-
http://www.autoblog.com/2012/05/15/pors ... prototype/
καλύτερες φώτο
την επιλογή για εξατμίσεις στο πάνω μέρος δεν πιάνω ακριβώς και φαίνεται να είναι κοντά στο τελικό για να υποθέσω οτι θα αλλάξει στο παραγωγής
-
Είπαν ότι οι εξατμίσεις βγαίνουν εκεί για να μην υπερθερμαίνουν τους ηλεκτροκινητήρες και τις μπαταρίες τους. Γούστο έχουν πάντως.
-
απ τα λίγα που διάβασα ο ενας κινητήρας είναι μπροστά και ο αλλος μέσα στο κιβώτιο. η μπαταρίες παλι είναι αρκετά μακριά.
δεν μου πολυκολλάει αυτό που λές.
-
Έτσι είπαν οι Γερμανοί στο Autocar. Αν ψεύδονται, φωτιά θα πέσει να τους κάψει.
-
Τα κεντρομήχανα έχουν πρόβλημα με τη θερμοκρασία στο χώρο κινητήρα.
(Γι αυτό αρκετά παίρνουν φωτιά. )
-
οτι κάτι παραπάνω ξέρουν οι μηχανικοί και τις βάλανε εκεί είναι σίγουρο. δεν νομίζω να είναι για μόστρα.
να είναι κάτι σχετικό με αεροδυναμική μου φαίνεται άκρως τραβηγμένο. λογικά με την παρουσίαση θα μάθουμε κι αλλες λεπτομέρειες.
-
και ντεκαποταμπλ
κι αλλες φώτο στο:
http://carscoop.blogspot.com/2012/05/sp ... pyder.html -
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
οτι κάτι παραπάνω ξέρουν οι μηχανικοί και τις βάλανε εκεί είναι σίγουρο. δεν νομίζω να είναι για μόστρα.να είναι κάτι σχετικό με αεροδυναμική μου φαίνεται άκρως τραβηγμένο. λογικά με την παρουσίαση θα μάθουμε κι αλλες λεπτομέρειες.
γιατί σου φαίνεται παρατραβηγμένο? με τόσα cc η ροή των καυσαερίων θα είναι τεράστια...
η ντουκάτι το κάνει με πολύ λιγότερα κυβικά
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
οτι κάτι παραπάνω ξέρουν οι μηχανικοί και τις βάλανε εκεί είναι σίγουρο. δεν νομίζω να είναι για μόστρα.
να είναι κάτι σχετικό με αεροδυναμική μου φαίνεται άκρως τραβηγμένο. λογικά με την παρουσίαση θα μάθουμε κι αλλες λεπτομέρειες.
γιατί σου φαίνεται παρατραβηγμένο? με τόσα cc η ροή των καυσαερίων θα είναι τεράστια...
η ντουκάτι το κάνει με πολύ λιγότερα κυβικά
http://www.fullgaz.co.il/archive/jun-06 ... mo16/5.jpg
δεν χρειάζεται ομως να έχεις σταθερή ροή για κάτι τέτοιο???
αν πχ. ο οδηγός αφήσει το γκάζι δεν θα έχει πρόβλημα απο την αλλαγή της κατάστασης στο πίσω μέρος???
θα ηθελα πάντως να δω κάνα βίντεο απο τεστ σε αεροδυναμική σήραγγα
-
Lift-off oversteer στην είσοδο και 1 κιλό επιπλέον downforce στην έξοδο
-
-
-
-
αυτα ειναι!!!!!
-
-
Αποκαλύπτεται η νέα 918
Συνολική ισχύς 795 άλογα, 580 από τον V8 των 4.6 λίτρων.
0-100 σε 3, 0-200 σε 8,9.
-
το νουμερο 2...μετα την Ρ1...
ομως δεν αμφιβαλλω θα ειναι τελεια κατασκευασμενη και με τελειο ηχοεσταλη απο το 3210
-
Ο ήχος της πάντως από τα μέχρι τώρα videos είναι απογοητευτικός. Περίεργο, δεδομένου ότι είναι ατμοσφαιρική.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ο ήχος της πάντως από τα μέχρι τώρα videos είναι απογοητευτικός. Περίεργο, δεδομένου ότι είναι ατμοσφαιρική.+1
-
http://www.insideline.com/porsche/2014- ... along.html
'Γνωριμία' με το πρωτότυπο της 918 , στο άρθρο λέει πως αυτή την στιγμή 20 από αυτά εκτελούν δοκιμές εξέλιξης σε όλο την υφήλιο .
porsche 918 spyder