-
Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:
Ο Σουμάχερ είχε δυστυχώς να εκτίσει την ηλίθια ποινήΚαθόλου ηλίθια!
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
(7 παγκόσμια έχει στη πλάτη του...τι άλλο να αποδείξει) και κανονισμούς ενάντια σε ό,τι είχε συνηθίσει.Ο Schumacher είχε μάθει να κάνει ατέλειωτες δοκιμές για να φέρει το μονοθέσιο στα μέτρα του. Με το testing ban δεν το κατάφερε, όμως οι υπόλοιποι οδηγοί στο grid είναι ήδη προσαρμοσμένοι στα νέα δεδομένα.
και γαμώ
-
Ο χρήστης bibendun έγραψε:
Αν είχες δει αγώνες στα 80's και 90's δεν θα μίλαγες για χάρους και οδηγικό στυλ. 91 νίκες, 7 παγκόσμια πρωταθλήματα και έρχεσαι για γίνεσαι γραφικός με χάρους και FIA για να τον υποτιμήσεις.Γραφικός είναι όποιος έχει κολλήσει στο παρελθόν. Φυσικά και έβλεπα τότε F1 και αγώνες γενικότερα. Οι τακτικές 'Σέννα' είναι ένας από τους λόγους που αν και δέχομαι το τεράστιο ταλέντο του Βραζιλιάνου, τον αντιπαθούσα. Πάντα ήμουν Προστ-ικός. Έτσι αντιπαθώ και τα καμώματα του παππού.
ΞΕΚΟΛΛΑ! ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΩΡΑ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΦΕΡΡΑΡΙ!
-
Ο χρήστης bibendun έγραψε:
@REALZEUSΑν πάρει ο Alonso το πρωτάθλημα φέτος θα είναι 90% μονοθέσιο; Απάντα ξεκάθαρα και όχι δεν με νοιάζει κλπ.
Όχι, δεν θα είναι 90% μονοθέσιο. Στα χρόνια της παντοκρατορίας της Ferrari και του Γερμανού ήταν 90% μονοθέσιο όμως. Όπως και να έχει, ο Αλόνσο αν και δεν έχει το ταχύτερο μονοθέσιο, έχει το πιο αξιόπιστο μονοθέσιο και αυτό τον βοηθάει να είναι εκεί που είναι. Στο τέλος δεν βλέπω να το παίρνει (καρφί δεν μου καίγεται to be honest). Το είπε και ο ίδιος άλλωστε ότι θα είναι θαύμα αν το πάρει.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ο Σουμάχερ είχε δυστυχώς να εκτίσει την ηλίθια ποινή
Καθόλου ηλίθια!
Ε καλά, εννοούσα ηλίθια-άτυχη συγκυρία. Δεν αναφερόμουν τόσο στην ποινή, αλλά στο ατυχές timing. Να του κάτσει να πρέπει να εκτίσει την ποινή στη φορά που πήρε την pole και μάλιστα στο Monaco
-
Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:
Ο Σουμάχερ είχε δυστυχώς να εκτίσει την ηλίθια ποινή
Καθόλου ηλίθια!
Ε καλά, εννοούσα ηλίθια-άτυχη συγκυρία. Δεν αναφερόμουν τόσο στην ποινή, αλλά στο ατυχές timing. Να του κάτσει να πρέπει να εκτίσει την ποινή στη φορά που πήρε την pole και μάλιστα στο Monaco
Η ποινη ηταν δικαιη, αλλα εκει ακομα κι εγω τον λυπηθηκα. Προσωπικα πιστευω ηταν το highlight της επιστροφης του, περισσοτερο απο το βαθρο.
Halilights εχει βεβαια πολλα περισσοτερα... -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Γιατί κάνεις ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ λάθος στο 90/10.Αν δεν υπήρχε ο οδηγός να στήσει το μονοθέσιο όπως πρέπει, δε θα πήγαινε πουθενά.
Ξεχνάς α) τον Μπαντοέρ που έχει γράψει τον γύρο του κόσμου 3-4 φορές στο Φιοράνο (λένε ότι για αυτό πήρε το δωράκι της θέσης με τον τραυματισμό του Μάσσα) και β) ότι και οι team mates του Γερμανού σάρωναν με αυτά τα αυτοκίνητα. Χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει ότι δεν είχε μεγάλη συνεισφορά και ο Σουμάχερ. Αλλά δεν ήταν το Α και το Ω.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιατί κάνεις ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ λάθος στο 90/10.
Αν δεν υπήρχε ο οδηγός να στήσει το μονοθέσιο όπως πρέπει, δε θα πήγαινε πουθενά.
Ξεχνάς α) τον Μπαντοέρ που έχει γράψει τον γύρο του κόσμου 3-4 φορές στο Φιοράνο (λένε ότι για αυτό πήρε το δωράκι της θέσης με τον τραυματισμό του Μάσσα) και β) ότι και οι team mates του Γερμανού σάρωναν με αυτά τα αυτοκίνητα. Χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει ότι δεν είχε μεγάλη συνεισφορά και ο Σουμάχερ. Αλλά δεν ήταν το Α και το Ω.
