Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Grand Vitara: Aπόψεις
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Suzuki Grand Vitara: Aπόψεις
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 7 / 11
    Εκτός Δρόμου
    42
    207
    5536
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      meco last edited by

      Ο χρήστης michailbm έγραψε:
      ???????????????????????

      Το GV δεν έχει κεντρικό διαφορικό, κ;aτι που φαντάζομαι ότι το ξέρεις πολύ καλά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        michailbm last edited by

        Εννοείς ότι δεν έχει ?????

        Όχι γιατι έχει που είναι το λάθος???

        Αν εννοείς ότι είναι σε ένα κέλυφος δεν έχει σχέση και πάλι γιατι αλλά γρανάζια για κάθε δουλεία !!!!!

        Οπότε????????????????????????

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          michailbm last edited by

          Εντάξει το σωστό θα ήταν να πω ΚΟΜΠΛΕΡ αλλά είναι λίγο πιο σύνθετα τα πράγματα διότι παίζει τον λίγο και ρόλο διαφορικού (αν μπλοκάρεις τους μπροστινούς σε θέση 4Η π.χ. τότε δεν σπάει τίποτα οπότε κάνει υποτυπώδες λειτουργία διαφορικού) , να μην παίζουμε με τις λέξεις όμως !!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            techadmin admin last edited by

            Ο χρήστης michailbm έγραψε:
            Εντάξει το σωστό θα ήταν να πω ΚΟΜΠΛΕΡ αλλά είναι λίγο πιο σύνθετα τα πράγματα διότι παίζει τον λίγο και ρόλο διαφορικού (αν μπλοκάρεις τους μπροστινούς σε θέση 4Η π.χ. τότε δεν σπάει τίποτα οπότε κάνει υποτυπώδες λειτουργία διαφορικού) , να μην παίζουμε με τις λέξεις όμως !!!!

            Αλλο να παίζουμε με τις λέξεις και αλλο να λέμε ανακρίβειες, το κομπλέρ αν έπαιζε το 'ρόλο διαφορικού' θα έσπαγε, στη θέση 4Η δεν σπάει το σύστημα μετάδοσης επειδή οι τροχοί ολισθαίνουν έστω και λίγο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              michailbm last edited by

              Ο χρήστης IKE έγραψε:

              Εντάξει το σωστό θα ήταν να πω ΚΟΜΠΛΕΡ αλλά είναι λίγο πιο σύνθετα τα πράγματα διότι παίζει τον λίγο και ρόλο διαφορικού (αν μπλοκάρεις τους μπροστινούς σε θέση 4Η π.χ. τότε δεν σπάει τίποτα οπότε κάνει υποτυπώδες λειτουργία διαφορικού) , να μην παίζουμε με τις λέξεις όμως !!!!

              Αλλο να παίζουμε με τις λέξεις και αλλο να λέμε ανακρίβειες, το κομπλέρ αν έπαιζε το 'ρόλο διαφορικού' θα έσπαγε, στη θέση 4Η δεν σπάει το σύστημα μετάδοσης επειδή οι τροχοί ολισθαίνουν έστω και λίγο.

              Μάλλον δεν κατάλαβες τι είπα δηλ ότι εν κίνηση με 4Η αν σταματήσεις τους μπροστινούς τροχούς τότε δεν θα σπάσει τίποτα αλλά θα σπινάρουν οι πίσω άρα παίζει κατά κάποιον τρόπο τον ρόλο κατανομέα (διαφορικό = κατανομέας - διανομέας που διαφοροποιει και κατανεμει την κατασταση που παραλαμβανει αναμεσα στα δυο ακρα του) κίνησης αφού αφήνει την ροπή να πάει κατά το μεγαλύτερο μέρος της πίσω και δεν επιτρέπει να σπάσει το σύστημα αν αυτό δεν διαρκέσει παρά πολύ !!
              (προσέξτε μην μου πείτε πάλι ότι δεν συμβαίνει αυτό μιλάω για στιγμιαίο απόλυτο σταμάτημα τον μπροστινών τροχών)
              Ουσιαστικά βέβαια αυτό δουλεύει σαν ΚΟΜΠΛΕΡ διότι μοιράζει (κομπλάρει το μπροστινό και διανέμει την κίνηση ) την κίνηση στον μπροστά και πίσω άξονα σε ποσοστό 50-50 μια κατάσταση που είναι ίδια με κλειδωμένο μπλόκε διαφορικό!!
              Άρα ποιος παίζει με τις λέξεις και ποιος λέει ανακρίβειες?????
              Παραπάνω είχα δίκιο που ονόμασα τον συγκεκριμένο μηχανισμό διαφορικό και αμφισβητήθηκα , όπως επίσης σωστά το αποκάλεσα κομπλερ αργότερα !!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ο χρήστης michailbm έγραψε:

