-
Όταν έφευγα από την αντιπροσωπεία το σκέφτηκα ότι αφού έδωσα λεφτά για τέτοιο θέμα έπρεπε να χα βάλει καμιά HKS να σκάει με μανία και να γυρνάνε τα μωρά, αλλά ήταν πια αργά
Καλά όταν πήγαν να σφραγίσουν το βιβλίο και είδαν 5 αλλαγές λαδιών σε 30.000χλμ σοκαρίστηκαν
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
:lol:
Κοίτα στα 5 χρόνια που το χω το να αλλάξω ένα πηνίο για την κόρνα δε το θεωρώ και καμιά βλάβη άξια λόγου, βέβαια το περιμένω και να εκραγεί από στιγμή σε στιγμήΑ, άλλαξα και σκάστρα 50 ευρώ όλα μαζί με τοποθέτηση μετά από πρόταση του συνεργείου (χωρίς να έχει βγάλει κάποια βλάβη η προηγούμενη), απλά επειδή έχει βγει βελτιωμένη N249 από το εργοστάσιο και πράγματι δίνει καλύτερα εκεί γύρω στις 2000-3000 στροφές Κάνει και πιο δυνατό τσουφ
Αγαπαμε τα τσουφ της σκαστρας!! Καθε φορα που οδηγω την Octavia, παταω τερμα γκαζι, αφηνω και μετα... τσαφ!!!
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Όταν έφευγα από την αντιπροσωπεία το σκέφτηκα ότι αφού έδωσα λεφτά για τέτοιο θέμα έπρεπε να χα βάλει καμιά HKS να σκάει με μανία και να γυρνάνε τα μωρά, αλλά ήταν πια αργάΚαλά όταν πήγαν να σφραγίσουν το βιβλίο και είδαν 5 αλλαγές λαδιών σε 30.000χλμ σοκαρίστηκαν
Προλαβαινεις να ξαναπας για την σκαστρα , θα ανοιξει πολλους δρομους
Οι 5 αλλαγες εβγαζαν τιποτα σε λαδι ή -
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Όταν έφευγα από την αντιπροσωπεία το σκέφτηκα ότι αφού έδωσα λεφτά για τέτοιο θέμα έπρεπε να χα βάλει καμιά HKS να σκάει με μανία και να γυρνάνε τα μωρά, αλλά ήταν πια αργά
Καλά όταν πήγαν να σφραγίσουν το βιβλίο και είδαν 5 αλλαγές λαδιών σε 30.000χλμ σοκαρίστηκαν
Προλαβαινεις να ξαναπας για την σκαστρα , θα ανοιξει πολλους δρομους
Οι 5 αλλαγες εβγαζαν τιποτα σε λαδι ήΓια να λεει αλλαγες, κατι θα εβγαζαν, αλλιως θα ελεγε συμπληρωμα
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Όταν έφευγα από την αντιπροσωπεία το σκέφτηκα ότι αφού έδωσα λεφτά για τέτοιο θέμα έπρεπε να χα βάλει καμιά HKS να σκάει με μανία και να γυρνάνε τα μωρά, αλλά ήταν πια αργά
Καλά όταν πήγαν να σφραγίσουν το βιβλίο και είδαν 5 αλλαγές λαδιών σε 30.000χλμ σοκαρίστηκαν
Προλαβαινεις να ξαναπας για την σκαστρα , θα ανοιξει πολλους δρομους
Οι 5 αλλαγες εβγαζαν τιποτα σε λαδι ήΜπα δεν ανοίγω καν το κάρτερ, πάω και λέω στο παιδί φούλαρέ το
-
Χαζή ερώτηση: το vagcom ειναι και διαγνωστικό εκτός των άλλων?
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Α, άλλαξα και σκάστρα 50 ευρώ όλα μαζί με τοποθέτηση μετά από πρόταση του συνεργείου (χωρίς να έχει βγάλει κάποια βλάβη η προηγούμενη), απλά επειδή έχει βγει βελτιωμένη N249 από το εργοστάσιο και πράγματι δίνει καλύτερα εκεί γύρω στις 2000-3000 στροφές Κάνει και πιο δυνατό τσουφ
Σορρυ δε ξερω αν το χεις αναφερει πιο πανω, αλλα για ποιον κινητηρα μιλας? Για τον 1.4 tsi ή τον 1.2 ?
-
Τον 1.4tsi twincharger 140 έχω
(taurus ναι το vagcom είναι και διαγνωστικό)
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Τον 1.4tsi twincharger 140 έχωΣ ευχαριστω, κριμα και θα ηθελα ΑΚΟΜΑ καλυτερο τραβηγμα στο 1.2 στις 2.000-3.000...
Ετσι να βαραει υπερωριες το xds μπας και φαμε κανα τακακι... -
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Μπα δεν ανοίγω καν το κάρτερ, πάω και λέω στο παιδί φούλαρέ το -
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Το παράθυρο του συνοδηγού σήμερα όσες φορές πάτησα το κουμπί για να κατέβει,έτριζε .Not again..Δεν ειναι τιποτα, η πρεμιουμουσινη του τριζει λιγακι
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Το παράθυρο του συνοδηγού σήμερα όσες φορές πάτησα το κουμπί για να κατέβει,έτριζε .Not again..Αχ ο premium αφελφος εχει προβληματακια ε? Τς τς τς τς...
-
Ναι αλλά αυτοί τα περίμεναν...
-
Το ίμπιζα ΔΕΝ έχει τα υπέροχα, μαλακά πλαστικά του πόλο.
Μην τα συγκρίνετε. Όταν ακουμπάει ο οδηγός του πόλο τα πλαστικά αυτά στο αρμρεστ του παραθύρου, ποσώς τον ενδιαφέρει το τζάμι που τρίζει.
-
ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ!!!
Πηγα σημερα για μια ερωτηση στο συνεργειο της Seat και τους ειπα να δουν κατι που τριζει μπροστα οταν αφηνω γκαζι. Νομιζα οτι ηταν η καδενα που εκανε θορυβο. Τελικα οπως με ενημερωσε ο τεχνικος, αυτο που κανει θορυβο ειναι η τουρμπινα επειδη μετα απο οδηγια της VW τοποθετηθηκε μεταλλικο ελασμα που μεγαλωνει την αποσταση μεταξυ της τουρμπινας και της σκαστρας, με αποτελεσμα να χρειαζεται καποια ρυθμιση στον εγκεφαλο. Αυτη η ρυθμιση ομως σε κανει να χανεις καποια αλογα και μεγαλωνει το lag...
Και ολα αυτα χωρις να γινει καμια ενημερωση. Οταν ρωτησα πως γινεται να ακυρωσουμε το ολο θεμα, μου ειπε οτι δεν γινεται...
Ωστε αυτη ηταν η αναβαθμιση που χρειαζονταν ολα τα 1.2 tsi... -
Ο χρήστης amazing έγραψε:
ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ!!!
Πηγα σημερα για μια ερωτηση στο συνεργειο της Seat και τους ειπα να δουν κατι που τριζει μπροστα οταν αφηνω γκαζι. Νομιζα οτι ηταν η καδενα που εκανε θορυβο. Τελικα οπως με ενημερωσε ο τεχνικος, αυτο που κανει θορυβο ειναι η τουρμπινα επειδη μετα απο οδηγια της VW τοποθετηθηκε μεταλλικο ελασμα που μεγαλωνει την αποσταση μεταξυ της τουρμπινας και της σκαστρας, με αποτελεσμα να χρειαζεται καποια ρυθμιση στον εγκεφαλο. Αυτη η ρυθμιση ομως σε κανει να χανεις καποια αλογα και μεγαλωνει το lag...
Και ολα αυτα χωρις να γινει καμια ενημερωση. Οταν ρωτησα πως γινεται να ακυρωσουμε το ολο θεμα, μου ειπε οτι δεν γινεται...
Ωστε αυτη ηταν η αναβαθμιση που χρειαζονταν ολα τα 1.2 tsi...Δεν είχες κάνει το τελευταίο update μαζί με τη ροδέλα? Νόμιζα πως κάπου είχες γράψει εντυπώσεις......Ή βγήκε πιο καινούργιο update? .Το τρίξιμο που λες όταν αφήνεις το γκάζι,ακούγεται όταν πηγαίνεις σιγά και με ανοιχτό παράθυρο από μπροστά στο χώρο του κινητήρα?Γιατί και γω που το είχα κάνει το τελευταίο update μαζί με τη ροδέλα συνεχίζω να το ακούω σε αυτές τις συνθήκες.....
Δε μου ειχαν πει οτι εβαλαν καμια ροδελα που να τους παρει ο διαολος... Δεν εχει αλλο update αυτο ειναι... Πνιξαν το μοτερ τα ζωα...
Εγω το ειχα πει οτι εβλεπα να δισταζει χαμηλα περισσοτερο. Ναι μονο μ ανοιχτο παραθυρο ακουγεται. Αλλα τωρα χεστικα για το τριξιμο, εχασε αλογα λεει... Ω θα τους πλακωσω στις σφαλιαρες... -
Εγώ ένα θα σου πω Ορέστη. Σε έχω χαλαρά με την κόκκινη
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Εγώ ένα θα σου πω Ορέστη. Σε έχω χαλαρά με την κόκκινηMπα... Αν παλευες το clio του Δια, το ibiza δεν το χεις...
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Τον 1.4tsi twincharger 140 έχω(taurus ναι το vagcom είναι και διαγνωστικό)
Τhanks!
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Εγώ ένα θα σου πω Ορέστη. Σε έχω χαλαρά με την κόκκινη
Πρέπει πρώτα να αφαιρέσει την τουρμπίνα από το ίμπιζα για να γίνει κάτι τέτοιο
Kαλα χαλαρωσε και συ, στα ιδια πρεπει να μαστε απο σταση πανω κατω...
VW FORUM