Δεν ήταν όμως και το 10%.
-
Ο χρήστης bibendun έγραψε:
Ακυρώνεις τα λεγόμενα σου.Καθόλου. Απλά ο Αλόνσο έχει την τύχη να έχει πολύ άτυχους αντιπάλους φέτος. Έτσι χωρίς το καλύτερο μονοθέσιο, προηγείται στο πρωτάθλημα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ακυρώνεις τα λεγόμενα σου.
Καθόλου. Απλά ο Αλόνσο έχει την τύχη να έχει πολύ άτυχους αντιπάλους φέτος. Έτσι χωρίς το καλύτερο μονοθέσιο, προηγείται στο πρωτάθλημα.
Επειδή είναι πολύ καλός και έξυπνος οδηγός κι επειδή δεν είναι 90% μονοθέσιο
Καλοοοοοοο:
@adamcooperf1:
Let's wait and see if Lewis Hamilton can get a Monaco pole in 2028! Or Sebastian Vettel in 2030. Or Segio Perez in 2033...Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
@adamcooperf1:
Let's wait and see if Lewis Hamilton can get a Monaco pole in 2028! Or Sebastian Vettel in 2030. Or Segio Perez in 2033...@kantoniou4tf
Let's wait and see if Lewis Hamilton or Sebastian Vettel humiliate themselves by crashing 3 times into other drivers in 2030... -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
@adamcooperf1:
Let's wait and see if Lewis Hamilton can get a Monaco pole in 2028! Or Sebastian Vettel in 2030. Or Segio Perez in 2033...@kantoniou4tf
Let's wait and see if Lewis Hamilton or Sebastian Vettel humiliate themselves by crashing 3 times into other drivers in 2030...They've already humiliated themselves by crashing with their teammates
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Δια το κολλημα σου με την Φεραρι ξεπερνα ακομα και το δικο μου για τον Αλονσο.
Δεν σε νοιαζει αν το σηκωσει φετος? Γιατι? Επειδη το αλογο αποδειχτηκε μουλαρι?
Τυχερος παλι και ατυχοι οι αλλοι? Ελεος πια, τα λενε οι αλλοι τα λες κ εσυ? -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Δεν σε νοιαζει αν το σηκωσει φετος? Γιατι? Επειδη το αλογο αποδειχτηκε μουλαρι?Επειδή είμαι οπαδός της ομάδας και η ομάδα δεν θα το σηκώσει. Από εκεί και πέρα δεν πάει να το πάρει και ο Καρθιτέτοιος... σε και με!
Τυχερος παλι και ατυχοι οι αλλοι?
Σίγουρα ικανός αλλά 2 σπασμένα κιβώτια η McLaren, 2 λιωμένα alternators η RB... Ε να γιατί είναι 1ος ακόμα ο Ιθπανόθ.
-
Διαβάζοντας τις υπερβολές ή τις..κακίες κάποιων, αναρωτήθηκα αν ο Schumacher οδηγήθηκε όντως στην αποχώρηση ή αν του πρότειναν να μείνει μαζί με Hamilton και αρνήθηκε. Απλές υποψίες, δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι σε είδηση πάνω σ' αυτό.
Όταν αποφάσισε να γυρίσει, είχα διαφωνήσει επιμένοντας στη βιολογική φθορά, την οποία κάποιοι δεν έβλεπαν. Προσωπικά φοβόμουν ότι θα τα πήγαινε χειρότερα από αυτό. Βασικά πέρσι και πρόπερσι ήταν χάλια. Φέτος όμως μ' έχει ξαφνιάσει θετικά.
Αλλά κανείς δε σκέφτηκε το αντίστροφο: Τις τόσες πίστες φέτος που ένας άνθρωπος στα ντουζένια της καριέρας του, στην καλύτερή του ηλικία 27 ετών, τρώει από έναν 44άρη!! Αν δεν τον έλεγαν Schumacher και δεν είχε την ιστορία που έχει, θα λέγαμε: 'Ποιος είναι αυτός ο Superman ?!'
-
H αποψή μου περί Schumacher:
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Hταν θρυλος, σαρωσε τα στατιστικα, συμμετειχε σημαντικα στην ανασταση της Φερραρι, μπλα, μπλα, μπλα...
Ολα σωστα.Το ερωτημα ειναι: Η επιστροφη του, κρινεται επιτυχημενη;
Γιατι αυτα τα κοντραρει τον εαυτο του, το κανει για την καυλα του κλπ ειναι μπουρδες. Αν κοντραρει τον εαυτο του, ας παει να κανει τριαθλο. Αν καυλωνει με την ταχυτητα, ας παρει μια Enzo να τρεχει στο Ring.Ηρθε στη Φ1 και συγκρινεται: 1ον με τον τιμ μειτ του, 2ον με το υπολοιπο γκριντ, 3ο με το παρελθον του. Και στα 3 ΑΠΕΤΥΧΕ.-
Αυτο δεν κανει λιγοτερο επιτυχημενο το παρελθον του, ουτε ομως το πετυχημενο παρελθον αλλαζει το αποτυχημενο παρον του.