                Μάλλον δεν κατάλαβες τι είπα δηλ ότι εν κίνηση με 4Η αν σταματήσεις τους μπροστινούς τροχούς τότε δεν θα σπάσει τίποτα αλλά θα σπινάρουν οι πίσω άρα παίζει κατά κάποιον τρόπο τον ρόλο κατανομέα (διαφορικό = κατανομέας - διανομέας που διαφοροποιει και κατανεμει την κατασταση που παραλαμβανει αναμεσα στα δυο ακρα του) κίνησης αφού αφήνει την ροπή να πάει κατά το μεγαλύτερο μέρος της πίσω και δεν επιτρέπει να σπάσει το σύστημα αν αυτό δεν διαρκέσει παρά πολύ !!
                (προσέξτε μην μου πείτε πάλι ότι δεν συμβαίνει αυτό μιλάω για στιγμιαίο απόλυτο σταμάτημα τον μπροστινών τροχών)
                Ουσιαστικά βέβαια αυτό δουλεύει σαν ΚΟΜΠΛΕΡ διότι μοιράζει (κομπλάρει το μπροστινό και διανέμει την κίνηση ) την κίνηση στον μπροστά και πίσω άξονα σε ποσοστό 50-50 μια κατάσταση που είναι ίδια με κλειδωμένο μπλόκε διαφορικό!!
                Άρα ποιος παίζει με τις λέξεις και ποιος λέει ανακρίβειες?????
                Παραπάνω είχα δίκιο που ονόμασα τον συγκεκριμένο μηχανισμό διαφορικό και αμφισβητήθηκα , όπως επίσης σωστά το αποκάλεσα κομπλερ αργότερα !!!!

                Εσύ δηλαδή λές πως με την επιλογή 4Η μπορούμε να σταματήσουμε 'στιγμιαία' τους εμπρός τροχούς και να σπινάρουν οι πίσω?

                Αυτό μπορεί να συμβεί μόνο απο τις ελαστικότητες του συστήματος μετάδοσης και είναι για λίγες μοίρες μόνο μιας περιστροφής (εφόσον μιλάμε για ελαστική παραμόρφωση και όχι για καταστροφή).

                Τα υπόλοιπα με τα 50-50 και τις κατανομές τα έχεις λίγο μπερδεμένα, ψάξε ανάλογα τόπικ εδώ αν θες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  michailbm last edited by

                  Κατά τη συνήθη μέθοδο της ιαπωνικής εταιρείας, το πλάισιο είναι τύπου 'σκάλας', ενώ η κίνηση μεταδίδεται κατα κύριο λόγο στους πίσω τροχούς. Ο οδηγός μπορεί εν κινήσει -και με ταχύτητα έως και 100χλμ./ώρα- να εμπλέξει την κίνηση και στους εμπρός τροχούς, ενώ σε ιδιαίτερα δύσβατα μέρη υπάρχει και η δυνατότητα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων, καθώς και 'κλειδώματος' του διαφορικού

                  Απο το in.gr auto παρουσιασεις !
                  Και αυτοι το αποκαλουν διαφορικο!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    michailbm last edited by

                    Bεβαίως, αν ο δρόμος γλιστράει, η απροσεξία μπορεί να οδηγήσει σε υπερστροφικές τάσεις. Σ' αυτή την περίπτωση όμως (π.χ. όταν βρέχει) μπορείς να βάλεις το 4x4, οπότε η υπερστροφή εξαλείφεται. Kανένα πρόβλημα δεν υπάρχει και στο χώμα και γενικότερα στις εκτός δρόμου διαδρομές, όπου οι δυνατότητες του αυτοκινήτου αποδεικνύονται πολύ καλές, χάρη στο ξεχωριστό πλαίσιο, στην «άκαμπτη» τετρακίνηση (που μοιράζει 50%-50% τη ροπή στους δύο άξονες) και τις «κοντές» σχέσεις.

                    Απο το http://auto-internet.gr/tests/Q-Z/test_ ... Vitara.htm
                    Εδω αποκαλουν ακαμπτη την τετρακινηση!
                    (εγω την αποκαλεσα 'κομπλερ')

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      michailbm last edited by

                      Θέλετε ακόμα να παίξουμε με τις λέξεις??? Μπορούμε κι άλλο!!!

                      Όσο για το 'μπέρδεμα' που λες πρέπει κάποιος να μην κατανοεί κάτι για να μπερδεύεται και κάτι τέτοιο εδώ δεν συμβαίνει!!!
                      αυτά για τις ελαστικότητες είναι αδύνατο να συμβούν και να προκαλέσουν σπινάρισμα στον άλλο άξονα όποτε ξεχνά αυτήν την εξήγηση που δίνεις και ψάχτο πριν αρχίσεις πάλι να αμφισβητείς κάτι που δεν γνωρίζεις!
                      (με ποιο τρόπο εμπλέκεται και τι περιθώρια διαφοράς ταχύτητας περιστροφής ανάμεσα στους δυο άξονες δίνει ο μηχανισμός και για πόσο χρονικό διάστημα ανέχεται τέτοιες καταστάσεις)
                      Από την άλλη οφείλω να ζητήσω συγνώμη από τους συνομιλητές μου που δεν μπόρεσα καλύτερα να περιγράψω – εξηγήσω, αυτό που προσπάθησα να κάνω ήταν με όσο λιγότερα λόγια να περιγράψω κάτι πολύ σύνθετο και από ότι φαίνετε δεν τα κατάφερα καλά!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        nickos last edited by

                        Φιλε meco δεν το εξηγησα καλα:
                        Το ξερω τι λεει το Manual,μεχρι και τα 100χμ\ω μπορεις να επιλεξεις 4Η εν κινηση.
                        Αρκει να υπαρχει ολισθηρο οδοστρομα!
                        Στη δικη μου περιπτωση,ναι πατουσα σε χιονι(δεν νομιζω να ειναι απο αυτο ομως το προβλημα,απλα το ανεφερα μιας και μετα απο αυτο μου παρουσιαστηκε το κολλημα της 1ης)
                        Τελος παντων,επισκεφτηκα τοπικο συνεργειο και μου ειπαν οτι ισως παγωνουν αποτομα τα 'υγρα' και γιαυτο δεν κουμπωνει η ταχυτητα,(εμενα μου φανηκε λιγο παραξενο σκεπτομενος πως αν ειναι αυτος ο λογος, θα συνεβαινε και με τις αλλες σχεσεις,πραγμα που δεν συμβαινει)!
                        Μου ειπαν να το δουλεψω λιγο ακομα μεσα στην πολη και να περιμενω να ζεστανει ο καιρος για να δουμε,αλλιως λενε οτι ισως να ειναι το πλατο!
                        (Στα 17,000 KM )?
                        Αυτα απο το συνεργειο εδω στο βολο!
                        Θα επανελθω να σας πω την εμπειρια μου,ελπιζω να μην ειναι ασχημη!!!

                        Τωρα οσον αφορα το 'διαφορικο' τα Suzuki δεν εχουν κεντρικο διαφορικο αλλα transfer case!(απο μια αποψη 'παιζει' το ρολο του διαφορικου)
                        Το προσπεκτους λεει οτι επιλεγοντας 4Η 'κλειδωνεις' το διαφορικο!
                        Στην ουσια εννωει οτι κλειδωνεις το μπροστα διαφορικο στον αξονα μεσου 'transfer case' με το πισω διαφορικο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          michailbm last edited by

                          Ο χρήστης nickos έγραψε:
                          Τωρα οσον αφορα το 'διαφορικο' τα Suzuki δεν εχουν κεντρικο διαφορικο αλλα transfer case!(απο μια αποψη 'παιζει' το ρολο του διαφορικου)
                          Το προσπεκτους λεει οτι επιλεγοντας 4Η 'κλειδωνεις' το διαφορικο!
                          Στην ουσια εννωει οτι κλειδωνεις το μπροστα διαφορικο στον αξονα μεσου 'transfer case' με το πισω διαφορικο!

                          Έτσι ακριβώς αυτό προσπαθώ να εξηγήσω από το απόγευμα !!:D
                          Και ότι το σύστημα έχει ανοχές αρκετές και δεν είναι τόσο ξερό όσο κάποιοι νομίζουν αλλιώς δεν θα δούλευε!!!
                          Αγνοούσα την σχετική ορολογία (transfer case) αλλά σε τεχνικά λεξικά εξηγείτε απ τους άγγλους ως = Special differential (by Suzuki engineering)!!!! (αν το εγραψα καλα γιατι απ το τηλεφωνο μου το ειπε)
                          (την πληροφορία την πήρα από φίλο φοιτητή στην Αγγλία που έχει ειδικό μηχανολογικό ερμηνευτικό λεξικό ορολογιών μιας και σπουδάζει μηχανολόγος !!!)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nickos last edited by

                            Ναι φιλε μου μου michailbm!
                            transfer case = κιβωτιο μεταφορας
                            Τωρα για το αν ειναι και καλα της suzuki [Special differential (by Suzuki engineering)!!!! ]δεν το νομιζω μιας και τα wrangler Νομιζω πως εχουν ακριβος την ιδια φιλοσοφια τετρακινησης!
                            Αλλα για να πω και την απορια μου...Εχω φωτο του G.v απο κατω που φαινονται ακριβως τα μηχανικα του μερη!
                            Αν σας πω οτι μοιαζει με δαιφορικο το καβουκι που εχει στο κεντρο τι θα πειτε?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              michailbm last edited by

                              Αλλα για να πω και την απορια μου...Εχω φωτο του G.v απο κατω που φαινονται ακριβως τα μηχανικα του μερη!
                              Αν σας πω οτι μοιαζει με δαιφορικο το καβουκι που εχει στο κεντρο τι θα πειτε?

                              Ετσι εναι οπως το λες!!!!!!

                              Είχα το μικρό vitara JLX και ξέρω ακριβώς πως μοιάζει και πως στην πράξη δουλεύει και μην ξεχνάς ότι το παλιό ήταν ακόμα πιο 'ξερό' απ το δικό σου!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nickos last edited by

                                Τι να πω φιλε michailbm!
                                εχω μπερδευτει κι εγω!Μονο μια επισκεψη στο επισημο συνεργειο της Suzuki θα μου λυσει την αποροια για το αν ειναι διαφορικο το μεσαιο καβουκι!
                                Διαβαζοντας ομως αυτο το topic'Ποια χαρακτηριστικά είναι πιο σημαντικά ?'
                                ριξε μια ματια ειναι στη σελιδα 2 του φορουμ εκτος δρομου!

                                Τα αλανια λενε εκει οτι δεν ειναι διαφορικο
                                τελοςπαντων!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Mερικά κιβώτια από κατασκευής έχουν μια δυσκολία στην πρώτη.
                                  Μπορεί όμως να είναι φαγωμένα τα συγχρονιζέ της πρώτης και τότε βοηθάει η διπλή αποσύμπλεξη και μερικές φορές το άγγιγμα του συγχρονιζέ της 2ας (το οποίο επίσης βοηθάει και για δυσκολία με την όπισθεν),

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    michailbm έχω τις εξής απορίες:

                                    Εγραψες τα εξής:

                                    Μάλλον δεν κατάλαβες τι είπα δηλ ότι εν κίνηση με 4Η αν σταματήσεις τους μπροστινούς τροχούς τότε δεν θα σπάσει τίποτα αλλά θα σπινάρουν οι πίσω άρα παίζει κατά κάποιον τρόπο τον ρόλο κατανομέα (διαφορικό = κατανομέας - διανομέας που διαφοροποιει και κατανεμει την κατασταση που παραλαμβανει αναμεσα στα δυο ακρα του) κίνησης αφού αφήνει την ροπή να πάει κατά το μεγαλύτερο μέρος της πίσω και δεν επιτρέπει να σπάσει το σύστημα αν αυτό δεν διαρκέσει παρά πολύ !!
                                    (προσέξτε μην μου πείτε πάλι ότι δεν συμβαίνει αυτό μιλάω για στιγμιαίο απόλυτο σταμάτημα τον μπροστινών τροχών)

                                    και σου απάντησα αυτό:

                                    Εσύ δηλαδή λές πως με την επιλογή 4Η μπορούμε να σταματήσουμε 'στιγμιαία' τους εμπρός τροχούς και να σπινάρουν οι πίσω?

