-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Ανθρωπε μου, δεν μπορεις ταυτοχρονα να εχεις 100% κινηση πισω και 95% μπροσταΗ ακριβής διατύπωση είναι: 'όταν απαιτείται'.
Που πάει να πει ότι οι πίσω τροχοί έχουν χάσει την πρόσφυσή τους για να δοθεί το 95% μπροστά.
-
Άρα δεν παίρνει μόνιμα το 100%
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Άρα δεν παίρνει μόνιμα το 100%Άλλο πράγμα είναι το πως μοιράζονται ροπή/ισχύς από την μετάδοση και άλλο το πως προσλαμβάνονται αυτές
από το έδαφος!(Ελπίζω να βρω και το σχετικό άρθρο και να το ποστάρω.)
-
Όταν ένα αυτοκίνητο είναι σε αυτή την κατάσταση:
να πως θα μπορούσε να διαμορφωθεί η ροπή που 'αντέχει' το έδαφος πριν 'σπάσει' η πρόσφυση και ακινητοποιηθεί
το όχημα:Eνώ, με ελεύθερα διαφορικά, το σύστημα θέλει να στείλει όλη την ροπή, και την στέλνει τελικά αν πιεσθεί, στον
πιο αδύναμο κρίκο, που εδώ είναι ο πίσω δεξιός τροχός, o οποίος αρχικά θα σπινάρει και στην συνέχεια θα
'κρεμάσει' σκάβοντας και χάνοντας την επαφή με το έδαφος. -
2η ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ του VW Bus Club Greece - 13/14 Οκτωβριου 2012 στο Πλατανόδασος Σπαρμού, Καρυά Ολύμπου.
Εισοδος και συμμετοχη ελευθερη. Το ρευμα κοστιζει 2 Ευρω τη μερα. Υπαρχουν δημοσιες τουαλετες και αναψυκτηριο για φαι.
Περισσοτερες πληροφοριες στο www.vwbusclub.gr
-
-
Ο χρήστης elgreco101 έγραψε:
2η ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ του VW Bus Club Greece - 13/14 Οκτωβριου 2012 στο Πλατανόδασος Σπαρμού, Καρυά Ολύμπου.Εισοδος και συμμετοχη ελευθερη. Το ρευμα κοστιζει 2 Ευρω τη μερα. Υπαρχουν δημοσιες τουαλετες και αναψυκτηριο για φαι.
Περισσοτερες πληροφοριες στο http://www.vwbusclub.gr
Καλή επιτυχία!
-
Εσυ δεν θα πας?
-
Ο χρήστης Εαβίτης έγραψε:
Εσυ δεν θα πας?Δυστυχώς!
-
Μόνο του θα τον αφήσεις τον άλλο;
-
Aπό το http://www.vwbusclub.gr/ 'έκλεψα' ένα βιντεάκι, επίκαιρο, Οκτωβρίου, (2009), με πολύ δράση!
https://www.youtube.com/watch?v=UHIfed9VYBo&feature=related]
(Έκτακτη συμμετοχή: LT 4X4).
-
Ο χρήστης elgreco101 έγραψε:
2η ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ του VW Bus Club Greece - 13/14 Οκτωβριου 2012 στο Πλατανόδασος Σπαρμού, Καρυά Ολύμπου.Εισοδος και συμμετοχη ελευθερη. Το ρευμα κοστιζει 2 Ευρω τη μερα. Υπαρχουν δημοσιες τουαλετες και αναψυκτηριο για φαι.
Περισσοτερες πληροφοριες στο http://www.vwbusclub.gr
Άντε ντέ να βρισκόμαστε. Δηλώστε συμμετοχή τώρα που γυρίζει.
Λίγοι έχουμε μείνει πιστοί πιά σε αυτά τα κλασικά αυτοκίνητα που έχουν αφήσει εποχή και έχουν μέλλον ακόμα.
Να βρισκόμαστε πού και πού.
Επίσης να ενημερώσω οτι μπορεί να έρθει όποιος θέλει άσχετα απο το αυτοκίνητο που έχει. Όλοι οι καλοί χωράνε.Σάββατο βράδυ θα δουλέψει ψησταριά με τοπικά εδέσματα.
Την Κυριακή το πρωϊ έχει (για όποιον θέλει) off road διαδρομή στον Όλυμπο μέχρι τα 2000 μ. υψόμετρο ή ποδηλασία βουνού.
Έλα να βλέπω χεράκια -
Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:
Aπό το http://www.vwbusclub.gr/ 'έκλεψα' ένα βιντεάκι, επίκαιρο, Οκτωβρίου, (2009), με πολύ δράση!https://www.youtube.com/watch?v=UHIfed9VYBo&feature=related]
(Έκτακτη συμμετοχή: LT 4X4).
με τα πόδια το ανέβαινα πάντως
-
**THE BUS: The story of a vehicle that became an icon. **
-
'I know people will again question why anyone would spend this kind of money on a Vanagon.
But honestly, I would much rather have this than a new Range Rover or X5 or Sprinter camper.Bespoke and thoroughly badass, the price is jaw-dropping, but so are the choices and execution.
Next time you see any car on the road that costs $70k (and where I live, that’s >50% of the cars on the road), ask yourself if it’s cooler than this. Regardless of the car, I already know my answer.'
http://germancarsforsaleblog.com/insane-70000-volkswagen-syncro-westfalia/
Έτσι το βλέπουν στο Αμέρικα...
(Δεν πιστεύω να αναρωτιέστε αν συμφωνώ, ε;). -
Η τιμή είναι καλή για Αμερικάνικα δεδομένα, σύμφωνα βέβαια με τον εξοπλισμό που έχει πάνω.
Τόσο κοστίζουν εκεί αυτά τα οχήματα φτιαγμένα. Απο 40.000 και ανεβαίνουν.
Έχω δεί και άλλα με 80 και 100 χιλιάρικα!!!!!!!!Εδώ με προσωπική δουλειά και λίγο ψάξιμο στις τιμές, με τα μισά χρήματα (ίσως και λιγότερο) είναι έτοιμο.
(Το θέμα είναι οτι δέν έχουμε βρεί ακόμα το μηχάνημα που τυπώνει χρήματα.)
Πάντως και εγώ, όπως λέει και ο τύπος, προτιμάω το Syncro απο οτιδήποτε άλλο στα χρήματα αυτά.
Το μόνο που σου προσφέρουν τα άλλα είναι γρήγορο ταξίδι.
Και στο κάτω κάτω στην Αμερική πόσο γρήγορα να πάς με τα όρια που έχουν.
Με το Syncro πάντως ταξιδέυεις μιά χαρά στα όρια ταχύτητας που έχουν. -
http://www.youtube.com/watch?v=PPrUc2tX ... ure=g-vrec
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μόνο του θα τον αφήσεις τον άλλο;Ποιον αλλο;
-
Ειναι πραγματικα λυπηρο. Εχω γνωρισει τοσους πολλους ιδιοκτητες Syncro στην Αθηνα αλλα κανενας, πλην ελαχιστων περιπτωσεων, δεν θελει να ερθει μαζι μας και να μοιραστει την αγαπη και τις γνωσεις για το συγκεκριμενο αυτοκινητο. Οπως σχολιασε και ενας φιλος μου, οι Αθηναιοι θελουν τα Syncro για να κανουν την αναβαση Κολωνακιου.
-
Λύση για όσους επιμένουν στον 'wasserboxer'.
SYNCRO T3 25 YEARS