλη' τιμη.παντα ειναι στα φυσιολογικα πλαισια ακομα και οταν το πιεζω-σε λογικα πλαισια...
-
Ο χρήστης mitsubishi colt έγραψε:
πριν απο 1 μηνα αγορασα μτχ ενα c-max 1.6 tdci 2009 εκδοση ghia.πριν την αγορα φυσικα εγινε ο απαραιτητος ελεγχος και το αυτοκινητο ηταν οκ.ολα πολυ καλα μεχρι σημερα και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος.βεβαια εχω δυο πραγματακια για τα οποια εχω απορια και με ξενιζουν λιγακι-ειναι και το πρωτο μου πετρελαιοκινητο.το πρωτο εχει να κανει με το οτι οταν ειμαι με περιπου στα 80 χλμ και εχω τεταρτη και κουμπωνω με 1900-2000-2100 στροφες περιπου την πεμπτη δεν χανει ισχυ αλλα για καποια δευτερολεπτα ανεβαζει τα χλμ πολυ αργα , σαν να μπουκωνει και μετα νοιωθω ενα αισθητο 'σκαλι' και ανεβαζει στροφες και χλμ ανεμποδιστα.βεβαια το παρατηρω οταν κανω τις αλλαγες με σχετικα γρηγορη οδηγηση , αλλα οταν οδηγω χαλαρα ολα οκ!το δευτερο ειναι οτι δουλευει το βεντιλατερ μετα απο διαδρομη 30χλμ περιπου αλλα με ταχυτητες απο 120 και πανω , ακομα και στις 7 το πρωι που εχει αρκετη δροσια...φυσικα αλλαξα λαδια , φιλτρο αερος , και φιλτρο λαδιου και συμπληρωθηκε υγρο στο ψυγειο-του οποιου η σταθμη ειναι σταθερη...για πειτε καμια γνωμη...τη αλλη εβδομαδα που θα παρω αδεια θα το παω για ενα γενικο σερβις (λουρια,μυδια,ξυδια κ.λ.π) για να ξεκινησω ενα δικο μου ιστορικο στις εργασιες του αμαξιου.ευχαριστω!!!!Για το βεντιλατέρ μήπως έχεις αναμμένο το a/c ή είναι clima και ανάβει μόνο του?
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
πριν απο 1 μηνα αγορασα μτχ ενα c-max 1.6 tdci 2009 εκδοση ghia.πριν την αγορα φυσικα εγινε ο απαραιτητος ελεγχος και το αυτοκινητο ηταν οκ.ολα πολυ καλα μεχρι σημερα και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος.βεβαια εχω δυο πραγματακια για τα οποια εχω απορια και με ξενιζουν λιγακι-ειναι και το πρωτο μου πετρελαιοκινητο.το πρωτο εχει να κανει με το οτι οταν ειμαι με περιπου στα 80 χλμ και εχω τεταρτη και κουμπωνω με 1900-2000-2100 στροφες περιπου την πεμπτη δεν χανει ισχυ αλλα για καποια δευτερολεπτα ανεβαζει τα χλμ πολυ αργα , σαν να μπουκωνει και μετα νοιωθω ενα αισθητο 'σκαλι' και ανεβαζει στροφες και χλμ ανεμποδιστα.βεβαια το παρατηρω οταν κανω τις αλλαγες με σχετικα γρηγορη οδηγηση , αλλα οταν οδηγω χαλαρα ολα οκ!το δευτερο ειναι οτι δουλευει το βεντιλατερ μετα απο διαδρομη 30χλμ περιπου αλλα με ταχυτητες απο 120 και πανω , ακομα και στις 7 το πρωι που εχει αρκετη δροσια...φυσικα αλλαξα λαδια , φιλτρο αερος , και φιλτρο λαδιου και συμπληρωθηκε υγρο στο ψυγειο-του οποιου η σταθμη ειναι σταθερη...για πειτε καμια γνωμη...τη αλλη εβδομαδα που θα παρω αδεια θα το παω για ενα γενικο σερβις (λουρια,μυδια,ξυδια κ.λ.π) για να ξεκινησω ενα δικο μου ιστορικο στις εργασιες του αμαξιου.ευχαριστω!!!!
Για το βεντιλατέρ μήπως έχεις αναμμένο το a/c ή είναι clima και ανάβει μόνο του?
clima εχει το αμαξι.το εχω παρατηρησει αυτο που λες , αλλα το κανει και οταν ειναι κλειστο τελειως.σπανια βεβαια και μετα απο σχετικη 'πιεση' απο εμενα...
-
Πρωτα απο ολα το αμαξι σου εχει 2 η 1 βεντιλατερ?Επισης επειδη το εχω παρατηρησει και εγω με το δικο μου οταν focus mk1 1.600cc ειναι οτι οταν αναβω το a/c δουλευει πολυ ωρα η δευτερη σκαλα ειδικα το καλοκαιρι οταν σταματαω σε καποιο φαναρι.Οταν ειμαι εν κινηση δουλευει μονο η πρωτη βασικα κανει αισθητη τη παρουσια της αλλα δε ξερω αν δουλευει η πρωτη σκαλα και κατα την κανονικη μετακινηση του αυτοκινητου χωρις a/c.Αλλα δουλεψε το καμποσο χωρις το κλιμα και δες εαν παραμενει αλλιως τσεκαρε βεντιλατερ,εγκεφαλακι και θερμοστατη μηπως ανοιγει ποιο γρηγορα απο οτι πρεπει!
ford c max diesel 1.6