                                    Αυτό μπορεί να συμβεί μόνο απο τις ελαστικότητες του συστήματος μετάδοσης και είναι για λίγες μοίρες μόνο μιας περιστροφής (εφόσον μιλάμε για ελαστική παραμόρφωση και όχι για καταστροφή).

                                    Στην ερώτηση που έκανα δεν μου απάντησες αλλα σύμφωνα με το παρακάτω μου λές πως για όποια διαφορά ταχυτήτων δεν ευθύνονται οι ελαστικότητες

                                    αυτά για τις ελαστικότητες είναι αδύνατο να συμβούν και να προκαλέσουν σπινάρισμα στον άλλο άξονα όποτε ξεχνά αυτήν την εξήγηση που δίνεις και ψάχτο πριν αρχίσεις πάλι να αμφισβητείς κάτι που δεν γνωρίζεις!
                                    (με ποιο τρόπο εμπλέκεται και τι περιθώρια διαφοράς ταχύτητας περιστροφής ανάμεσα στους δυο άξονες δίνει ο μηχανισμός και για πόσο χρονικό διάστημα ανέχεται τέτοιες καταστάσεις)

                                    Επειδή το έψαξα όπως λες αλλα δεν βρήκα άλλη εξήγηση για να συμβαίνει αυτό το πράγμα (να επιτρέπει η τετρακίνηση 4Η διαφορά ταχυτήτων μεταξύ των αξόνων) ας το πάρει το ποτάμι!

                                    Είμαι πολύ περίεργος να μάθω πως γίνεται αυτό.

                                    Απορία: αν όπως λές το κομπλέρ επιτρέπει στιγμιαία διαφορά ταχυτήτων (ασχέτως ελαστικότητας) γιατί την επιτρέπει ΜΟΝΟ στιγμιάια και τι κατανομή ροπής/ισχύος δίνει?

                                    Θα ήθελα ακόμα να μάθω πιο λεξικό είναι αυτό που δίνει την εξής εξήγηση όπως είπες:

                                    transfer case=Special differential (by Suzuki engineering)

                                    Νομίζω το παραπάνω είναι ενδεικτικό πως η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας και μάλλον οφείλεται σε συνενόηση 'χαλασμένο τηλέφωνο' με τον φίλο σου.

                                    Τέλος το διαφορικό ορίζεται απο τη διαφορά ταχυτήτων που επιτρέπει σαν μηχανισμός. Ενα κομπλέρ που δεν επιτρέπει διαφορά ταχυτήτων ΔΕΝ είναι διαφορικό, αλλιώς θα έλεγα και τη φριτέζα ή το λαμπατέρ διαφορικό. Δεν παίζουμε με τις λέξεις, αλλα να μιλάμε ελληνικά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      michailbm last edited by

                                      Απορία: αν όπως λές το κομπλέρ επιτρέπει στιγμιαία διαφορά ταχυτήτων (ασχέτως ελαστικότητας) γιατί την επιτρέπει ΜΟΝΟ στιγμιάια και τι κατανομή ροπής/ισχύος δίνει?

                                      Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω ότι δεν είναι ΚΟΜΠΛΕΡ και ότι λανθασμένα πιστεύουν ότι είναι διότι επιτρέπει σε κάποιες καταστάσεις ακραίες ναι μεν ,για να μην καταστραφεί , αλλά επιτρέπει διάφορα ανάμεσα στους δυο άξονες. Αλλιώς δεν θα μπορούσε να εμπλακεί εν κινήσει!!
                                      (η δύναμη που πρέπει να ασκηθεί πρέπει να είναι αρκετά μεγάλη και όποτε κι αν ασκηθεί τέτοια το ίδιο αποτέλεσμα θα έχει αλλά αυτό δεν μπορεί να συμβαίνει για πολύ ! αυτό εννοώ όταν λέω στιγμιαία)

                                      Εντάξει το σωστό θα ήταν να πω ΚΟΜΠΛΕΡ αλλά είναι λίγο πιο σύνθετα τα πράγματα διότι παίζει τον λίγο και ρόλο διαφορικού

                                      Αυτό έγραψα αρχικά !!!!

                                      Το σύστημα της Suzuki είναι πολύ ποιο εξελιγμένο απ της Jeep!!!
                                      Το λεξικό είναι ερμηνευτικό και ερμηνεύει κατοχυρωμένες (πατενταρισμένες) ονομασίες που δίνουν οι εταιρίες στις κατασκευές τους κυκλοφορεί δε και για άλλους κλάδους και όχι μόνο για μηχανολογικά είναι συνδρομητικο και κάθε χρόνο βγαίνει νέα έκδοση που συμπεριλαμβάνει τις νέες ονομασίες!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        michailbm last edited by

                                        Βλέπεις ότι σου απαντάω πάντα σε φιλικό τόνο και με διάθεση διαλόγου ....
                                        Μην κατεβάζουμε το επίπεδο της συζήτησης με άσκοπους χαρακτηρισμούς και ας προσπαθήσουμε να διαβάζουμε και να κατανοούμε τι γράφουν οι άλλοι!!!!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Ο χρήστης michailbm έγραψε:

                                          Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω ότι δεν είναι ΚΟΜΠΛΕΡ και ότι λανθασμένα πιστεύουν ότι είναι διότι επιτρέπει σε κάποιες καταστάσεις ακραίες ναι μεν ,για να μην καταστραφεί , αλλά επιτρέπει διάφορα ανάμεσα στους δυο άξονες.

                                          Αφού δεν είναι κομπλέρ περιμένω να μου πείς τι είναι και γιατί επιτρέπει (χωρίς ελαστικότητες!) μόνο στιγμιαία τη διαφορά ταχυτήτων.

                                          Εγω πάντως στα σχέδια της suzuki που έχω βλέπω ενα απλό κομπλέρ.

                                          Το σύστημα της Suzuki είναι πολύ ποιο εξελιγμένο απ της Jeep!!!

                                          Το σύστημα είναι ίδιο σε αρχή λειτουργίας με αυτό που έχουν τα 2.4 της jeep, τα μεγαλύτερα είναι πολύ πιο εξελιγμένα.

                                          (εκτός βέβαια αν ισχύουν τα περι 'μαγικού διαφορικού' αντί για κομπλέρ)

                                          Το λεξικό είναι ερμηνευτικό και ερμηνεύει κατοχυρωμένες (πατενταρισμένες) ονομασίες που δίνουν οι εταιρίες στις κατασκευές τους κυκλοφορεί δε και για άλλους κλάδους και όχι μόνο για μηχανολογικά είναι συνδρομητικο και κάθε χρόνο βγαίνει νέα έκδοση που συμπεριλαμβάνει τις νέες ονομασίες!

                                          Εδω σίγουρα κάτι δεν πάει καλά, είναι η έκφραση 'transfer case' copyrighted απο τη suzuki??????????????????????

                                          Eίναι σαν να πεταντάρω τι λέξη 'βίδα'.

                                          Ποιό είναι το λεξικό αυτό τελικά/??

                                          edit: και ο δικός μου τόνος πιστευω φιλικός είναι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            michailbm last edited by

                                            Τέλος πάντων δεν θέλω να συνεχίσω άλλο σε αυτό το κλίμα που έχεις βάλει την κουβέντα!!!!
                                            Το εν λόγο έντυπο το εκδίδει ο σύλλογος μηχανικών αυτοκίνητων της Αγγλίας ,όπως συνηθίζετε να εκδίδουν εκεί όλοι οι σύλλογοι ανάλογα έντυπα για τους κλάδους τους ,κυκλοφορεί και σε cd (αυτό έχει ο φίλος)

                                            Οσον αφορα το: transfer case=Special differential (by Suzuki engineering)εγω εκανα λαθος το σωστο ηταν: transfer case by Suzuki engineering=The new Suzuki gear driven transfer case is a special differential high performance unit capable of handling all the combination of terrain ....

                                            Αυτά και τέλος για αυτό το θέμα!!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 7 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr