πριν καμια 15αρια μερες εκανα αιτηση μεσω του site της honda για test drive του νεου civic. χθες απο την τοπικη αντιπροσωπεια της Αλεξ/λης με πηραν τηλ και σημερα το οδηγησα.το αυτ/το ηταν με την εκδοση sport , σε λευκο χωμα και με το 1.4 cc με τα 100 αλογα και με μολις 9 χλμ στο οδομετρο(ημουν ο πρωτς που εκανε δοκιμη).απο εδω και κατω ειναι προσωπικες οι διαπιστωσεις και αρα οχι απολυτες.
εξωτερικα οι εμφανεις αλλαγες σε μασκα πισω μερος φτερα 'εκατσαν' πολυ καλυτερα στο ματι μου απο του προηγουμενου.μου φανηκε πολυ οικειο και πιο φιλικο και 'αναλαφρο' να το πω...?προσωπικα μου αρεσε πολυ.εσωτερικα στο πορτ μπαγκαζ μιας και ειχε ρεζερβα και παλι ο χωρος για την κατηγορια ειναι κορυφαιος(408λιτρα) και εκμεταλλευσιμος.τα πισω καθισματα απλα 'μαγικα' αφου ο εδρανο σηκωνεται και αφηνει το πατωμα ελευθερο ως την οροφη και επισης αν ριξεις τη πλατη ειναι τελειως επιπεδη με το πορτ μπαγκαζ.μειον ειναι το χαμηλο υψος της οροφης οπου καποιος απο 1.80+ θα βρει πιο ευκολα.(βεβαια καθολου δεν με νοιαζει μιας και εγω θα οδηγω και ειμαι και 1.72εκ ).μπροστα ειναι εμφανεις και εδω οι αλλαγες στην σχεδιαση οπου ειναι πιο οικεια , ευχαριστη , πολυ πιο ποιοτικη και αρκετα πρακτικη(σε απιθανη θεση ο λεβιες , αλλα το κοθμπι start n' stop αν εχεις 3η ή 5η ειναι κρυμμενο) , πολλες θηκες και το ντουλαπακι επενδεδυμενο με τσοχα κατα τα ευρωπαικα προτυπα.στο μεγαλυτερο μερος ειναι ντυμενο με αφρωδες υλικο αρκετα ποιοτικο οπως και στις πορτες οχι στι καντραν και στην κεντρικη κονσολα.τα καθισματα πολυ ανετα και με πολυ καλη ρυθμιση.βαζοντας μπροστα καταλαβαινεις την δουλεια στην ηχομονωση αλλα και στις ρυθμισεις του κινητηρα να δουλευει πιο απαλα με θετικο αντικτυπο στην ανεση.αριστο κουμπωμα απο το επιλογεα στο σασμαν.ξεκινωντας η κυλιση εχει ανεβει επιπεδα και ανεβαινοντας τα χιλιομετρα καταλαβαινεις οτι εχει πεσει δουλεια στο θεμα ανεση-αναρτηση-ηχομονωση.καμια σχεση με το προηγουμενο.το τιμονι ειναι ακριβεστατο αλλα στα πολλα χιλιομετρα και σε κλειστο τερεν θα ελαφρυνει παραπανω απο οσο πρεπει αλλα παραμενει το ιδιο υπακουο.τα φρεν απλα δυνατα και ακριβεστατα.η αναρτηση πολυ πιο ανετη απο το προηγουμενο και δεν βαζει ενοχλητικους θορυβους στην καμπινα.για επιδοσεις δεν μπορω να πω καθως μεχρι 120 το πηγα αλλα με φειδω και σεβασμο καθως ειναι καινουργιο το οχημα.παντως στριβει και παταει πολυ γερα χωρις ασκοπες κλισεις απο το αμαξωμα.οταν το πηρα επειδη το ειχε πιο πριν το αφεντικο μια μικρη βολτα ο υπολογιστης ταξιδιου εγραφε μεση καταναλωση 11.1 λιτρ / 100.επειδη στην δοκιμη δεν θα συμπληρωνα 100 χιλιομετρα για να το μηδενισω και να δω τι εκαψα , το αφησα ετσι για να δω ποσο θα κατεβει.μετα απο 40 λεπτα οδηγησης σε ευθειες , στροφες , ανηφοροκατηφορες και περιπου 40 χιλιομετρα επεσε στα 7.ξερω δεν ειναι κατι σημαντικο αυτο το δειγμα , αλλα το αναφερω εγκυκλοπαιδικα.το σασμαν ειναι μακρυ θα ελεγα.πολυ χρησιμη και ακριβεστατη η καμερα οπισθοπορειας καθως με ξενισε το χωρισμα του πισω τζαμιου.
SOS οι υποψηφιοι αγοραστες του 1.8 , να γνωριζουν οτι η απλη εκδοση comfort(εχει σχδον τα παντα ) , εχει τελη κυκλοφοριας 150,7 ευρω καθως εχει 137 co2 , ενω οι πιο πλουσιες 246,5 λογω 145 co2 (χειροκινητα σασμαν - αυτοματα 150 co2) , λογω 17' ζαντες και μεγαλυτερο βαρος λογω εξοπλισμου.
ελπιζω να βοηθησα αρκετα και ανθυμηθω κατι θα το προσθεσω εν καιρω....