Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 44
    • Best 0
    • Groups 0

    mitsubishi-colt

    @mitsubishi-colt

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    44
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    mitsubishi-colt Unfollow Follow

    Latest posts made by mitsubishi-colt

    • RE: ford c max diesel 1.6

      Ο χρήστης junior gt έγραψε:

      πριν απο 1 μηνα αγορασα μτχ ενα c-max 1.6 tdci 2009 εκδοση ghia.πριν την αγορα φυσικα εγινε ο απαραιτητος ελεγχος και το αυτοκινητο ηταν οκ.ολα πολυ καλα μεχρι σημερα και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος.βεβαια εχω δυο πραγματακια για τα οποια εχω απορια και με ξενιζουν λιγακι-ειναι και το πρωτο μου πετρελαιοκινητο.το πρωτο εχει να κανει με το οτι οταν ειμαι με περιπου στα 80 χλμ και εχω τεταρτη και κουμπωνω με 1900-2000-2100 στροφες περιπου την πεμπτη δεν χανει ισχυ αλλα για καποια δευτερολεπτα ανεβαζει τα χλμ πολυ αργα , σαν να μπουκωνει και μετα νοιωθω ενα αισθητο 'σκαλι' και ανεβαζει στροφες και χλμ ανεμποδιστα.βεβαια το παρατηρω οταν κανω τις αλλαγες με σχετικα γρηγορη οδηγηση , αλλα οταν οδηγω χαλαρα ολα οκ!το δευτερο ειναι οτι δουλευει το βεντιλατερ μετα απο διαδρομη 30χλμ περιπου αλλα με ταχυτητες απο 120 και πανω , ακομα και στις 7 το πρωι που εχει αρκετη δροσια...φυσικα αλλαξα λαδια , φιλτρο αερος , και φιλτρο λαδιου και συμπληρωθηκε υγρο στο ψυγειο-του οποιου η σταθμη ειναι σταθερη...για πειτε καμια γνωμη...τη αλλη εβδομαδα που θα παρω αδεια θα το παω για ενα γενικο σερβις (λουρια,μυδια,ξυδια κ.λ.π) για να ξεκινησω ενα δικο μου ιστορικο στις εργασιες του αμαξιου.ευχαριστω!!!!

      Για το βεντιλατέρ μήπως έχεις αναμμένο το a/c ή είναι clima και ανάβει μόνο του?

      clima εχει το αμαξι.το εχω παρατηρησει αυτο που λες , αλλα το κανει και οταν ειναι κλειστο τελειως.σπανια βεβαια και μετα απο σχετικη 'πιεση' απο εμενα...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mitsubishi-colt
    • RE: ford c max diesel 1.6

      για το τουρμπο αυτο σκεφτηκα και εγω , αλλα η μικρη εμπειρια σε diesel με οδηγησε να το ρωτησω αυτο.οσων αφορα την θερμοκρασια δεν ειχα ποτε μα ποτε καποια περιεργη 'υψηλη' τιμη.παντα ειναι στα φυσιολογικα πλαισια ακομα και οταν το πιεζω-σε λογικα πλαισια...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mitsubishi-colt
    • ford c max diesel 1.6

      πριν απο 1 μηνα αγορασα μτχ ενα c-max 1.6 tdci 2009 εκδοση ghia.πριν την αγορα φυσικα εγινε ο απαραιτητος ελεγχος και το αυτοκινητο ηταν οκ.ολα πολυ καλα μεχρι σημερα και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος.βεβαια εχω δυο πραγματακια για τα οποια εχω απορια και με ξενιζουν λιγακι-ειναι και το πρωτο μου πετρελαιοκινητο.το πρωτο εχει να κανει με το οτι οταν ειμαι με περιπου στα 80 χλμ και εχω τεταρτη και κουμπωνω με 1900-2000-2100 στροφες περιπου την πεμπτη δεν χανει ισχυ αλλα για καποια δευτερολεπτα ανεβαζει τα χλμ πολυ αργα , σαν να μπουκωνει και μετα νοιωθω ενα αισθητο 'σκαλι' και ανεβαζει στροφες και χλμ ανεμποδιστα.βεβαια το παρατηρω οταν κανω τις αλλαγες με σχετικα γρηγορη οδηγηση , αλλα οταν οδηγω χαλαρα ολα οκ!το δευτερο ειναι οτι δουλευει το βεντιλατερ μετα απο διαδρομη 30χλμ περιπου αλλα με ταχυτητες απο 120 και πανω , ακομα και στις 7 το πρωι που εχει αρκετη δροσια...φυσικα αλλαξα λαδια , φιλτρο αερος , και φιλτρο λαδιου και συμπληρωθηκε υγρο στο ψυγειο-του οποιου η σταθμη ειναι σταθερη...για πειτε καμια γνωμη...τη αλλη εβδομαδα που θα παρω αδεια θα το παω για ενα γενικο σερβις (λουρια,μυδια,ξυδια κ.λ.π) για να ξεκινησω ενα δικο μου ιστορικο στις εργασιες του αμαξιου.ευχαριστω!!!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mitsubishi-colt
    • RE: ford c max diesel 1.6