Edit: Και κατι ακομα, πολυ σημαντικο. Και την πρωτη και τη δευτερη φορα δεν εφυγε λεβεντικα, επειδη το ηθελε. Οδηγηθηκε στην εξοδο παρα τη θεληση του, και οχι με το κεφαλι ψηλα, απο επιλογη του. Αυτο κανονικα δεν του αξιζε, αλλα το προκαλεσε ο ιδιος και τις 2 φορες με τη συμπεριφορα και την αναβλητικοτητα του.
Νομίζω ότι το έγραψα εγώ
-
Αλέξανδρε ένα πράγμα μάλλον δεν καταλαβαίνεις... το αμάξι το 'πάει' ο πιλότος. Και όσο πιο ικανός είναι ο πιλότος τόσο πιο καλό θα σου φαίνεται το αμάξι. Φυσικά παίζει ρόλο το αμάξι αλλά αν το πάρουμε έτσι ο Χακινεν είναι αυτό που είναι γιατί η Μακ πετούσε, ο Σεννα είναι αυτός που είναι γιατί η Μακ πετούσε, η Σουμι είναι αυτό που είναι γιατί Μπενετον και Φερραρι πετούσαν και πάει λέγοντας... Αν δεν μπορείς να το δεχτείς αυτό περίμενε το πρωτάθλημα F1 με αυτόματο πιλότο.
Και ξαναλέω...με το χρέπι αυτό ο 43χρονος πάλευε στην δεκάδα όπως και ο ομόσταβλος του. Η μια νίκη του Rosberg με τον Σουμι να έχει εγκαταλείψει στον ίδιο αγώνα δεν μου λέει κάτι για την μη ικανότητα του Σουμι να διεκδικεί νίκες στα 43...
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
H αποψή μου περί Schumacher:Hταν θρυλος, σαρωσε τα στατιστικα, συμμετειχε σημαντικα στην ανασταση της Φερραρι, μπλα, μπλα, μπλα...
Ολα σωστα.Το ερωτημα ειναι: Η επιστροφη του, κρινεται επιτυχημενη;
Γιατι αυτα τα κοντραρει τον εαυτο του, το κανει για την καυλα του κλπ ειναι μπουρδες. Αν κοντραρει τον εαυτο του, ας παει να κανει τριαθλο. Αν καυλωνει με την ταχυτητα, ας παρει μια Enzo να τρεχει στο Ring.Ηρθε στη Φ1 και συγκρινεται: 1ον με τον τιμ μειτ του, 2ον με το υπολοιπο γκριντ, 3ο με το παρελθον του. Και στα 3 ΑΠΕΤΥΧΕ.-
Αυτο δεν κανει λιγοτερο επιτυχημενο το παρελθον του, ουτε ομως το πετυχημενο παρελθον αλλαζει το αποτυχημενο παρον του.
Edit: Και κατι ακομα, πολυ σημαντικο. Και την πρωτη και τη δευτερη φορα δεν εφυγε λεβεντικα, επειδη το ηθελε. Οδηγηθηκε στην εξοδο παρα τη θεληση του, και οχι με το κεφαλι ψηλα, απο επιλογη του. Αυτο κανονικα δεν του αξιζε, αλλα το προκαλεσε ο ιδιος και τις 2 φορες με τη συμπεριφορα και την αναβλητικοτητα του.
Νομίζω ότι το έγραψα εγώ
Θα μας τρελάνετε μου φαίνεται... αποτυχία το ότι την δεύτερη χρονιά απο την επιστροφή του είχε 76 αντι 89 (του Rosberg) με ένα εντελώς διαφορετικό μονοθέσιο αυτό που έτρεχε κάποτε και φέτος έχει τους μισούς βαθμούς από τον νέο γιατί έχει εγκαταλείψει κυρίως λόγο μονοθεσίου στους περισσότερους αγώνες.
Αποτυχία σε σχέση με το υπόλοιπο grid... γιατί οδηγούσε μια αποτυχία από μόνο του μονοθέσιο... -
Α ρε σουμι δεν καθοσουνα στην Μπενετον, ηρθες και ανεστησες την Φερραρι για να σου την λενε σημερα
Ετσι οπως ηταν η Φερραρι το 1995, θα εκανε ακομα 20-30 χρονια να παρει πρωταθλημα, ο Σουμαχερ και το τιμ που εφερε μαζι του στην ομαδα την ανεστησαν και αυτο δεν αλλαζει. Οσο 'διαστημικο' και να ειναι ενα μονοθεσιο (πχ Mclaren Mp4/4, Ferrari F2002), αν δεν δοθει στον σωστο πιλοτο δεν προκειται να γινει δουλεια.-
-
O οδηγός στήνει και οδηγεί το μονοθέσιο.
Ειδικά το πρώτο δε φαντάζεστε πόσο σημασία έχει!!!!
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
Διάφορα Νεα - Σεπτέμβριος / Οκτώβριος 2012