-
Τερατογεννέσεις από τον δεσμό VW+Porsche
VW Touareg
Και η πηγή έμπνευσης:
Σημείωση: Το βρεττανικό CAR κατέταξε το Cayenne στα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα της αγοράς (βέβαια ανάμεσα σε αυτά ήταν και η Enzo, αλλά αυτό ωφείλεται στο φθόνο της McLaren)
ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ. ΜΟΔΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!
-
Τερατογεννέσεις από τον δεσμό VW+Porsche
VW Touareg
Και η πηγή έμπνευσης:
Σημείωση: Το βρεττανικό CAR κατέταξε το Cayenne στα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα της αγοράς (βέβαια ανάμεσα σε αυτά ήταν και η Enzo, αλλά αυτό ωφείλεται στο φθόνο της McLaren)
ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ. ΜΟΔΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!
-
Τερατογεννέσεις από τον δεσμό VW+Porsche
VW Touareg
Και η πηγή έμπνευσης:
Σημείωση: Το βρεττανικό CAR κατέταξε το Cayenne στα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα της αγοράς (βέβαια ανάμεσα σε αυτά ήταν και η Enzo, αλλά αυτό ωφείλεται στο φθόνο της McLaren)
ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ. ΜΟΔΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!
-
δε το καταλαβα και ποιοι ειναι οι αγγλοι που θα κρινουν ενα αυτοκινητο ασ μαθουν πρωτα να κανουν ποδηλατα !!!!!10 αυτοκινητοβιομηχανιες ειχαν και τις κατεστρεψαν με τα εκτρωματα που εβγαζαν εξαλου μη ξεχναμε οτι ειναι και αιωνιοι αντιπαλοι των γερμανων ποιοι κρινουν αυτοκινητα!!οι φουστανελαδες αδερφες
-
Γκαραζιερηδες, ξεγλαραζιέρηδες, το CAR μπορεί να έχει άποψη... Υποδειγματικό περιοδικό.
Κατά τ'άλλα συμφωνούμε απόλυτα -
Εγώ πάντως μίλησα με έναν ΠΟΛΥ σοβαρό Έλληνα βελτιωτή που παλαιότερα έκανε σέρβις αγγλικών αυτοκινήτων και τώρα ασχολείται κυρίως με βελτιώσεις BMW και Peugeot με χρήση μηχανικού υπερσυμπιεστή ή τούρμπο (ανάλογα την περίπτωση), ο οποίος μου είπε ότι τα αγγλικά αυτοκίνητα που έχει δει ως τώρα είναι για τα μπάζα. Χειρότερα κι από Lada.
Το ίδιο μου είπε και ο μηχανικός στο συνεργείο που πάω πλέον το αυτοκίνητό μου: 'δε μας χ***** και οι Άγγλοι που θα μας πουν για αυτοκίνητα, που τόσα χρόνια δε βγάλανε ούτε ΕΝΑ που να λειτουργεί και να αξίζει τα λεφτά του!'
Εδώ ρε σεις μας λέγανε οι κρετίνοι ότι ήταν καλά αυτοκίνητα τα... Moriss Marina & Austin Allegro!
-
Πάντως τα Lotus δεν πιστευω να μην του άρεσαν!!!!!. Γιά τα μαζικής παραγωγής βέβαια δεν τίθεται θέμα ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ.
-
Μου αρέσει το CAR αλλά δεν συμφωνώ ότι η σχεδίαση των νέων VW & Porsche SUVs είναι για πέταμα. Κοιτάχτε το παλιό Range Rover (το δεύτερο), αδιάφορη σχεδίαση. Πάντως ζήτημα είναι αν θα δούμε 5-6 από αυτά στην Ελλάδα.
-
Μη νομίζεις... Χ5 και ML έχει ψιλοβρωμήσει ο τόπος. Στην Ελλάδα άλλωστε ευδοκιμεί το φρούτο του 'νεόπλουτου'.
Προσωπική άποψη: Καλά η VW, αλλά αυτό που κάνει η Porsche είναι ιεροσυλία. Εκτός του ότι είναι ΠΑΝΑΣΧΗΜΟ, χαλάει πάρα πολύ το image της εταιρείας... Κρίμα που πεθαίνουν τα πάντα στο βωμό του marketing.
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Μη νομίζεις... Χ5 και ML έχει ψιλοβρωμήσει ο τόπος. Στην Ελλάδα άλλωστε ευδοκιμεί το φρούτο του 'νεόπλουτου'.Προσωπική άποψη: Καλά η VW, αλλά αυτό που κάνει η Porsche είναι ιεροσυλία. Εκτός του ότι είναι ΠΑΝΑΣΧΗΜΟ, χαλάει πάρα πολύ το image της εταιρείας... Κρίμα που πεθαίνουν τα πάντα στο βωμό του marketing.
΄
Δεν ειναι πολλά. Το Porsche θα είναι ακριβό. Εγώ πιστεύω ότι θα πιάσει γιατί η τρέλλα του κόσμου για αυτά τα αυτοκίνητα είναι πολύ πολύ μεγάλη. Αυτό θέλανε να εκμεταλλευτούνε και οι Γερμανοί.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση στην Ελλάδα είναι ότι ακόμα υπάρχει σεβασμός για το Grand Cherokie, ενώ στην Β. Αμερική από τότε που βγήκαν τα ML και κυρίως το X5 δεν τα αγοράζει κανένας 'successful' τύπος.
-
Μην ξεχνάς πόσο κοστίζουν αυτά τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Το ωραίο κόλπο της Κυβέρνησης να έχει 88% επιβάρυνση στα τέλη ταξινόμησης στα ΙΧ πάνω από 2000cc τα καθιστά απαγορευτικά. Δεν το συζητάω για κόστος συντήρησης, τεκμήρια διαβίωσης κλπ. Τι λετε για μεταπώληση τέτοιων αυτοκινήτων?
-
Το τεκμήριο των τζιπ είναι τόσο χαμηλό, ώστε σύντομα δεν θα κυκλοφορεί αμάξι πάνω από 2000 κυβικά στην Ελλάδα που να μην είναι SUV!
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Το τεκμήριο των τζιπ είναι τόσο χαμηλό, ώστε σύντομα δεν θα κυκλοφορεί αμάξι πάνω από 2000 κυβικά στην Ελλάδα που να μην είναι SUV!Έχεις δίκιο. Αν αγοράσεις για παράδειγμα ένα Χ5 ή μια ML με 26 εκ. την στιγμή που η Γερμανός την παίρνει μόνο με 15 εκ., το τεκμήριο των 20 εκ. το έτος που απαιτείται δεν είναι και λίγο και όσο και να το πληρείς μην ξεχνάς όταν θα ‘ρθει η ώρα της μεταπώλησης θα ψάχνεις για εκατομμυριούχο έλληνα που θα θέλει το μεταχειρισμένο αμάξι σου.
-
Η γνωμη μου ειναι οτι το Cayenne θα εχει πολυ μεγαλη επιτυχια ιδιαιτερα εδω στις ΗΠΑ. Συμφωνω με την Πορσε για την κινηση με το SUV. Νομιζω οτι θα διπλασιαστει το μεγεθος της εταιριας μονο και μονο απο τις πωλησεις των επομενων 2 χρονων του Cayenne.
Ομως, δεν ειδαμε τιποτε ακομη απο την Πορσε απο πλευρας αλλαγης στρατηγικης. Πριν 2 εβδομαδες διαβασα σε καλη πηγη οτι η Πορσε ετοιμαζει ενα αυτοκινητο το οποιο θα πει εναντια στην ΣΕΙΡΑ 1 !!! της BMW. Αρα ετοιμοι για ενα χατσμπακ μεγεθους και τυπου αλα-Γκολφ! Και εαν ανναρωτιεστε, συμφωνω και με αυτην την κινηση της Πορσε.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Αρα ετοιμοι για ενα χατσμπακ μεγεθους και τυπου αλα-Γκολφ! Και εαν ανναρωτιεστε, συμφωνω και με αυτην την κινηση της Πορσε.Να το δω κι αυτό στο μέλλον να πεθάνωωωωωω...
-
Έχω δει στο Μαρανέλλο το αντίστοιχο Ferrari Punto (πρώτης γενιάς) Δεν το έβγαλα φωτογραφία όμως...
Αυτό που είχα βγάλει φωτογραφία ήταν η Maserati 3200GT σε έκδοση cabrio. Σημειώνω πως την φωτογραφία την έβγαλα τον Ιανουάριο 2001 και στα περιοδικά το είδα το καλοκαίρι που ακολούθησε... Δυστυχώς επειδή έλειπα καιρό από Ελλάδα και δεν έπαιρνα περιοδικά, σκέφτηκα πως για να είναι τόσο απλό να την φωτογραφίσω, θα έχει ήδη παρουσιαστεί τους μήνες που δεν παρακολουθούσα... Κρίμα, θα μπορούσα να την ανταλλάξω ίσως με καμιά συνδρομή...
-
Και ενω μιλαμε για την ΠΟρσε και τα οικονομικα τους:
Porsche profit leaves others standing
Reuters / October 11, 2002
FRANKFURT -- Porsche posted racy full year pre-tax profit growth on Friday which other manufacturers could only dream of and said there was better to follow.
The world's most profitable carmaker said strong demand for its 911 and Boxster models caused its pre-tax profit to rocket 40 percent to 828.9 million euros ($817.5 million) for its business year ending July 31.
'For the current 2002-2003 business year Porsche is extremely confident,' the company said in a statement. It said it expected the launch of its Cayenne sports utility vehicle (SUV) to further boost earnings, revenues and unit sales.
Mass market carmakers have been struggling as demand wanes due to the weak global economy. Although luxury manufacturers have fared better, Porsche's profit growth outstripped even such solid performers as BMW and Mercedes-Benz.
Net profit shot up 71 percent to 462 million euros, Porsche said, adding that it had benefited from German tax reforms.
The company said last month sales revenue rose 10 percent to 4.8 billion euros. Although its total unit sales slipped slightly, by 0.6 percent to 54,234 vehicles, the company sold more of its high-margin 911 sportscar while sales of its other model, the Boxster, declined.
The Cayenne, launched at the Paris car show last month, is set to boost unit sales by 50 percent according to official planning, which is seen as conservative by analysts, making it critical to the company's long-term success.
Priced at 100,000 euros, the Cayenne Turbo version has a top speed of 266 km (165 miles) an hour and can reach 62 miles per hour in 5.6 seconds. The more modest Cayenne S, with a price tag of about 60,000 euros, has a top speed of 242 km an hour.
H επέλαση των δεινοσαύρων...