      πριν απο 1 μηνα αγορασα μτχ ενα c-max 1.6 tdci 2009 εκδοση ghia.πριν την αγορα φυσικα εγινε ο απαραιτητος ελεγχος και το αυτοκινητο ηταν οκ.ολα πολυ καλα μεχρι σημερα και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος.βεβαια εχω δυο πραγματακια για τα οποια εχω απορια και με ξενιζουν λιγακι-ειναι και το πρωτο μου πετρελαιοκινητο.το πρωτο εχει να κανει με το οτι οταν ειμαι με περιπου στα 80 χλμ και εχω τεταρτη και κουμπωνω με 1900-2000-2100 στροφες περιπου την πεμπτη δεν χανει ισχυ αλλα για καποια δευτερολεπτα ανεβαζει τα χλμ πολυ αργα , σαν να μπουκωνει και μετα νοιωθω ενα αισθητο 'σκαλι' και ανεβαζει στροφες και χλμ ανεμποδιστα.βεβαια το παρατηρω οταν κανω τις αλλαγες με σχετικα γρηγορη οδηγηση , αλλα οταν οδηγω χαλαρα ολα οκ!το δευτερο ειναι οτι δουλευει το βεντιλατερ μετα απο διαδρομη 30χλμ περιπου αλλα με ταχυτητες απο 120 και πανω , ακομα και στις 7 το πρωι που εχει αρκετη δροσια...φυσικα αλλαξα λαδια , φιλτρο αερος , και φιλτρο λαδιου και συμπληρωθηκε υγρο στο ψυγειο-του οποιου η σταθμη ειναι σταθερη...για πειτε καμια γνωμη...τη αλλη εβδομαδα που θα παρω αδεια θα το παω για ενα γενικο σερβις (λουρια,μυδια,ξυδια κ.λ.π) για να ξεκινησω ενα δικο μου ιστορικο στις εργασιες του αμαξιου.ευχαριστω!!!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mitsubishi-colt
    • RE: IX35 ή SPORTAGE ή QQ ;;

      επειδη μολις σημερα το πρωι με ενημερωσαν απο την τοπικη αντιπροσωπεια της Mitsubishi για καποιες απιστευτες προσφορες που παιζουν , τραβα και ρωτα για το ASX 1.6 MIVEC.καθαρο γιαπωνεζικο , οικονομικοτατος κινητηρας με χαμηλα τελη , με πολυ καλους χωρους και....η βασικη εκδοση με την εκπτωση-αποσυρση-εξοδα φτανει τα 17500 και η δευτερη που μαλλον θα προτιμησω και που ειναι υπερπληρης φτανει τα 19000 παρα κατι ευρω...αξιζει να ρωτησεις για να μαθεις σχετικα...απο μενα ASX...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mitsubishi-colt
    • RE: HONDA CIVIC (2011)

      πριν καμια 15αρια μερες εκανα αιτηση μεσω του site της honda για test drive του νεου civic. χθες απο την τοπικη αντιπροσωπεια της Αλεξ/λης με πηραν τηλ και σημερα το οδηγησα.το αυτ/το ηταν με την εκδοση sport , σε λευκο χωμα και με το 1.4 cc με τα 100 αλογα και με μολις 9 χλμ στο οδομετρο(ημουν ο πρωτς που εκανε δοκιμη).απο εδω και κατω ειναι προσωπικες οι διαπιστωσεις και αρα οχι απολυτες.
      εξωτερικα οι εμφανεις αλλαγες σε μασκα πισω μερος φτερα 'εκατσαν' πολυ καλυτερα στο ματι μου απο του προηγουμενου.μου φανηκε πολυ οικειο και πιο φιλικο και 'αναλαφρο' να το πω...?προσωπικα μου αρεσε πολυ.εσωτερικα στο πορτ μπαγκαζ μιας και ειχε ρεζερβα και παλι ο χωρος για την κατηγορια ειναι κορυφαιος(408λιτρα) και εκμεταλλευσιμος.τα πισω καθισματα απλα 'μαγικα' αφου ο εδρανο σηκωνεται και αφηνει το πατωμα ελευθερο ως την οροφη και επισης αν ριξεις τη πλατη ειναι τελειως επιπεδη με το πορτ μπαγκαζ.μειον ειναι το χαμηλο υψος της οροφης οπου καποιος απο 1.80+ θα βρει πιο ευκολα.(βεβαια καθολου δεν με νοιαζει μιας και εγω θα οδηγω και ειμαι και 1.72εκ ).μπροστα ειναι εμφανεις και εδω οι αλλαγες στην σχεδιαση οπου ειναι πιο οικεια , ευχαριστη , πολυ πιο ποιοτικη και αρκετα πρακτικη(σε απιθανη θεση ο λεβιες , αλλα το κοθμπι start n' stop αν εχεις 3η ή 5η ειναι κρυμμενο) , πολλες θηκες και το ντουλαπακι επενδεδυμενο με τσοχα κατα τα ευρωπαικα προτυπα.στο μεγαλυτερο μερος ειναι ντυμενο με αφρωδες υλικο αρκετα ποιοτικο οπως και στις πορτες οχι στι καντραν και στην κεντρικη κονσολα.τα καθισματα πολυ ανετα και με πολυ καλη ρυθμιση.βαζοντας μπροστα καταλαβαινεις την δουλεια στην ηχομονωση αλλα και στις ρυθμισεις του κινητηρα να δουλευει πιο απαλα με θετικο αντικτυπο στην ανεση.αριστο κουμπωμα απο το επιλογεα στο σασμαν.ξεκινωντας η κυλιση εχει ανεβει επιπεδα και ανεβαινοντας τα χιλιομετρα καταλαβαινεις οτι εχει πεσει δουλεια στο θεμα ανεση-αναρτηση-ηχομονωση.καμια σχεση με το προηγουμενο.το τιμονι ειναι ακριβεστατο αλλα στα πολλα χιλιομετρα και σε κλειστο τερεν θα ελαφρυνει παραπανω απο οσο πρεπει αλλα παραμενει το ιδιο υπακουο.τα φρεν απλα δυνατα και ακριβεστατα.η αναρτηση πολυ πιο ανετη απο το προηγουμενο και δεν βαζει ενοχλητικους θορυβους στην καμπινα.για επιδοσεις δεν μπορω να πω καθως μεχρι 120 το πηγα αλλα με φειδω και σεβασμο καθως ειναι καινουργιο το οχημα.παντως στριβει και παταει πολυ γερα χωρις ασκοπες κλισεις απο το αμαξωμα.οταν το πηρα επειδη το ειχε πιο πριν το αφεντικο μια μικρη βολτα ο υπολογιστης ταξιδιου εγραφε μεση καταναλωση 11.1 λιτρ / 100.επειδη στην δοκιμη δεν θα συμπληρωνα 100 χιλιομετρα για να το μηδενισω και να δω τι εκαψα , το αφησα ετσι για να δω ποσο θα κατεβει.μετα απο 40 λεπτα οδηγησης σε ευθειες , στροφες , ανηφοροκατηφορες και περιπου 40 χιλιομετρα επεσε στα 7.ξερω δεν ειναι κατι σημαντικο αυτο το δειγμα , αλλα το αναφερω εγκυκλοπαιδικα.το σασμαν ειναι μακρυ θα ελεγα.πολυ χρησιμη και ακριβεστατη η καμερα οπισθοπορειας καθως με ξενισε το χωρισμα του πισω τζαμιου.

      SOS οι υποψηφιοι αγοραστες του 1.8 , να γνωριζουν οτι η απλη εκδοση comfort(εχει σχδον τα παντα ) , εχει τελη κυκλοφοριας 150,7 ευρω καθως εχει 137 co2 , ενω οι πιο πλουσιες 246,5 λογω 145 co2 (χειροκινητα σασμαν - αυτοματα 150 co2) , λογω 17' ζαντες και μεγαλυτερο βαρος λογω εξοπλισμου.

      ελπιζω να βοηθησα αρκετα και ανθυμηθω κατι θα το προσθεσω εν καιρω....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mitsubishi-colt
    • RE: Chevrolet Cruze

      λες να ακουγονται και αυτουνου τα φρενα...?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mitsubishi-colt
    • RE: Peugeot 3008 '08

      εγω μπερδευτηκα στο οτι , οταν κοιταζα τα στοιχεια για το ford c-max , η εταιρεια του δινει 432 λιτρα μεχρι την εταζερα και με μινι ρεζερβα , αλλα συγκριτικα με το 3008 (οσο και αν ξεγελαει το ματι) , o χωρος αποσκευων του ford φαινεται αστειος.ακομα και του honda civic 5d ειναι τεραστιος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mitsubishi-colt
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Ο χρήστης loin(t)aris έγραψε:

      ποσα λιτρα ειναι ο χωρος αποσκευων του 3008 με την ρεζερβα?

      Με το ράφι στη μεσαία θέση (εκαί που έρχεται πρόσωπο με το κατώφλι της πίσω πόρτας, 432λιτ.
      Με το ράφι στη χαμηλότερη θέση (ή και τελείως εκτός), 512 λιτ.
      http://www.peugeot.com/en/products/cars ... -3008.aspx

      το ειχα δει αυτο , αλλα , παντα με ρεζερβα , ε?γιατι αυτο δεν το αναφερουν πουθενα και αμα βλεπω αμαξι με κιτ επισκευης μου ερχεται να το καψω , οποιοδηποτε και 'ναναι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mitsubishi-colt
    • RE: Peugeot 3008 '08

      ποσα λιτρα ειναι ο χωρος αποσκευων του 3008 με την ρεζερβα?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mitsubishi-colt
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr